abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 juni 2011 @ 21:18:54 #199
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_98431944
Ik hoor het morgen wel van jou! haha! Zal dat boekje van hen deze week even doorlezen en bedenken wat ik allemaal nog wil weten!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_98432859
Danielle gefeliciteerd *O* ik wil ook wel een pm'tje met de naam?
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_98433416
Hier niemand die het bedje gecheckt heeft ik hoop maar dat ik het goed gedaan heb. ean kruipt nog niet omhoog

Jipster je beeb je buik zien bewegen wat gaaf.
pi_98433850
quote:
17s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:07 schreef innepin het volgende:

[..]

Nah dan vind ik mezelf zo'n aansteller :') stiekempjes hoop ik dat het mijn man opvalt dat het me niet lekker zit en het me moeite kost om niet te zeuren en dat hij dan de vk voor me belt :') vet geëmancipeerd yo!

KD, wat is een matrozenbedje? :@
link heeft Timejumper een paar posts boven je neergezet
pi_98433997
Oh oeps :+
Handig!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_98438596
hai :W
mijn vrouw was uitgeteld op 7 juni, maar uiteindelijk is onze dochter vandaag pas op komen dagen O+
Maartje heet ze, 55cm, 3780 gr en een geweldig mooi snoetje O+
tegen dit geweldige gevoel kan echt niks op!

[ Bericht 14% gewijzigd door Incolumis op 20-06-2011 22:54:47 ]
pi_98438716
wat n lange :) van harte
pi_98438826
verkeerde topic....excuses
pi_98439806
*O* incolumis en vrouw gefeliciteerd met Maartje *O*
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  maandag 20 juni 2011 @ 23:12:14 #208
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_98439960
*O* Gefeliciteerd met jullie meisje incolumis en incolumis-vrouw! *O*
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
  maandag 20 juni 2011 @ 23:24:58 #209
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_98440620
Danielle, gefeliciteerd met jullie zoon!!
Wat een snelle bevalling! Een fijne kraamtijd!

Incolumnis, jullie gefeliciteerd met jullie dochter Maartje! *O*
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 21 juni 2011 @ 06:48:44 #210
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_98448851
Van harte Incolumnis! *O*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  dinsdag 21 juni 2011 @ 07:31:01 #211
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_98449065
Proficiat Danielle *O* en Incolumnis *O*.
Fantastisch en overweldigend gevoel hè?! O+
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_98449219
Gefeliciteerd Incolumnis!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_98449382
*O* *O* Incolumnis gefeliciteerd met jullie dochter *O* *O*

*O* *O* danielle gefeliciteerd met je zoon *O* *O*
mama van 3 kids!
pi_98449424
*O* Danielle en Incolumnis gefeliciteerd met jullie verse kleintjes *O*

Ik heb gisteren gepraat op werk. Nog niet definitief alles geregeld, maar er is een start.
Het is nog een grotere organisatorische rotzooi dan ik dacht. We zijn momenteel nergens bij aangesloten, ook niet bij Arboned. Dus er is geen bedrijfsarts. Niks nada geregeld. Ze wist niets van dat ze geld krijgen van het UWV als ik ziek ben (zwangerschapsgerelateerd) :') en wist ook niet dat ik met 34 weken met verlof móet als ik gedeeltelijk ziek ben gemeld. Best wél erg. Ik benieuwd naar vandaag.

We hebben afgesproken dat ik 4 uur minder ga werken verdeeld over 2 dagen. Geen overwerk of druk meer. Nu móet het nog met de baas en mijn hoofd van het ontwerpteam besproken worden.

Zo ik ga maar eens naar mn werk :)
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_98449498
als t allemaal zo slecht geregeld is Wickie, moet je je vrijwillig verzekeren voor Wazo, dat je dan evt van je werkgever met terugwerkende kracht je geld krijgt ofzo?
pi_98449743
Danielle en Incolumnis gefeliciteerd met jullie kindjes *O*

Vandaag mijn laatste werkdag..... 3 kleine klusjes staan nog op mijn lijstje :)
- Kantoorartikelen opruimen
- Emailadressen opzoeken
- Archiveren

En dan....... 16 weken niet werken :s)
  dinsdag 21 juni 2011 @ 08:36:02 #217
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_98449813
vergeet je Out of Office niet! ^O^

gefeliciteerd, danielle, incolumnis!
pi_98449872
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 08:36 schreef Beregd het volgende:
vergeet je Out of Office niet! ^O^

gefeliciteerd, danielle, incolumnis!
Idd :') Zou het bijna vergeten! Zal straks even uitvogelen hoe en wat, nog nooit hoeven in te stellen :)
  dinsdag 21 juni 2011 @ 08:44:35 #219
94046 PM-girl
pi_98449924
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 08:40 schreef Cyntiaa het volgende:

[..]

Idd :') Zou het bijna vergeten! Zal straks even uitvogelen hoe en wat, nog nooit hoeven in te stellen :)
Die is wel handig ja! ;)
Ga je nooit op vakantie dan?
*
  dinsdag 21 juni 2011 @ 08:45:05 #220
94046 PM-girl
pi_98449933
En geniet van je laatste dagje en daarna je verlof!! *O*
*
  dinsdag 21 juni 2011 @ 08:45:06 #221
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_98449934
Gefeliciteerd Incolumnis!

En Danielle, jij ook nog gefeliciteerd!

Cyntiaa, laatste werkdag *O*
pi_98450246
Ik ga wel op vakantie, het bedrijf is dan in zijn geheel gesloten. (bouwvak en kerstvakantie) En wanneer ik gewoon vrij heb werk ik volgens het "jammer ik ben er niet" principe :+
pi_98450418
Cyntiaa nog een paar uur werken en dan lekker verlof *O*
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_98450560
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 18:18 schreef Kyara het volgende:

Ik sta nog steeds helemaal onderaan. En ben toch al bijna 12 weken. Straks blijft februari gewoon leeg :(
Ik kom na mijn echo (30 juni) hier meekletsen :) ik lees nu al wel mee.
Ow en ik ben dan in februari uitgerekend.

Danielle, gefeliciteerd!!
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_98450658
Gefeliciteerd Danielle! En ook Incolumnis!! *O*

Cynthia, geniet van je laatste dag werk en dan heerlijk verlof!!! Ik kijk er zooo naar uit, nog 7,5 week werken, haha

Gisteren beebje wezen kijken, is nu 4 weken oud. Echt zooo schattig O+
Tralalalaaa
  dinsdag 21 juni 2011 @ 09:23:03 #226
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_98450662
Incolumnis Gefeliciteerd met jullie dochter *O* *O*

Cynthia heerlijk straks lekkerrrrrr relaxen op verlof, veel plezier op je LAATSTE werkdag :9
Rayen 2½ jaar!
  dinsdag 21 juni 2011 @ 09:38:11 #227
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_98450972
Cynthiaa wat heerlijk straks met verlof!

Meldt...
Werd vanochtend wakker met buikpijn. Ik dacht, zou het...maar na een wc-bezoekje nergens meer last van :@
  dinsdag 21 juni 2011 @ 09:38:41 #228
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_98450986
Incolumis en vrouw, gefeliciteerd met jullie Maartje! *O*

Danielle_ gefeliciteerd met jullie zoontje!

Aventura, dat zal wel het bekende voorwerk zijn ;). Ik heb ook al een paar weken af en toe wat buikpijn, maar ook dat trekt steeds weer weg... :)

Jipster, een bewegende buik... gaaf he? :D

Cyntiaaa, lekker bijna verlof!! Geniet van je laatste dagje, maar vooral van de deur die achter je dichtslaat!

Ze blijven leuk die bewegende plaatjes...hehe...
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_98450999
Innepin, ik voel de kleine ook nog steeds niet. Dankzij mijn angelsounds weet ik dat het leeft, maar inmiddels denk ik al dat het gehandicapt is ofzo.. op elke echo bewoog hij wel, maar ik vergelijk met Rienk en hij was altijd een stuiterbal..
Ik maak me dus ook (vast onterecht) ongerust. 30 juni heb ik weer controle en dus echo en 6 juli hebben we de 20 weken echo. Ik moet nog ff geduld hebben.

Komt voor jou vast goed schatje :*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_98451185
Het komt met al jullie baby's goed! :)
pi_98451293
Incolumis gefeliciteerd met jullie dochter
cyntiaa bijna verlof geniet er van

vlindur ean bewoog ook amper ze lag oa in een stuit wellich ligt b2.0 ook in een stuit
pi_98451333
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 08:30 schreef Cyntiaa het volgende:
Danielle en Incolumnis gefeliciteerd met jullie kindjes *O*

Vandaag mijn laatste werkdag..... 3 kleine klusjes staan nog op mijn lijstje :)
- Kantoorartikelen opruimen
- Emailadressen opzoeken
- Archiveren

En dan....... 16 weken niet werken :s)
Misschien zelfs wel 17 of 18 ;)
Geniet van je verlof!

*O* Danielle, gefeliciteerd met jullie zoon! *O* ben benieuwd naar zijn naam

*O* Incolumnis, gefeliciteerd met Maartje *O*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 09:53:53 #233
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_98451385
Danielle & Incolumis voor jullie allebei een dikke proficiat voor de geboorte van jullie kindjes!

Meiden, ik weet niet of het wat is, maar voor degenen die nog een babykamer moeten kopen is dit misschien een interessante veiling: http://www.bva-auctions.com/auction/category/3435. Ik kwam 'm net tegen en ze hebben ook nog het e.e.a. aan voedingskussens, badjes, etc.
pi_98452132
misjones 2 meiden.. leuk

danielle proficiat met jullie zoon..

incolumis en incolumis-vrouw proficiat met jullie dochter

hier al véél van lijstje kunnen strepen.. moet alleen nog even bellen voor vroedvrouw voor na bevalling...

[ Bericht 9% gewijzigd door Lujaxa op 21-06-2011 10:29:36 ]
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_98452563
incolumis gefeliciteerd met jullie dochter Maartje, wat een mooi meisje hebben jullie gebakken zeg!

Ga er lekker van genieten met z'n tweeën!
pi_98453106
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 09:39 schreef Vlindur het volgende:
Innepin, ik voel de kleine ook nog steeds niet. Dankzij mijn angelsounds weet ik dat het leeft, maar inmiddels denk ik al dat het gehandicapt is ofzo.. op elke echo bewoog hij wel, maar ik vergelijk met Rienk en hij was altijd een stuiterbal..
Ik maak me dus ook (vast onterecht) ongerust. 30 juni heb ik weer controle en dus echo en 6 juli hebben we de 20 weken echo. Ik moet nog ff geduld hebben.

Komt voor jou vast goed schatje :*
:* Lief. Ik vond me ook wel aanstellen maar ik mag idd pas 6 juli weer es op komen draven (20wk echo), en daarvoor gaan we op vakantie, en ik vind het een naar idee om daar de hele tijd te zitten met het gevoel dat het niet goed gaat. Ik heb vorige week ook 2 dagen constante buikpijn gehad, dat helpt natuurlijk ook niet voor m'n gevoel. Net op aandringen van m'n man toch maar gebeld en ik mag vanmiddag even langskomen <3 Doet me goed dat ik even tussendoor mag O+ Ik ben helemaal niet zo van het ongeruste, vorige zwangerschap ook niet gehad voor zover ik mij kan herinneren. Maar nu ineens wel. Dus... we zullen zien.

Incolumis, gefeliciteerd! *O*
  dinsdag 21 juni 2011 @ 10:50:51 #237
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_98453305
ach meiden wat vervelend dat jullie wat onzeker worden van minder drukke beebs... Maar kindje wordt steeds sterker en ga je dan ook meer aanwezig voelen? was het de vorige keer bij jullie al voor de 20 weken echt heel actief schoppende enzo dan? Ik voelde Evie toen wel; maar niet enorm. Deze keer wel iets eerder; maar het echt bewegen van de buik en flink schoppen merkte ik ook nu pas na 20 weken....
Fr; ik denk niet dat stuitligging er mee te maken heeft; Evie heeft ook bijna mijn gehele zwangerschap (naja alle keren dat ze het hebben gecontroleerd) in stuit gelegen; en die voelde ik wel heel erg actief bewegen altijd.

Incolumis: gefeliciteerd met Maartje! mooi meisje hoor! O+

en gestegen naar plaatsje 9 dus gister; spannend hoor ;)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_98453641
Inne, ligt je placenta deze keer niet anders? Ik kon Lotte al ruim voor de 20 weken vanaf de buitenkant voelen, maar nu ligt mn placenta voor en voelde ik amper wat met 20 weken... Dikke :* voor jou iig en hopelijk kan je vk je straks geruststellen!

BJ, gaat snel alweer he?!
Lotte!
Noah!
  dinsdag 21 juni 2011 @ 11:03:51 #239
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_98453823
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 10:59 schreef Linda2205 het volgende:
Inne, ligt je placenta deze keer niet anders? Ik kon Lotte al ruim voor de 20 weken vanaf de buitenkant voelen, maar nu ligt mn placenta voor en voelde ik amper wat met 20 weken... Dikke :* voor jou iig en hopelijk kan je vk je straks geruststellen!

BJ, gaat snel alweer he?!
jups schiet op he? alweer bijna 31 weken joh!
hoe gaat het met jou? en je beeb 2.0?
pi_98453932
Net voor check-up geweest en hij ligt onder het gemiddelde, maar niet schokkend. BMM iets geopend, maar als het niet erger wordt is het prima in orde. Ik werk nu nog maar 21u pw, ipv 35, dus iedere di en do lekker vrij! Doet me goed, al mis ik het werken wel op die dagen.

Voel jij je minder moe, nu je niet meer werkt? En hoe vindt Evie het? Krijgt ze het een beetje mee?
Lotte!
Noah!
pi_98454008
BJ, ik verwacht ook geen hard geschop. Het is opvallend dat ik met 15-16-17 weken af en toe geplop en geborrel voelde en nu al een week helemaal niets.

Linda, dat kan allemaal prima hoor, maar dan wil ik gewoon nog wel graag gerustgesteld worden. Ik heb niet smekend de vk gebeld ofzo, gewoon mijn gevoelens voorgelegd en toen zei ze dat ik maar even langs moest komen. Als ik probeer normaal na te denken ga ik er ook van uit dat er niks aan de hand is, maar het gevoel is gewoon sterk, en dat wil ik graag weg hebben. Als ze me daar de mogelijkheid voor geven, ben ik ze alleen maar dankbaar :)
pi_98454079
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 11:08 schreef innepin het volgende:
BJ, ik verwacht ook geen hard geschop. Het is opvallend dat ik met 15-16-17 weken af en toe geplop en geborrel voelde en nu al een week helemaal niets.

Linda, dat kan allemaal prima hoor, maar dan wil ik gewoon nog wel graag gerustgesteld worden. Ik heb niet smekend de vk gebeld ofzo, gewoon mijn gevoelens voorgelegd en toen zei ze dat ik maar even langs moest komen. Als ik probeer normaal na te denken ga ik er ook van uit dat er niks aan de hand is, maar het gevoel is gewoon sterk, en dat wil ik graag weg hebben. Als ze me daar de mogelijkheid voor geven, ben ik ze alleen maar dankbaar :)
Groot gelijk toch dan, dat je even belt?! Beter zo als dat je je nog een paar weken rot er over voelt terwijl dat miss. helemaal niet nodg blijkt te zijn.
Ik bedoelde mn post niet vervelend he.. kwam het zo over? Sorry dan :*
Lotte!
Noah!
pi_98454118
Nu ik 'm teruglees komt ie niet zo over nee. Ik ben een tikkeltje explosief vandaag :X :')
pi_98454188
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 11:11 schreef innepin het volgende:
Nu ik 'm teruglees komt ie niet zo over nee. Ik ben een tikkeltje explosief vandaag :X :')
*;
Lotte!
Noah!
  dinsdag 21 juni 2011 @ 11:15:38 #245
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_98454267
oo lieve Inne; ik bedoelde ook niet dat je je aanstelde ofzo hoor. Als je je rot en onzeker voelt is het altijd heel verstandig om de VK te bellen.. en een beetje goed VK; laat je langskomen en zet er ff een echo op om je gerust te stellen..
:*

@Linda; ook geminderd met werken dus. Is wel fijn he?
Ik voel me wel beter nu hoor. Nog steeds moe, maar slaap beter nu ik wat regelmatiger kan leven.
Evie snapt het deels, ik heb bijvoorbeeld de box in de kamer gezet, en nu loopt Evie daar regelmatig heen, en vraagt baby? Maar denk niet dat het echte besef er is, ik probeer dr wel bewust te maken en benoem het wel regelmatig... sindsdien heeft ze het wel steeds vaker over babies...;)
en Lotte?
pi_98454276
Inne fijn dat je even tussendoor mag vanmiddag :* Op vakantie gaan met zo'n gevoel is ook helemaal niet fijn.
pi_98454510
Innepintje fijn dat je tussendoor even mag!!
hopelijk kan je dan lekker genieten van je vakantie!!

Vlindur, heb je al een tijdje niet gezien! ga je ook even langs het hartje luisteren als je je zo ongerust maakt?

Ik ben vanochtend goedgekeurd! bloeddruk was 100/70
hartje gehoord, baarmoeder lag op schema..ikke blij!
maar zooooooo moe!

Donderdag mag ik op proefles bij de zwangerschapsyoga! lekker!
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_98454587
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 11:15 schreef Beessie-Jen het volgende:
oo lieve Inne; ik bedoelde ook niet dat je je aanstelde ofzo hoor. Als je je rot en onzeker voelt is het altijd heel verstandig om de VK te bellen.. en een beetje goed VK; laat je langskomen en zet er ff een echo op om je gerust te stellen..
:*

@Linda; ook geminderd met werken dus. Is wel fijn he?
Ik voel me wel beter nu hoor. Nog steeds moe, maar slaap beter nu ik wat regelmatiger kan leven.
Evie snapt het deels, ik heb bijvoorbeeld de box in de kamer gezet, en nu loopt Evie daar regelmatig heen, en vraagt baby? Maar denk niet dat het echte besef er is, ik probeer dr wel bewust te maken en benoem het wel regelmatig... sindsdien heeft ze het wel steeds vaker over babies...;)
en Lotte?
Lotte kan geen baby zeggen, maar als je vraagt waar dr broertje is, wijst ze afwisseld op haar buik, mijn buik of haar billen :') De box interesseert dr nog niet maar zijn kamertje vindt ze helemaal geweldig! Ben benieuwd tzt!
Lotte!
Noah!
pi_98455344
Inne, fijn dat je terecht kunt bij de vk! Gerustgesteld worden is altijd fijn!

Mijn nichtje van 9 kwam laatst aan de deur om te vragen hoe het met de baby ging, zo lief!
En toen zei ze ineens, 'ik hoop niet dat het weer dood gaat'. Tranen in mn ogen even. Heeft dan toch bij dat kind ook indruk gemaakt. Maar vond het zo lief, ze kwam echt alleen even aan de deur om te vragen hoe het ging en ging toen weer vrolijk verder skaten.

Onze frummel kan zo heerlijk draaien, dan voel je een bobbel langskomen, zo grappig!
Hoe kunnen ze trouwens vaststellen dat het in een stuit ligt of niet? Want ik krijg volgens mij geen echo meer ofzo. Kunnen ze dat dan echt voelen aan je buik oid??
Tralalalaaa
pi_98455459
Mag ik me hier ook melden?
Ik ben 15 weken zwanger van mijn 1e kindje, uitgerekend op 13 december.
pi_98455671
welkom sayenne en proficiat

tap meestal kunnen ze dat voelen via een speciale techniek, naam ontglipt me en als ze dan toch niet zeker weten misschien toch echo

hier is babyboy de boel aan het verbouwen.. auwie ;)
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_98455780
Bitterend goedgekeurd *O*
Innepin, fijn dat je langkomt, ik hoop dat alles goed is!
Sayenne, welkom!
  dinsdag 21 juni 2011 @ 12:18:29 #253
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_98456641
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 11:43 schreef Take_A_Picture het volgende:
Inne, fijn dat je terecht kunt bij de vk! Gerustgesteld worden is altijd fijn!

Mijn nichtje van 9 kwam laatst aan de deur om te vragen hoe het met de baby ging, zo lief!
En toen zei ze ineens, 'ik hoop niet dat het weer dood gaat'. Tranen in mn ogen even. Heeft dan toch bij dat kind ook indruk gemaakt. Maar vond het zo lief, ze kwam echt alleen even aan de deur om te vragen hoe het ging en ging toen weer vrolijk verder skaten.

Onze frummel kan zo heerlijk draaien, dan voel je een bobbel langskomen, zo grappig!
Hoe kunnen ze trouwens vaststellen dat het in een stuit ligt of niet? Want ik krijg volgens mij geen echo meer ofzo. Kunnen ze dat dan echt voelen aan je buik oid??
yups gewoon voelen aan de buik, en bij twijfel zullen ze aan het einde van de zwangerschap een liggingsecho doen. (hier issie overigens standaard bij 35 weken). Tot die termijn kan de beeb nog alle kanten op; en kan ook van zichzelf nog draaien van stuit naar hoofdligging.
Maar schijnt dat dr zelfs kindjes zijn die dat nog later in de zwangerschap doen, of natuurlijk andersom..
(toevallig was er tijdens mijn controle van de week een 2e VK die het echoapparaat even kwam halen, omdat ze ook bezig was met een bevalling en het kindje ws ook was gedraaid...)
pi_98457355
Welkom sayenne *O*
Bitterend, fijn dat alles weer goed was!
TAP ik kan me voorstellen dat je daar even tranen van in je ogen krijgt zeg <3

Ik ben weer gerustgesteld hoor :s) Mijn verloskundige is zo lief <3 Ik ging me verontschuldigen en uitleggen dat ik heus wel wist dat het onzin was maar dat ik het gevoel niet weg kon redeneren etcetera, maar dat was allemaal niet nodig. Ze zei: aan de telefoon kan ik je toch niet geruststellen, en zo zijn we binnen twee minuten klaar. En ze begreep het helemaal enzo O+ Tof mens.
Tsjoeketsjoek deed ie in elk geval :) O+
pi_98457391
Aangezien ik na een lange afwezigheid van Fok! uit nieuwsgierigheid op OUD terecht ben gekomen meld ik me ook maar eens.
Niet als zwangere maar als toekomstig vader van onze eerste zoon *O*
Mijn vrouw is nu bijna 25 weken zwanger dus we zijn gelukkig al over de helft.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To err is human, but to really foul things up requires a computer.
pi_98457425
Innepin! Wat een fijn bericht! Hopelijk nu wat meer genieten zonder zorgen?

*O* *O* 20 weken vandaag! Mijlpaal!

Ow en Scorpionsworld gefeliciteerd! En rot van de misselijkheid! Blijft het daarbij of ook overgeven?
En even een ego mededeling, ik heb al 1,5 week niet overgegeven! Dat is wel weer een record! 8-) Ik heb er vertrouwen indat het vanaf nu beter blijft gaan!
  dinsdag 21 juni 2011 @ 12:47:35 #257
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_98457672
Innepin goed dat je toch langsgaat, zo met al die ongerustheid op vakantie dat is natuurlijk niets :*

Take-a-Picture ik krijg tranen in mijn ogen van je nichtje, wat lief zeg, en dat voor zo'n kleine meid.

Sayenne gefeliciteerd ! *O* Is het je eerste kindje of je vijfde misschien al ? :9

Scorpionsworld ook gefeliciteerd, en helaas ook een misselijke vrouw, uh een vrouw die misselijk is dus :9
Rayen 2½ jaar!
  dinsdag 21 juni 2011 @ 12:49:50 #258
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_98457768
Scorp sterkte voor je vrouw !

Sayenne welkom

Danielle en inco proficiat!

Inne fijn dat je gerustgesteld bent

Tap dat kunnen ze voelen idd :) hier mijn dochter die dus met 40,2 nog ff lekker in stuit ging :+
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_98457771
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 12:41 schreef Jipster het volgende:
Innepin! Wat een fijn bericht! Hopelijk nu wat meer genieten zonder zorgen?

*O* *O* 20 weken vandaag! Mijlpaal!

Ow en Scorpionsworld gefeliciteerd! En rot van de misselijkheid! Blijft het daarbij of ook overgeven?
En even een ego mededeling, ik heb al 1,5 week niet overgegeven! Dat is wel weer een record! 8-) Ik heb er vertrouwen indat het vanaf nu beter blijft gaan!
Gelukkig geen overgeven meer. Na de 2de ziekenhuisopname primperan meegekregen maar dat bleek gelukkig niet echt meer nodig. Vrouwlief loopt alleen tegen de muur op van frustratie omdat ze gewoon niet normaal kan functioneren en ook een zeer beperkt dieet heeft van dingen die ze kan eten. De misselijkheid is wel dragelijk maar vreselijk irritant.
Het is volhouden en doorzetten, maar het gaat moeizaam.
pi_98457926
Inne fijn dat je gerustgesteld bent! En heel goed dat je gewoon even gegaan bent hoor :)
  dinsdag 21 juni 2011 @ 12:56:42 #261
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_98458059
Oh en ongerust ben ik ook , maar voel bubba bloppen (denk ik :+) en vind dat ik moet leren mijn lijf te vertrouwen :)
Gisteren bij dieetiste geweest , toename gewicht sinds opname 700 gram :p .
Eet nog wel te weinig, en moet de rijst / aardappel laten staan en weer vlees eten en minimaal 2 mokken melk . Ze vond het wel sneu dat de buik zo uitblijft , maarja komt heus wel :)
  dinsdag 21 juni 2011 @ 13:01:01 #262
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_98458240
Oh scorp vervelend dat ze nog zo'n last heeft ( en tegelijkertijd beangstigd het mij...) hier ook opname ivm hg. Waardoor uitdroging en ondervoeding.. Fysiek stel ik qua spierkracht geen flikker meer voor en moet echt iets eten / iets korts en niet zwaar doen/rusten en zo de dag door... Krijgt je vrouw begeleiding van dieetiste? Zo niet zou ik het echt regelen!
pi_98458592
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 13:01 schreef _evenstar_ het volgende:
Oh scorp vervelend dat ze nog zo'n last heeft ( en tegelijkertijd beangstigd het mij...) hier ook opname ivm hg. Waardoor uitdroging en ondervoeding.. Fysiek stel ik qua spierkracht geen flikker meer voor en moet echt iets eten / iets korts en niet zwaar doen/rusten en zo de dag door... Krijgt je vrouw begeleiding van dieetiste? Zo niet zou ik het echt regelen!
Nog niet gedaan maar dat is wellicht het overwegen waard, bedankt voor de tip.
De afgelopen paar weken gaat het steeds beter met eten maar weet ze zich niet goed in te houden waardoor ze te vette of zwaar op de maag liggende dingen eet en daaropvolgend weer gestraft word door d'r maag :|W
Enigste waar ik vooral angst voor heb is dat er zich een pre- of post natale depressie ontwikkelt door de frustraties die ze niet kwijt kan.
pi_98458903
Bedankt allemaal :)

innepin: Fijn dat je zo'n lieve verloskundige hebt, kleine moeite voor haar, en jij bent weer gerust gesteld ^O^

Scorpionsworld: Gefeliciteerd *O* Vervelend dat je vrouw zo'n last heeft.

Jipster: Gefeliciteerd met je 20 weken mijlpaal *O*

TimeJumper: Het wordt mijn 1e kindje, stond dat er niet bij :?
  dinsdag 21 juni 2011 @ 13:18:18 #265
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_98458994
Buiten dieetiste ook eens maatschappelijk werker wellich scorp ? Beter preventie dan te laat toch?
pi_98459154
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 13:18 schreef _evenstar_ het volgende:
Buiten dieetiste ook eens maatschappelijk werker wellich scorp ? Beter preventie dan te laat toch?
Ik heb zelf al geopperd om professionele hulp (Maats. werk, psycholoog) in te schakelen maar N. (mijn vrouw dus) is nogal koppig en wil daar niet aan. Ze red, zoals ze het zelf zegt, zelf wel :{
  dinsdag 21 juni 2011 @ 13:28:10 #267
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_98459374
Blijf iig communiceren met haar , ik snap je zorgen hoor. Zou ze het fijn vinden om hier mee te praten?
Vertrouw ook op haar maar blijf alert :)
pi_98459516
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 13:28 schreef _evenstar_ het volgende:
Blijf iig communiceren met haar , ik snap je zorgen hoor. Zou ze het fijn vinden om hier mee te praten?
Vertrouw ook op haar maar blijf alert :)
Ik probeer ook zoveel mogelijk te praten en laat me zelfs een tikkeltje misbruiken als verbaal en fysieke boksbal opdat ze een beetje kan ventileren. Het blijft desalniettemin lastig om om te gaan met de gevoelens en gedachtes in haar hoofd, voor ons beide.
Ze is al actief op zwangerschapspagina en denk zelfs dat ze niet al te blij is dat ik überhaupt het verhaal post. Ze is nogal gesteld op privacy and all. Maar op deze manier kan ik tenminste ietwat ventileren wat ik elders niet kwijt kan.
pi_98459633
Sayenne en scorpionsworld gefeliciteerd *O*
  dinsdag 21 juni 2011 @ 13:35:20 #270
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_98459641
Ik snap :) en ja dat zwanger zijn is een apart iets ;) en het boksbal fungeren :D dat is vrij normaal er gebeurt ook zoveel , en die stomme hormonen zullen ook niet helpen ;)
pi_98459783
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 13:35 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik snap :) en ja dat zwanger zijn is een apart iets ;) en het boksbal fungeren :D dat is vrij normaal er gebeurt ook zoveel , en die stomme hormonen zullen ook niet helpen ;)
Zwanger zijn en hormonen oke. Ik vind het ook niet erg om als boksbal te fungeren als dat het enigste is wat ik voor haar kan doen, maar die verdomde HG.. :X
Het breekt echt m'n hart als N. praat over spijt dat ze zwanger is geworden of dat ze de kleine man niet meer wil (en dan in nog grovere bewoording) ;(
  dinsdag 21 juni 2011 @ 13:53:20 #272
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_98460350
Herkenbaar.. Ik heb diezelfde gedachten gehad.. Nu was deze zwangerschap niet geplant, en heb ik vorige zwangerschap een mildere vorm gehad. Maar kon toen aan het einde genieten. Je hoort vaak alleen de positieve verhalen en Dan denk je wat Faal ik omdat het bij jou niets roze wolk is . Trouwen als ze niet meer spuugt dan is de hg voorbij. Maar die kan fysiek nog wel nawee-en hebben en geestelijk een enorme klap geven!!!
Probeer ook roze momenten te maken , wellicht doe je dat al lang ;) maar bewust samen naar de baby praten, voelen aan de buik , vertel haar dat ze mooi is etc. Koop eens een bloemetje of leg een kaartje neer voor je gaat werken bijv.
Vraag naasten die de situatie kennen haar een leuk kaartje te sturen etc. En praat op controle bij de vk /gyn hierover .
Vraag of je eens op een Kraamafdeling mag komen kijken.. Etc .

Sorry als ik als bemoeial overkom ik bedoel het goed :)
pi_98460816
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 13:53 schreef _evenstar_ het volgende:
Herkenbaar.. Ik heb diezelfde gedachten gehad.. Nu was deze zwangerschap niet geplant, en heb ik vorige zwangerschap een mildere vorm gehad. Maar kon toen aan het einde genieten. Je hoort vaak alleen de positieve verhalen en Dan denk je wat Faal ik omdat het bij jou niets roze wolk is . Trouwen als ze niet meer spuugt dan is de hg voorbij. Maar die kan fysiek nog wel nawee-en hebben en geestelijk een enorme klap geven!!!
Probeer ook roze momenten te maken , wellicht doe je dat al lang ;) maar bewust samen naar de baby praten, voelen aan de buik , vertel haar dat ze mooi is etc. Koop eens een bloemetje of leg een kaartje neer voor je gaat werken bijv.
Vraag naasten die de situatie kennen haar een leuk kaartje te sturen etc. En praat op controle bij de vk /gyn hierover .
Vraag of je eens op een Kraamafdeling mag komen kijken.. Etc .

Sorry als ik als bemoeial overkom ik bedoel het goed :)
De tips zijn juist van harte welkom daar ik al enige tijd naar m'n hoofd geslingerd krijg te weinig betrokken te zijn bij de zwangerschap ;)
Thanks
De roze wolk momenten zijn inderdaad bijzonder spaarzaam, ook omdat we er weinig op uit kunnen om leuke dingen te doen. Ik ga de komende tijd naast werken, verhuizing voorbereiden, huishouden, etc. ook zeker het nodige "roze" momentjes bedenken om wat meer positiviteit er in te krijgen.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 14:10:40 #274
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_98461083
Toen ik twee weken was opgenomen kreeg ik veel dames en vrienden kaartjes op de post. Dat waren echt mijn zonnestraaltjes in de donderwolk.
Misschien ook eens een pretecho doen ? Echt puur om te kijken naar baby en niet om medische reden maar voor de leuk! En dan als jullie naam en Geslacht al weten hem/haar zo benoemen!
Betrek haar bij het klussen als in meedenken , eten verzorgen oid , complimenteer haar op wat ze wel kan!

Ik ga dochterlief van school halen en rusten . Als ik meer weet plemp ik wel wat neer, misschien andere dames/heren nog tips?
pi_98461386
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 14:10 schreef _evenstar_ het volgende:
Toen ik twee weken was opgenomen kreeg ik veel dames en vrienden kaartjes op de post. Dat waren echt mijn zonnestraaltjes in de donderwolk.
Misschien ook eens een pretecho doen ? Echt puur om te kijken naar baby en niet om medische reden maar voor de leuk! En dan als jullie naam en Geslacht al weten hem/haar zo benoemen!
Betrek haar bij het klussen als in meedenken , eten verzorgen oid , complimenteer haar op wat ze wel kan!

Ik ga dochterlief van school halen en rusten . Als ik meer weet plemp ik wel wat neer, misschien andere dames/heren nog tips?
Tot laters :W
De naam bedenken wil niet opschieten O_ maar we noemen de kleine inderdaad al 'mannetje' of 'kereltje'.
Complimenteren op de dingen die ze wel kan doen doe ik al ja, in de hoop dat het haar een positieve stimulans geeft dat door te zetten.
pi_98466183
Jipster! een *O* voor je mijlpaal!!!

Innepinntje fijn dat het goed was!! *O* ook fijn jou vk!! die van mij (ik heb er 5 bij het praktijk) zijn allemaal ook zo lief! ik voel me erg gelukkig hiermee O+

Scorpionsworld : welkom hier en niet zo'n leuk nieuws!! denk je echt dat dit het HCG is? rond week 10 is het namelijk de piek en daarna neem de placenta de productie over...misschien is het idd de progesteron. Ik heb namelijk ook (buiten de zwangerschap ook wel) last van somberheid...best hevig soms. Ik slik nu medicijnen al 5 jaar en mocht ze ook nog slikken tijdens mijn zwangerschap. Ik denk echt dat als ik ze niet had echt in een diep zwarte gat zou zitten.
Ik vind het erg dapper hoe je hiermee omgaat...je zegt dat ze je echt mag gebruiken als een punching ball...maar tot hoe lang? dit is denk ik ook erg zwaar voor jou!!
Ze zal echt hulp moeten zoeken denk ik... :*
pi_98466312
scorp ik snap je vrouw volledig maar snap jou ook. Ik ben zelf 4x opgenomen geweest ivm HG en 2x ivm zwangerschapsvergiftiging zwanger zijn is dan alles behalve leuk. Probeer als je vrouw het toelaat toch een gesprek met MW oid aan te vragen
Sayenne welkom
Innepin fijn dat alles goed was
BJ lag evie in volkomen of onvolkomen stuit?
  dinsdag 21 juni 2011 @ 15:57:57 #278
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_98466357
Net de keuken uitgesopt, en nu trapt en draait het ventje als een dolle! Weet niet wat hij allemaal aan het doen is, maar het doet gewoon pijn! Dat ben ik helemaal niet gewend. Misschien is het een protest. Ik ga maar even liggen.
pi_98466457
idd Aventura een protest hah! je moet het rustig aan doen met de 37 weken! :Y
pi_98466526
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 15:57 schreef ferrari_rood het volgende:
scorp ik snap je vrouw volledig maar snap jou ook. Ik ben zelf 4x opgenomen geweest ivm HG en 2x ivm zwangerschapsvergiftiging zwanger zijn is dan alles behalve leuk. Probeer als je vrouw het toelaat toch een gesprek met MW oid aan te vragen
Sayenne welkom
Innepin fijn dat alles goed was
BJ lag evie in volkomen of onvolkomen stuit?
sorry even uit nieuwsgierigheid...hebben ze niet uitgelegd waarom jou HCG niet daalde?? het hoort toch te dalen of ben ik nou gek :@ hebben de artsen toen wel verteld waarom het zo ging?
pi_98467016
bitterend: HG is iets anders als HCG (ik heb het toevallig net opgezocht omdat ik niet wist wat HG is)
HCG=hormoon
HG=Hyperemesis Gravidarum, een extreme vorm van zwanger­schaps­misselijk­heid
pi_98467150
ohhhh duh dacht dat het een typo was..... :X :X
Excuses!!
pi_98467280
inderdaad, ik moet die van mij altijd dwingen om te voelen, ik zou t tof vinden als ie uit zichzelf even zou willen voelen ofzo :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Kleurdoos op 21-06-2011 16:26:22 ]
pi_98467353
ik voel s'avonds wat vreemds bij mijn navel...heeeeel zachtjes...de vk zei dat het ukkie kan zijn! omdat ze nu zo druk zwemt!
wel lief trouwens...de vk zei " ze heeft het fijn bij mama" :@ O+ *emo*
pi_98467577
Ik voel nog niks -O-
Lijkt me zo leuk om de kleine te voelen bewegen!
pi_98467643
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 11:46 schreef Sayenne het volgende:
Mag ik me hier ook melden?
Ik ben 15 weken zwanger van mijn 1e kindje, uitgerekend op 13 december.
ik heb je niet eens verwelkomd!! bij deze dan! en gefeliciteerd!
pi_98467789
Dank je!
pi_98468125
heeeeeey zie net jou profiel.....we zijn op dezelfde dag jarig!!!! :o :o :o
pi_98468348
Wat toevallig!
Ben je ook net zo oud dan :P
  dinsdag 21 juni 2011 @ 16:43:08 #290
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_98468677
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 16:09 schreef Sayenne het volgende:
bitterend: HG is iets anders als HCG (ik heb het toevallig net opgezocht omdat ik niet wist wat HG is)
HCG=hormoon
HG=Hyperemesis Gravidarum, een extreme vorm van zwanger­schaps­misselijk­heid
Sorry even verbeteren :@ hyperemis gravidarum is niet zwangerschapsmisselijkheid.. Hyper is overmatig en emesis is braken dus niet zo af en toe braken of de ochtenden braken is HG.. HG is echt overmatig braken al dan niet gepaard met misselijkheid.. Ik had HG en was niet extreem misselijk, maar hield gewoonweg niks binnen, waardoor dus resultaat alles eruit kwam.
pi_98468790
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 16:21 schreef Sayenne het volgende:
Ik voel nog niks -O-
Lijkt me zo leuk om de kleine te voelen bewegen!
Totdat de kleine vol in de blaas trapt of je ribben een eindje verplaatst _O-
Even zonder grappen, het is inderdaad heel bijzonder om de kleine te voelen, ik heb het als man zijnde met de hand op de buik al mogen ervaren O+
  dinsdag 21 juni 2011 @ 16:47:11 #292
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_98468868
Btw kan je met 17 weken al een harde buik hebben? Bubba was net op mijn blaas aan het trampoline springen :+ en mijn buik werd echt heel hard eventjes en na halve minuut langzaam weer normaal? Niet dat ik me zorgen maak, maar herken het op deze termijn ook niet van bij Arwen .
pi_98469034
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 16:36 schreef Sayenne het volgende:
Wat toevallig!
Ben je ook net zo oud dan :P
ben 5 jaar jonger!
pi_98469107
evenstar: oke, sorry, had even snel gezocht overal stond: extreme zwangerschapsmisselijkheid en/of braken. Ik had er nog nooit van gehoord. Lijkt me echt geen pretje :N

Scorpionsworld: Dat geloof ik, ik zal het dan waarschijnlijk ook niet meer zo leuk vinden ;) Maar nu kijk ik toch nog uit naar de eerste keer dat ik beweging voel :Y
pi_98469120
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 12:49 schreef Scorpionsworld het volgende:

[..]

Gelukkig geen overgeven meer. Na de 2de ziekenhuisopname primperan meegekregen maar dat bleek gelukkig niet echt meer nodig. Vrouwlief loopt alleen tegen de muur op van frustratie omdat ze gewoon niet normaal kan functioneren en ook een zeer beperkt dieet heeft van dingen die ze kan eten. De misselijkheid is wel dragelijk maar vreselijk irritant.
Het is volhouden en doorzetten, maar het gaat moeizaam.
Hoi,

Gefeliciteerd met het aanstaande vaderschap. Heeft je vrouw de primperan een kans gegeven? Want bij mij hielp het niet alleen om niet te spugen maar ook tegen de misselijkheid later in de zwangerschap.
Sterkte verder. Ik weet hoe je vrouw zich voelt. Ik heb wel de hulp van een psychotherapeut gezocht.
Voor mijn partner was het ook maar lastig te begrijpen dat ik altijd graag een kind wilde en nu riep het maakt me niet meer uit of ik met een kind eindig als ik me lichamelijk maar weer goed voel.
HG is gewoon k*t :{
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_98469229
Ik wilde ook maar 1 ding weer mezelf zijn hoe dat maakte mij helemaal niet meer uit.
Ik was zo blij dat ik na bevalling weer wat energie kreeg. en ik hoorde altijd dat ben je meteen vergeten ik ben het echt nog niet vergeten al is het scherpe er wel vanaf.
pi_98469283
:'( dikke :* voor jullie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')