link heeft Timejumper een paar posts boven je neergezetquote:Op maandag 20 juni 2011 21:07 schreef innepin het volgende:
[..]
Nah dan vind ik mezelf zo'n aanstellerstiekempjes hoop ik dat het mijn man opvalt dat het me niet lekker zit en het me moeite kost om niet te zeuren en dat hij dan de vk voor me belt
vet geëmancipeerd yo!
KD, wat is een matrozenbedje?

Iddquote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:36 schreef Beregd het volgende:
vergeet je Out of Office niet!![]()
gefeliciteerd, danielle, incolumnis!

Die is wel handig ja!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:40 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
IddZou het bijna vergeten! Zal straks even uitvogelen hoe en wat, nog nooit hoeven in te stellen

Ik kom na mijn echo (30 juni) hier meekletsenquote:Op maandag 20 juni 2011 18:18 schreef Kyara het volgende:
Ik sta nog steeds helemaal onderaan. En ben toch al bijna 12 weken. Straks blijft februari gewoon leeg

Misschien zelfs wel 17 of 18quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:30 schreef Cyntiaa het volgende:
Danielle en Incolumnis gefeliciteerd met jullie kindjes![]()
Vandaag mijn laatste werkdag..... 3 kleine klusjes staan nog op mijn lijstje![]()
- Kantoorartikelen opruimen
- Emailadressen opzoeken
- Archiveren
En dan....... 16 weken niet werken

quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:39 schreef Vlindur het volgende:
Innepin, ik voel de kleine ook nog steeds niet. Dankzij mijn angelsounds weet ik dat het leeft, maar inmiddels denk ik al dat het gehandicapt is ofzo.. op elke echo bewoog hij wel, maar ik vergelijk met Rienk en hij was altijd een stuiterbal..
Ik maak me dus ook (vast onterecht) ongerust. 30 juni heb ik weer controle en dus echo en 6 juli hebben we de 20 weken echo. Ik moet nog ff geduld hebben.
Komt voor jou vast goed schatje

jups schiet op he? alweer bijna 31 weken joh!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:59 schreef Linda2205 het volgende:
Inne, ligt je placenta deze keer niet anders? Ik kon Lotte al ruim voor de 20 weken vanaf de buitenkant voelen, maar nu ligt mn placenta voor en voelde ik amper wat met 20 weken... Dikkevoor jou iig en hopelijk kan je vk je straks geruststellen!
BJ, gaat snel alweer he?!

Groot gelijk toch dan, dat je even belt?! Beter zo als dat je je nog een paar weken rot er over voelt terwijl dat miss. helemaal niet nodg blijkt te zijn.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:08 schreef innepin het volgende:
BJ, ik verwacht ook geen hard geschop. Het is opvallend dat ik met 15-16-17 weken af en toe geplop en geborrel voelde en nu al een week helemaal niets.
Linda, dat kan allemaal prima hoor, maar dan wil ik gewoon nog wel graag gerustgesteld worden. Ik heb niet smekend de vk gebeld ofzo, gewoon mijn gevoelens voorgelegd en toen zei ze dat ik maar even langs moest komen. Als ik probeer normaal na te denken ga ik er ook van uit dat er niks aan de hand is, maar het gevoel is gewoon sterk, en dat wil ik graag weg hebben. Als ze me daar de mogelijkheid voor geven, ben ik ze alleen maar dankbaar

quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:11 schreef innepin het volgende:
Nu ik 'm teruglees komt ie niet zo over nee. Ik ben een tikkeltje explosief vandaag![]()

Lotte kan geen baby zeggen, maar als je vraagt waar dr broertje is, wijst ze afwisseld op haar buik, mijn buik of haar billenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:15 schreef Beessie-Jen het volgende:
oo lieve Inne; ik bedoelde ook niet dat je je aanstelde ofzo hoor. Als je je rot en onzeker voelt is het altijd heel verstandig om de VK te bellen.. en een beetje goed VK; laat je langskomen en zet er ff een echo op om je gerust te stellen..
![]()
@Linda; ook geminderd met werken dus. Is wel fijn he?
Ik voel me wel beter nu hoor. Nog steeds moe, maar slaap beter nu ik wat regelmatiger kan leven.
Evie snapt het deels, ik heb bijvoorbeeld de box in de kamer gezet, en nu loopt Evie daar regelmatig heen, en vraagt baby? Maar denk niet dat het echte besef er is, ik probeer dr wel bewust te maken en benoem het wel regelmatig... sindsdien heeft ze het wel steeds vaker over babies...;)
en Lotte?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |