abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 juni 2011 @ 01:22:25 #1
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_98398317
Vorige deel: De ergste ex van 2011 verkiezingen

Voortkomend uit Ex from Hell een topic over de ergste (h-)ex van 2011.

Vertel hier je ergste ervaring qua relatiebreuk en vergeet vooral niet te vermelden - indien van toepassing - hoe het 'naspel' van je ex geweest is.
Voor de duidelijkheid: het is NIET de bedoeling dat je:
- hier gaat natrappen naar je ex;
- toespelingen maakt of zoveel prijs geeft dat je (h)-ex herkenbaar kan zijn voor anderen;
- gaat speculeren over ziektebeelden of psychische gestoordheid :')

Ben benieuwd hoe erg het kan zijn. Om een aftrap te geven:

Na een relatie van een dik jaar maakte ze het van de ene op de andere dag uit door middel van een mailtje. Geen kwestie van doof of blind voor signalen zijn van mijn kant, sterker nog; onze relatie was juist de laatste maanden veel beter geworden en de "je bent een onderdeel van me" smsjes en ook andere liefdesbetuigingen waren niet van de lucht. Zelfs nog 24uur voordat de bewuste mail binnenkwam.

De mail die ik kreeg had een Word-doc als bijlage met drie blz beschuldigingen/zwartmakerij waar de honden geen brood van lustten. Daar zaten ook heel zware beschuldigingen tussen. Ineens was alles verkeerd aan me en het startte met "Eigenlijk had ik al vanaf dag 1 mijn bedenkingen over onze relatie....".
Vanaf dat moment verbood (wtf?) ze me alle contact met haar. Natuurlijk belde ik toch maar dat werd opzettelijk direct weggedrukt. Sms werd niet beantwoord. Op de mails die ik stuurde volgen haatmails retour. Ik zag het allemaal verkeerd.

Na een paar weken stopte ik ermee. Het sloeg nergens op. Imo was ze compleet de weg kwijt en dat werd me door omstanders bevestigd. Met haar moeder of zus kon ik geen contact maken, die waren door haar dusdanig bewerkt met zwarte modder over mij dat ze dat niet wilden.

Na een maand begon ze me weer mails te sturen. Ca 350 stuks in 4 weken. Zich voordoende als een ander maar ik wist dat alleen zij dat kon zijn. Ik reageerde wel. Zich voordoende als een ander was ze niet hatelijk maar ze speelde een toneelstukje van heb ik jou daar. Ik zag het als een mogelijkheid dat ze mss wakker aan het worden was of zoiets. Na vier weken was ik dit beu en maakte haar duidelijk dat ik wist dat ze me met die alter-ego niet voor de gek kon houden.

Toen startte het sms-circus en ontving ik ca 1200 (!!!) smsjes in een maand tijd. Allemaal respectloze haatsmsjes. Er was geen touw aan vast te knopen en het ging van vreemd naar gek naar bizar.

Dit is mijn aftrap ;)

[ Bericht 2% gewijzigd door Catbert op 20-06-2011 09:26:36 ]
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  maandag 20 juni 2011 @ 01:23:01 #2
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_98398327
Vaag, normaal koppelt 'ie de topics automagisch :S
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_98398364
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 01:03 schreef Catbert het volgende:
Je hebt wel een punt, maar je kan er met je hoofd niet bij dat iemand je zo hard voorliegt. Dat gaat zo tegen je gevoel in dat je het gewoon niet voor kunt stellen. Als je er dan achter komt wordt je ook enorm kwaad. Zulke vrouwen spelen met vuur, als mijn ex een slechtere had getroffen had ze wel eens gewond kunnen raken. M.i. nieteens zo onterecht ook.
Nee, dat geloof ik graag, lijkt me ook ongezond om je vriendin niet te geloven. Maar er moet sowieso geen reden zijn om er zelf aan onderdoor te gaan. Woede is wel heel erg logisch.
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 01:10 schreef Bredemug het volgende:
Als beide personen stabiel zijn dan klopt het wat je zegt, dat is logisch, maar wanneer er totaal geen waarde wordt gehecht aan je steun en hulp door de persoon van wie je houdt, dan denk je als man/vrouw ''ik doe waarschijnlijk niet genoeg'' en probeer je MEER te doen voor haar en MEER, maar nog steeds wordt je ''gebruikt'' en natuurlijk ga je eronder lijden. Een verkrachting is niet zomaar iets ''ergs'' het is iets wat je hele leven verandert.

Een andere rol wat hierbij speelde was dat ik geen ervaring had met manipulerende vrouwen, dus ik heb het op zo een manier moeten leren.
Als er totaal geen waarde wordt gehecht aan je steun en hulp, dan moet je daar toch mee ophouden? Waarom iets opdringen wat een ander niet wil. Dat is hetzelfde als achteraf klagen over je ex dat je zoveel goeds voor haar/hem deed en dat je zomaar gedumpt bent. Ik snap de frustratie heel goed, maar als jij uit jezelf iets doet voor een ander, wil dat niet zeggen dat je daar iets voor terug kunt eisen.
Mannen kunnen net zo goed manipuleren, je ouders en je vrienden ook. Jij hebt je lesje op hele harde wijze moeten leren, hopelijk laat je het een volgende keer niet meer zo ver komen. Hoe gek je ook op een ander bent, het kan gewoon niet de bedoeling zijn dat je er zelf zo verschrikkelijk aan onder door gaat.

En waarom je ex die leugen vertelde, ik denk serieus dat ze zelf niet eens de echte reden weet. Waarschijnlijk aandacht en als je dan ziet hoe de reacties van je omgeving zijn, wordt het alleen maar moeilijker om het wel op te biechten. Dat is gewoon het verrotte van liegen.
pi_98398658
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 01:24 schreef Cactus1 het volgende:
Als er totaal geen waarde wordt gehecht aan je steun en hulp, dan moet je daar toch mee ophouden? Waarom iets opdringen wat een ander niet wil.
Ik begrijp wat je bedoelt en ben het met je eens, maar je kan niet zomaar met opgeheven hoofd doen alsof er niets is gebeurd in zo een situatie, dit is geen ruzie over een nieuwe koelkast of kleding. Dit is iets extreems, het is je vriendin, je verwacht niet dat ze je in de maling neemt.

quote:
Dat is hetzelfde als achteraf klagen over je ex dat je zoveel goeds voor haar/hem deed en dat je zomaar gedumpt bent. Ik snap de frustratie heel goed, maar als jij uit jezelf iets doet voor een ander, wil dat niet zeggen dat je daar iets voor terug kunt eisen.
Zie boven.

quote:
Mannen kunnen net zo goed manipuleren, je ouders en je vrienden ook. Jij hebt je lesje op hele harde wijze moeten leren, hopelijk laat je het een volgende keer niet meer zo ver komen. Hoe gek je ook op een ander bent, het kan gewoon niet de bedoeling zijn dat je er zelf zo verschrikkelijk aan onder door gaat.
Inderdaad, twee keer mijn hoofd tegen dezelfde steen stoten zal ik in iedere geval niet doen.

quote:
En waarom je ex die leugen vertelde, ik denk serieus dat ze zelf niet eens de echte reden weet. Waarschijnlijk aandacht en als je dan ziet hoe de reacties van je omgeving zijn, wordt het alleen maar moeilijker om het wel op te biechten. Dat is gewoon het verrotte van liegen.
Dat zou best kunnen, wel een psychische zieke manier van aandacht vragen.
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
pi_98398714
Wordt zo wel een beetje een woman-issues topic hé?
I was an atheist until I realized I was God
  maandag 20 juni 2011 @ 01:40:32 #6
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_98398721
quote:
11s.gif Op maandag 20 juni 2011 01:40 schreef kastanova het volgende:
Vrouwen zijn ook de ergste exen :)
  maandag 20 juni 2011 @ 01:41:53 #7
348369 OBN
On Bekende Nederlander.
pi_98398750
Mannen kunnen net zo erg zijn! Meestal gaan ze vreemd, of zijn agressief.
pi_98398774
quote:
Guilty as charged :@
pi_98398785
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 01:41 schreef OBN het volgende:
Dat hebben de vrouwtjes dan vaak zelf uitgelokt met hun wantrouwige, labiele gedrag.
pi_98398805
quote:
Ja, meestal... alle mannen
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 20 juni 2011 @ 01:48:24 #11
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_98398870
quote:
Je moet vrouwen eens bezig zien soms.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  maandag 20 juni 2011 @ 01:48:55 #12
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98398877
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 01:24 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Als er totaal geen waarde wordt gehecht aan je steun en hulp, dan moet je daar toch mee ophouden? Waarom iets opdringen wat een ander niet wil. Dat is hetzelfde als achteraf klagen over je ex dat je zoveel goeds voor haar/hem deed en dat je zomaar gedumpt bent. Ik snap de frustratie heel goed, maar als jij uit jezelf iets doet voor een ander, wil dat niet zeggen dat je daar iets voor terug kunt eisen.

Zo werkt dat toch niet als je echt van iemand houdt, dan doe je toch alles wat je kan en meer. Ookal gaat dat ten koste van jezelf soms. Alleen maar petje af dat hij er zo voor gegaan is, weet wat voor hel hij door gegaan moet zijn.

En nee ik ben het met je eens dat je het soms niet zo ver moet laten komen maar dat kan je pas weten als je voor zo'n keuze komt te staan.

@JB: Blijft heftig, destijds in R&P wel eens het een en ander laten doorschemeren maar damn... Wat een mongool, blijft heftig dat sommige mensen zo kunnen zijn.... Nu gelukkig wel een geweldige vriend ;)
pi_98400274
quote:
Jij hebt duidelijk problemen...
pi_98400700
@Catbert; kun je de OP nog even aanpassen svp. Nu lijkt het alsof jij de TS bent ;)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_98400945
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 01:48 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Zo werkt dat toch niet als je echt van iemand houdt, dan doe je toch alles wat je kan en meer. Ookal gaat dat ten koste van jezelf soms. Alleen maar petje af dat hij er zo voor gegaan is, weet wat voor hel hij door gegaan moet zijn.

En nee ik ben het met je eens dat je het soms niet zo ver moet laten komen maar dat kan je pas weten als je voor zo'n keuze komt te staan.

@JB: Blijft heftig, destijds in R&P wel eens het een en ander laten doorschemeren maar damn... Wat een mongool, blijft heftig dat sommige mensen zo kunnen zijn.... Nu gelukkig wel een geweldige vriend ;)
:*

En als ik die verhalen en het commentaar zo lees, had ik dus kennelijk een relatie met een vrouw. :') manipulatief en gemeen. ;)
compact en kleverig.
  maandag 20 juni 2011 @ 09:02:03 #16
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_98401463
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2011 08:20 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

:*

En als ik die verhalen en het commentaar zo lees, had ik dus kennelijk een relatie met een vrouw. :') manipulatief en gemeen. ;)
:D Zou dat het zijn wat we verkeerd deden?
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  maandag 20 juni 2011 @ 09:27:11 #17
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_98401884
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 07:48 schreef Wanderingwhy het volgende:
@Catbert; kun je de OP nog even aanpassen svp. Nu lijkt het alsof jij de TS bent ;)
Het "deel 2" was al vrij duidelijk, maargoed.
  maandag 20 juni 2011 @ 09:45:30 #18
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_98402179
Fascinerend topic, dank God op m'n blote knietjes dat ik (nog) nooit zo'n figuur ben tegengekomen.
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 20 juni 2011 @ 09:58:48 #19
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_98402409
-topic gekoppeld als reeks-
pi_98402604
Ik durf vanwege de evt. herkenbaarheid hier niet te posten over mijn ex ;)
Hij heeft zich echt zo ongelovelijk achtelijk gedragen... dat is gelijk te herkennen :P

Op een of andere manier hebben al mijn exen zich altijd wel raar gedragen, voornamelijk denk ik omdat ik degene ben geweest die de relatie beeindigde. Wel altijd na heel veel zoeken om problemen binnen de relatie op te lossen en duidelijk aangeven wat het probleem was.

Geen problemen dus voor de heren om te dreigen met zichzelf van kant te gaan maken, te gaan cyberstalken, zielig gaan lopen doen in de hoop dat ik ze terug wil, proberen van hun probleem mijn probleem te maken etc. etc. Ik durf de rest van de shit niet eens op te noemen :@

Enige leuke is dat een ex daarna wel een lieve brief heeft geschreven waarin hij zich verontschuldigde voor zijn gedrag en schreef wat hij allemaal in mij gewaardeerd had. O+
pi_98402844
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 10:12 schreef kahlie het volgende:
Ik durf vanwege de evt. herkenbaarheid hier niet te posten over mijn ex ;)Hij heeft zich echt zo ongelovelijk achtelijk gedragen... dat is gelijk te herkennen :P

Op een of andere manier hebben al mijn exen zich altijd wel raar gedragen, voornamelijk denk ik omdat ik degene ben geweest die de relatie beeindigde. Wel altijd na heel veel zoeken om problemen binnen de relatie op te lossen en duidelijk aangeven wat het probleem was.

Geen problemen dus voor de heren om te dreigen met zichzelf van kant te gaan maken, te gaan cyberstalken, zielig gaan lopen doen in de hoop dat ik ze terug wil, proberen van hun probleem mijn probleem te maken etc. etc. Ik durf de rest van de shit niet eens op te noemen :@

Enige leuke is dat een ex daarna wel een lieve brief heeft geschreven waarin hij zich verontschuldigde voor zijn gedrag en schreef wat hij allemaal in mij gewaardeerd had. O+
Te zien aan de vele ervaringen en reacties van herkenning bij de mensen die het meegemaakt hebben zullen er ook genoeg ex'en zijn die zich mogelijk herkennen in achterlijk gedrag :')

Ik mag in mn handen klappen dat mijn ervaring gelukkig bij 1 is blijven steken qua bizarre ex'en. Als je bij jezelf een bepaalde trend ontdekt kan het zijn dat je tot die mensen behoort die er - helaas - altijd in slagen precies de verkeerde uit te zoeken.... Herken je mss iets gemeenschappelijks in je ex'en?
(en nee; abnormaal gedrag is niet standaard als je het uitmaakt ;) )

[ Bericht 0% gewijzigd door Wanderingwhy op 20-06-2011 10:34:37 ]
Strek je eens uit !
pi_98403671
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 10:24 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Te zien aan de vele ervaringen en reacties van herkenning bij de mensen die het meegemaakt hebben zullen er ook genoeg ex'en zijn die zich mogelijk herkennen in achterlijk gedrag :')
Ja, ik zag het, net de vorige reeks gelezen. OMG... het valt mee aan mijn kant moet ik nu eerlijk toegeven ;)

quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 10:24 schreef Wanderingwhy het volgende:
Ik mag in mn handen klappen dat mijn ervaring gelukkig bij 1 is blijven steken qua bizarre ex'en. Als je bij jezelf een bepaalde trend ontdekt kan het zijn dat je tot die mensen behoort die er - helaas - altijd in slagen precies de verkeerde uit te zoeken.... Herken je mss iets gemeenschappelijks in je ex'en?
(en nee; abnormaal gedrag is niet standaard als je het uitmaakt ;) )
Nee, er is weinig gemeenschappelijks in de ex-en behalve dat ze het allemaal heel moeilijk ermee hadden dat de relatie verbroken werd. Niet iedereen gaat even goed om met verdriet... Sommige hebben het een jaar volgehouden, anderen slechts een paar weken/maanden.

Ik weet dat het niet standaard is om je abnormaal te gedragen bij een break-up, aangezien ik mij zelf altijd wel normaal gedraag. Afspraken netjes nakomen, spullen netjes teruggeven en niet achter iemands rug om gaan lullen over wat er zich in de relatie heeft afgespeeld.

Kennelijk kunnen sommigen dat niet (of zoals bij m'n ene ex) pas nadat het verdriet een beetje gesleten is... natuurlijk heb ik dan geen behoefte meer aan contact/vriendschap... bekijk het even ;)

Edit: Ik las ook heel veel verhalen waarbij de 'exen' tijdens de relatie al extreem gedrag vertoonden, maar het gaat bij mij enkel om het gedeelte daarna.
pi_98403680
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2011 23:31 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik vind dat een lastige. Sommige mensen zijn gewoon niet goed bij hun hoofd.
Ik heb altijd heel erg de neiging gehad om dingen bij mezelf te zoeken, ik kon tijdens onze relatie heel onzeker doen en daar kon mijn ex niet tegen. ik kon er dan weer niet tegen dat hij me geen knuffel wilde geven als ik zó'n bui had. Ik kon erg doorgaan over dingen en daar ging ik echt wel ooit te ver in. Wat er gebeurde tijdens onze relatie heb ik altijd fout gevonden van ons beiden.
Ik kan echter zonder blikken of blozen zeggen dat ik ná onze relatie niets meer heb gedaan wat zijn gedrag ook maar enigszins zou kunnen rechtvaardigen. Voor mij was het over en dan ben ik niet lastig. (wel naar een andere ex toe omdat ik moeite had met begrijpen waarom hij me gedumpt had :+ veel bellen enzo)

Ik begrijp dingen graag, zoek overal een verklaring voor, ik kon er echter geen vinden voor zijn gedrag.
Vooral idd het zwartmaken bij mijn moeder, mijn baas, huisarts en dreigen de kinderen iets aan te doen waren voor mij totaal onbegrijpelijk... Mij fysiek pijn doen, ok, dat was ik 'gewend' maar als je het idee hebt dat iemand je constant in de gaten houdt, je het leven zuur maakt en lastig valt... :N
Ik heb overspannen thuis gezeten en sliep met een klauwhamer onder mijn bed uit angst.

Ik zou dus niet perse kunnen zeggen dat er een andere kant móet zijn... (mijn ex had volgens de psycholoog psychopatische (!) en narcistisch trekken btw)
Je hebt gelijk hoor. Sommige mensen sporen nou eenmaal niet. Ik ken er ook wel een paar waarvan het me niet zou verbazen als ik ze over 10 jaar ergens in een TBS-kliniek aantref.
Daarnaast is het natuurlijk goed om naar je eigen aandeel te kijken, maar je moet ook weer niet teveel schuld bij jezelf leggen. Soms kun je alleen maar concluderen dat je eerder weg had moeten gaan.

In het voorbeeld wat jij noemt, kan ik me bijvoorbeeld best voorstellen dat het frustrerend voor je ex was als jij een onzekere bui had. Maar dat rechtvaardigt in geen enkel geval dat hij fysiek geweld tegen je heeft gebruikt en je kinderen heeft bedreigd (etc. etc.). Ik kan het echt alleen maar ziek noemen als iemand dat soort dingen doet.

Dat neemt natuurlijk niet weg dat we hier verhalen vanuit één perspectief lezen en dat er soms wel snel wordt geroepen dan die ex dan wel een gestoorde borderliner zal zijn.
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
pi_98404694
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 11:00 schreef Mry het volgende:

[..]

Je hebt gelijk hoor. Sommige mensen sporen nou eenmaal niet. Ik ken er ook wel een paar waarvan het me niet zou verbazen als ik ze over 10 jaar ergens in een TBS-kliniek aantref.
Daarnaast is het natuurlijk goed om naar je eigen aandeel te kijken, maar je moet ook weer niet teveel schuld bij jezelf leggen. Soms kun je alleen maar concluderen dat je eerder weg had moeten gaan.

In het voorbeeld wat jij noemt, kan ik me bijvoorbeeld best voorstellen dat het frustrerend voor je ex was als jij een onzekere bui had. Maar dat rechtvaardigt in geen enkel geval dat hij fysiek geweld tegen je heeft gebruikt en je kinderen heeft bedreigd (etc. etc.). Ik kan het echt alleen maar ziek noemen als iemand dat soort dingen doet.

Dat neemt natuurlijk niet weg dat we hier verhalen vanuit één perspectief lezen en dat er soms wel snel wordt geroepen dan die ex dan wel een gestoorde borderliner zal zijn.
Dit.

Het viel me pas achteraf op dat - voor zover ik last had van onzekerheid - dat voor een groot deel groeide in-/door de relatie met deze ex.
De achteraf weirdo dingen. Soms heel klein, soms heel groot waardoor je ging twijfelen.
Zoals totaal geen reactie krijgen als ik mn ex smste, maar veelal pas 1 a 1,5 dag later. Kreeg ik eens een sms van haar dan volgde er al heel snel een tweede als ik niet binnen een paar minuten reageerde.
Of een brief krijgen de avond voor je verjaardag waarin ze aangaf dat ze hevig twijfelde aan de relatie... Op mn verjaardag alleen een gefeliciteerd-sms en het weekend twee dagen later was ze ineens alles vergeten en was ik weer haar soulmate.... :')

Vanwege de absurde breuk (en daarna) heb ik een psych geraadpleegd. Ik dacht nml dat ze in een soort van psychose oid was geknald. Ze draaide alles om en het was bizar om mee te maken. Haar redenaties waren onvolgbaar en als je duidelijk kon maken wat ze deed gaf ze je doodleuk aan dat niet zij, maar ik dat deed :?
De psych was wel nuttig omdat je dan een boel dingen wat beter kunt verwerken (zoals je erbij neerleggen dat bepaalde dingen gewoon niet te begrijpen zijn).
Het enige wat soms nog een beetje wringt is dat ze in de kern een lieve meid is die haar eigen probleem ontkent en anderen ermee voor kortere of langere tijd opzadelt.

Je hebt gelijk dat alles vanuit één perspectief hier gegeven wordt. In mijn geval zal mn ex ook iets héél anders zeggen dan ik want ja.....ik ging o.a. vreemd omdat ik haar rondslingerende tampons opgeruimd had en haar had willen verbergen voor anderen volgens haar.... :')

Het maakt me inmiddels niet meer uit welk etiketje ze heeft.
Strek je eens uit !
pi_98405155
Ik heb gelukkig niet zulke erge exen. Met de meeste gewoon geen contact meer en zo extreem erg was het niet. Maar Cat, kutverhaal man. -O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_98407568
-edit- opzouten

[ Bericht 98% gewijzigd door Re op 20-06-2011 13:21:16 ]
  maandag 20 juni 2011 @ 15:42:28 #27
348369 OBN
On Bekende Nederlander.
pi_98414673
quote:
15s.gif Op maandag 20 juni 2011 11:46 schreef El_Matador het volgende:
Ik heb gelukkig niet zulke erge exen. Met de meeste gewoon geen contact meer en zo extreem erg was het niet. Maar Cat, kutverhaal man. -O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die wil ik wel horen exen van heaven!
pi_98417956
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 11:33 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]

Je hebt gelijk dat alles vanuit één perspectief hier gegeven wordt. In mijn geval zal mn ex ook iets héél anders zeggen dan ik want ja.....ik ging o.a. vreemd omdat ik haar rondslingerende tampons opgeruimd had en haar had willen verbergen voor anderen volgens haar.... :')
Kijk dat werpt dus echt een heel ander licht op de zaak. Jij vuile tamponverduisteraar! :o

Maar serieuzer:
Best heftig als je zelf een psych nodig hebt gehad. Al scoort het je natuurlijk wel punten in de ergste ex verkiezing. :P
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
pi_98426580
quote:
10s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:50 schreef Mry het volgende:

[..]

Kijk dat werpt dus echt een heel ander licht op de zaak. Jij vuile tamponverduisteraar! :o

Maar serieuzer:
Best heftig als je zelf een psych nodig hebt gehad. Al scoort het je natuurlijk wel punten in de ergste ex verkiezing. :P
Zie die psych als een tolk/vertaler. Ik begreep geen reet van wat er aan de hand was met mn ex en vermoedde een psychose. Ik trachtte met hem 'n beetje door te dringen tot haar maar er was geen doorkomen aan :')
(maar toegegeven; die psych vond ik zelf ook wel prettig af en toe.,.... ;) )
Strek je eens uit !
pi_98428796
quote:
Dat kun je ook omkeren. Welke issues hebben mannen dat er zo'n grote aantrekkingskracht uitgaat van labiele dramaqueens? Ik vind het bijna fascinerend dat mannen kennelijk toch zo veel toelaten, terwijl zij al vroeg in de relatie allemaal alarmbelletjes hoorden afgaan.

Wat mijn ergste exen betreft kom ik niet verder dan een ex die mijn sleutel niet terug wilde geven en die zijn moeder inschakelde om mij telefonisch herhaaldelijk verrot te schelden.

En een ex die me nog lang per mail bleef lastig vallen met allerhande huis-tuin-en keuken analyses van mijn persoonlijkheid. Iedere keer schreef hij hoeveel onze ''relatie'', die maar liefst drie maanden duurde, voor hem betekend had. Hoe veel ik nog steeds voor hem betekende en hoe intens zijn liefde was. Na iedere mail was het weer een poosje rustig en net als ik dacht: hij heeft het opgegeven, kreeg ik weer een mail. Hij heeft dit 5 jaar vol gehouden (en dat op een ''relatie'' van 3 maanden). Het is nu alweer een paar jaar stil.

*Mailbox checkt*
pi_98429270
Leuk leesvoer zit er hier tussen :D
Zelf gelukkig niet echt zo iets ''ergs'' meegemaakt, wel de standaard plagerijtjes van een ex die het met mij uitmaakte en vervolgens nog een keer bij mij thuis was en achter de computer zat, en zei :Jiggy kom eens kijken, en vervolgens foto's ging laten zien van haar met andere jongens op vakantie ;(

Vind het overigens wel een beetje jammer om hier zovaak trots terug te lezen van users dat het toch vaak zijzelf waren die de relatie beeindigde... Zoiets stap je toch samen in waarom ben je dan trots als je het zelf uitmaakt :S
pi_98429517
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:33 schreef JiggyJ het volgende:

Vind het overigens wel een beetje jammer om hier zovaak trots terug te lezen van users dat het toch vaak zijzelf waren die de relatie beeindigde... Zoiets stap je toch samen in waarom ben je dan trots als je het zelf uitmaakt :S
Trots? Dat lees ik niet hoor.
Soms werkt het gewoon niet en dan moet iemand toch de stap zetten?
compact en kleverig.
pi_98430149
Niet in dit topic zozeer, meer in R&P in het algemeen...

Feit is gewoon dat veel mensen (ook irl) vol hartstocht verkondigen dat het toch meestal zijzelf zijn die de relatie beeindigen...
Dan lijken ze altijd even te vergeten dat ze er zelf ook ooit met goede moed in zijn gestapt. Natuurlijk moet iemand die stap nemen, maar ga dit niet stoer lopen verkondigen (vind ik )
  maandag 20 juni 2011 @ 20:50:41 #34
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_98430284
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:48 schreef JiggyJ het volgende:
Niet in dit topic zozeer, meer in R&P in het algemeen...

Feit is gewoon dat veel mensen (ook irl) vol hartstocht verkondigen dat het toch meestal zijzelf zijn die de relatie beeindigen...
Dan lijken ze altijd even te vergeten dat ze er zelf ook ooit met goede moed in zijn gestapt. Natuurlijk moet iemand die stap nemen, maar ga dit niet stoer lopen verkondigen (vind ik )
Lees jij weleens in R&P?

Want deze uitspraak heeft niets met de realiteit in R&P te maken.
pi_98430592
Ik lees vrij vaak in R&P ja... Ik zeg niet dat iedereen in R&P dit doet hoor, en mijn ervaringen met dat soort opmerkingen zijn meer gebaseerd op ''real life'', maar hier gebeurt het ook wel, vind dat altijd een beetje jammer...

Maar het zal er ook wel mee te maken hebben dat ik zelf gedumpt ben en dat mijn ex daar ook heel trots op was toen, terwijl ze kennelijk is vergeten dat het ook zij was die het initiatief nam voor de relatie...
pi_98430917
quote:
7s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:25 schreef Xennia het volgende:

[..]

Dat kun je ook omkeren. Welke issues hebben mannen dat er zo'n grote aantrekkingskracht uitgaat van labiele dramaqueens? Ik vind het bijna fascinerend dat mannen kennelijk toch zo veel toelaten, terwijl zij al vroeg in de relatie allemaal alarmbelletjes hoorden afgaan.

Wat mijn ergste exen betreft kom ik niet verder dan een ex die mijn sleutel niet terug wilde geven en die zijn moeder inschakelde om mij telefonisch herhaaldelijk verrot te schelden.

En een ex die me nog lang per mail bleef lastig vallen met allerhande huis-tuin-en keuken analyses van mijn persoonlijkheid. Iedere keer schreef hij hoeveel onze ''relatie'', die maar liefst drie maanden duurde, voor hem betekend had. Hoe veel ik nog steeds voor hem betekende en hoe intens zijn liefde was. Na iedere mail was het weer een poosje rustig en net als ik dacht: hij heeft het opgegeven, kreeg ik weer een mail. Hij heeft dit 5 jaar vol gehouden (en dat op een ''relatie'' van 3 maanden). Het is nu alweer een paar jaar stil.

*Mailbox checkt*
Had de betreffende ex die ik hier opdraag zich maar in de eerste maanden laten kennen als een labiele dramaqueen, dan was ik er trots op geweest het uitgemaakt te hebben ;)

Dramaqueen? Doet me wel denken aan een reeks van 3 dates met een meid die een soort van haarfetish had. Als er een haar- of lok verkeerd zat raakte ze in paniek. Toen ik een keertje plagerig mijn hand door d'r haren haalde ontstak ze in woede en schopte me keihard tegen mijn scheenbeen met een flinke scheldpartij als toetje. Ik was direct genezen *O*
Strek je eens uit !
pi_98468681
Minezus, hoe oud ben jij? Als ik op je schrijfstijl af zou gaan zou ik denken een jaar of tien. :{
  dinsdag 21 juni 2011 @ 16:50:21 #38
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_98468996
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:48 schreef JiggyJ het volgende:
Noem eens voorbeelden waar mensen 'stoer' verkondigen dat ze het uitmaken? Dat je in deze verhalen over horrorexen uiteindelijk leest dat mensen het op den duur uitmaken lijkt me niet meer dan logisch.
pi_98469140
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 16:50 schreef Catbert het volgende:

[..]

Noem eens voorbeelden waar mensen 'stoer' verkondigen dat ze het uitmaken? Dat je in deze verhalen over horrorexen uiteindelijk leest dat mensen het op den duur uitmaken lijkt me niet meer dan logisch.
Ik denk zelf dat je het woordje stoer eerder in opgelucht kan veranderen.
pi_98469537
Wat me opvalt is dat een aantal mensen het niet aan durven om hier hun verhaal over een horror ex neer te zetten -O-

Dat zijn dan met name 'the ladies'......

Wat doet het er dan nog toe of je wel of niet 'stoer' een relatie hebt beeindigd met een horror-ex. In mijn situatie heb ik niet de relatie beeindigd omdat de horror pas kwam na de opzegging per mail.

Ik vraag het me af of ik er eigenlijk niet goed mee weggekomen ben. Een beetje psycho-terror lijkt me nog altijd beter te verteren dan een bult agressie en stalkgedrag van de mannelijke exen.... ;(
Strek je eens uit !
pi_98470925
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 17:03 schreef Wanderingwhy het volgende:
Wat me opvalt is dat een aantal mensen het niet aan durven om hier hun verhaal over een horror ex neer te zetten -O-

Ik vind sommige verhalen vrij gedetailleerd, dat kan ik ook wel doen, maar alleen van het droog opsommen van het rijtje word ik al niet vrolijk. (en dat is dan nog niet alles)

Details zijn gewoon als ik kijk naar mijn situatie niet echt leuk om op te schrijven. ;)
compact en kleverig.
pi_98471755
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 15:42 schreef OBN het volgende:

[..]

Die wil ik wel horen exen van heaven!
Het is allemaal welbekend hier. :*
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_98483790
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 17:39 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik vind sommige verhalen vrij gedetailleerd, dat kan ik ook wel doen, maar alleen van het droog opsommen van het rijtje word ik al niet vrolijk. (en dat is dan nog niet alles)

Details zijn gewoon als ik kijk naar mijn situatie niet echt leuk om op te schrijven. ;)
Ik vind jou behoorlijk gedetailleerd hoor.
pi_98484232
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 21:49 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik vind jou behoorlijk gedetailleerd hoor.
Het is een opsomming van dingen die gebeurd zijn, ik bedoel dat ik niet ga vertellen hoe ze gebeurd zijn enzo.
Wat kasta bv wel heel mooi doet ;)
compact en kleverig.
pi_98503740
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 17:03 schreef Wanderingwhy het volgende:

Wat doet het er dan nog toe of je wel of niet 'stoer' een relatie hebt beeindigd met een horror-ex. In mijn situatie heb ik niet de relatie beeindigd omdat de horror pas kwam na de opzegging per mail.

Ik vraag het me af of ik er eigenlijk niet goed mee weggekomen ben. Een beetje psycho-terror lijkt me nog altijd beter te verteren dan een bult agressie en stalkgedrag van de mannelijke exen.... ;(
De vrouwen zijn hier inderdaad minder goed vertegenwoordigt dan de mannen..

Maar goed mijn ex ging alleen maar vreemd en probeerde daarna het zelfde te flikken en liep me zwart te maken.. Het is mijn ergste ex, maar hij past hier echt niet binnen al jullie horrorverhalen..
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_98504362
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 21:56 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Het is een opsomming van dingen die gebeurd zijn, ik bedoel dat ik niet ga vertellen hoe ze gebeurd zijn enzo.
Wat kasta bv wel heel mooi doet ;)
Nou ja...je zegt "Try me"......Mag ik je uitdagen? Het is vaak de "hoe" dingen gebeurd zijn die extra duidelijk maken dat er echt iets krankjorum is ;)
Strek je eens uit !
pi_98509187
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 12:45 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Nou ja...je zegt "Try me"......Mag ik je uitdagen? Het is vaak de "hoe" dingen gebeurd zijn die extra duidelijk maken dat er echt iets krankjorum is ;)
ik vind dat lijstje krankjorem genoeg :P
En gedetailleerd genoeg, je kunt natuurlijk altijd een voorbeeld geven van dat opnemen van gesprekken bv en hoe dat uit de hand liep, of wat hij mn moeder precies verteld heeft over me, maar. Ik ben niet zo goed in daar n mooi verhaal van maken EN het zijn nou geen dingen waar ik vrolijk van word.
Al moet ik zeggen dat het wel prettig is om weer eens iets van te zeggen. Ik merk toch dat ik er soms wel aan denk, maar niet zozeer over praat omdat t allemaal al n hele tijd geleden is. (3 /3,5 jaar)
compact en kleverig.
pi_98661160
Nu er ook vrouwen hebben gepost is het opeens heel stil in dit topic ;)
pi_98661252
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 22:42 schreef J0ycie88 het volgende:
Nu er ook vrouwen hebben gepost is het opeens heel stil in dit topic ;)
Ja, nu wachten we op de stormvloed aan ergste mannelijke ex'en ;)
Strek je eens uit !
pi_98661426
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 22:45 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Ja, nu wachten we op de stormvloed aan ergste mannelijke ex'en ;)
Haha nou wie weet komt die nog! Al zal het niet zo spectaculair zijn als de vrouwlijke exen ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')