Ik zie het nu ook netquote:Op zondag 19 juni 2011 23:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Staat er bij jullie overigens ook POL/[POLPOTCAFE # 2117] in de browser??![]()
Wie was er zo lollig??
Daar kwam je ook op tijd achter zegquote:Op zondag 19 juni 2011 23:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Staat er bij jullie overigens ook POL/[POLPOTCAFE # 2117] in de browser??![]()
Wie was er zo lollig??
Nou ja, IK zag het tenminste (uiteindelijkquote:
True truequote:
Ik ook van jou, Naut, ik ook van jou.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:34 schreef Nautilus. het volgende:
Ik word een beetje verdrietig van jullie.
Een positief persoon straalt dat ook uit.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:36 schreef Nautilus. het volgende:
Ik kan heel goed tegen tranen, hoor. Ik word er een beetje giechelig van als mensen in mijn bijzijn gaan huilen.
Dat lijkt me als ontvanger niet echt prettig.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:41 schreef Nautilus. het volgende:
Meestal reageer ik dan door op droge toon zinnen uit liefdesliedjes op te lepelen. Zoals: "Ja, je kunt treuren net als ik, maar 't helpt ons niet."
Jij moet R&P-mod worden.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:41 schreef Nautilus. het volgende:
Meestal reageer ik dan door op droge toon zinnen uit liefdesliedjes op te lepelen. Zoals: "Ja, je kunt treuren net als ik, maar 't helpt ons niet."
Ware woordenquote:Op zondag 19 juni 2011 23:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat lijkt me als ontvanger niet echt prettig.
Ik zou het niet willen, je verzuipt in het zelfmedelijden daar.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:44 schreef Webschip het volgende:
Lijkt mij wel heel zwaar om R&P-mod te zijn.
Ahhhhhhh, GS heeft een zachte kantquote:Op zondag 19 juni 2011 23:45 schreef GSbrder het volgende:
Ik prijs mezelf gelukkig goed te zijn in troosten. Zolang het maar niet gebruikt wordt of gespeeld.
Je krijgt wel een nat scherm inderdaad.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:45 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik zou het niet willen, je verzuipt in het zelfmedelijden daar.
Er zijn bitter weinig wajonguitkeringen die R&P mod zijn goed kunnen maken.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:45 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ja, jezus, ik ga niet weer je fobo doorspitten hoor.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:46 schreef Nautilus. het volgende:
Nou, ik zie er nogal lief en jongensachtig uit (he, Boze Appel!), dus de ironie gaat meestal verloren.
In POL niet, daar zijn de studenten voor lagere studiefinanciering, de working-class heroes voor hogere uitkeringen en de homo's tegen positieve discriminatie.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:45 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Had je daar ooit aan getwijfeldquote:Op zondag 19 juni 2011 23:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ahhhhhhh, GS heeft een zachte kant
Zelfkennis, vergeet de zelfkennis niet.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In POL niet, daar zijn de studenten voor lagere studiefinanciering, de working-class heroes voor hogere uitkeringen en de homo's tegen positieve discriminatie.
Een goede dosis zelfhaat
Tactvol doch galant.quote:
Nog nooit een foto van je gezien.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:46 schreef Nautilus. het volgende:
Nou, ik zie er nogal lief en jongensachtig uit (he, Boze Appel!), dus de ironie gaat meestal verloren.
POL trekt de intellectuele equivalenten van het USER-foto topic. Een stel zelfverheerlijkende middle of the road people met hier en daar een verrassende uitschieter.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:48 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Zelfkennis, vergeet de zelfkennis niet.
Wattus??quote:Op zondag 19 juni 2011 23:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
POL trekt de intellectuele equivalenten van het USER-foto topic. Een stel zelfverheerlijkende middle of the road people met hier en daar een verrassende uitschieter.
Mijn zegen hebben zequote:Op zondag 19 juni 2011 23:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Volgens mij is hij wel wat voor VS. Dus je hebt concurrentie.
Ik scrollde naar boven en moet lachen om het lachen met Joden van Autodidact.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |