Seks, iew vies enzoquote:Op maandag 20 juni 2011 21:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze heeft aangegeven het liefst elke dag geneukt te worden. Dan ben je wel een beetje een nympho.
Hoe jong ben jij dan?quote:Op maandag 20 juni 2011 21:14 schreef Capstan het volgende:
Overigens mag ik toch wel hopen dat ik niet de enige ben van mijn leeftijdscategorie in dit topic; anders voel ik me meteen zo eenzaam...
Ach de meeste hier hebben het toch nooit of nog nooit gehad.quote:
Ja mevrouw kan niet normaal functioneren zonder een dagelijkse beurt.quote:
Heeft ze dan al sex gehad of denkt ze datquote:Op maandag 20 juni 2011 21:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat niet alleen, dat ze zonder geneukt te worden niet kan functioneren op werk, school en waar dan ook.
Me tooquote:Op maandag 20 juni 2011 21:17 schreef Capstan het volgende:
Ik ben eind twintig. En ik zit al dichter bij de dertig dan bij de vijfentwintig.
Dat zeg ik ook niet want zo'n ramp is dat niet lijkt me, maar zij is seks afhankelijk.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar goed, zal jij niet elke dag sex willen dan?
ik wel hoor. Heb ik niks op tegen.
Nee ze is wel geneukt.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:17 schreef reetveter het volgende:
[..]
Heeft ze dan al sex gehad of denkt ze dat
Ik noem dat een gezonde jonge vrouw.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze heeft aangegeven het liefst elke dag geneukt te worden. Dan ben je wel een beetje een nympho.
Nou gezond is het niet meer als je geen sex hebt gehad niet meer normaal kan functioneren.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:20 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik noem dat een gezonde jonge vrouw.
Niet als je daar niet zonder kan. Zij zegt niet normaal te kunnen leven zonder een dagelijkse beurt. Dat is dan weer niet normaal.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:20 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Lees de posts van mevrouw lant maar eens goed en kom dan terugquote:Op maandag 20 juni 2011 21:20 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Aha, ik zou bijna zeggen "gelukkig", maar dat is niet echt het juiste woord in het kader van dit topic, denk ik zoquote:
Een jonge gezonde vrouw naar mijn hart dan?quote:Op maandag 20 juni 2011 21:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet als je daar niet zonder kan. Zij zegt niet normaal te kunnen leven zonder een dagelijkse beurt. Dat is dan weer niet normaal.
Ja ook naar mijn hart maar ze wil mijn niet volgens mij.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:23 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Een jonge gezonde vrouw naar mijn hart dan?
Ik denk dat als meer vrouwen van de pil afgaan dat er meer van dit soort vrouwen op zullen staan.
Niks van gemerktquote:Op maandag 20 juni 2011 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je wat ouder wordt dan wordt het vanzelf minder
Ben jij dat ook in je fobo?quote:Op maandag 20 juni 2011 21:24 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik wil alleen zulken:
http://img219.imageshack.us/img219/2401/tumblrlfgs0vgkf31qa025q.jpg (copy/paste deze link)
Veel succes die ga je niet vinden.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:24 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik wil alleen zulken:
http://img219.imageshack.us/img219/2401/tumblrlfgs0vgkf31qa025q.jpg (copy/paste deze link)
Hij lijkt wel een beetje op mijquote:Op maandag 20 juni 2011 21:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Veel succes die ga je niet vinden.
Al ken ik wel iemand die daar op lijkt, en zulke hemden draagt.
Steve?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |