abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98407568
-edit- opzouten

[ Bericht 98% gewijzigd door Re op 20-06-2011 13:21:16 ]
  maandag 20 juni 2011 @ 15:42:28 #27
348369 OBN
On Bekende Nederlander.
pi_98414673
quote:
15s.gif Op maandag 20 juni 2011 11:46 schreef El_Matador het volgende:
Ik heb gelukkig niet zulke erge exen. Met de meeste gewoon geen contact meer en zo extreem erg was het niet. Maar Cat, kutverhaal man. -O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die wil ik wel horen exen van heaven!
pi_98417956
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 11:33 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]

Je hebt gelijk dat alles vanuit één perspectief hier gegeven wordt. In mijn geval zal mn ex ook iets héél anders zeggen dan ik want ja.....ik ging o.a. vreemd omdat ik haar rondslingerende tampons opgeruimd had en haar had willen verbergen voor anderen volgens haar.... :')
Kijk dat werpt dus echt een heel ander licht op de zaak. Jij vuile tamponverduisteraar! :o

Maar serieuzer:
Best heftig als je zelf een psych nodig hebt gehad. Al scoort het je natuurlijk wel punten in de ergste ex verkiezing. :P
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
pi_98426580
quote:
10s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:50 schreef Mry het volgende:

[..]

Kijk dat werpt dus echt een heel ander licht op de zaak. Jij vuile tamponverduisteraar! :o

Maar serieuzer:
Best heftig als je zelf een psych nodig hebt gehad. Al scoort het je natuurlijk wel punten in de ergste ex verkiezing. :P
Zie die psych als een tolk/vertaler. Ik begreep geen reet van wat er aan de hand was met mn ex en vermoedde een psychose. Ik trachtte met hem 'n beetje door te dringen tot haar maar er was geen doorkomen aan :')
(maar toegegeven; die psych vond ik zelf ook wel prettig af en toe.,.... ;) )
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_98428796
quote:
11s.gif Op maandag 20 juni 2011 01:40 schreef kastanova het volgende:
Wordt zo wel een beetje een woman-issues topic hé?
Dat kun je ook omkeren. Welke issues hebben mannen dat er zo'n grote aantrekkingskracht uitgaat van labiele dramaqueens? Ik vind het bijna fascinerend dat mannen kennelijk toch zo veel toelaten, terwijl zij al vroeg in de relatie allemaal alarmbelletjes hoorden afgaan.

Wat mijn ergste exen betreft kom ik niet verder dan een ex die mijn sleutel niet terug wilde geven en die zijn moeder inschakelde om mij telefonisch herhaaldelijk verrot te schelden.

En een ex die me nog lang per mail bleef lastig vallen met allerhande huis-tuin-en keuken analyses van mijn persoonlijkheid. Iedere keer schreef hij hoeveel onze ''relatie'', die maar liefst drie maanden duurde, voor hem betekend had. Hoe veel ik nog steeds voor hem betekende en hoe intens zijn liefde was. Na iedere mail was het weer een poosje rustig en net als ik dacht: hij heeft het opgegeven, kreeg ik weer een mail. Hij heeft dit 5 jaar vol gehouden (en dat op een ''relatie'' van 3 maanden). Het is nu alweer een paar jaar stil.

*Mailbox checkt*
pi_98429270
Leuk leesvoer zit er hier tussen :D
Zelf gelukkig niet echt zo iets ''ergs'' meegemaakt, wel de standaard plagerijtjes van een ex die het met mij uitmaakte en vervolgens nog een keer bij mij thuis was en achter de computer zat, en zei :Jiggy kom eens kijken, en vervolgens foto's ging laten zien van haar met andere jongens op vakantie ;(

Vind het overigens wel een beetje jammer om hier zovaak trots terug te lezen van users dat het toch vaak zijzelf waren die de relatie beeindigde... Zoiets stap je toch samen in waarom ben je dan trots als je het zelf uitmaakt :S
pi_98429517
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:33 schreef JiggyJ het volgende:

Vind het overigens wel een beetje jammer om hier zovaak trots terug te lezen van users dat het toch vaak zijzelf waren die de relatie beeindigde... Zoiets stap je toch samen in waarom ben je dan trots als je het zelf uitmaakt :S
Trots? Dat lees ik niet hoor.
Soms werkt het gewoon niet en dan moet iemand toch de stap zetten?
compact en kleverig.
pi_98430149
Niet in dit topic zozeer, meer in R&P in het algemeen...

Feit is gewoon dat veel mensen (ook irl) vol hartstocht verkondigen dat het toch meestal zijzelf zijn die de relatie beeindigen...
Dan lijken ze altijd even te vergeten dat ze er zelf ook ooit met goede moed in zijn gestapt. Natuurlijk moet iemand die stap nemen, maar ga dit niet stoer lopen verkondigen (vind ik )
  maandag 20 juni 2011 @ 20:50:41 #34
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_98430284
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:48 schreef JiggyJ het volgende:
Niet in dit topic zozeer, meer in R&P in het algemeen...

Feit is gewoon dat veel mensen (ook irl) vol hartstocht verkondigen dat het toch meestal zijzelf zijn die de relatie beeindigen...
Dan lijken ze altijd even te vergeten dat ze er zelf ook ooit met goede moed in zijn gestapt. Natuurlijk moet iemand die stap nemen, maar ga dit niet stoer lopen verkondigen (vind ik )
Lees jij weleens in R&P?

Want deze uitspraak heeft niets met de realiteit in R&P te maken.
pi_98430592
Ik lees vrij vaak in R&P ja... Ik zeg niet dat iedereen in R&P dit doet hoor, en mijn ervaringen met dat soort opmerkingen zijn meer gebaseerd op ''real life'', maar hier gebeurt het ook wel, vind dat altijd een beetje jammer...

Maar het zal er ook wel mee te maken hebben dat ik zelf gedumpt ben en dat mijn ex daar ook heel trots op was toen, terwijl ze kennelijk is vergeten dat het ook zij was die het initiatief nam voor de relatie...
pi_98430917
quote:
7s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:25 schreef Xennia het volgende:

[..]

Dat kun je ook omkeren. Welke issues hebben mannen dat er zo'n grote aantrekkingskracht uitgaat van labiele dramaqueens? Ik vind het bijna fascinerend dat mannen kennelijk toch zo veel toelaten, terwijl zij al vroeg in de relatie allemaal alarmbelletjes hoorden afgaan.

Wat mijn ergste exen betreft kom ik niet verder dan een ex die mijn sleutel niet terug wilde geven en die zijn moeder inschakelde om mij telefonisch herhaaldelijk verrot te schelden.

En een ex die me nog lang per mail bleef lastig vallen met allerhande huis-tuin-en keuken analyses van mijn persoonlijkheid. Iedere keer schreef hij hoeveel onze ''relatie'', die maar liefst drie maanden duurde, voor hem betekend had. Hoe veel ik nog steeds voor hem betekende en hoe intens zijn liefde was. Na iedere mail was het weer een poosje rustig en net als ik dacht: hij heeft het opgegeven, kreeg ik weer een mail. Hij heeft dit 5 jaar vol gehouden (en dat op een ''relatie'' van 3 maanden). Het is nu alweer een paar jaar stil.

*Mailbox checkt*
Had de betreffende ex die ik hier opdraag zich maar in de eerste maanden laten kennen als een labiele dramaqueen, dan was ik er trots op geweest het uitgemaakt te hebben ;)

Dramaqueen? Doet me wel denken aan een reeks van 3 dates met een meid die een soort van haarfetish had. Als er een haar- of lok verkeerd zat raakte ze in paniek. Toen ik een keertje plagerig mijn hand door d'r haren haalde ontstak ze in woede en schopte me keihard tegen mijn scheenbeen met een flinke scheldpartij als toetje. Ik was direct genezen *O*
Strek je eens uit !
pi_98468681
Minezus, hoe oud ben jij? Als ik op je schrijfstijl af zou gaan zou ik denken een jaar of tien. :{
  dinsdag 21 juni 2011 @ 16:50:21 #38
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_98468996
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:48 schreef JiggyJ het volgende:
Noem eens voorbeelden waar mensen 'stoer' verkondigen dat ze het uitmaken? Dat je in deze verhalen over horrorexen uiteindelijk leest dat mensen het op den duur uitmaken lijkt me niet meer dan logisch.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_98469140
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 16:50 schreef Catbert het volgende:

[..]

Noem eens voorbeelden waar mensen 'stoer' verkondigen dat ze het uitmaken? Dat je in deze verhalen over horrorexen uiteindelijk leest dat mensen het op den duur uitmaken lijkt me niet meer dan logisch.
Ik denk zelf dat je het woordje stoer eerder in opgelucht kan veranderen.
pi_98469537
Wat me opvalt is dat een aantal mensen het niet aan durven om hier hun verhaal over een horror ex neer te zetten -O-

Dat zijn dan met name 'the ladies'......

Wat doet het er dan nog toe of je wel of niet 'stoer' een relatie hebt beeindigd met een horror-ex. In mijn situatie heb ik niet de relatie beeindigd omdat de horror pas kwam na de opzegging per mail.

Ik vraag het me af of ik er eigenlijk niet goed mee weggekomen ben. Een beetje psycho-terror lijkt me nog altijd beter te verteren dan een bult agressie en stalkgedrag van de mannelijke exen.... ;(
Strek je eens uit !
pi_98470925
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 17:03 schreef Wanderingwhy het volgende:
Wat me opvalt is dat een aantal mensen het niet aan durven om hier hun verhaal over een horror ex neer te zetten -O-

Ik vind sommige verhalen vrij gedetailleerd, dat kan ik ook wel doen, maar alleen van het droog opsommen van het rijtje word ik al niet vrolijk. (en dat is dan nog niet alles)

Details zijn gewoon als ik kijk naar mijn situatie niet echt leuk om op te schrijven. ;)
compact en kleverig.
pi_98471755
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 15:42 schreef OBN het volgende:

[..]

Die wil ik wel horen exen van heaven!
Het is allemaal welbekend hier. :*
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_98483790
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 17:39 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik vind sommige verhalen vrij gedetailleerd, dat kan ik ook wel doen, maar alleen van het droog opsommen van het rijtje word ik al niet vrolijk. (en dat is dan nog niet alles)

Details zijn gewoon als ik kijk naar mijn situatie niet echt leuk om op te schrijven. ;)
Ik vind jou behoorlijk gedetailleerd hoor.
pi_98484232
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 21:49 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik vind jou behoorlijk gedetailleerd hoor.
Het is een opsomming van dingen die gebeurd zijn, ik bedoel dat ik niet ga vertellen hoe ze gebeurd zijn enzo.
Wat kasta bv wel heel mooi doet ;)
compact en kleverig.
pi_98503740
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 17:03 schreef Wanderingwhy het volgende:

Wat doet het er dan nog toe of je wel of niet 'stoer' een relatie hebt beeindigd met een horror-ex. In mijn situatie heb ik niet de relatie beeindigd omdat de horror pas kwam na de opzegging per mail.

Ik vraag het me af of ik er eigenlijk niet goed mee weggekomen ben. Een beetje psycho-terror lijkt me nog altijd beter te verteren dan een bult agressie en stalkgedrag van de mannelijke exen.... ;(
De vrouwen zijn hier inderdaad minder goed vertegenwoordigt dan de mannen..

Maar goed mijn ex ging alleen maar vreemd en probeerde daarna het zelfde te flikken en liep me zwart te maken.. Het is mijn ergste ex, maar hij past hier echt niet binnen al jullie horrorverhalen..
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_98504362
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 21:56 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Het is een opsomming van dingen die gebeurd zijn, ik bedoel dat ik niet ga vertellen hoe ze gebeurd zijn enzo.
Wat kasta bv wel heel mooi doet ;)
Nou ja...je zegt "Try me"......Mag ik je uitdagen? Het is vaak de "hoe" dingen gebeurd zijn die extra duidelijk maken dat er echt iets krankjorum is ;)
Strek je eens uit !
pi_98509187
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 12:45 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Nou ja...je zegt "Try me"......Mag ik je uitdagen? Het is vaak de "hoe" dingen gebeurd zijn die extra duidelijk maken dat er echt iets krankjorum is ;)
ik vind dat lijstje krankjorem genoeg :P
En gedetailleerd genoeg, je kunt natuurlijk altijd een voorbeeld geven van dat opnemen van gesprekken bv en hoe dat uit de hand liep, of wat hij mn moeder precies verteld heeft over me, maar. Ik ben niet zo goed in daar n mooi verhaal van maken EN het zijn nou geen dingen waar ik vrolijk van word.
Al moet ik zeggen dat het wel prettig is om weer eens iets van te zeggen. Ik merk toch dat ik er soms wel aan denk, maar niet zozeer over praat omdat t allemaal al n hele tijd geleden is. (3 /3,5 jaar)
compact en kleverig.
pi_98661160
Nu er ook vrouwen hebben gepost is het opeens heel stil in dit topic ;)
pi_98661252
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 22:42 schreef J0ycie88 het volgende:
Nu er ook vrouwen hebben gepost is het opeens heel stil in dit topic ;)
Ja, nu wachten we op de stormvloed aan ergste mannelijke ex'en ;)
Strek je eens uit !
pi_98661426
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 22:45 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Ja, nu wachten we op de stormvloed aan ergste mannelijke ex'en ;)
Haha nou wie weet komt die nog! Al zal het niet zo spectaculair zijn als de vrouwlijke exen ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')