De marktwaarde is wat er voor betaalt word, daar kun je niet onder gaan zitten.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:24 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
In 2008 waren kopers EXTREEM ZWAAR de sjaak.
Nu in 2011 is het nog steeds wijs om enkele jaren te wachten tot de volgende 10% eraf is. (of als je het nu voor 10-15% onder de marktwaarde mag hebben van de verkopers, is het ook wel oke)
Die staan er al, licht dalend, niet schokkend als je naar de strenge hypotheekvoorwaarden kijkt.quote:
Kan makkelijk. Als er 4 identieke vinexhokken in jouw straat de afgelopen maanden voor 170K weg zijn gegaan, is dat de marktwaarde.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:30 schreef lutser.com het volgende:
De marktwaarde is wat er voor betaalt word, daar kun je niet onder gaan zitten.
Waar?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:33 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Die staan er al, licht dalend, niet schokkend als je naar de strenge hypotheekvoorwaarden kijkt.
Dan moet je Düsseldorf wel vergelijken met een stad zoals amsterdam en daarmee vergeleken is het daar goedkoop wonen met een vergelijkbare spits. Dat is ook net zo een beetje het drukste stukje roergebied. Ga maar eens goed zoeken op internet 20 km om dusseldorf heen, zat redelijke appartementen voor onder de 300. Kopen is ook nog een optie en stukken goedkoper dan nederland.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:41 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Bring it on. Links naar voorbeelden graag, want dat is gewoon onzin. Het enige dat je in omgeving dusseldorf voor 300 huurt is een studentenflat.
Daarnaast is die "reistijd" wel iets van een understatement... Wel eens geprobeerd dusseldorf in te komen in de spits?
Geneuzel in de ruimte, laat ons dan eens wat mooie stulpjes in het centrum van dusseldorf zien waarbij we zelf kunnen constateren dat het wel goedkoper is als vergelijkbare dingen in adam.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:47 schreef machtpen het volgende:
[..]
Dan moet je Düsseldorf wel vergelijken met een stad zoals amsterdam en daarmee vergeleken is het daar goedkoop wonen met een vergelijkbare spits. Dat is ook net zo een beetje het drukste stukje roergebied. Ga maar eens goed zoeken op internet 20 km om dusseldorf heen, zat redelijke appartementen voor onder de 300. Kopen is ook nog een optie en stukken goedkoper dan nederland.
Ik ga alvast 'CHOKE, CHOKE, CHOKE' roepen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:51 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Geneuzel in de ruimte, laat ons dan eens wat mooie stulpjes in het centrum van dusseldorf zien waarbij we zelf kunnen constateren dat het wel goedkoper is als vergelijkbare dingen in adam.
Que? Dusseldorf vergelijken met Amsterdam? Ben jij wel lekker bij je hoofd. Je kunt Dusseldorf vergelijken met een stad als Maastricht, misschien Eindhoven, maar dan houdt het écht op.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:47 schreef machtpen het volgende:
[..]
Dan moet je Düsseldorf wel vergelijken met een stad zoals amsterdam
Ik hoef niet te zoeken, al mijn collega's wonen in die omgeving dus ik weet al wat het daar kost. Iets goedkoper dan in NL inderdaad. Paar tientjes per maand. Maar ze betalen meer belasting, boodschappen kosten meer, ziekenfonds kost meer, enz enz. Uiteindelijk is het lood om oud ijzer.quote:Ga maar eens goed zoeken op internet 20 km om dusseldorf heen, zat redelijke appartementen voor onder de 300. Kopen is ook nog een optie en stukken goedkoper dan nederland.
Maastricht is ook een kromme vergelijking, dusseldorf is veel groter en heeft veel meer economische activiteit. Eindhoven is denk ik nog de beste vergelijking.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:11 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Que? Dusseldorf vergelijken met Amsterdam? Ben jij wel lekker bij je hoofd. Je kunt Dusseldorf vergelijken met een stad als Maastricht, misschien Eindhoven, maar dan houdt het écht op.
Daar mikte ik dan ook op met mijn prijsvergelijking. Ik heb zelf gehuurd in Eindhoven, en gekocht in omgeving eindhoven. Het is in Dusseldorf nauwelijks goedkoper. Scheelt een paar tientjes in de maand. Maar de rest van het leven is in Duitsland duurder.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:22 schreef lutser.com het volgende:
[..]
Maastricht is ook een kromme vergelijking, dusseldorf is veel groter en heeft veel meer economische activiteit. Eindhoven is denk ik nog de beste vergelijking.
Ik heb Dusseldorf hoger staan dan Eindhovenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:39 schreef PierreBetfair het volgende:
Dusseldorf, het hart van de Duitse economie, met een mega airport, en meer dan een half miljoen inwoners.........dat wordt even vergeleken met Eindhoven, de stad van het steeds verder afbrokkelende Philips.
De hilariteit neemt met de dag toe hier.
Ok, daar stopte ik met lezen. Kennelijk nog nooit op DUS geweest. Als je dát mega noemtquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:39 schreef PierreBetfair het volgende:
Dusseldorf, het hart van de Duitse economie, met een mega airport,
Over hilariteit gesproken dusseldorf airport met 18 miljoen passagier willen vergelijken met schiphol en zijn 45 miljoen passagiers.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:39 schreef PierreBetfair het volgende:
Dusseldorf, het hart van de Duitse economie, met een mega airport, en meer dan een half miljoen inwoners.........dat wordt even vergeleken met Eindhoven, de stad van het steeds verder afbrokkelende Philips.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:39 schreef PierreBetfair het volgende:
You said itquote:De hilariteit neemt met de dag toe hier.
Kun je nagaan in wat voor fantasiewereld dat soort mensen leeft. Eindhoven het is nog net geen helmond maar wel heel erg hard op weg.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:39 schreef PierreBetfair het volgende:
Sprak iemand die denkt dat het goedkoper leven is in Duitslandquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:48 schreef machtpen het volgende:
[..]
Kun je nagaan in wat voor fantasiewereld dat soort mensen leeft. Eindhoven het is nog net geen helmond maar wel heel erg hard op weg.
Je blaat iemand na die denkt dat Dusseldorf een mega-airport heeft vergelijkbaar met Schiphol, dat weet je nu?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:48 schreef machtpen het volgende:
[..]
Kun je nagaan in wat voor fantasiewereld dat soort mensen leeft. Eindhoven het is nog net geen helmond maar wel heel erg hard op weg.
En die dacht dat Dusseldorf het economisch hart van Duitsland isquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je blaat iemand na die denkt dat Dusseldorf een mega-airport heeft vergelijkbaar met Schiphol, dat weet je nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |