abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 juni 2011 @ 17:34:50 #101
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_98420012
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 17:10 schreef Jose81 het volgende:
PM, grappig... ik wilde juist net de laptop uit gaan zetten om ook de postzegels te gaan plakken... we hebben haast dezelfde planning...

En... Chinees... hmmm! Daar heb ik ook zin in! :9 :Y)
Dat kan ook niet missen, met 1 dag verschil! :)
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_98420112
of jullie duiken met jullie mannen in bed ~O>
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_98420884
Hier ben ik dan, na een flitsbevalling vrijdagnacht! Vrijdag braken tegen het einde van de middag m'n vliezen en had ik lichte weeën, vk erbij en had toen al 2cm ontsluiting. Ze is gebleven, even na 10 uur mocht ik beginnen met persen en om 22.07 ben ik bevallen van een prachtzoon! Hoewel het allemaal erg heftig was, de weeën vooral, ging het voor m'n gevoel wel heel erg snel. De vk deelde deze mening, zeker voor een eerste. Het weekend was het vooral bijkomen en visite ontvangen, vandaar dat ik niet eerder heb kunnen posten over het mannetje waar ik tot over m'n oren verliefd op ben. O+ Voor de naam mogen PM's gestuurd worden, vanwege onze privacy zal ik deze niet op het forum plaatsen ;) Ook zal ik vanavond of morgen een flitsfoto posten van de kleine kerel, omdat jullie natuurlijk mee mogen genieten :D

Trouwens nog wat geboorte-info:
Mannetje is geboren bij een zwangerschap van 40w3d, is 51cm lang en woog bij de geboorte 3467g :)

[ Bericht 9% gewijzigd door Danielle_ op 20-06-2011 17:58:33 ]
pi_98421096
Gefeliciteerd met jullie zoontje! Hopelijk genieten jullie van en met elkaar!
pi_98421292
gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje. Nu mag het echte genieten gaan beginnen.
En ik hou me natuurlijk aanbevolen voor een pm met de naam. En wacht met smart op de foto :)
pi_98421800
gefeliciteerd danielle met jullie zoon.
Iemand een pm met naam over?
  maandag 20 juni 2011 @ 18:13:36 #107
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_98421829
Ik woon ook in Hilversum, het was eigenlijk voor Aventura :@. Ik ben echt een kneus met opsturen namelijk :').
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_98421906
verkeerde inlog
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  maandag 20 juni 2011 @ 18:18:25 #109
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_98422027
Danielle: gefeliciteerd met jullie zoon!

Tweeoogje: fijn dat echo en nekplooimeting goed waren. Leuke he, ineens zoveel beweging!

MissJones: leuk 2 meisjes!

Bitterend: als jij nou alles opschrijft, kom ik tzt wel even om het lijstje vragen. :+

Ik sta nog steeds helemaal onderaan. En ben toch al bijna 12 weken. Straks blijft februari gewoon leeg :(
pi_98422258
Is goed schat ik heb een .doc vol *O*

gefeliciteerd Danielle :s)

en idd er moeten meer zwangeren bij komen! hup neuken mensen *O*
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_98422309
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 18:13 schreef k_i_m het volgende:
Ik woon ook in Hilversum, het was eigenlijk voor Aventura :@. Ik ben echt een kneus met opsturen namelijk :').
ohhh haha! geeft niks! ik dacht misschien woon je in ams! opsturen hoeft niet van mij!

hopelijk heeft aventura hier wat aan!
  maandag 20 juni 2011 @ 18:26:36 #112
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_98422372
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 18:24 schreef bitterend het volgende:
Is goed schat ik heb een .doc vol *O*
:*

quote:
en idd er moeten meer zwangeren bij komen! hup neuken mensen
_O-

[ Bericht 14% gewijzigd door Kyara op 20-06-2011 18:27:11 (smileys vergeten ) ]
pi_98422695
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 18:18 schreef Kyara het volgende:
Danielle: gefeliciteerd met jullie zoon!

Tweeoogje: fijn dat echo en nekplooimeting goed waren. Leuke he, ineens zoveel beweging!

MissJones: leuk 2 meisjes!

Bitterend: als jij nou alles opschrijft, kom ik tzt wel even om het lijstje vragen. :+

Ik sta nog steeds helemaal onderaan. En ben toch al bijna 12 weken. Straks blijft februari gewoon leeg :(
komt vanzelf goed, ik stond ook heel lang alleen en in november popten er opeens nieuwe users tussen en ben je niet meer alleen
pi_98422775
Gefeliciteerd Danielle! Als iemand z'n naam door wil pm-en ;)
  maandag 20 juni 2011 @ 18:36:59 #115
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_98422801
ja, volgens mij moeten ook wat dames nog volgen (Isla & Klumsy bijvoorbeeld).

En duim ook dat een aantal dames uit het azwmg & wachten op 2e streepje topic spoedig onze kant op komen.
pi_98422829
:Y :Y :Y :Y
  maandag 20 juni 2011 @ 18:38:24 #117
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_98422870
Ik wil trouwens ook wel een om met de naam van Danielle's zoon.

Mocht ene Argento hier vaker posten, is mijn O+ en dan zit ik weer onder de verkeerde login. en mocht je mij ineens hele intelligente teksten uit zien slaan in w&g dan zit hij onder mijn login :X
pi_98423057
Kyara, hadden jullie nou ook vandaag een bewegende baby gezien op de echo? want ik zag iemand zeggen dat je n mooie echo had maar ik zag hem niet/ kon hem niet terugvinden :S
  maandag 20 juni 2011 @ 18:47:58 #119
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_98423291
Danielle, van harte met jullie zoon!! *O* Ben benieuwd naar de foto!

En nu ben ik de naam even kwijt van degene die 2 meiden krijgt! Ik doe ook maar geen gokje, want ben ik slecht in! Maar super! *O*

Verder zag ik nog een paar koopzieke dames hier :P Poeh.. voel me haast slecht dat ik nog niets zelf gekocht heb :@ Ik zal dat ene topic even nagaan wat dus zin en onzin is om aan te schaffen.

Ik had vandaag een pokkedag, kon niet lekker zitten achter mijn bureau, zat mezelf even in de weg zeg maar! Ben blij dat ik thuis ben.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  maandag 20 juni 2011 @ 18:49:22 #120
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_98423346
Tweeoogje, we hadden vorige week donderdag de echo. In het vorige topic of het topic daarvoor heb ik een foto geplaatst van onze spruit. Ik geloof op vrijdag gepost.
  maandag 20 juni 2011 @ 18:50:29 #121
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_98423389
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 18:47 schreef Susie het volgende:
En nu ben ik de naam even kwijt van degene die 2 meiden krijgt! Ik doe ook maar geen gokje, want ben ik slecht in! Maar super! *O*
MissJones

en een :* omdat je even niet in je hum bent.
pi_98423409
gezien!! wat schattig O+
  maandag 20 juni 2011 @ 18:51:12 #123
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_98423418
En ik dacht al MissJones, maar durfde het niet aan :D
pi_98423481
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 18:47 schreef Susie het volgende:
Danielle, van harte met jullie zoon!! *O* Ben benieuwd naar de foto!

Verder zag ik nog een paar koopzieke dames hier :P Poeh.. voel me haast slecht dat ik nog niets zelf gekocht heb :@ Ik zal dat ene topic even nagaan wat dus zin en onzin is om aan te schaffen.

Ik had vandaag een pokkedag, kon niet lekker zitten achter mijn bureau, zat mezelf even in de weg zeg maar! Ben blij dat ik thuis ben.
nuh, zo'n rusteloos gevoel in je benen en lichtlijke benauwdheid bij t constant zitten? ik namelijk wel.. :P

en maagzuuroverkill momenteel
  maandag 20 juni 2011 @ 18:54:23 #125
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_98423559
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 18:52 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

nuh, zo'n rusteloos gevoel in je benen en lichtlijke benauwdheid bij t constant zitten? ik namelijk wel.. :P

en maagzuuroverkill momenteel
Neuh, gewoon niet lekker kunnen zitten. Rug irritant, bureaustoel weer anders, toch maar weer omhoog, omlaag, omhoog and so on... blah, gewoon een butt-dag. Zelfs die keiharde eetkamerstoelen hier thuis zit beter! haha!
pi_98423629
rusteloos gevoel dus :P?
pi_98423819
Doen jullie aan zwangerschapsyoga/cursus of zo iets? ik twijfel of ik me moet gaan inschrijven hmm
150 euros voor 10 lessen
pi_98424151
Thanks dames :D
Nu kan het shoppen echt beginnen *O* *O* en ik wou al heel graag aan de baby kamer beginnen maar wou eerst weten wat de geslachten waren dus nu morgen ga ik gelijk shoppen.
Danielle gefeliciteerd *O*

Iemand pm met naam ??

Ik doe niet aan yoga maar nog wel elke dag in de sportschool te vinden.
  maandag 20 juni 2011 @ 19:09:00 #129
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_98424257
Ik ga yoga doen... helaas pas starten op 15 augustus.....

Weet niet was het is KD, misschien had ik gewoon al geen zin om te werken :P
pi_98424338
miss-jones shop ze!!!
baby kamer gaan we pas over 2 maanden kopen!
pi_98424383
waarom dan pas als ik vragen mag ?
  maandag 20 juni 2011 @ 19:11:22 #132
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_98424389
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:10 schreef bitterend het volgende:
miss-jones shop ze!!!
baby kamer gaan we pas over 2 maanden kopen!
Dat hebben wij dan weer wel alvast straks in huis. Wordt hier (als het goed is) begin juli bezorgd *O* Maar dan de rest nog...... poeh, moet maar eens een lijstje maken denk ik....

Let op de lange levertijden Bitterend.
pi_98424449
Ook nog even een ervaringstip (nou ja, tips) van een verse moeder:
- die sokpakjes kloppen inderdaad vaak niet. Benen te kort, romp goed of te lang.

- De rompertjes van de Hema kloppen juist vaak het best met de realiteit. Ze lijken wat klein in verhouding tot andere merken, maar Eva was 54 cm bij de geboorte en draagt nu nog steeds rompertjes 50/56 van de Hema. Heb nog maat 50/56 van de Zeeman gehaald met lange mouwen, maar die mag ze aantrekken als ze officieel minimaal 62/68 heeft. Die krengen zijn veeeeeel te groot!!

- Rompertjes met lange mouwen zijn handig. Of je trekt ze alleen aan met een broekje (leuke print erop is dan wel tof), óf je trekt ze aan onder een t-shirtje met korte mouwen waar het eigenlijk zo te koud voor zou zijn. Als het slecht weer is zou je zo iets dus niet aan kunnen trekken en dan is ze er misschien uitgegroeid voor ze het heeft kunnen dragen.
Ik zou in ieder geval vooral witte rompertjes nemen (saaie), want ze zitten toch onder de kleren.
Oh en DML, daarom trek ik dus altijd eerst de broek én sokken uit haha. Koop niet al te veel sokjes is mijn ervaring, je krijgt er nog genoeg (wij wel iig).
En f'-r, ik laat de vuile luier altijd dubbelgevouwen onder haar billen liggen en leg daar dan de gebruikte billendoekjes bovenop (uiteraard met de viezigheid naar binnen gevouwen), zodat ze daar dan op ligt. Gaat ze dan plassen, dan zit het niet gelijk overal.
pi_98424468
Susie zo zie je ieder heeft wat anders al ingekocht *O*
ik heb wasbare luiers, kleding en de kinderwagen maar nog geen babykamer of hydrofiele luiers!
pi_98424617
Oh ja en hydrofieluiers: ik had ze volgens het lijstje gekocht: 12 stuks. Maar heb er nog 6 bijgekocht. Ik was alleen in het weekend en vertik het om hiervoor de wasmachine aan te zetten. Je gebruikt er al snel 2 per badje, er ligt er 1 in haar bedje en 1 in de kinderwagen (tegen spugen) en misschien wil je ook gaan zwemmen? Nou, een paar keer spugen en je stapel gaat hard hoor!
  maandag 20 juni 2011 @ 19:15:55 #136
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_98424632
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:12 schreef bitterend het volgende:
Susie zo zie je ieder heeft wat anders al ingekocht *O*
ik heb wasbare luiers, kleding en de kinderwagen maar nog geen babykamer of hydrofiele luiers!
Donderdag gaan wij voor de kinderwagen met schoonpaps. We krijgen die van hem, dus wel zo aardig als hij er ook bij is natuurlijk :P
  maandag 20 juni 2011 @ 19:16:54 #137
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_98424680
Bedankt voor de tips Danic. Blij dat die van HEMA goed zijn ... ben wel HEMA -fan eigenlijk. :)
pi_98424720
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:15 schreef danic het volgende:
Oh ja en hydrofieluiers: ik had ze volgens het lijstje gekocht: 12 stuks. Maar heb er nog 6 bijgekocht. Ik was alleen in het weekend en vertik het om hiervoor de wasmachine aan te zetten. Je gebruikt er al snel 2 per badje, er ligt er 1 in haar bedje en 1 in de kinderwagen (tegen spugen) en misschien wil je ook gaan zwemmen? Nou, een paar keer spugen en je stapel gaat hard hoor!
dankje!! ik had ergens ook gelezen over een molton onder de lakens?
is die van hema goed?
pi_98424763
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:16 schreef Susie het volgende:
Bedankt voor de tips Danic. Blij dat die van HEMA goed zijn ... ben wel HEMA -fan eigenlijk. :)
dml zei dat de gekleurde hydrofielen lang goed blijven!
  maandag 20 juni 2011 @ 19:18:52 #140
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_98424796
Pffff.... moet maar even wat dingen gaan opschrijven nu!! :D
pi_98424821
_O-
ja heb mijn word document gewoon altijd open als ik hier lees!!
pi_98425036
Hydrofielen heb ik echt stapels (echt, die krijg je van elke moeder die geen kinders meer wil). Ik heb ze de eerste paar maanden wel veel gebruikt, maar daarna eigenlijk niet meer. Het zijn ook prima poetslappen :P

Is het raar dat ik met het tweede kindje VEEL nieuwsgieriger ben naar het geslacht dan bij de eerste?
pi_98425047
Ja, maar DML bedoelde dat vooral omdat die goedkopere van Hema-huismerk niet goed vorm houden aan de waslijn. Ik heb die ook en ze gaan in de droger en dan is het prima te doen hoor. Ik vind die gekleurde ook leuker, maar is niet makkelijk met de was.

De moltons weet ik niet bitterend, die heb ik ergens anders gekocht. Je hebt ze wel nodig onder je hoeslakentje. Vraag even bij je kraambureau of verloskundige na hoe zij denken over moltons met een zeiltje tegen lekkages. Hier werd verteld dat ze er niet op mochten omdat het water er dan in een plasje in blijven staan en je kindje daarin kan verdrinken/stikken.
Tegen mijn zusje wordt verteld dat het wel mag, maar dan door de helft geknipt zodat ze alleen de onderste helft van het matras bedekken.
Ik gebruik ze niet by the way, nog geen lekkagies gehad.
pi_98425130
Nee hoor octo, niet raar, vooral praktisch denk ik. De vraag is nu of je 2e kindje de kleertjes van Hannah aan kan straks of dat je jongetjesspul moet gaan kopen.
Tenminste, dat denk ik.
pi_98425133
Bij de Ikea hebben ze dekmatrasjes voor babybedden. Die kan je ook zo in de was gooien dus dan heb je geen molton meer nodig.
pi_98425862
spuugdoeken hebben we hier nooit gehad, omdat ze werkelijk waar nooit spuugde (of spoog op zn plats)

hydrofielen voornamelijk om r af te drogen en nu gebruik ik de verlepte hydro's als mijn theedoeken op zijn :+
of om af te stoffen :')
  maandag 20 juni 2011 @ 19:42:59 #147
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_98426483
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:19 schreef bitterend het volgende:
_O-
ja heb mijn word document gewoon altijd open als ik hier lees!!
En weer een goeie tip :9

Danielle gefeliciteerd *O* Waar kunnen we tekenen voor zo'n flitsbevalling? :9

Ik ga nu effe teruglezen en alle tips overtypen, ik denk wel dat ik ze onthou maar mijn zelfkennis zegt van niet :P
Rayen 2½ jaar!
  maandag 20 juni 2011 @ 19:47:34 #148
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_98426747
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:00 schreef bitterend het volgende:
Doen jullie aan zwangerschapsyoga/cursus of zo iets? ik twijfel of ik me moet gaan inschrijven hmm
150 euros voor 10 lessen
Ah je bent op dreef dat is ook een goeie.

Heb je nou echt wat aan zo'n pufcursus?
Niet om zielig te zijn hoor , maar mijn eerste miskraam was qua weeen haast een bevalling en dat puffen ging toen helemaal vanzelf eigenlijk. :+
Ik heb me eigen wezenloos gepuft :P

Ik wilde ook gaan zwangerschapszwemmen, gewoon zodat ik als werkloze :'( wat te doen heb :9 , maar eerst eens effe de prijs opvragen.
Rayen 2½ jaar!
pi_98426807
Ja goede vraag ik heb geen idee of je wat aan hebt...zo'n pufcursus :P

wie kan ons hier een antwoord op geven?
pi_98426927
Ik heb me ingeschreven voor zwangerschapsgym, leek me wel leuk met mensen die ook zwanger zijn, beetje kletsen erbij etc. In mijn omgeving zijn er nog niet zoveel met kids/die zwanger zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')