Dat hebben wij dan weer wel alvast straks in huis. Wordt hier (als het goed is) begin juli bezorgdquote:Op maandag 20 juni 2011 19:10 schreef bitterend het volgende:
miss-jones shop ze!!!
baby kamer gaan we pas over 2 maanden kopen!
Donderdag gaan wij voor de kinderwagen met schoonpaps. We krijgen die van hem, dus wel zo aardig als hij er ook bij is natuurlijkquote:Op maandag 20 juni 2011 19:12 schreef bitterend het volgende:
Susie zo zie je ieder heeft wat anders al ingekocht![]()
ik heb wasbare luiers, kleding en de kinderwagen maar nog geen babykamer of hydrofiele luiers!
dankje!! ik had ergens ook gelezen over een molton onder de lakens?quote:Op maandag 20 juni 2011 19:15 schreef danic het volgende:
Oh ja en hydrofieluiers: ik had ze volgens het lijstje gekocht: 12 stuks. Maar heb er nog 6 bijgekocht. Ik was alleen in het weekend en vertik het om hiervoor de wasmachine aan te zetten. Je gebruikt er al snel 2 per badje, er ligt er 1 in haar bedje en 1 in de kinderwagen (tegen spugen) en misschien wil je ook gaan zwemmen? Nou, een paar keer spugen en je stapel gaat hard hoor!
dml zei dat de gekleurde hydrofielen lang goed blijven!quote:Op maandag 20 juni 2011 19:16 schreef Susie het volgende:
Bedankt voor de tips Danic. Blij dat die van HEMA goed zijn ... ben wel HEMA -fan eigenlijk.
En weer een goeie tipquote:Op maandag 20 juni 2011 19:19 schreef bitterend het volgende:
![]()
ja heb mijn word document gewoon altijd open als ik hier lees!!
Ah je bent op dreef dat is ook een goeie.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:00 schreef bitterend het volgende:
Doen jullie aan zwangerschapsyoga/cursus of zo iets? ik twijfel of ik me moet gaan inschrijven hmm
150 euros voor 10 lessen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |