Ik zie het nu ook netquote:Op zondag 19 juni 2011 23:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Staat er bij jullie overigens ook POL/[POLPOTCAFE # 2117] in de browser??![]()
Wie was er zo lollig??
Daar kwam je ook op tijd achter zegquote:Op zondag 19 juni 2011 23:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Staat er bij jullie overigens ook POL/[POLPOTCAFE # 2117] in de browser??![]()
Wie was er zo lollig??
Nou ja, IK zag het tenminste (uiteindelijkquote:
True truequote:
Ik ook van jou, Naut, ik ook van jou.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:34 schreef Nautilus. het volgende:
Ik word een beetje verdrietig van jullie.
Een positief persoon straalt dat ook uit.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:36 schreef Nautilus. het volgende:
Ik kan heel goed tegen tranen, hoor. Ik word er een beetje giechelig van als mensen in mijn bijzijn gaan huilen.
Dat lijkt me als ontvanger niet echt prettig.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:41 schreef Nautilus. het volgende:
Meestal reageer ik dan door op droge toon zinnen uit liefdesliedjes op te lepelen. Zoals: "Ja, je kunt treuren net als ik, maar 't helpt ons niet."
Jij moet R&P-mod worden.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:41 schreef Nautilus. het volgende:
Meestal reageer ik dan door op droge toon zinnen uit liefdesliedjes op te lepelen. Zoals: "Ja, je kunt treuren net als ik, maar 't helpt ons niet."
Ware woordenquote:Op zondag 19 juni 2011 23:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat lijkt me als ontvanger niet echt prettig.
Ik zou het niet willen, je verzuipt in het zelfmedelijden daar.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:44 schreef Webschip het volgende:
Lijkt mij wel heel zwaar om R&P-mod te zijn.
Ahhhhhhh, GS heeft een zachte kantquote:Op zondag 19 juni 2011 23:45 schreef GSbrder het volgende:
Ik prijs mezelf gelukkig goed te zijn in troosten. Zolang het maar niet gebruikt wordt of gespeeld.
Je krijgt wel een nat scherm inderdaad.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:45 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik zou het niet willen, je verzuipt in het zelfmedelijden daar.
Er zijn bitter weinig wajonguitkeringen die R&P mod zijn goed kunnen maken.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:45 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ja, jezus, ik ga niet weer je fobo doorspitten hoor.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:46 schreef Nautilus. het volgende:
Nou, ik zie er nogal lief en jongensachtig uit (he, Boze Appel!), dus de ironie gaat meestal verloren.
In POL niet, daar zijn de studenten voor lagere studiefinanciering, de working-class heroes voor hogere uitkeringen en de homo's tegen positieve discriminatie.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:45 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Had je daar ooit aan getwijfeldquote:Op zondag 19 juni 2011 23:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ahhhhhhh, GS heeft een zachte kant
Zelfkennis, vergeet de zelfkennis niet.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In POL niet, daar zijn de studenten voor lagere studiefinanciering, de working-class heroes voor hogere uitkeringen en de homo's tegen positieve discriminatie.
Een goede dosis zelfhaat
Tactvol doch galant.quote:
Nog nooit een foto van je gezien.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:46 schreef Nautilus. het volgende:
Nou, ik zie er nogal lief en jongensachtig uit (he, Boze Appel!), dus de ironie gaat meestal verloren.
POL trekt de intellectuele equivalenten van het USER-foto topic. Een stel zelfverheerlijkende middle of the road people met hier en daar een verrassende uitschieter.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:48 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Zelfkennis, vergeet de zelfkennis niet.
Wattus??quote:Op zondag 19 juni 2011 23:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
POL trekt de intellectuele equivalenten van het USER-foto topic. Een stel zelfverheerlijkende middle of the road people met hier en daar een verrassende uitschieter.
Mijn zegen hebben zequote:Op zondag 19 juni 2011 23:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Volgens mij is hij wel wat voor VS. Dus je hebt concurrentie.
Ik scrollde naar boven en moet lachen om het lachen met Joden van Autodidact.quote:
Ah, ik lijk op jequote:
Je hebt een mannen- en vrouwentopic.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:53 schreef Cerbie het volgende:
Userfoto'sIk ben ooit in het KPD-userfototopic terecht gekomen, dat is zo mogelijk nog kanslozer dan heel R&P bij elkaar.
Hoe dik of lelijk je ook bent, daar zitten altijd een stel engerds die je complimenteren en om meer foto's bedelen.
Waarom zit je naar 1200 penissen te kijken?quote:Op zondag 19 juni 2011 23:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je hebt een mannen- en vrouwentopic.
In het mannendeel zie je 1200 penissen, het vrouwendeel telt 1 tepel per reeks en de meelezende faalFOKkers komen gillend klaar.
Alle geruchten zijn waar.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:55 schreef Nautilus. het volgende:
Maar Picchia, had jij nou een Portugese of een Italiaanse achtergrond? Ik heb je hier meerdere malen "spaghettivreter" en "nep-Valerio" genoemd, maar ik weet niet of dat terecht was.
quote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 00:00 schreef Nautilus. het volgende:
Die Whiskers is wel vroeg bezopen, zeg. Of ben ik het zelf? Ik zie al haar smileys in 3-voud.
Dat helpt me in slaap te vallen.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Waarom zit je naar 1200 penissen te kijken?
Van mijn kant een geintje.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:02 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Had jij nou echt ruzie met betyar, of is dat een geintje?
Geen van beiden.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:02 schreef GSbrder het volgende:
Je vriendin trouwens, Nautilus?
Of inmiddels weer je ex?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |