Dat is inderdaad een beetje raar.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:25 schreef reetveter het volgende:
En dat gesprek met dat meisje van vandaag he, ben je niet bang dat ze dit alles leest en ziet dat je alleen maar sex wil.
quote:Op maandag 20 juni 2011 21:27 schreef minibeer het volgende:
[..]
vast ja
nu je het zegt, ook wel op mij
Beetje jammer weer lantquote:Op maandag 20 juni 2011 21:24 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik wil alleen zulken:
http://img219.imageshack.us/img219/2401/tumblrlfgs0vgkf31qa025q.jpg (copy/paste deze link)
ja dat ben ik reetveter.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:25 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ben jij dat ook in je fobo?
En dat gesprek met dat meisje van vandaag he, ben je niet bang dat ze dit alles leest en ziet dat je alleen maar sex wil.
Die foto icm je posts klinken heel onlogischquote:Op maandag 20 juni 2011 21:31 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ja dat ben ik reetveter.
nee hoor ze had al wat posts van me gelezen en we hebben het er vandaag ook uitgebreid over gehad op straat
Maar je begrijpt dat je nu op zoek bent naar iemand waarvan er maar een is en die waarschijnlijk niet eens in Nederland woont.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:31 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ja dat ben ik reetveter.
nee hoor ze had al wat posts van me gelezen en we hebben het er vandaag ook uitgebreid over gehad op straat
Ach er zijn wel meer ouderejongere hierquote:Op maandag 20 juni 2011 21:22 schreef Capstan het volgende:
[..]
Aha, ik zou bijna zeggen "gelukkig", maar dat is niet echt het juiste woord in het kader van dit topic, denk ik zo![]()
Maar in ieder geval toch één gelijkgestemde.
Er zullen er echt genoeg op lijken hoorquote:Op maandag 20 juni 2011 21:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar je begrijpt dat je nu op zoek bent naar iemand waarvan er maar een is en die waarschijnlijk niet eens in Nederland woont.
nee totaal niet juistquote:
Daar twijfel ik niet aan. Kwam zaterdag iemand tegen die leek spreken op me ex. Allen deze chick was wat knapperquote:Op maandag 20 juni 2011 21:33 schreef reetveter het volgende:
[..]
Er zullen er echt genoeg op lijken hoor
Niet stiekem me fobo checken hequote:Op maandag 20 juni 2011 21:33 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
nee totaal niet juist
die van het plaatje is met bruine ogen en ponnieharen, best het tegenovergestelde van jou
( niet beledigend bedoeld hoor, er zijn uiteraard andere meisjes die jou weer zouden prefereren)
Eh ik heb al redelijk wat lookalikes van hem gespot, in elk uitgaansgebouw loopt er slechts een paar.. ja het is wel goed opletten geblazen, niet overal zijn ze massaal aanwezig. Die van het plaatje is ook maar een indicatie he, lichte afwijkingen daarvan zijn mogelijk.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar je begrijpt dat je nu op zoek bent naar iemand waarvan er maar een is en die waarschijnlijk niet eens in Nederland woont.
Jij lijkt eerder weggelopen uit een aflevering van oerend hard. Jij lijkt een jongen uit een dorp of zoiets.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:34 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Daar twijfel ik niet aan. Kwam zaterdag iemand tegen die leek spreken op me ex. Allen deze chick was wat knapper
[..]
Niet stiekem me fobo checken he
Okee nou dat kan.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:35 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Eh ik heb al redelijk wat lookalikes van hem gespot, in elk uitgaansgebouw loopt er slechts een paar.. ja het is wel goed opletten geblazen, niet overal zijn ze massaal aanwezig. Die van het plaatje is ook maar een indicatie he, lichte afwijkingen daarvan zijn mogelijk.
"die ene" was bijvoorbeeld wel lookalike van hem
Dan ben je zeker niet de enige. Er komen veel verschillende leeftijdsgroepen in deze reeks.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:17 schreef Capstan het volgende:
Ik ben eind twintig. En ik zit al dichter bij de dertig dan bij de vijfentwintig.
quote:Op maandag 20 juni 2011 21:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij lijkt eerder weggelopen uit een aflevering van oerend hard. Jij lijkt een jongen uit een dorp of zoiets.
Nu op dit moment zijn er wel erg veel rond de 20quote:Op maandag 20 juni 2011 21:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan ben je zeker niet de enige. Er komen veel verschillende leeftijdsgroepen in deze reeks.
Fijn zo!quote:Op maandag 20 juni 2011 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach er zijn wel meer ouderejongere hier
Haha ik kom ook uit een boerendorpquote:Op maandag 20 juni 2011 21:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij lijkt eerder weggelopen uit een aflevering van oerend hard. Jij lijkt een jongen uit een dorp of zoiets.
Hij ziet er een beetje dorps uit, niet beledigend bedoeld.quote:
Had ik het toch goed.quote:
Haha, ja ik snap wat je bedoeldquote:Op maandag 20 juni 2011 21:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij ziet er een beetje dorps uit, niet beledigend bedoeld.
Sorry...maar een vrouw die niet kan functioneren zonder dagelijkse seks moet je niet willen zien opstaan. Denk dat Lant meer gebaat is bij iets libido verlagends eigenlijk. Als het echt haar libido is (ik denk eerder aandacht en zelfvertrouwen-boost).quote:Op maandag 20 juni 2011 21:23 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Een jonge gezonde vrouw naar mijn hart dan?
Ik denk dat als meer vrouwen van de pil afgaan dat er meer van dit soort vrouwen op zullen staan.
Ook die zullen er vast gewoon zijn, maar veel hebben vast geen rechte pony waardoor de gelijkenis minder snel opvalt. En het ligt er ook aan hoeveel ze van haar mogen afwijken qua uiterlijk, maar toch.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee nou dat kan.
Als ik op zoek ga naar look-a-likes van mijn droomvrouw ben ik nog wel even bezig.
Ik vat het ook niet beledigend op hoor. Want het is gewoon de waarheid dat ik uit een dorpje kom waar denk ik... moet ik ff goed nadenken... nog geen 1500 inwoners wonen.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij ziet er een beetje dorps uit, niet beledigend bedoeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |