Natuurlijk moet je iets hebben om naar te kijken tijdens de seks.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:55 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Zucht..
De jongen van deze poezenfoto vind ik JUIST zo leuk vanwege zijn lieve uitstraling ook. Ik heb nog wel meer "hotte" jongens in mijn afbeeldingenmapje en die zijn ook wel "mooi", maar deze leek mij het meest geschikt. Zijn combi uiterlijk + ( waarschijnlijk) leuke, lieve innerlijk.
En ja, uiterlijk is wel heel sturend voor mij, wil wel fijn uitzicht hebben tijdens de seks.
Zo hoog is die blijkbaar niet.quote:
Ik zeg ook niet dat jij zegt dat ik dat zeg.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je dat zegt.![]()
Ja het komt en het gaat soms denk is er iemand leuker dan zij. En soms denk ik ach joh ik ken haar amper er zijn vast leukere meisjes. Maar ja die placebogevoelens voeren een beetje de boventoon.
Jammerquote:
Ja anders zou ze nu wel gelikt worden door een of andere fokker.quote:
Ik heb het dan ook niet over uiterlijk. Je kan genoeg andere onzekerheden of minderwaardigheidscomplexen hebben, wat dan ook. Of een hoog libido, ja.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:44 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
vooralsnog strawberry, ik ben niet onzeker over mijn uiterlijk!! ik zit soms ook te poseren voor de spiegel en dan denk ik "hmm geil, was er maar iemand die het kon likken etc".
No offence, helemaal mee eens. Mensen zoals hij zijn een schrikbeeld voor mensen zoals ik.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:18 schreef formerjellybean het volgende:
Ik leer van MLIG dat het belangrijk is hulp te zoeken want voor je het weet gaat je leven er uit zien zoals zijn leven en dat alleen is al een motivator .
Verliefdheid laat zich dan ook niet echt sturen. De jongens die ik puur qua uiterlijk leuk vind hebben aardig wat overeenkomsten, maar qua exen/verliefdheden is het uiteenlopender inderdaad.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:57 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat zal voor de meeste mensen wel gelden, maar toch...als ik naar de drie vrouwen kijk waar ik verliefd op ben geweest, dan zie ik toch veel meer verschillen dan overeenkomsten.
Oh dagelijks is ook niets mis mee, maar wel als je zonder niet kan functioneren en de hele dag op bed ligt denkend aan je volgende beurt.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hier ook geen probleem met dagelijks hoor, graag zelfs. Ligt gewoon aan de persoon denk ik.
Bij voorkeur mijquote:Op maandag 20 juni 2011 22:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja anders zou ze nu wel gelikt worden door een of andere fokker.
Nee als ik mijn verstand kon koppelen aan mijn hart had ik deze onzin nu niet aan mijn hoofd.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:03 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Verliefdheid laat zich dan ook niet echt sturen. De jongens die ik puur qua uiterlijk leuk vind hebben aardig wat overeenkomsten, maar qua exen/verliefdheden is het uiteenlopender inderdaad.
Hey, maar met jou gaat het toch helemaal niet zo slecht?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:03 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
No offence, helemaal mee eens. Mensen zoals hij zijn een schrikbeeld voor mensen zoals ik.
Rot nou eens op, kuttrollquote:Op maandag 20 juni 2011 21:44 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ik zit soms ook te poseren voor de spiegel en dan denk ik "hmm geil, was er maar iemand die het kon likken etc".
"die ene"
( hemels seksen, want: het is TE mooi, met hem, dat kan niet bestaan zo mooi!!)
Ik denk dat er sowieso maar weinig mensen zijn die dat goed kunnen.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee als ik mijn verstand kon koppelen aan mijn hart had ik deze onzin nu niet aan mijn hoofd.
Ik vraag me af of het echt zo erg gesteld is met haar.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh dagelijks is ook niets mis mee, maar wel als je zonder niet kan functioneren en de hele dag op bed ligt denkend aan je volgende beurt.
Neuh want ik had zo'n jongen al in mijn hoofd voordat ik deze foto had gezien. Naar aanleiding van het type dat ik in mijn hoofd heb, sla ik jongens op van google of soms van facebook. Mijn type jongen is overal wel te vinden, zeker niet zoiets vaststaands als "Geraldine".quote:Op maandag 20 juni 2011 21:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar je hebt een beetje hetzelfde als ik je hebt een droombeeld gecreerd rond die jongen (in mijn geval Gerrie) terwijl je die persoon niet kent.
Bij mij is het eigenlijk hetzelfde. Nooit zo bij stil gestaan, maar nu je het zegt klopt het wel. Goed, ik heb dan geen ex-en, maar ik had wel die drie verliefdheden.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:03 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Verliefdheid laat zich dan ook niet echt sturen. De jongens die ik puur qua uiterlijk leuk vind hebben aardig wat overeenkomsten, maar qua exen/verliefdheden is het uiteenlopender inderdaad.
Mijn type vrouw is ook niet alleen Geraldine.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:05 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Neuh want ik had zo'n jongen al in mijn hoofd voordat ik deze foto had gezien. Naar aanleiding van het type dat ik in mijn hoofd heb, sla ik jongens op van google of soms van facebook. Mijn type jongen is overal wel te vinden, zeker niet zoiets vaststaands als "Geraldine".
Gelukkig niet a la MLiG, Richard_PRF of Schenkstroop, maar goed is duidelijk anders. Daarom is een MLiG-situatie juist een schrikbeeld: dan nog liever hulp zoeken dan zo eindigen. Sorry MLiG, niet lullig bedoeldquote:Op maandag 20 juni 2011 22:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hey, maar met jou gaat het toch helemaal niet zo slecht?
Geeft je vriendin nooit complimentjes ofzo?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:08 schreef reetveter het volgende:
`ik lees de posts van Mlig altijd voor zelfvertrouwen.
Zo serieus was die post ook weer niet bedoelt he.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Geeft je vriendin nooit complimentjes ofzo?
Die van mij ook niet.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zo serieus was die post ook weer niet bedoelt he.
Ja de MLiG-situatie is ook mijn horrorscenario. Al die jaren in "de bloei van je leven" zo uitzitten... En het is ook heel confronterend om dat van hem te lezen, omdat ik nu zelf natuurlijk al een paar maanden zo mijn tijd uitzit.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:07 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Gelukkig niet a la MLiG, Richard_PRF of Schenkstroop, maar goed is duidelijk anders. Daarom is een MLiG-situatie juist een schrikbeeld: dan nog liever hulp zoeken dan zo eindigen. Sorry MLiG, niet lullig bedoeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |