quote:Op maandag 20 juni 2011 10:55 schreef Yi-Long het volgende:
Natuurlijk is een bril in 9 van de 10x een afknapper, tenzij je erop geilt, OF het staat die persoon heel toevallig heel goed...
Zo'n meisje hadden we op school vroeger: Met bril een verschrikkelijk lelijke trol met grote bug-eyes, en vet nerdy uiterlijk.... gewoon echt NIET mooi.quote:Op maandag 20 juni 2011 10:58 schreef Grunge. het volgende:
Ja, eigenlijk wel. Af en toe een bril kan hartstikke leuk zijn, daar ben ik vóór, maar vooral bij vrouwen merk ik dat wanneer ze áltijd een bril dragen dat echt en verwrongen beeld kan geven. Ik had een kennis van me nooit zonder gezien, doet ze 'm een keer af, is het me toch een babe ineens. Het was een wereld van verschil.
Vandaar je avaquote:Op maandag 20 juni 2011 11:03 schreef Id_do_her het volgende:
Ik vind een bril heel erg aantrekkelijk bij vrouwen.
Ik ook. Vooral knappe mannen in pak met een mooie brilquote:Op maandag 20 juni 2011 11:13 schreef Re het volgende:
absoluut geen afknapper eigenlijk, iemand met een goed passende bril vind ik juist extra aantrekkelijk eigenlijk
quote:Op maandag 20 juni 2011 11:15 schreef Techno het volgende:
Kan best sexy zijn, maar dat verschilt van persoon tot persoon natuurlijk.
Alsof jij je lelijker gaat voelen met bril.. Het gaat toch ook om je uitstraling?quote:Op maandag 20 juni 2011 11:55 schreef -moppie- het volgende:
Als het een afknapper is dan hoop ik dat een bril niet ineens toch nodig blijkt te zijn.
Er is voor ieder hoofd een leuke bril te vinden.
Ik heb het tegen de mensen die zeggen dat het een afknapper is!quote:Op maandag 20 juni 2011 12:00 schreef kippiedippie het volgende:
[..]
Alsof jij je lelijker gaat voelen met bril.. Het gaat toch ook om je uitstraling?
tegenwoordig heb je echt geen jampotglazen meer hoorquote:Op maandag 20 juni 2011 12:27 schreef Dipkip het volgende:
Volgens mij zijn meer de glazen een afknapper, dat vertekent de verhoudingen in het gezicht zo. Een kleine plus kan nog je ogen charmant wat vergroten, maar alle dikke glazen geven je óf van die doppige insectenogen of hele kleine, al snel chagrijnig / moe kijkende oogjes.
gisteren zag ik een vrouw in de bus waarvan ik dacht, die heeft nog echt zo'n typische jaren 60 bril. ze was ook een beetje gek, we konden wel met haar lachenquote:Op maandag 20 juni 2011 13:11 schreef Re het volgende:
[..]
tegenwoordig heb je echt geen jampotglazen meer hoor
Maakt niet uit. Ook al zijn de glazen dunner, ze vertekenen nog steeds. Ik heb zelf -12 en de allerdunste glazen passen nét in een montuur, maar ik heb echt 4x zo kleine ogen door de vertekening.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:11 schreef Re het volgende:
tegenwoordig heb je echt geen jampotglazen meer hoor
Zij is knap ondanks de bril, niet dankzij. Dus ja, brillen maken over het algemeen minder aantrekkelijk.quote:
ja maar niet iedereen kan daar goed tegen of de sterkte / cilinder is te waazigquote:Op maandag 20 juni 2011 17:48 schreef -Strawberry- het volgende:
En anders zijn er altijd nog lenzen.
of probeert ander montuur, kan ook een wereld van verschil makenquote:Op maandag 20 juni 2011 17:50 schreef Karina het volgende:
Ik vind het geen afknapper, maar de een staat een bril beter dan de ander (net als een hoed). Als een bril je niet staat neem je toch lenzen (of je draagt nooit een hoed).
Sommige vrouwen voelen zich dan ook zelfverzekerder bij een man met inferieure oog-genen.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:11 schreef Loverrrr het volgende:
Ik vind het wel iets hebben eigenlijk een bril bij een man.
Ik voel me zelfverzekerder bij mannen met een inferieure intelligentiegenen.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Sommige vrouwen voelen zich dan ook zelfverzekerder bij een man met inferieure oog-genen.
oei, dan zou ik voortaan maar vooraf aan een dame vragen of ze lenzen in heeft hoor. stel je toch voor dat je er al een paar jaar een relatie mee hebt en er dan pas achter komtquote:
quote:
Niemand wordt echt blij van een bril. Het blijft een prothese.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:26 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Zonder bril is iedereen aantrekkelijker.
Als ik hem opzet, valt het vaak vies tegen wat ik zie...
Zo is het leven..beter een bril dan een kunstbeen.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:35 schreef Webschip het volgende:
[..]
Niemand wordt echt blij van een bril. Het blijft een prothese.
Dat is zeker waar.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:37 schreef trovey het volgende:
[..]
Zo is het leven..beter een bril dan een kunstbeen.
Ach er zijn toch wel ergere dingen waar niemand echt mooier van wordt, zoals een pittig kort kapsel, puisten, overgewicht, trossen okselhaar, een scheef gebit, enz.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:40 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat is zeker waar.Het blijft een hulpmiddel, maar niemand wordt er echt mooier van . Helaas.
Echt allemaal niet te vergelijken met een bril.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:50 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ach er zijn toch wel ergere dingen waar niemand echt mooier van wordt, zoals een pittig kort kapsel, puisten, overgewicht, trossen okselhaar, een scheef gebit, enz.
Bedankt voor het plaatje op fucking A1 formaatquote:
Mooie snor heeft ze wel, trouwensquote:Op maandag 20 juni 2011 22:53 schreef 2dope het volgende:
[..]
Bedankt voor het plaatje op fucking A1 formaat.
Klopt. Weinig mensen zijn echt mooi om te zien.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:50 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ach er zijn toch wel ergere dingen waar niemand echt mooier van wordt, zoals een pittig kort kapsel, puisten, overgewicht, trossen okselhaar, een scheef gebit, enz.
Sorry maar dat vind ik persoonljk een beetje kort door de bocht heen en bovendien behoorlijk oppervlakkig.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:40 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat is zeker waar.Het blijft een hulpmiddel, maar niemand wordt er echt mooier van . Helaas.
Misschien is die bril gewoon een afleidingsmanouvre van de snor, de gele randen onder de nepnagels, de klonterige mascara en de haren op d'r vingers.quote:
Hier iemand die niemand mooi genoeg vind voor zichzelf?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:54 schreef Webschip het volgende:
[..]
Klopt. Weinig mensen zijn echt mooi om te zien.
Wat een mooie UI heb jij.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:00 schreef _Arual_ het volgende:
Zonder bril heb ik kleine kippenoogjes. Draag al sinds mijn tweede een bril, en als ik niet zo veel beeldschermwerk zou doen, had ik hem niet nodig. Maar ik voel me bloot zonder bril, en mijn ogen zijn er ook naar gaan staan.
Het helpt ook niet als je een bril op zet en denkt, oh nee, zo'n suffe bril op mijn hoofd, nu lijk ik op een uil. Iets met uitstraling enzo. Ik heb dat inmiddels dus andersom, ik voel mezelf minder prettig zonder bril, en volgens mij is voor iedereen te zien dat ik me dan ongemakkelijk voel.
Het zijn bijna allemaal knappe meiden, maar die bril maakt het voor mij toch minder, ik vind het niks. Kan er niks aan doenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 07:24 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En met onderstaande zou ik gelijk trouwen:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:56 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Het zijn bijna allemaal knappe meiden, maar die bril maakt het voor mij toch minder, ik vind het niks. Kan er niks aan doenToen ik een jaar of 9 was kreeg ik ook een bril, vanaf mijn 12e meteen voor lenzen gegaan.
Stel je ze eens voor zonder bril, dat is toch veel beter!quote:
Nee.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:58 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Stel je ze eens voor zonder bril, dat is toch veel beter!
Gelukkig bepaalt iedereen dat voor zichzelfquote:Op maandag 20 juni 2011 22:40 schreef Webschip het volgende:
[..]
Die derde is een goed voorbeeld dat iemand met bril lelijker is. Het effect van de bril is bij sommige vrouwen verwaarloosbaar. Maar zoals al eerder is aangegeven: ze zijn allemaal even knap of knapper zonder bril.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 07:24 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En met onderstaande zou ik gelijk trouwen:
[ afbeelding ]
Mwah, de bril begint nu weer hip te worden. Zeker brillen met zo'n jaren 60 montuur. En wie kopen die brillen als eerste? Juist, de grootste slettebakken die op elke modehype ingaan.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:33 schreef Kabolter het volgende:
Wat ik mij wel kan voorstellen is dat het soms psychisch iets met je doet. Dat ze nerdy is en dat daar onbewust eigenschappen aan gekoppeld worden zoals:
- Bereikbaar
- Slim
- Introvert
- Onschuldig
- Niet te veel ervaring op seksgebied (exclusief)
- Iemand waarbij je je makkelijk dominant op kan stellen.
- Zorgzaam
- Etc
Ik gaf alleen aan wat de psychische vooroordelen kunnen zijn. En nee, die hoeft niet overeen te komen met 'de waarheid'.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:37 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Mwah, de bril begint nu weer hip te worden. Zeker brillen met zo'n jaren 60 montuur. En wie kopen die brillen als eerste? Juist, de grootste slettebakken die op elke modehype ingaan.
Euhh, oké.quote:
Ach een bril kan een lelijke vrouw niet mooi makenquote:Op maandag 20 juni 2011 11:10 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ik vind een bril bij veel vrouwen wel sexy staan.
Maar dan moet er wel lang/halflang haar bij. In combinatie met een kort en pittig kapsel is het helemaal vreselijk. Maarja, kort en pittig is sowieso om te kotsen natuurlijk.
Dit. Slotje.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:10 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ach een bril kan een lelijke vrouw niet mooi maken
Maar een bril maakt een mooie vrouw ook niet lelijk. En in de meeste gevallen zelfs mooier.
Dat maakt het des te leuker als ze hem afzetquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:05 schreef TheaTraal het volgende:
Wel suggestieve vraagstelling trouwens TS: vind je een bril minder mooi of lelijk, dus niemand mag het mooi(er) vinden?
Vind het altijd wel jammer dat iemand die knap is zijn/ haar mooie gezicht gedeeltelijk bedekt.
[ afbeelding ]
Zo is het wel grappig
quote:Op maandag 20 juni 2011 11:13 schreef Re het volgende:
absoluut geen afknapper eigenlijk, iemand met een goed passende bril vind ik juist extra aantrekkelijk eigenlijk
Een bril geeft een vrouw ook iets kwetsbaars en ongepolijsts. Dat maakt het aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:33 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Die derde is een goed voorbeeld dat iemand met bril lelijker is. Het effect van de bril is bij sommige vrouwen verwaarloosbaar. Maar zoals al eerder is aangegeven: ze zijn allemaal even knap of knapper zonder bril.
Wat ik mij wel kan voorstellen is dat het soms psychisch iets met je doet. Dat ze nerdy is en dat daar onbewust eigenschappen aan gekoppeld worden zoals:
- Bereikbaar
- Slim
- Introvert
- Onschuldig
- Niet te veel ervaring op seksgebied (exclusief)
- Iemand waarbij je je makkelijk dominant op kan stellen.
- Zorgzaam
- Etc
Samequote:Op maandag 20 juni 2011 11:55 schreef Dimens het volgende:
Ik heb de volle 100% kans, normaal draag ik geen bril maar bij het kijken van een film of auto rijden heb ik mijn bril wel op.
Ik dacht dat alleen dikke brillen in zijn.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:08 schreef Hexagon het volgende:
Vandaag op weg naar huis ook weer een prachtig brildragend meisje gezien. Het zag er zo verfijnd uit. Het ultradunne montuur leek wel op haar gezicht te zweven.
Dus zal iedereen ze wel dragen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:19 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen dikke brillen in zijn.
Ach niet iedereen is volgzaamquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:19 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen dikke brillen in zijn.
Ik heb pas een paar jaar zelf een bril voor af en toe maar heb al mijn hele leven meisjes met een brilletje net ietsje leuker gevonden.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:44 schreef Frag_adder het volgende:
Ik vind een bril vaak heel sexy staan bij een vrouw, het valt bij mij juist eerder op en ik vind het zeer zeker aantrekkelijkmits het bij haar past uiteraard. Die fotos hier boven zijn een aantal goede voorbeelden, ik durf zelfs te stellen dat dit vrouwen zijn die ik zonder bril minder aantrekkelijk zou vinden.
Al vraag ik mij af of dit voortkomt uit het feit dat ik vroeger altijd een bril droeg of nietik denk het haast wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |