abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98466183
Jipster! een *O* voor je mijlpaal!!!

Innepinntje fijn dat het goed was!! *O* ook fijn jou vk!! die van mij (ik heb er 5 bij het praktijk) zijn allemaal ook zo lief! ik voel me erg gelukkig hiermee O+

Scorpionsworld : welkom hier en niet zo'n leuk nieuws!! denk je echt dat dit het HCG is? rond week 10 is het namelijk de piek en daarna neem de placenta de productie over...misschien is het idd de progesteron. Ik heb namelijk ook (buiten de zwangerschap ook wel) last van somberheid...best hevig soms. Ik slik nu medicijnen al 5 jaar en mocht ze ook nog slikken tijdens mijn zwangerschap. Ik denk echt dat als ik ze niet had echt in een diep zwarte gat zou zitten.
Ik vind het erg dapper hoe je hiermee omgaat...je zegt dat ze je echt mag gebruiken als een punching ball...maar tot hoe lang? dit is denk ik ook erg zwaar voor jou!!
Ze zal echt hulp moeten zoeken denk ik... :*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_98466312
scorp ik snap je vrouw volledig maar snap jou ook. Ik ben zelf 4x opgenomen geweest ivm HG en 2x ivm zwangerschapsvergiftiging zwanger zijn is dan alles behalve leuk. Probeer als je vrouw het toelaat toch een gesprek met MW oid aan te vragen
Sayenne welkom
Innepin fijn dat alles goed was
BJ lag evie in volkomen of onvolkomen stuit?
  dinsdag 21 juni 2011 @ 15:57:57 #278
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_98466357
Net de keuken uitgesopt, en nu trapt en draait het ventje als een dolle! Weet niet wat hij allemaal aan het doen is, maar het doet gewoon pijn! Dat ben ik helemaal niet gewend. Misschien is het een protest. Ik ga maar even liggen.
pi_98466457
idd Aventura een protest hah! je moet het rustig aan doen met de 37 weken! :Y
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_98466526
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 15:57 schreef ferrari_rood het volgende:
scorp ik snap je vrouw volledig maar snap jou ook. Ik ben zelf 4x opgenomen geweest ivm HG en 2x ivm zwangerschapsvergiftiging zwanger zijn is dan alles behalve leuk. Probeer als je vrouw het toelaat toch een gesprek met MW oid aan te vragen
Sayenne welkom
Innepin fijn dat alles goed was
BJ lag evie in volkomen of onvolkomen stuit?
sorry even uit nieuwsgierigheid...hebben ze niet uitgelegd waarom jou HCG niet daalde?? het hoort toch te dalen of ben ik nou gek :@ hebben de artsen toen wel verteld waarom het zo ging?
pi_98467016
bitterend: HG is iets anders als HCG (ik heb het toevallig net opgezocht omdat ik niet wist wat HG is)
HCG=hormoon
HG=Hyperemesis Gravidarum, een extreme vorm van zwanger­schaps­misselijk­heid
pi_98467150
ohhhh duh dacht dat het een typo was..... :X :X
Excuses!!
pi_98467280
inderdaad, ik moet die van mij altijd dwingen om te voelen, ik zou t tof vinden als ie uit zichzelf even zou willen voelen ofzo :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Kleurdoos op 21-06-2011 16:26:22 ]
pi_98467353
ik voel s'avonds wat vreemds bij mijn navel...heeeeel zachtjes...de vk zei dat het ukkie kan zijn! omdat ze nu zo druk zwemt!
wel lief trouwens...de vk zei " ze heeft het fijn bij mama" :@ O+ *emo*
pi_98467577
Ik voel nog niks -O-
Lijkt me zo leuk om de kleine te voelen bewegen!
pi_98467643
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 11:46 schreef Sayenne het volgende:
Mag ik me hier ook melden?
Ik ben 15 weken zwanger van mijn 1e kindje, uitgerekend op 13 december.
ik heb je niet eens verwelkomd!! bij deze dan! en gefeliciteerd!
pi_98467789
Dank je!
pi_98468125
heeeeeey zie net jou profiel.....we zijn op dezelfde dag jarig!!!! :o :o :o
pi_98468348
Wat toevallig!
Ben je ook net zo oud dan :P
  dinsdag 21 juni 2011 @ 16:43:08 #290
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_98468677
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 16:09 schreef Sayenne het volgende:
bitterend: HG is iets anders als HCG (ik heb het toevallig net opgezocht omdat ik niet wist wat HG is)
HCG=hormoon
HG=Hyperemesis Gravidarum, een extreme vorm van zwanger­schaps­misselijk­heid
Sorry even verbeteren :@ hyperemis gravidarum is niet zwangerschapsmisselijkheid.. Hyper is overmatig en emesis is braken dus niet zo af en toe braken of de ochtenden braken is HG.. HG is echt overmatig braken al dan niet gepaard met misselijkheid.. Ik had HG en was niet extreem misselijk, maar hield gewoonweg niks binnen, waardoor dus resultaat alles eruit kwam.
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_98468790
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 16:21 schreef Sayenne het volgende:
Ik voel nog niks -O-
Lijkt me zo leuk om de kleine te voelen bewegen!
Totdat de kleine vol in de blaas trapt of je ribben een eindje verplaatst _O-
Even zonder grappen, het is inderdaad heel bijzonder om de kleine te voelen, ik heb het als man zijnde met de hand op de buik al mogen ervaren O+
To err is human, but to really foul things up requires a computer.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 16:47:11 #292
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_98468868
Btw kan je met 17 weken al een harde buik hebben? Bubba was net op mijn blaas aan het trampoline springen :+ en mijn buik werd echt heel hard eventjes en na halve minuut langzaam weer normaal? Niet dat ik me zorgen maak, maar herken het op deze termijn ook niet van bij Arwen .
pi_98469034
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 16:36 schreef Sayenne het volgende:
Wat toevallig!
Ben je ook net zo oud dan :P
ben 5 jaar jonger!
pi_98469107
evenstar: oke, sorry, had even snel gezocht overal stond: extreme zwangerschapsmisselijkheid en/of braken. Ik had er nog nooit van gehoord. Lijkt me echt geen pretje :N

Scorpionsworld: Dat geloof ik, ik zal het dan waarschijnlijk ook niet meer zo leuk vinden ;) Maar nu kijk ik toch nog uit naar de eerste keer dat ik beweging voel :Y
pi_98469120
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 12:49 schreef Scorpionsworld het volgende:

[..]

Gelukkig geen overgeven meer. Na de 2de ziekenhuisopname primperan meegekregen maar dat bleek gelukkig niet echt meer nodig. Vrouwlief loopt alleen tegen de muur op van frustratie omdat ze gewoon niet normaal kan functioneren en ook een zeer beperkt dieet heeft van dingen die ze kan eten. De misselijkheid is wel dragelijk maar vreselijk irritant.
Het is volhouden en doorzetten, maar het gaat moeizaam.
Hoi,

Gefeliciteerd met het aanstaande vaderschap. Heeft je vrouw de primperan een kans gegeven? Want bij mij hielp het niet alleen om niet te spugen maar ook tegen de misselijkheid later in de zwangerschap.
Sterkte verder. Ik weet hoe je vrouw zich voelt. Ik heb wel de hulp van een psychotherapeut gezocht.
Voor mijn partner was het ook maar lastig te begrijpen dat ik altijd graag een kind wilde en nu riep het maakt me niet meer uit of ik met een kind eindig als ik me lichamelijk maar weer goed voel.
HG is gewoon k*t :{
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_98469229
Ik wilde ook maar 1 ding weer mezelf zijn hoe dat maakte mij helemaal niet meer uit.
Ik was zo blij dat ik na bevalling weer wat energie kreeg. en ik hoorde altijd dat ben je meteen vergeten ik ben het echt nog niet vergeten al is het scherpe er wel vanaf.
pi_98469283
:'( dikke :* voor jullie
  dinsdag 21 juni 2011 @ 16:58:54 #298
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_98469355
De term wordt ook nogal snel gebruikt bij extreme misselijkheid en dan klok klepel verhaal :) overmatig braken is de letterlijke vertaling vanuit het Latijn . Geeft niet hoor , maar gezien je graag wou weten wat het was dacht ik verbeter het even naar duidelijkheid. En leuk is het idd niet , maar dat is bekkeninstabiliteit etc. ook niet! T scheelt mij 30 kg :+ enige leuke bijkomstigheid ;)

* zingt: always look on the bright side of
Life! * fluit riedeltje** ;)
  dinsdag 21 juni 2011 @ 17:00:36 #299
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_98469418
Wij kotsen op HG !! :+ ;)
pi_98469458
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 17:00 schreef _evenstar_ het volgende: