Veel meer, want ze lopen als miertjes achter elkaar rond. Dus voor hun gevoel is het vele kilometers! Dat is het goudvis effect. Zolang de circel maar groter is dan de duur van het korte termijn geheugen zijn ze tevreden. Dus dan is 5 meter meer dan zat voor Xeno. Die denkt dan elke keer dat hij wat nieuws ziet. Je hangt dus één schilderijtje op:quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:42 schreef lutser.com het volgende:
@machtpen
Een collega zoekt een appartement in dusseldorf, kun je eens aangeven waar daar die goedkope vrijstaande woningen staan?
Psstquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:11 schreef xenobinol het volgende:
Whuzz... je had gewoon nog even wat langer moeten wachten,
Van mij part schaffen ze dat 10% KK ook helemaal af. Is ook helemaal niet goed voor de woonmobiliteit.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:16 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Nee, jij koopt eerst een klein kutwoninkje met 10% KK, dan een tussenstap met 10% KK en dan pas een woning (met 10% KK) die je eigenlijk wilde hebben...
Blijf jij maar huren inderdaad... Haha
quote:di 21 jun 2011, 11:06 | 0 reacties
Prijzen koopwoningen opnieuw lager
http://www.telegraaf.nl/o(...)w_lager__.html?p=1,1
DEN HAAG - Bestaande koopwoningen waren in mei gemiddeld 1,8 procent goedkoper dan in dezelfde maand een jaar eerder. De prijsdaling is wel iets kleiner dan in april, toen de verkoopprijzen 2,1 procent lager waren dan in 2010. Dit blijkt uit dinsdag gepubliceerde cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) en het Kadaster.
Dan moet die eens gaan zoeken net buiten dusseldorf, daar staat zat te huur voor onder de 300 euro. Zit je wel aan reistijd maar dat heb je hier ook in nederland.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:42 schreef lutser.com het volgende:
@machtpen
Een collega zoekt een appartement in dusseldorf, kun je eens aangeven waar daar die goedkope vrijstaande woningen staan? Misschien hoeft hij helemaal niet in een klein appartement.
Bring it on. Links naar voorbeelden graag, want dat is gewoon onzin. Het enige dat je in omgeving dusseldorf voor 300 huurt is een studentenflat.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:39 schreef machtpen het volgende:
[..]
Dan moet die eens gaan zoeken net buiten dusseldorf, daar staat zat te huur voor onder de 300 euro. Zit je wel aan reistijd maar dat heb je hier ook in nederland.
Je verplaatst het probleem dus. Of denk je dat die mensen ineens veranderen als ze in een andere buurt terecht komen?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:19 schreef Whuzz het volgende:
Berichtje voor Xeno, die woont volgens mij in zo'n wijk:
[..]
lol @ "onverwachte conclusie"
Onverwacht door een stel duffe raamambtenaren misschien ja, maar de rest had niet anders verwacht hoor.
Ook weer eens pijnlijk duidelijk dat de beste manier om een verpauperende wijk aan te pakken is om de huurders er uit te vegen en fatsoenlijke koopwoningen te bouwen
Dus Xeno: Verbeter je buurt, begin bij jezelf!
Tuurlijk veranderen huurders niet. Zie het maar als een advies van mij aan huizenzoekers: mijdt buurten met veel huurders. Veranderen kun je ze niet, ontwijken welquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:45 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Je verplaatst het probleem dus. Of denk je dat die mensen ineens veranderen als ze in een andere buurt terecht komen?
Nou niet echt, ik woon nu in Scandinavie en wil straks misschien ergens anders wonen, Spanje of Frankrijk of zo.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:35 schreef Bayswater het volgende:
Dan valt het nog mee, als je naar de 4% - 6% kijkt van 2009 op jaarbasis.
Lekker blijven wachten, weer een jaar van je leven voorbij.
Spanje met 1 miljoen teveel woningen daar is pas een bubble geweest, sla er je slag zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:15 schreef de_ier het volgende:
[..]
Nou niet echt, ik woon nu in Scandinavie en wil straks misschien ergens anders wonen, Spanje of Frankrijk of zo.
Ook tegenstrijdig.. Vorige week was een bericht dat de huizenprijzen weer gestegen waren. Wat is het nou?quote:
Alsof je leven pas begint bij het kopen van een huisquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:35 schreef Bayswater het volgende:
Dan valt het nog mee, als je naar de 4% - 6% kijkt van 2009 op jaarbasis.
Lekker blijven wachten, weer een jaar van je leven voorbij.
Staat dat ergens? Wachten is zonde van je tijd, daarom ben ik ook altijd te laat. Behalve met het kopen van een huis.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:52 schreef antfukker het volgende:
[..]
Alsof je leven pas begint bij het kopen van een huis
In Scandinavie verdoe je sowieso je tijd. Wel mooie fjordenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:15 schreef de_ier het volgende:
[..]
Nou niet echt, ik woon nu in Scandinavie en wil straks misschien ergens anders wonen, Spanje of Frankrijk of zo.
Maar te denken dat ik een flat in de Randstad had kunnen kopen in 2008 en daar jaren in vastzitten.
ofwel er kan dik 10% van de vraagprijs af en daarnaast is er nog ruimte om fors onder die 90% vraagprijs te biedenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:57 schreef antfukker het volgende:
Overigens bij sommige makelaars in de maand juni: VON weken
maar ja als de corporaties die 1.000.000 huurwoningen nog verkopen en gemeentes erg graag grond willen verkopenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:46 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Spanje met 1 miljoen teveel woningen daar is pas een bubble geweest, sla er je slag zou ik zeggen.![]()
Ow en NL ja daar hebben we nog steeds een kwantitatief tekort en met zo weinig nieuwbouw op de planning neemt dat alleen maar toe.
In 2008 waren kopers EXTREEM ZWAAR de sjaak.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:08 schreef Bayswater het volgende:
Yep, in 2008 waren de kopers de sjaak, maar tis nu juni 2011.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |