sorry even uit nieuwsgierigheid...hebben ze niet uitgelegd waarom jou HCG niet daalde?? het hoort toch te dalen of ben ik nou gekquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:57 schreef ferrari_rood het volgende:
scorp ik snap je vrouw volledig maar snap jou ook. Ik ben zelf 4x opgenomen geweest ivm HG en 2x ivm zwangerschapsvergiftiging zwanger zijn is dan alles behalve leuk. Probeer als je vrouw het toelaat toch een gesprek met MW oid aan te vragen
Sayenne welkom
Innepin fijn dat alles goed was
BJ lag evie in volkomen of onvolkomen stuit?
ik heb je niet eens verwelkomd!! bij deze dan! en gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:46 schreef Sayenne het volgende:
Mag ik me hier ook melden?
Ik ben 15 weken zwanger van mijn 1e kindje, uitgerekend op 13 december.
Sorry even verbeterenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:09 schreef Sayenne het volgende:
bitterend: HG is iets anders als HCG (ik heb het toevallig net opgezocht omdat ik niet wist wat HG is)
HCG=hormoon
HG=Hyperemesis Gravidarum, een extreme vorm van zwangerschapsmisselijkheid
Totdat de kleine vol in de blaas trapt of je ribben een eindje verplaatstquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:21 schreef Sayenne het volgende:
Ik voel nog niks![]()
Lijkt me zo leuk om de kleine te voelen bewegen!
ben 5 jaar jonger!quote:
Hoi,quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:49 schreef Scorpionsworld het volgende:
[..]
Gelukkig geen overgeven meer. Na de 2de ziekenhuisopname primperan meegekregen maar dat bleek gelukkig niet echt meer nodig. Vrouwlief loopt alleen tegen de muur op van frustratie omdat ze gewoon niet normaal kan functioneren en ook een zeer beperkt dieet heeft van dingen die ze kan eten. De misselijkheid is wel dragelijk maar vreselijk irritant.
Het is volhouden en doorzetten, maar het gaat moeizaam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |