quote:Op maandag 20 juni 2011 11:46 schreef El_Matador het volgende:
Ik heb gelukkig niet zulke erge exen. Met de meeste gewoon geen contact meer en zo extreem erg was het niet. Maar Cat, kutverhaal man.Die wil ik wel horen exen van heaven!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk dat werpt dus echt een heel ander licht op de zaak. Jij vuile tamponverduisteraar!quote:Op maandag 20 juni 2011 11:33 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Je hebt gelijk dat alles vanuit één perspectief hier gegeven wordt. In mijn geval zal mn ex ook iets héél anders zeggen dan ik want ja.....ik ging o.a. vreemd omdat ik haar rondslingerende tampons opgeruimd had en haar had willen verbergen voor anderen volgens haar....
Zie die psych als een tolk/vertaler. Ik begreep geen reet van wat er aan de hand was met mn ex en vermoedde een psychose. Ik trachtte met hem 'n beetje door te dringen tot haar maar er was geen doorkomen aanquote:Op maandag 20 juni 2011 16:50 schreef Mry het volgende:
[..]
Kijk dat werpt dus echt een heel ander licht op de zaak. Jij vuile tamponverduisteraar!
Maar serieuzer:
Best heftig als je zelf een psych nodig hebt gehad. Al scoort het je natuurlijk wel punten in de ergste ex verkiezing.
Dat kun je ook omkeren. Welke issues hebben mannen dat er zo'n grote aantrekkingskracht uitgaat van labiele dramaqueens? Ik vind het bijna fascinerend dat mannen kennelijk toch zo veel toelaten, terwijl zij al vroeg in de relatie allemaal alarmbelletjes hoorden afgaan.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:40 schreef kastanova het volgende:
Wordt zo wel een beetje een woman-issues topic hé?
Trots? Dat lees ik niet hoor.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:33 schreef JiggyJ het volgende:
Vind het overigens wel een beetje jammer om hier zovaak trots terug te lezen van users dat het toch vaak zijzelf waren die de relatie beeindigde... Zoiets stap je toch samen in waarom ben je dan trots als je het zelf uitmaakt :S
Lees jij weleens in R&P?quote:Op maandag 20 juni 2011 20:48 schreef JiggyJ het volgende:
Niet in dit topic zozeer, meer in R&P in het algemeen...
Feit is gewoon dat veel mensen (ook irl) vol hartstocht verkondigen dat het toch meestal zijzelf zijn die de relatie beeindigen...
Dan lijken ze altijd even te vergeten dat ze er zelf ook ooit met goede moed in zijn gestapt. Natuurlijk moet iemand die stap nemen, maar ga dit niet stoer lopen verkondigen (vind ik )
Had de betreffende ex die ik hier opdraag zich maar in de eerste maanden laten kennen als een labiele dramaqueen, dan was ik er trots op geweest het uitgemaakt te hebbenquote:Op maandag 20 juni 2011 20:25 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat kun je ook omkeren. Welke issues hebben mannen dat er zo'n grote aantrekkingskracht uitgaat van labiele dramaqueens? Ik vind het bijna fascinerend dat mannen kennelijk toch zo veel toelaten, terwijl zij al vroeg in de relatie allemaal alarmbelletjes hoorden afgaan.
Wat mijn ergste exen betreft kom ik niet verder dan een ex die mijn sleutel niet terug wilde geven en die zijn moeder inschakelde om mij telefonisch herhaaldelijk verrot te schelden.
En een ex die me nog lang per mail bleef lastig vallen met allerhande huis-tuin-en keuken analyses van mijn persoonlijkheid. Iedere keer schreef hij hoeveel onze ''relatie'', die maar liefst drie maanden duurde, voor hem betekend had. Hoe veel ik nog steeds voor hem betekende en hoe intens zijn liefde was. Na iedere mail was het weer een poosje rustig en net als ik dacht: hij heeft het opgegeven, kreeg ik weer een mail. Hij heeft dit 5 jaar vol gehouden (en dat op een ''relatie'' van 3 maanden). Het is nu alweer een paar jaar stil.
*Mailbox checkt*
Noem eens voorbeelden waar mensen 'stoer' verkondigen dat ze het uitmaken? Dat je in deze verhalen over horrorexen uiteindelijk leest dat mensen het op den duur uitmaken lijkt me niet meer dan logisch.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:48 schreef JiggyJ het volgende:
Dan lijken ze altijd even te vergeten dat ze er zelf ook ooit met goede moed in zijn gestapt. Natuurlijk moet iemand die stap nemen, maar ga dit niet stoer lopen verkondigen (vind ik )
Ik denk zelf dat je het woordje stoer eerder in opgelucht kan veranderen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:50 schreef Catbert het volgende:
[..]
Noem eens voorbeelden waar mensen 'stoer' verkondigen dat ze het uitmaken? Dat je in deze verhalen over horrorexen uiteindelijk leest dat mensen het op den duur uitmaken lijkt me niet meer dan logisch.
Ik vind sommige verhalen vrij gedetailleerd, dat kan ik ook wel doen, maar alleen van het droog opsommen van het rijtje word ik al niet vrolijk. (en dat is dan nog niet alles)quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:03 schreef Wanderingwhy het volgende:
Wat me opvalt is dat een aantal mensen het niet aan durven om hier hun verhaal over een horror ex neer te zetten![]()
Dat zijn dan met name 'the ladies'......
Het is allemaal welbekend hier.quote:
Ik vind jou behoorlijk gedetailleerd hoor.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind sommige verhalen vrij gedetailleerd, dat kan ik ook wel doen, maar alleen van het droog opsommen van het rijtje word ik al niet vrolijk. (en dat is dan nog niet alles)
Details zijn gewoon als ik kijk naar mijn situatie niet echt leuk om op te schrijven.
Het is een opsomming van dingen die gebeurd zijn, ik bedoel dat ik niet ga vertellen hoe ze gebeurd zijn enzo.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:49 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik vind jou behoorlijk gedetailleerd hoor.
De vrouwen zijn hier inderdaad minder goed vertegenwoordigt dan de mannen..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:03 schreef Wanderingwhy het volgende:
Wat me opvalt is dat een aantal mensen het niet aan durven om hier hun verhaal over een horror ex neer te zetten![]()
Dat zijn dan met name 'the ladies'......
Wat doet het er dan nog toe of je wel of niet 'stoer' een relatie hebt beeindigd met een horror-ex. In mijn situatie heb ik niet de relatie beeindigd omdat de horror pas kwam na de opzegging per mail.
Ik vraag het me af of ik er eigenlijk niet goed mee weggekomen ben. Een beetje psycho-terror lijkt me nog altijd beter te verteren dan een bult agressie en stalkgedrag van de mannelijke exen....
Nou ja...je zegt "Try me"......Mag ik je uitdagen? Het is vaak de "hoe" dingen gebeurd zijn die extra duidelijk maken dat er echt iets krankjorum isquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het is een opsomming van dingen die gebeurd zijn, ik bedoel dat ik niet ga vertellen hoe ze gebeurd zijn enzo.
Wat kasta bv wel heel mooi doet
ik vind dat lijstje krankjorem genoegquote:Op woensdag 22 juni 2011 12:45 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Nou ja...je zegt "Try me"......Mag ik je uitdagen? Het is vaak de "hoe" dingen gebeurd zijn die extra duidelijk maken dat er echt iets krankjorum is
Ja, nu wachten we op de stormvloed aan ergste mannelijke ex'enquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:42 schreef J0ycie88 het volgende:
Nu er ook vrouwen hebben gepost is het opeens heel stil in dit topic
Haha nou wie weet komt die nog! Al zal het niet zo spectaculair zijn als de vrouwlijke exenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:45 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Ja, nu wachten we op de stormvloed aan ergste mannelijke ex'en
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |