Dat kan ook niet missen, met 1 dag verschil!quote:Op maandag 20 juni 2011 17:10 schreef Jose81 het volgende:
PM, grappig... ik wilde juist net de laptop uit gaan zetten om ook de postzegels te gaan plakken... we hebben haast dezelfde planning...
En... Chinees... hmmm! Daar heb ik ook zin in!

Voor de naam mogen PM's gestuurd worden, vanwege onze privacy zal ik deze niet op het forum plaatsen
 Voor de naam mogen PM's gestuurd worden, vanwege onze privacy zal ik deze niet op het forum plaatsen   Ook zal ik vanavond of morgen een flitsfoto posten van de kleine kerel, omdat jullie natuurlijk mee mogen genieten
 Ook zal ik vanavond of morgen een flitsfoto posten van de kleine kerel, omdat jullie natuurlijk mee mogen genieten  

. Ik ben echt een kneus met opsturen namelijk
. Ik ben echt een kneus met opsturen namelijk  .
.

ohhh haha! geeft niks! ik dacht misschien woon je in ams! opsturen hoeft niet van mij!quote:Op maandag 20 juni 2011 18:13 schreef k_i_m het volgende:
Ik woon ook in Hilversum, het was eigenlijk voor Aventura. Ik ben echt een kneus met opsturen namelijk
.

quote:

quote:en idd er moeten meer zwangeren bij komen! hup neuken mensen

komt vanzelf goed, ik stond ook heel lang alleen en in november popten er opeens nieuwe users tussen en ben je niet meer alleenquote:Op maandag 20 juni 2011 18:18 schreef Kyara het volgende:
Danielle: gefeliciteerd met jullie zoon!
Tweeoogje: fijn dat echo en nekplooimeting goed waren. Leuke he, ineens zoveel beweging!
MissJones: leuk 2 meisjes!
Bitterend: als jij nou alles opschrijft, kom ik tzt wel even om het lijstje vragen.
Ik sta nog steeds helemaal onderaan. En ben toch al bijna 12 weken. Straks blijft februari gewoon leeg

en dan zit ik weer onder de verkeerde login. en mocht je mij ineens hele intelligente teksten uit zien slaan in w&g dan zit hij onder mijn login
  en dan zit ik weer onder de verkeerde login. en mocht je mij ineens hele intelligente teksten uit zien slaan in w&g dan zit hij onder mijn login  

Ben benieuwd naar de foto!
 Ben benieuwd naar de foto! 
  Poeh.. voel me haast slecht dat ik nog niets zelf gekocht heb
  Poeh.. voel me haast slecht dat ik nog niets zelf gekocht heb   Ik zal dat ene topic even nagaan wat dus zin en onzin is om aan te schaffen.
  Ik zal dat ene topic even nagaan wat dus zin en onzin is om aan te schaffen. 

MissJonesquote:Op maandag 20 juni 2011 18:47 schreef Susie het volgende:
En nu ben ik de naam even kwijt van degene die 2 meiden krijgt! Ik doe ook maar geen gokje, want ben ik slecht in! Maar super!
 omdat je even niet in je hum bent.
  omdat je even niet in je hum bent.

nuh, zo'n rusteloos gevoel in je benen en lichtlijke benauwdheid bij t constant zitten? ik namelijk wel..quote:Op maandag 20 juni 2011 18:47 schreef Susie het volgende:
Danielle, van harte met jullie zoon!!Ben benieuwd naar de foto!
En nu ben ik de naam even kwijt van degene die 2 meiden krijgt! Ik doe ook maar geen gokje, want ben ik slecht in! Maar super!
Verder zag ik nog een paar koopzieke dames hierPoeh.. voel me haast slecht dat ik nog niets zelf gekocht heb
Ik zal dat ene topic even nagaan wat dus zin en onzin is om aan te schaffen.
Ik had vandaag een pokkedag, kon niet lekker zitten achter mijn bureau, zat mezelf even in de weg zeg maar! Ben blij dat ik thuis ben.

Neuh, gewoon niet lekker kunnen zitten. Rug irritant, bureaustoel weer anders, toch maar weer omhoog, omlaag, omhoog and so on... blah, gewoon een butt-dag. Zelfs die keiharde eetkamerstoelen hier thuis zit beter! haha!quote:Op maandag 20 juni 2011 18:52 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
nuh, zo'n rusteloos gevoel in je benen en lichtlijke benauwdheid bij t constant zitten? ik namelijk wel..
en maagzuuroverkill momenteel

en ik wou al heel graag aan de baby kamer beginnen maar wou eerst weten wat de geslachten waren dus nu morgen ga ik gelijk shoppen.
 en ik wou al heel graag aan de baby kamer beginnen maar wou eerst weten wat de geslachten waren dus nu morgen ga ik gelijk shoppen. 

Dat hebben wij dan weer wel alvast straks in huis. Wordt hier (als het goed is) begin juli bezorgdquote:Op maandag 20 juni 2011 19:10 schreef bitterend het volgende:
miss-jones shop ze!!!
baby kamer gaan we pas over 2 maanden kopen!
 Maar dan de rest nog...... poeh, moet maar eens een lijstje maken denk ik....
  Maar dan de rest nog...... poeh, moet maar eens een lijstje maken denk ik.... 

Donderdag gaan wij voor de kinderwagen met schoonpaps. We krijgen die van hem, dus wel zo aardig als hij er ook bij is natuurlijkquote:Op maandag 20 juni 2011 19:12 schreef bitterend het volgende:
Susie zo zie je ieder heeft wat anders al ingekocht
ik heb wasbare luiers, kleding en de kinderwagen maar nog geen babykamer of hydrofiele luiers!

dankje!! ik had ergens ook gelezen over een molton onder de lakens?quote:Op maandag 20 juni 2011 19:15 schreef danic het volgende:
Oh ja en hydrofieluiers: ik had ze volgens het lijstje gekocht: 12 stuks. Maar heb er nog 6 bijgekocht. Ik was alleen in het weekend en vertik het om hiervoor de wasmachine aan te zetten. Je gebruikt er al snel 2 per badje, er ligt er 1 in haar bedje en 1 in de kinderwagen (tegen spugen) en misschien wil je ook gaan zwemmen? Nou, een paar keer spugen en je stapel gaat hard hoor!

dml zei dat de gekleurde hydrofielen lang goed blijven!quote:Op maandag 20 juni 2011 19:16 schreef Susie het volgende:
Bedankt voor de tips Danic. Blij dat die van HEMA goed zijn ... ben wel HEMA -fan eigenlijk.

En weer een goeie tipquote:Op maandag 20 juni 2011 19:19 schreef bitterend het volgende:

ja heb mijn word document gewoon altijd open als ik hier lees!!

Waar kunnen we tekenen voor zo'n flitsbevalling?
  Waar kunnen we tekenen voor zo'n flitsbevalling?   

Ah je bent op dreef dat is ook een goeie.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:00 schreef bitterend het volgende:
Doen jullie aan zwangerschapsyoga/cursus of zo iets? ik twijfel of ik me moet gaan inschrijven hmm
150 euros voor 10 lessen

wat te doen heb
  wat te doen heb   , maar eerst eens effe de prijs opvragen.
  , maar eerst eens effe de prijs opvragen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |