vooralsnog strawberry, ik ben niet onzeker over mijn uiterlijk!! ik zit soms ook te poseren voor de spiegel en dan denk ik "hmm geil, was er maar iemand die het kon likken etc".quote:Op maandag 20 juni 2011 21:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sorry...maar een vrouw die niet kan functioneren zonder dagelijkse seks moet je niet willen zien opstaan. Denk dat Lant meer gebaat is bij iets libido verlagends eigenlijk. Als het echt haar libido is (ik denk eerder aandacht en zelfvertrouwen-boost).
Nou ik ga er niet naar opzoek uiterlijk is toch net iets minder belangrijk dan karakter. Straks vind ik er een die twee druppels op haar lijkt maar een enorme bitch is ja wat moet je er dan mee?quote:Op maandag 20 juni 2011 21:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ook die zullen er vast gewoon zijn, maar veel hebben vast geen rechte pony waardoor de gelijkenis minder snel opvalt. En het ligt er ook aan hoeveel ze van haar mogen afwijken qua uiterlijk, maar toch.
Ten eerste: ;')^65789234 om waar je dan aan denkt.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:44 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
vooralsnog strawberry, ik ben niet onzeker over mijn uiterlijk!! ik zit soms ook te poseren voor de spiegel en dan denk ik "hmm geil, was er maar iemand die het kon likken etc".
maar met "die ene" was het wel allemaal heel anders hoor. bij hem denk ik in eerste instantie vooral aan "het bij hem zijn" en het in zijn armen liggen. uiteraard als ik verder fantaseer dat dat overgaat in hemels seksen ( hemels seksen, want: het is TE mooi, met hem, dat kan niet bestaan zo mooi!!)
Je hebt zo'n beetje iedere man op FOK! een stijve bezorgt.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:44 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
vooralsnog strawberry, ik ben niet onzeker over mijn uiterlijk!! ik zit soms ook te poseren voor de spiegel en dan denk ik "hmm geil, was er maar iemand die het kon likken etc".
Hier ook geen probleem met dagelijks hoor, graag zelfs. Ligt gewoon aan de persoon denk ik.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sorry...maar een vrouw die niet kan functioneren zonder dagelijkse seks moet je niet willen zien opstaan. Denk dat Lant meer gebaat is bij iets libido verlagends eigenlijk. Als het echt haar libido is (ik denk eerder aandacht en zelfvertrouwen-boost).
Maar aangezien je hier zit zit dat er dus niet in. Dus is het een fantasie en kom je er vanzelf achter dat het minder is dan het lijktquote:Op maandag 20 juni 2011 21:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hier ook geen probleem met dagelijks hoor, graag zelfs. Ligt gewoon aan de persoon denk ik.
Heb nu toch ook geen relatie, als dat wel zo zou zijn elke dag wel hoor als het aan mij ligt.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
Maar aangezien je hier zit zit dat er dus niet in. Dus is het een fantasie en kom je er vanzelf achter dat het minder is dan het lijkt.
Je moet er niks mee natuurlijk, en je hoeft er ook zeker niet naar op zoek te gaan verder.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ik ga er niet naar opzoek uiterlijk is toch net iets minder belangrijk dan karakter. Straks vind ik er een die twee druppels op haar lijkt maar een enorme bitch is ja wat moet je er dan mee?
Oh excuses ik schep een beetje een verkeerd beeld nu volgens mij, ik bedoel dat dat soort dingen ook gewoon tijdens omkleden gebeuren.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hebt zo'n beetje iedere man op FOK! een stijve bezorgt.
Ligt eraan als ze er als ene troll uit ziet nietquote:Op maandag 20 juni 2011 21:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hebt zo'n beetje iedere man op FOK! een stijve bezorgt.
Zijn toch meer uiterlijke overeenkomsten waar iemand op valt. Iig dat merk ik zelf wel.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je moet er niks mee natuurlijk, en je hoeft er ook zeker niet naar op zoek te gaan verder.
Maar ik denk wel dat er lookalikes van haar rondlopen.
En vertel, hoe was het toen je dat wel had? Elke dag sex hebben.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heb nu toch ook geen relatie, als dat wel zo zou zijn elke dag wel hoor als het aan mij ligt.
Tsja zal wel maar in mijn hoofd zijn die nooit mooier of leuker dan haar. Dus tsja dat schiet dan weinig op. Ik vind het een beetje krom om een uiterlijk te zoeken en dan iedereen daarnaast te leggen. Sluit je teveel leuke mensen mee uit vind ik.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je moet er niks mee natuurlijk, en je hoeft er ook zeker niet naar op zoek te gaan verder.
Maar ik denk wel dat er lookalikes van haar rondlopen.
Ik geef je een tip ga niet alleen op uiterlijk af.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:49 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh excuses ik schep een beetje een verkeerd beeld nu volgens mij, ik bedoel dat dat soort dingen ook gewoon tijdens omkleden gebeuren.
@ de persoon die iets zei over fantasie
de realiteit is JUIST beter dan de fantasie! ik heb altijd al veel gefantaseerd, maar de realiteit is zo fucking overweldigend! als ik dat al eerder had geweten.. so dan had ik het zeker niet al die jaren vol kunnen houden om te leven
Je gaat toch geen lelijkerd voor een one night stand nemen?quote:Op maandag 20 juni 2011 21:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik geef je een tip ga niet alleen op uiterlijk af.
Ik zeg toch ook niet dat je op uiterlijk moet gaan selecteren.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Tsja zal wel maar in mijn hoofd zijn die nooit mooier of leuker dan haar. Dus tsja dat schiet dan weinig op. Ik vind het een beetje krom om een uiterlijk te zoeken en dan iedereen daarnaast te leggen. Sluit je teveel leuke mensen mee uit vind ik.
Nee maar ze kijkt nu alleen naar jongens die op die kattenvent lijken.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je gaat toch geen lelijkerd voor een one night stand nemen?
Beter naar iets streven dan door een willekeurig lelijk persoon laten nemen dacht ik zo.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee maar ze kijkt nu alleen naar jongens die op die kattenvent lijken.
Ja hoe leg je dat uitquote:Op maandag 20 juni 2011 21:49 schreef reetveter het volgende:
[..]
En vertel, hoe was het toen je dat wel had? Elke dag sex hebben.
Ik heb ook een aantal dingen qua uiterlijk die ik altijd wel leuk vind inderdaad.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zijn toch meer uiterlijke overeenkomsten waar iemand op valt. Iig dat merk ik zelf wel.
Ik zeg ook niet dat je dat zegt.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat je op uiterlijk moet gaan selecteren.
Maar goed je bent nu nog te verliefd om door te hebben wat voor ander leuks er rondloopt lijkt het wel, aangezien je toch zegt dat niemand aan haar kan tippen.
Zucht..quote:Op maandag 20 juni 2011 21:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik geef je een tip ga niet alleen op uiterlijk af.
quote:Op maandag 20 juni 2011 21:55 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Zucht..
De jongen van deze poezenfoto vind ik JUIST zo leuk vanwege zijn lieve uitstraling ook. Ik heb nog wel meer "hotte" jongens in mijn afbeeldingenmapje en die zijn ook wel "mooi", maar deze leek mij het meest geschikt. Zijn combi uiterlijk + ( waarschijnlijk) leuke, lieve innerlijk.
En ja, uiterlijk is wel heel sturend voor mij, wil wel fijn uitzicht hebben tijdens de seks.
quote:Op maandag 20 juni 2011 21:45 schreef reetveter het volgende:
[..]
En ten tweede, hoe vaak heb je er sex mee gehad? 1x? een paar keer?
Als de nood maar hoog genoeg isquote:Op maandag 20 juni 2011 21:54 schreef reetveter het volgende:
[..]
Beter naar iets streven dan door een willekeurig lelijk persoon laten nemen dacht ik zo.
Dat zal voor de meeste mensen wel gelden, maar toch...als ik naar de drie vrouwen kijk waar ik verliefd op ben geweest, dan zie ik toch veel meer verschillen dan overeenkomsten.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:54 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik heb ook een aantal dingen qua uiterlijk die ik altijd wel leuk vind inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |