Dat was niet mijn schuldquote:Op maandag 20 juni 2011 14:16 schreef Stephan1237 het volgende:
Daar wordt je toch niet vrolijk van
[..]
Dus daarom stond er een grote file vanmorgen![]()
Mooie autoquote:Op maandag 20 juni 2011 14:36 schreef Maraca het volgende:
Nee, mijn rijbewijs heb ik alBen bezig om mijn eerste auto uit te zoeken
![]()
[ afbeelding ]
Deze gaat hem waarschijnlijk worden.
quote:Op maandag 20 juni 2011 14:42 schreef Maraca het volgende:
![]()
Die kans zit er dik in als ik niet beter ga rijden
Kon je als vrouw toch al nietquote:Op maandag 20 juni 2011 14:42 schreef Maraca het volgende:
![]()
Die kans zit er dik in als ik niet beter ga rijden
Rustig vooralquote:
maar deze droom was geweldig.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:33 schreef Karina het volgende:
Ik weet mijn dromen meestal niet meer (of eigenlijk, nooit).
quote:Op maandag 20 juni 2011 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
maar deze droom was geweldig.
Doet peter wegmisbruikers.![]()
staat hij daar tegen Kazam. Mot je dan hé scharminkel.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet hij eerst een paar stelten aanschaffen
Durft hij toch niet, zonder Koos.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
staat hij daar tegen Kazam. Mot je dan hé scharminkel.
Geldtest/ geldproblemen.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Waar gaat het over? Ik kijk de finale van Project Catwalk
Is een oude afleveringquote:
Oh, die is leuk. Interessant onderwerp ook, morgen of zo maar even terugkijken.quote:
Ik kijk niet zo vaak naar BNN, dus ik heb het nog niet gezien.quote:
Jawel, oh oh cherso was van 2 jaar geledenquote:
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:43 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Jawel, oh oh cherso was van 2 jaar geleden
De tering, mist ze iq punten ofzoquote:
Maar ze lijkt wel op haar vaderquote:Op maandag 20 juni 2011 22:06 schreef donald_dick het volgende:
[..]
De tering, mist ze iq punten ofzo
oh oh bij sinterklaaskapoentje in huis!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik pleit voor 'Oh Oh terschelling'
sinds wanneer woon ik in terschellingquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:51 schreef donald_dick het volgende:
[..]
oh oh bij sinterklaaskapoentje in huis!
Denk niet dat het de moeite isquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:50 schreef donald_dick het volgende:
Brit en imke hebben eigen show op rtlxl!
Brit is altijd de moeite. Met haar uitspraken kan je mijn dag flink goedmakenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Denk niet dat het de moeite is
Ik heb het gekeken gisteren, wat een drama en ik vraag me af of het niet gescript is, vooral die dingen die Ymke zegt. Is er trouwens elke dag een aflevering? Of elke week?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:50 schreef donald_dick het volgende:
Brit en imke hebben eigen show op rtlxl!
Elke werkdag!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het gekeken gisteren, wat een drama en ik vraag me af of het niet gescript is, vooral die dingen die Ymke zegt. Is er trouwens elke dag een aflevering? Of elke week?
En straks slechtste chauffeur kijken toch
Helaas wie is dat kut mannetje eigenlijk?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:20 schreef Karina het volgende:
En de censuur heeft nu definitief toegeslagen:
[Belangrijk] Stoute plaatjes en de rest
Wat teh fuk?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:20 schreef Karina het volgende:
Ik denk niet dat hij dat zelf verzonnen heeft eigenlijk... maar blote tieten zijn in ieder geval een nonoquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:31 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Helaas wie is dat kut mannetje eigenlijk?
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij dat zelf verzonnen heeft eigenlijk... maar blote tieten zijn in ieder geval een nono
Het is onzquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:20 schreef Karina het volgende:
Esther is ook wel dramatischquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Was best wel sneu eigenlijk. Pim mag van mij ook nooit meer de weg op .
Pim is gek!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Was best wel sneu eigenlijk. Pim mag van mij ook nooit meer de weg op .
Ik zou me ballen beschermenquote:
Zitten 3 deuren achter elkaar dat zullen ze wel bedoelenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:38 schreef Karina het volgende:
Ik zie geen verschil eigenlijk, wat is dan wel een limo?
Ik zat de eerste keer ook te zoeken in een mercedes hoe de handrem erop kon en er weer afquote:
Ben ik het wel mee eens, ik zou dat ook niet feilloos kunnen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:44 schreef donald_dick het volgende:
Nou is een limo rijden wel een andere tak van sport...
Piim deed als foutquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:46 schreef Andyy het volgende:
Hoezo hebben ze niet bij Pim geteld hoevaak die is afgeslagen?
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:01 schreef donald_dick het volgende:
De tering, wordt seks ook voor haar uitgelegd
Waarschijnlijk in bedquote:
Zeker welke kant moet ik opsturenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:03 schreef donald_dick het volgende:
Keren met een aanhangwagen wordt helemaal niks
Mijn verloofde is ook mijn beste vriendinquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou volgens mij niet, want ze hebben het steeds over beste vriend, niet haar vriend.
Denk toch niet dat, dat hetzelfde isquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:04 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Mijn verloofde is ook mijn beste vriendin
Pim weet raadtquote:
Heel belangrijk niet te veel sturen een halve slag aan het stuur is al voldoende anders moet je alles weer bij sturenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:04 schreef Karina het volgende:
Ik heb nog nooit met een aanhanger gereden, geen idee hoe lastig het is.
Dat kwam opeens helemaal naar voren, dat accentquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:07 schreef donald_dick het volgende:
Tering, wat een gilnicht met Amsterdams accent
Heb ik ook als ik boos ben....quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat kwam opeens helemaal naar voren, dat accent
Ik ken hetquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:08 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Heb ik ook als ik boos ben....
En dronken ben
Ja hij keek als zijn haar goed zatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |