Dit is wel de meest domme poging tot een onderscheid tussen links en rechts maken die ik heb gezien zeg.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoezo, geweld is per definitie iets links, omdat je d.m.v. dwang je wil aan anderen wilt opleggen.
De waarheid is nu eenmaal hard.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:53 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Dit is wel de meest domme poging tot een onderscheid tussen links en rechts maken die ik heb gezien zeg.
Inderdaad zeg. Linksen zijn ongewassen en stinken, dat is toch onderscheid genoeg.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:53 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Dit is wel de meest domme poging tot een onderscheid tussen links en rechts maken die ik heb gezien zeg.
Hm, wat jij wilt.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vroeger was de SC nog een happy place, met louter rondborstige dames.
quote:Op maandag 20 juni 2011 11:54 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Inderdaad zeg. Linksen zijn ongewassen en stinken, dat is toch onderscheid genoeg.
Oh, dat geloof ik graag.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, wat jij wilt.
Met zo een dienst had ging ik wel verwoede pogingen doen te verdrinken.
Ik heb me vorige week nog gewassen.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:54 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Inderdaad zeg. Linksen zijn ongewassen en stinken, dat is toch onderscheid genoeg.
Wie zegt links te zijn hoef ook niet daadwerkelijk links te zijn.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb me vorige week nog gewassen.
Anders kom jij me redden, met je trouwe Orka als fiere ros ter zee.quote:
Ik heb geen keus, vrees ik. Ik ben links en moet je dus wel komen redden.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Anders kom jij me redden, met je trouwe Orka als fiere ros ter zee.
Nee, jij bent nu eenmaal dom.quote:
Wees niet getreurd, mijn leven is 10 andere levens waard dus je draagt iets bij aan de wereld.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb geen keus, vrees ik. Ik ben links en moet je dus wel komen redden.
Als ik rechts was geweest, dan had ik je laten verdrinken. Dat je het effe weet.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wees niet getreurd, mijn leven is 10 andere levens waard dus je draagt iets bij aan de wereld.
Damestepels schijn niet meer te mogen.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vroeger was de SC nog een happy place, met louter rondborstige dames.
de helft van de comic ontbreekt.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:00 schreef eriksd het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn er nog militairisten hier?
Neen, een rechtse kent de waarde van een mede-rechtse, derhalve doe je dat niet.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als ik rechts was geweest, dan had ik je laten verdrinken. Dat je het effe weet.
Des te meer reden voor jullie om over te stappen op ander bloot.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:02 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Damestepels schijn niet meer te mogen.
quote:
Als ik rechts was, had je daar niet eens mogen zwemmen.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neen, een rechtse kent de waarde van een mede-rechtse, derhalve doe je dat niet.
Je had me enkel mogen laten verdrinken als ik links was.
Heul wel, ben blank.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als ik rechts was, had je daar niet eens mogen zwemmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |