link heeft Timejumper een paar posts boven je neergezetquote:Op maandag 20 juni 2011 21:07 schreef innepin het volgende:
[..]
Nah dan vind ik mezelf zo'n aanstellerstiekempjes hoop ik dat het mijn man opvalt dat het me niet lekker zit en het me moeite kost om niet te zeuren en dat hij dan de vk voor me belt
vet geëmancipeerd yo!
KD, wat is een matrozenbedje?
Iddquote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:36 schreef Beregd het volgende:
vergeet je Out of Office niet!![]()
gefeliciteerd, danielle, incolumnis!
Die is wel handig ja!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:40 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
IddZou het bijna vergeten! Zal straks even uitvogelen hoe en wat, nog nooit hoeven in te stellen
Ik kom na mijn echo (30 juni) hier meekletsenquote:Op maandag 20 juni 2011 18:18 schreef Kyara het volgende:
Ik sta nog steeds helemaal onderaan. En ben toch al bijna 12 weken. Straks blijft februari gewoon leeg
Misschien zelfs wel 17 of 18quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:30 schreef Cyntiaa het volgende:
Danielle en Incolumnis gefeliciteerd met jullie kindjes![]()
Vandaag mijn laatste werkdag..... 3 kleine klusjes staan nog op mijn lijstje![]()
- Kantoorartikelen opruimen
- Emailadressen opzoeken
- Archiveren
En dan....... 16 weken niet werken
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:39 schreef Vlindur het volgende:
Innepin, ik voel de kleine ook nog steeds niet. Dankzij mijn angelsounds weet ik dat het leeft, maar inmiddels denk ik al dat het gehandicapt is ofzo.. op elke echo bewoog hij wel, maar ik vergelijk met Rienk en hij was altijd een stuiterbal..
Ik maak me dus ook (vast onterecht) ongerust. 30 juni heb ik weer controle en dus echo en 6 juli hebben we de 20 weken echo. Ik moet nog ff geduld hebben.
Komt voor jou vast goed schatje
jups schiet op he? alweer bijna 31 weken joh!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:59 schreef Linda2205 het volgende:
Inne, ligt je placenta deze keer niet anders? Ik kon Lotte al ruim voor de 20 weken vanaf de buitenkant voelen, maar nu ligt mn placenta voor en voelde ik amper wat met 20 weken... Dikkevoor jou iig en hopelijk kan je vk je straks geruststellen!
BJ, gaat snel alweer he?!
Groot gelijk toch dan, dat je even belt?! Beter zo als dat je je nog een paar weken rot er over voelt terwijl dat miss. helemaal niet nodg blijkt te zijn.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:08 schreef innepin het volgende:
BJ, ik verwacht ook geen hard geschop. Het is opvallend dat ik met 15-16-17 weken af en toe geplop en geborrel voelde en nu al een week helemaal niets.
Linda, dat kan allemaal prima hoor, maar dan wil ik gewoon nog wel graag gerustgesteld worden. Ik heb niet smekend de vk gebeld ofzo, gewoon mijn gevoelens voorgelegd en toen zei ze dat ik maar even langs moest komen. Als ik probeer normaal na te denken ga ik er ook van uit dat er niks aan de hand is, maar het gevoel is gewoon sterk, en dat wil ik graag weg hebben. Als ze me daar de mogelijkheid voor geven, ben ik ze alleen maar dankbaar
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:11 schreef innepin het volgende:
Nu ik 'm teruglees komt ie niet zo over nee. Ik ben een tikkeltje explosief vandaag![]()
Lotte kan geen baby zeggen, maar als je vraagt waar dr broertje is, wijst ze afwisseld op haar buik, mijn buik of haar billenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:15 schreef Beessie-Jen het volgende:
oo lieve Inne; ik bedoelde ook niet dat je je aanstelde ofzo hoor. Als je je rot en onzeker voelt is het altijd heel verstandig om de VK te bellen.. en een beetje goed VK; laat je langskomen en zet er ff een echo op om je gerust te stellen..
![]()
@Linda; ook geminderd met werken dus. Is wel fijn he?
Ik voel me wel beter nu hoor. Nog steeds moe, maar slaap beter nu ik wat regelmatiger kan leven.
Evie snapt het deels, ik heb bijvoorbeeld de box in de kamer gezet, en nu loopt Evie daar regelmatig heen, en vraagt baby? Maar denk niet dat het echte besef er is, ik probeer dr wel bewust te maken en benoem het wel regelmatig... sindsdien heeft ze het wel steeds vaker over babies...;)
en Lotte?
yups gewoon voelen aan de buik, en bij twijfel zullen ze aan het einde van de zwangerschap een liggingsecho doen. (hier issie overigens standaard bij 35 weken). Tot die termijn kan de beeb nog alle kanten op; en kan ook van zichzelf nog draaien van stuit naar hoofdligging.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:43 schreef Take_A_Picture het volgende:
Inne, fijn dat je terecht kunt bij de vk! Gerustgesteld worden is altijd fijn!
Mijn nichtje van 9 kwam laatst aan de deur om te vragen hoe het met de baby ging, zo lief!
En toen zei ze ineens, 'ik hoop niet dat het weer dood gaat'. Tranen in mn ogen even. Heeft dan toch bij dat kind ook indruk gemaakt. Maar vond het zo lief, ze kwam echt alleen even aan de deur om te vragen hoe het ging en ging toen weer vrolijk verder skaten.
Onze frummel kan zo heerlijk draaien, dan voel je een bobbel langskomen, zo grappig!
Hoe kunnen ze trouwens vaststellen dat het in een stuit ligt of niet? Want ik krijg volgens mij geen echo meer ofzo. Kunnen ze dat dan echt voelen aan je buik oid??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To err is human, but to really foul things up requires a computer.
Gelukkig geen overgeven meer. Na de 2de ziekenhuisopname primperan meegekregen maar dat bleek gelukkig niet echt meer nodig. Vrouwlief loopt alleen tegen de muur op van frustratie omdat ze gewoon niet normaal kan functioneren en ook een zeer beperkt dieet heeft van dingen die ze kan eten. De misselijkheid is wel dragelijk maar vreselijk irritant.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:41 schreef Jipster het volgende:
Innepin! Wat een fijn bericht! Hopelijk nu wat meer genieten zonder zorgen?
![]()
20 weken vandaag! Mijlpaal!
Ow en Scorpionsworld gefeliciteerd! En rot van de misselijkheid! Blijft het daarbij of ook overgeven?
En even een ego mededeling, ik heb al 1,5 week niet overgegeven! Dat is wel weer een record!Ik heb er vertrouwen indat het vanaf nu beter blijft gaan!
Nog niet gedaan maar dat is wellicht het overwegen waard, bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:01 schreef _evenstar_ het volgende:
Oh scorp vervelend dat ze nog zo'n last heeft ( en tegelijkertijd beangstigd het mij...) hier ook opname ivm hg. Waardoor uitdroging en ondervoeding.. Fysiek stel ik qua spierkracht geen flikker meer voor en moet echt iets eten / iets korts en niet zwaar doen/rusten en zo de dag door... Krijgt je vrouw begeleiding van dieetiste? Zo niet zou ik het echt regelen!
Ik heb zelf al geopperd om professionele hulp (Maats. werk, psycholoog) in te schakelen maar N. (mijn vrouw dus) is nogal koppig en wil daar niet aan. Ze red, zoals ze het zelf zegt, zelf welquote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:18 schreef _evenstar_ het volgende:
Buiten dieetiste ook eens maatschappelijk werker wellich scorp ? Beter preventie dan te laat toch?
Ik probeer ook zoveel mogelijk te praten en laat me zelfs een tikkeltje misbruiken als verbaal en fysieke boksbal opdat ze een beetje kan ventileren. Het blijft desalniettemin lastig om om te gaan met de gevoelens en gedachtes in haar hoofd, voor ons beide.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:28 schreef _evenstar_ het volgende:
Blijf iig communiceren met haar , ik snap je zorgen hoor. Zou ze het fijn vinden om hier mee te praten?
Vertrouw ook op haar maar blijf alert
Zwanger zijn en hormonen oke. Ik vind het ook niet erg om als boksbal te fungeren als dat het enigste is wat ik voor haar kan doen, maar die verdomde HG..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:35 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik snapen ja dat zwanger zijn is een apart iets
en het boksbal fungeren
dat is vrij normaal er gebeurt ook zoveel , en die stomme hormonen zullen ook niet helpen
De tips zijn juist van harte welkom daar ik al enige tijd naar m'n hoofd geslingerd krijg te weinig betrokken te zijn bij de zwangerschapquote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:53 schreef _evenstar_ het volgende:
Herkenbaar.. Ik heb diezelfde gedachten gehad.. Nu was deze zwangerschap niet geplant, en heb ik vorige zwangerschap een mildere vorm gehad. Maar kon toen aan het einde genieten. Je hoort vaak alleen de positieve verhalen en Dan denk je wat Faal ik omdat het bij jou niets roze wolk is . Trouwen als ze niet meer spuugt dan is de hg voorbij. Maar die kan fysiek nog wel nawee-en hebben en geestelijk een enorme klap geven!!!
Probeer ook roze momenten te maken , wellicht doe je dat al langmaar bewust samen naar de baby praten, voelen aan de buik , vertel haar dat ze mooi is etc. Koop eens een bloemetje of leg een kaartje neer voor je gaat werken bijv.
Vraag naasten die de situatie kennen haar een leuk kaartje te sturen etc. En praat op controle bij de vk /gyn hierover .
Vraag of je eens op een Kraamafdeling mag komen kijken.. Etc .
Sorry als ik als bemoeial overkom ik bedoel het goed
Tot latersquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:10 schreef _evenstar_ het volgende:
Toen ik twee weken was opgenomen kreeg ik veel dames en vrienden kaartjes op de post. Dat waren echt mijn zonnestraaltjes in de donderwolk.
Misschien ook eens een pretecho doen ? Echt puur om te kijken naar baby en niet om medische reden maar voor de leuk! En dan als jullie naam en Geslacht al weten hem/haar zo benoemen!
Betrek haar bij het klussen als in meedenken , eten verzorgen oid , complimenteer haar op wat ze wel kan!
Ik ga dochterlief van school halen en rusten . Als ik meer weet plemp ik wel wat neer, misschien andere dames/heren nog tips?
sorry even uit nieuwsgierigheid...hebben ze niet uitgelegd waarom jou HCG niet daalde?? het hoort toch te dalen of ben ik nou gekquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:57 schreef ferrari_rood het volgende:
scorp ik snap je vrouw volledig maar snap jou ook. Ik ben zelf 4x opgenomen geweest ivm HG en 2x ivm zwangerschapsvergiftiging zwanger zijn is dan alles behalve leuk. Probeer als je vrouw het toelaat toch een gesprek met MW oid aan te vragen
Sayenne welkom
Innepin fijn dat alles goed was
BJ lag evie in volkomen of onvolkomen stuit?
ik heb je niet eens verwelkomd!! bij deze dan! en gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:46 schreef Sayenne het volgende:
Mag ik me hier ook melden?
Ik ben 15 weken zwanger van mijn 1e kindje, uitgerekend op 13 december.
Sorry even verbeterenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:09 schreef Sayenne het volgende:
bitterend: HG is iets anders als HCG (ik heb het toevallig net opgezocht omdat ik niet wist wat HG is)
HCG=hormoon
HG=Hyperemesis Gravidarum, een extreme vorm van zwangerschapsmisselijkheid
Totdat de kleine vol in de blaas trapt of je ribben een eindje verplaatstquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:21 schreef Sayenne het volgende:
Ik voel nog niks![]()
Lijkt me zo leuk om de kleine te voelen bewegen!
ben 5 jaar jonger!quote:
Hoi,quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:49 schreef Scorpionsworld het volgende:
[..]
Gelukkig geen overgeven meer. Na de 2de ziekenhuisopname primperan meegekregen maar dat bleek gelukkig niet echt meer nodig. Vrouwlief loopt alleen tegen de muur op van frustratie omdat ze gewoon niet normaal kan functioneren en ook een zeer beperkt dieet heeft van dingen die ze kan eten. De misselijkheid is wel dragelijk maar vreselijk irritant.
Het is volhouden en doorzetten, maar het gaat moeizaam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |