Ik zie het nu ook netquote:Op zondag 19 juni 2011 23:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Staat er bij jullie overigens ook POL/[POLPOTCAFE # 2117] in de browser??![]()
Wie was er zo lollig??
Daar kwam je ook op tijd achter zegquote:Op zondag 19 juni 2011 23:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Staat er bij jullie overigens ook POL/[POLPOTCAFE # 2117] in de browser??![]()
Wie was er zo lollig??
Nou ja, IK zag het tenminste (uiteindelijkquote:
True truequote:
Ik ook van jou, Naut, ik ook van jou.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:34 schreef Nautilus. het volgende:
Ik word een beetje verdrietig van jullie.
Een positief persoon straalt dat ook uit.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:36 schreef Nautilus. het volgende:
Ik kan heel goed tegen tranen, hoor. Ik word er een beetje giechelig van als mensen in mijn bijzijn gaan huilen.
Dat lijkt me als ontvanger niet echt prettig.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:41 schreef Nautilus. het volgende:
Meestal reageer ik dan door op droge toon zinnen uit liefdesliedjes op te lepelen. Zoals: "Ja, je kunt treuren net als ik, maar 't helpt ons niet."
Jij moet R&P-mod worden.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:41 schreef Nautilus. het volgende:
Meestal reageer ik dan door op droge toon zinnen uit liefdesliedjes op te lepelen. Zoals: "Ja, je kunt treuren net als ik, maar 't helpt ons niet."
Ware woordenquote:Op zondag 19 juni 2011 23:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat lijkt me als ontvanger niet echt prettig.
Ik zou het niet willen, je verzuipt in het zelfmedelijden daar.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:44 schreef Webschip het volgende:
Lijkt mij wel heel zwaar om R&P-mod te zijn.
Ahhhhhhh, GS heeft een zachte kantquote:Op zondag 19 juni 2011 23:45 schreef GSbrder het volgende:
Ik prijs mezelf gelukkig goed te zijn in troosten. Zolang het maar niet gebruikt wordt of gespeeld.
Je krijgt wel een nat scherm inderdaad.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:45 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik zou het niet willen, je verzuipt in het zelfmedelijden daar.
Er zijn bitter weinig wajonguitkeringen die R&P mod zijn goed kunnen maken.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:45 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ja, jezus, ik ga niet weer je fobo doorspitten hoor.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:46 schreef Nautilus. het volgende:
Nou, ik zie er nogal lief en jongensachtig uit (he, Boze Appel!), dus de ironie gaat meestal verloren.
In POL niet, daar zijn de studenten voor lagere studiefinanciering, de working-class heroes voor hogere uitkeringen en de homo's tegen positieve discriminatie.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:45 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Had je daar ooit aan getwijfeldquote:Op zondag 19 juni 2011 23:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ahhhhhhh, GS heeft een zachte kant
Zelfkennis, vergeet de zelfkennis niet.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In POL niet, daar zijn de studenten voor lagere studiefinanciering, de working-class heroes voor hogere uitkeringen en de homo's tegen positieve discriminatie.
Een goede dosis zelfhaat
Tactvol doch galant.quote:
Nog nooit een foto van je gezien.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:46 schreef Nautilus. het volgende:
Nou, ik zie er nogal lief en jongensachtig uit (he, Boze Appel!), dus de ironie gaat meestal verloren.
POL trekt de intellectuele equivalenten van het USER-foto topic. Een stel zelfverheerlijkende middle of the road people met hier en daar een verrassende uitschieter.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:48 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Zelfkennis, vergeet de zelfkennis niet.
Wattus??quote:Op zondag 19 juni 2011 23:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
POL trekt de intellectuele equivalenten van het USER-foto topic. Een stel zelfverheerlijkende middle of the road people met hier en daar een verrassende uitschieter.
Mijn zegen hebben zequote:Op zondag 19 juni 2011 23:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Volgens mij is hij wel wat voor VS. Dus je hebt concurrentie.
Ik scrollde naar boven en moet lachen om het lachen met Joden van Autodidact.quote:
Ah, ik lijk op jequote:
Je hebt een mannen- en vrouwentopic.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:53 schreef Cerbie het volgende:
Userfoto'sIk ben ooit in het KPD-userfototopic terecht gekomen, dat is zo mogelijk nog kanslozer dan heel R&P bij elkaar.
Hoe dik of lelijk je ook bent, daar zitten altijd een stel engerds die je complimenteren en om meer foto's bedelen.
Waarom zit je naar 1200 penissen te kijken?quote:Op zondag 19 juni 2011 23:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je hebt een mannen- en vrouwentopic.
In het mannendeel zie je 1200 penissen, het vrouwendeel telt 1 tepel per reeks en de meelezende faalFOKkers komen gillend klaar.
Alle geruchten zijn waar.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:55 schreef Nautilus. het volgende:
Maar Picchia, had jij nou een Portugese of een Italiaanse achtergrond? Ik heb je hier meerdere malen "spaghettivreter" en "nep-Valerio" genoemd, maar ik weet niet of dat terecht was.
quote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 00:00 schreef Nautilus. het volgende:
Die Whiskers is wel vroeg bezopen, zeg. Of ben ik het zelf? Ik zie al haar smileys in 3-voud.
Dat helpt me in slaap te vallen.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Waarom zit je naar 1200 penissen te kijken?
Van mijn kant een geintje.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:02 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Had jij nou echt ruzie met betyar, of is dat een geintje?
Geen van beiden.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:02 schreef GSbrder het volgende:
Je vriendin trouwens, Nautilus?
Of inmiddels weer je ex?
Heet ik Dot??quote:Op maandag 20 juni 2011 00:03 schreef Nautilus. het volgende:
Ik houd me altijd maar voor dat Whiskers een vent is. Daarom ben ik ook zo onhebbelijk tegen haar.
Gemiste kans.quote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 00:16 schreef Picchia het volgende:
Ik zat te kijken of ik ook nog een leuke foto kon vinden, maar het is allemaal prut. Als iemand zo vrij wil zijn om in mijn plaats te modelleren dan is dat prima.
Het was klaar toch??quote:Op maandag 20 juni 2011 00:19 schreef GSbrder het volgende:
Rustig. Niet in het bijzonder, maar op de meet zat erik wat onschuldig te stoken en daar maakte ik gebruik van met mijn retorische vaardigheden.
Niet dat ik ergens bevroedde dat hij dermate rancuneus zou worden.
Waarom vraag je het hem zelf niet??quote:
Hij slaapt nu, toch?quote:Op maandag 20 juni 2011 00:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom vraag je het hem zelf niet??
Wat een onzin. Dat zeggen enkel lelijke mensenquote:Op maandag 20 juni 2011 00:16 schreef Picchia het volgende:
Ik zat te kijken of ik ook nog een leuke foto kon vinden, maar het is allemaal prut. Als iemand zo vrij wil zijn om in mijn plaats te modelleren dan is dat prima.
Oui, hier wordt erover doorgezeurd. Ik begin er toch niet zelf over?quote:
Hmm, advocatenlook niet zozeer, maar je hebt wel de goede uitstraling.quote:
Ben jij dat echt?? Nee toch???quote:
(Met zijn goedkeuring, hopelijk:)quote:Op maandag 20 juni 2011 00:25 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Je lijkt echt sprekend op een Colombiaanse vriend van me.
Nou, sprekend, Picchia is duidelijk zuid-Europees terwijl die columbiaan toch negroide trekjes heeft.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:28 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
(Met zijn goedkeuring, hopelijk:)
http://94.100.118.65/767650001-767700000/767689501-767689600/767689502_5_c1Tl.jpeg
Nee. Hij is bijna zwart man.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:28 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
(Met zijn goedkeuring, hopelijk:)
http://94.100.118.65/767650001-767700000/767689501-767689600/767689502_5_c1Tl.jpeg
Whiskers, zijn jouw fotos uiteindelijke wel of niet uitgelekt, hier in POLquote:
Niet... Maar daar ging het ook niet om..quote:Op maandag 20 juni 2011 00:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Whiskers, zijn jouw fotos uiteindelijke wel of niet uitgelekt, hier in POL?
Nee, okay. Ik wist enkel niet in hoeverre je persoonlijkheid bekend is geworden.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet... Maar daar ging het ook niet om..
Het ging om het creepy en rancuneuze gedrag van PHP
Dan nog. Minder spitse gelaatstrekken, de vorm van de neus en ogen, de lengte van zijn gezicht.quote:
Tsja, het is gewoon creepy dat iemand je uit rancune na wil trekken en je gegevens wil posten... Ik maak zelf wel uit wat ik bekend maak en aan wiequote:Op maandag 20 juni 2011 00:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, okay. Ik wist enkel niet in hoeverre je persoonlijkheid bekend is geworden.
Op een gegeven moment was ik weg in die catfight.
Hoi FANNquote:Op maandag 20 juni 2011 00:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Truste
vergeet je teddybeer niet..
Ik zie weinig negroides aan die Colombiaanse vriend, maar wellicht ligt dat aan mij...quote:Op maandag 20 juni 2011 00:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan nog. Minder spitse gelaatstrekken, de vorm van de neus en ogen, de lengte van zijn gezicht.
U zijt... ?quote:Op maandag 20 juni 2011 00:39 schreef Nautilus. het volgende:
Ben jij nou net zo oud als ik, of jonger? (Weer een versluierde vraag.)
Net zo oud als Koos. Jij bent jonger.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:39 schreef Nautilus. het volgende:
Ben jij nou net zo oud als ik, of jonger? (Weer een versluierde vraag.)
Dat ik zulke fouten nog kan herkennen in het Nederlands.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:45 schreef Nautilus. het volgende:
De meesten van mijn jaar zijn jonger dan mij. Ik ontleen daar altijd maar hoop aan.
Ja, wat goed van jequote:Op maandag 20 juni 2011 00:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat ik zulke fouten nog kan herkennen in het Nederlands.
Daar ontleen ik hoop aan.
Dat geeft niet, het is niet alsof jij je brood moet verdienen met taal. Wij moeten het allebei hebben van de cijfers en het Engels. Oh wachtquote:Op maandag 20 juni 2011 00:48 schreef Nautilus. het volgende:
Ja, ik maak mezelf graag wijs dat ik net zo'n intellectueel type ben als Reya, maar in werkelijkheid ben ik een type dat typt als GSbrder.
Heb ik je teleurgesteld?quote:Op maandag 20 juni 2011 00:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat geeft niet, het is niet alsof jij je brood moet verdienen met taal. Wij moeten het allebei hebben van de cijfers en het Engels. Oh wacht
quote:
Marginaalquote:
Truste Webquote:Op maandag 20 juni 2011 00:54 schreef Webschip het volgende:
Genoeg apen gezien vandaag. Ik wens jullie een goede nachtrust toe.
Wellichtquote:
Hoe kom je eigenlijk aan je username?quote:Op maandag 20 juni 2011 00:54 schreef Webschip het volgende:
Genoeg apen gezien vandaag. Ik wens jullie een goede nachtrust toe.
Na heel lang nadenkenquote:Op maandag 20 juni 2011 00:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoe kom je eigenlijk aan je username?
Heb je nog een leuk muziekjequote:Op maandag 20 juni 2011 00:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een web en een schip..
Waarom niet schipweb?
Iets met inspiratie op luchtschipquote:Op maandag 20 juni 2011 00:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een web en een schip..
Waarom niet schipweb?
Het kan ergerquote:Op maandag 20 juni 2011 01:01 schreef Nautilus. het volgende:
Ik vrees dat ik nooit een groot schrijver zal worden. Over tien jaar houd ik me waarschijnlijk bezig met belastingconstructies.
Ja, ja, dat weet ik toch van jouquote:
Sterkte danquote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 01:12 schreef Webschip het volgende:
[..]
En toch wens ik ook jou een goede nachtrust.
Ik ben nu echt weg
Wat heb jij gezopen??quote:Op maandag 20 juni 2011 01:13 schreef Nautilus. het volgende:
Ja, scheer je weg als de snor van Mubarrak, intellectueel wrak.
quote:
Nautilus, doe normaal of ga maffen..quote:Op maandag 20 juni 2011 01:17 schreef Nautilus. het volgende:
Doe dat nog eens, met een hamer op je eigen hoofd slaan.
quote:Op maandag 20 juni 2011 01:17 schreef Nautilus. het volgende:
Doe dat nog eens, met een hamer op je eigen hoofd slaan.
Dan liever op die van N, als hij zo doet... Ook vermoeiend, maar minder schadelijk voor mijn hoofdquote:Op maandag 20 juni 2011 01:25 schreef Picchia het volgende:
Met een hamer op je kop slaan is ook tamelijk vermoeiend.
quote:
Mij lukt het ook nietquote:
Mijn ritme is hier helemaal aan aangepastquote:Op maandag 20 juni 2011 01:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mij lukt het ook niet![]()
Maar ik ben ook pas een uur of 9 wakker
Maar jij hoeft niet te werken over een paar uurquote:Op maandag 20 juni 2011 01:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn ritme is hier helemaal aan aangepast
Herinnert mij aan het schrijven van scripties *RIL*quote:Op maandag 20 juni 2011 01:44 schreef Picchia het volgende:
Ik was eigenlijk van plan mijn essay morgen in te leveren, maar het ziet er niet naar uit dat ik het ga halen. Hoe meer tijd ik er voor vrij maak, hoe langzamer het gaat.
Ik werd al gewaarschuwd dat het de grootste valkuil was. En ik trap er zo in.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Herinnert mij aan het schrijven van scripties *RIL*
Het is echt rot, en zeker als je het te lang laat liggen..quote:Op maandag 20 juni 2011 01:46 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik werd al gewaarschuwd dat het de grootste valkuil was. En ik trap er zo in.
Ho ho ho, ik liet het niet liggen. Zonder mij zou het ook zijn blijven liggen.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is echt rot, en zeker als je het te lang laat liggen..
Ik heb in de zomer van 2009 mijn afstudeerscriptie geschreven (naast mijn fulltime baan, geen vakantie) en tegelijkertijd mijn verhuizing geregeld.. Het was HELquote:Op maandag 20 juni 2011 01:48 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ho ho ho, ik liet het niet liggen. Zonder mij zou het ook zijn blijven liggen.
Hoe verzinnen ze die onzin hè?quote:Op maandag 20 juni 2011 01:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb in de zomer van 2009 mijn afstudeerscriptie geschreven (naast mijn fulltime baan, geen vakantie) en tegelijkertijd mijn verhuizing geregeld.. Het was HEL
Ik haat niemand.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Van mijn kant een geintje.
Zijn haat kon ik niet plaatsen.
Wat een liefde zo op de vroege ochtend meteen.quote:
Vrolijk wakkergeworden, heerlijk muziekje in de auto en geen enkele meter file.quote:Op maandag 20 juni 2011 07:53 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Wat een liefde zo op de vroege ochtend meteen.
echte pijn vervangen door fantoompijn.quote:Op maandag 20 juni 2011 07:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Amputatie, een al eeuwenlang beproefde methode.
Er zijn toch ook wel wajongers die echt wat hebben hoor.quote:Op maandag 20 juni 2011 08:20 schreef Boze_Appel het volgende:
Aanstelleritis vervangen door een wajong-uitkering.
Dat klopt, de vraag is hoeveel.quote:Op maandag 20 juni 2011 08:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Er zijn toch ook wel wajongers die echt wat hebben hoor.
They only cure i know for the monday blues is......varsity blues.quote:
quote:Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 460 naatje_1
002. 364 GSbrder
003. 325 Karina
004. 312 Myraela
005. 290 Outpost76
006. 275 JJH
007. 269 yosander
008. 268 suikertaartje
009. 262 RingBewoner
010. 233 Ezell
011. 220 Cerbie
012. 215 KoosVogels
013. 214 ToT
014. 210 eriksd
015. 207 Dastan
Holy shit, GS.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The problem is not the occupation, but how people deal with it.
Hm, raar wezen ben je toch ook. Ik moet het nog anderhalve week uitzitten en ben werkloos.quote:Op maandag 20 juni 2011 09:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja hey, ik ga met plezier naar m'n werk
Die scene waar Dwight met z'n jachtgeweer Michael in de gaten houdt:quote:Op maandag 20 juni 2011 09:26 schreef eriksd het volgende:
Soms moet ik out of the blue lachen om een scene uit the office. Net in de tram zat ik ook opeens te gniffelen om: the lost and found section....has gone missing itself
Ohjaquote:Op maandag 20 juni 2011 09:31 schreef waht het volgende:
[..]
Die scene waar Dwight met z'n jachtgeweer Michael in de gaten houdt:
"Don't worry, just using the scope. Safety is.... *klik*.. on."
Mag je trots op zijn.quote:Op maandag 20 juni 2011 09:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, raar wezen ben je toch ook. Ik moet het nog anderhalve week uitzitten en ben werkloos.
Zeker, back to school, sponging up some more knowledge!quote:
Zeeën van tijd om op je plastic tuinstoeltje Schultzenbrau te drinken.quote:Op maandag 20 juni 2011 09:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, raar wezen ben je toch ook. Ik moet het nog anderhalve week uitzitten en ben werkloos.
Helaas helaas, ik zal mijn zitvlak moeten verblijden met het comfort der collegezaal.quote:Op maandag 20 juni 2011 09:48 schreef Reya het volgende:
[..]
Zeeën van tijd om op je plastic tuinstoeltje Schultzenbrau te drinken.
quote:Op maandag 20 juni 2011 09:22 schreef waht het volgende:
Zo, even de nieuwste aflevering van Cops kijken.Animal Cops?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
U bent voornemens bedrijfskundige te worden?quote:Op maandag 20 juni 2011 09:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Helaas helaas, ik zal mijn zitvlak moeten verblijden met het comfort der collegezaal.
Nee joh, dat zijn een stel mietjes die zelden hun wapen gebruiken. Ik bedoel Cops.quote:
Mensen taseren is anders ook niet echt heldhaftig.quote:Op maandag 20 juni 2011 09:51 schreef waht het volgende:
[..]
Nee joh, dat zijn een stel mietjes die zelden hun wapen gebruiken. Ik bedoel Cops.
Het blijven Amerikanen hè.quote:Op maandag 20 juni 2011 09:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mensen taseren is anders ook niet echt heldhaftig.
Zeker, vandaar mijn "side-step" naar supply chain en recht.quote:Op maandag 20 juni 2011 09:50 schreef Reya het volgende:
[..]
U bent voornemens bedrijfskundige te worden?
Hoe bedoel je side-step?quote:Op maandag 20 juni 2011 10:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeker, vandaar mijn "side-step" naar supply chain en recht.
Tot nu toe heb ik het enkel bij line management en techniek gehouden.
quote:
quote:Maandag is een van de zeven dagen van de week volgens de gregoriaanse kalender. Het is de dag die op de zondag volgt, de dag na maandag is dinsdag.
Maandag is naar de maan genoemd. Bij de Romeinen heette hij dies Lunaes, dag van de maan. In het volksgeloof staat de dag in een kwade reuk.
Yup, een jaartje voor zover in de planning staat.quote:Op maandag 20 juni 2011 10:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoe bedoel je side-step?
Doe je een minor die kant op?
He, niet zo!quote:
Om jou te irriteren, dezelfde reden dat ik geboren ben.quote:
En ik maar denken dat jij bent geboren om Erik te irriteren met dubbelzinnige homo-erotische uitspraken.quote:Op maandag 20 juni 2011 10:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Om jou te irriteren, dezelfde reden dat ik geboren ben.
Dat doen anderen al voor mij door mijn woorden te verdraaien naar dubbelzinnige homo-erotische uitspraken.quote:Op maandag 20 juni 2011 10:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij bent geboren om Erik te irriteren met dubbelzinnige homo-erotische uitspraken.
Je doet het zelf, viespeuk.quote:Op maandag 20 juni 2011 10:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat doen anderen al voor mij door mijn woorden te verdraaien naar dubbelzinnige homo-erotische uitspraken.
Ach, jullie zoeken ook overal wat achter.quote:
Nee, dat is jouw taak.quote:Ach, jullie zoeken ook overal wat achter.
See!quote:
Hoiquote:
Jankerd.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:04 schreef eriksd het volgende:
Godverdomme wat zijn die computers hier toch kut.
En dan zit je ook nog tussen van die gare internationale giechelstudenten.
Aziaten?quote:Op maandag 20 juni 2011 11:04 schreef eriksd het volgende:
Godverdomme wat zijn die computers hier toch kut.
Nee, Franse homo's.quote:Aziaten?
Is het dan niet een idee om eens een degelijke computer aan te schaffen?quote:Op maandag 20 juni 2011 11:10 schreef eriksd het volgende:
Thuis heb ik geen goede computer en ik moet zo broodjes halen.
He jammer nou, wel knappes?quote:Op maandag 20 juni 2011 11:10 schreef eriksd het volgende:
Thuis heb ik geen goede computer en ik moet zo broodjes halen.
[..]
Nee, Franse homo's.
Eentje heeft rood haar met een sjaaltje en lacht heel hoog en de ander heeft een XXl bril en 4902392 armbandjes.quote:He jammer nou, wel knappes?
quote:Op maandag 20 juni 2011 11:04 schreef eriksd het volgende:
Dit lijkt mij toch een tegenstelling te zijn.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:13 schreef eriksd het volgende:
Nee, want hoewel ik mij erger vind ik het toch wel fijn om tussen mensen te zitten.
Nee dus, schop ze.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Eentje heeft rood haar met een sjaaltje en lacht heel hoog en de ander heeft een XXl bril en 4902392 armbandjes.
Nee hoor. Ik erger mij in beide posts, maar niet dusdanig dat het opweegt tegen lekker rondkijken. Bovendien heb ik DE hotspot te pakken.quote:Dit lijkt mij toch een tegenstelling te zijn.
Dat had ik na een week in de UB ook door, daarom vond ik het ook geen goed idee om daar in het vervolg met mijn studie bezig te gaan.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik erger mij in beide posts, maar niet dusdanig dat het opweegt tegen lekker rondkijken. Bovendien heb ik DE hotspot te pakken.
Jij wilt mensen omleggen op basis van hun ideologie. Je kunt wel merken dat het Duitse bloed rijkelijk door je aders stroomt.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij roept om een burgeroorlog, ik niet.
Aziaten zijn relaxt. Alhoewel ik ze goed in de gaten hou.quote:
Nee, ik ben van mening dat als mensen een gevaar voor de samenleving vormen, er gepaste actie op moet volgen.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij wilt mensen omleggen op basis van hun ideologie. Je kunt wel merken dat het Duitse bloed rijkelijk door je aders stroomt.
Raar griebusvolk, altijd van die rare einzelgängers die met niemand omgaan, en wanneer ze bij elkaar gaan breekt de manga/pokemon giechelbui en gelach los.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:19 schreef waht het volgende:
[..]
Aziaten zijn relaxt. Alhoewel ik ze goed in de gaten hou.
Ik reken mensen bij voorkeur af op hun daden, niet om wat ze mogelijkerwijs in de toekomst kunnen gaan doen. Ik pleit toch ook niet voor de opsluiting van Wilders omdat hij mogelijk in de verre toekomst eventueel snode plannetjes heeft voor moslims?quote:Op maandag 20 juni 2011 11:19 schreef von_Preussen het volgende:
Dat jij nu liever een burgeroorlog hebt waarin royalisten en het koningshuis worden vermoord, daar kan ik niets aan doen. Maar het is wel in lijn met wat je gister vertelde, "links is onschuldig en doet nooit iets" in het aangezicht van overweldigend bewijs dat links politiek vreselijk is.
Wat me trouwens opvalt is dat iedereen altijd zo hoog opgeeft over de arbeidsethos van Aziaten, maar als je er in groepjes mee (moet) samenwerken zijn dat regelmatig de grootste free-riders.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:19 schreef waht het volgende:
[..]
Aziaten zijn relaxt. Alhoewel ik ze goed in de gaten hou.
De hedendaagse tijdsgeest is er ook niet naar, dat Wilders wordt gesteund voor een vreemde mogendheid om de rechtsstaat te ondermijnen. Ook zijn er in het buitenland geen voorbeelden van aan diezelfde vreemde mogendheid gelieerde Wilderssen die de rechtsstaat ondermijnen.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik reken mensen bij voorkeur af op hun daden, niet om wat ze mogelijkerwijs in de toekomst kunnen gaan doen. Ik pleit toch ook niet voor de opsluiting van Wilders omdat hij mogelijk in de verre toekomst eventueel snode plannetjes heeft voor moslims?
Ik vermoed dat de taalbarrière daar schuld aan heeft.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Raar griebusvolk, altijd van die rare einzelgängers die met niemand omgaan, en wanneer ze bij elkaar gaan breekt de manga/pokemon giechelbui en gelach los.
Ik doe dat dus niet. Daarom schreef ik ook: ik reken mensen af op hun daden. Maar fijn om te weten dat jij mensen met linkse gedachten bij voorkeur de kogel had gegeven.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De hedendaagse tijdsgeest is er ook niet naar, dat Wilders wordt gesteund voor een vreemde mogendheid om de rechtsstaat te ondermijnen. Ook zijn er in het buitenland geen voorbeelden van aan diezelfde vreemde mogendheid gelieerde Wilderssen die de rechtsstaat ondermijnen.
Dat is wel een verschil, maar wat mij betreft mag jij Wilders hebben en er mee doen wat je wilt.
Ik vaak genoeg, voornamelijk in Australie.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:23 schreef waht het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de taalbarrière daar schuld aan heeft.
En ik heb ook nog nooit met Aziaten samengewerkt...
Tsja, sommige mensen leren nou eenmaal van de fouten die anderen maken en hoeven ze derhalve niet zelf te maken.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik doe dat dus niet. Daarom schreef ik ook: ik reken mensen af op hun daden. Maar fijn om te weten dat jij mensen met linkse gedachten bij voorkeur de kogel had gegeven.
Het is met die mensen vaak zwart/wit, je hebt of mensen die goed hun best doen en waar je goed mee overweg kan, of 't zijn sociopatische nerds die ook nog eens zo laks als de pest zijn en alles fout doen, om nog maar te zwijgen over de uren die gaan zitten in hun Engels te corrigeren voor ze.quote:
Wat ik vooral merk is dat jij geen haar beter bent dan de Nazi's of Sovjets.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tsja, sommige mensen leren nou eenmaal van de fouten die anderen maken en hoeven ze derhalve niet zelf te maken.
Het is vooral goed dat jij ze op een lijn stelt.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat ik vooral merk is dat jij geen haar beter bent dan de Nazi's of Sovjets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |