Damestepels schijn niet meer te mogen.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vroeger was de SC nog een happy place, met louter rondborstige dames.
de helft van de comic ontbreekt.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:00 schreef eriksd het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn er nog militairisten hier?
Neen, een rechtse kent de waarde van een mede-rechtse, derhalve doe je dat niet.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als ik rechts was geweest, dan had ik je laten verdrinken. Dat je het effe weet.
Des te meer reden voor jullie om over te stappen op ander bloot.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:02 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Damestepels schijn niet meer te mogen.
quote:
Als ik rechts was, had je daar niet eens mogen zwemmen.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neen, een rechtse kent de waarde van een mede-rechtse, derhalve doe je dat niet.
Je had me enkel mogen laten verdrinken als ik links was.
Heul wel, ben blank.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als ik rechts was, had je daar niet eens mogen zwemmen.
En homo, en we willen natuurlijk niet dat je de gay verspreidt via water.quote:
Have no fear, wit geeft niet af.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:08 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
En homo, en we willen natuurlijk niet dat je de gay verspreidt via water.
Met een voorkeur voor kleurlingen. Onacceptabel volgens de rechtse code.quote:
Nee hoor, dat dacht je maar.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Met een voorkeur voor kleurlingen. Onacceptabel volgens de rechtse code.
Jij kan het weten.quote:
Daarom, kleurlingen zijn geen faux pas.quote:
Wij verwelkomen mensen van alle kleuren, achtergronden en etniciteiten.quote:
Je bent in de war met links.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:14 schreef waht het volgende:
[..]
Wij verwelkomen mensen van alle kleuren, achtergronden en etniciteiten.
Kijk, jij snapt het.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:14 schreef waht het volgende:
[..]
Wij verwelkomen mensen van alle kleuren, achtergronden en etniciteiten.
Mits uiteraard van een vergelijkbaar beschavingsniveau.
Nee, links accepteert ook tuig.quote:
Grappig, ik heb enkel aversie tegen 'jullie' ideeën maar kotsen en maagomdraaiend? Neu.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:19 schreef KoosVogels het volgende:
Ik zal eerlijk zijn: eigenlijk vind ik rechtse mensen grote klootzakken. Hetgeen jullie af en toe uit jullie toetsenbord rammen, daar draait mn maag van om. Ik kots erop.
Ik mag graag overdrijven.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Grappig, ik heb enkel aversie tegen 'jullie' ideeën maar kotsen en maagomdraaiend? Neu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |