Draait op een VPSje zo te zienquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:23 schreef raptorix het volgende:
http://whois.domaintools.com/46.21.104.237 draait gewoon op eigen IP dit duid meestal niet op shared hosting...
Een eigen IP zegt weinig over shared of niet shared hoor. Als wij met zijn allen een servertje delen en ik doe er 3 virtual machines op kan ik er 3 IP's aan toekennen. Het is iig geen dedicated server die ze hebben. (Hebben ze zelf bevestigd op het bitcoin forum aan de hand van vragen over waarom het allemaal zo langzaam is)quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:23 schreef raptorix het volgende:
[..]
http://whois.domaintools.com/46.21.104.237 draait gewoon op eigen IP dit duid meestal niet op shared hosting...
Een VPS is dan ook wat anders dan shared hosting. Hoe dan ook snap ik de relevantie hiervan niet helemaal. Al zou Tradehill op shared hosting draaien, wat dan nog?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:29 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Een eigen IP zegt weinig over shared of niet shared hoor. Als wij met zijn allen een servertje delen en ik doe er 3 virtual machines op kan ik er 3 IP's aan toekennen.
Iets met security misschien?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Een VPS is dan ook wat anders dan shared hosting. Hoe dan ook snap ik de relevantie hiervan niet helemaal. Al zou Tradehill op shared hosting draaien, wat dan nog?
Wat met security? Alsof verschillende accounts in een shared hostingomgeving bij elkaar toegang hebbenquote:
Dat en met snelheid. Op shared hosting draai je _nooit_ websites die veel traffic krijgen. Mag niet, omdat je dan teveel resources gebruikt waardoor de rest van de gebruikers van de server een slome site krijgenquote:
Zegt niet zoveel, als jij een server hebt met 512 mb performed dat minder als een VPS met 2Gig.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:29 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Een eigen IP zegt weinig over shared of niet shared hoor. Als wij met zijn allen een servertje delen en ik doe er 3 virtual machines op kan ik er 3 IP's aan toekennen. Het is iig geen dedicated server die ze hebben. (Hebben ze zelf bevestigd op het bitcoin forum aan de hand van vragen over waarom het allemaal zo langzaam is)
Tijd dat er wat extra geheugen in die VPS van Tradehill gedrukt wordt danquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zegt niet zoveel, als jij een server hebt met 512 mb performed dat minder als een VPS met 2Gig.
Bij ons draaien heel wat highend klanten op VPS, en dat zjin gewoon klanten met miljarden omzetten
Mwoah performance problemen duiden over algemeen gewoon op slechte softwarequote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:40 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Tijd dat er wat extra geheugen in die VPS van Tradehill gedrukt wordt dan
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mwoah performance problemen duiden over algemeen gewoon op slechte software
Da's gewoon een copy-paste van de timeline die ik al eerder linkte.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:51 schreef macondo het volgende:
http://ftalphaville.ft.co(...)-the-bitcoin-market/
Goed en duidelijk verhaal wat er gebeurde, van de Financial Times.
Bieden vanaf ¤550. Heb ik het toch niet slecht gedaan met mijn 750 mhash systeem voor ¤350quote:
En dan mensen die naar Tradehill willen overstappen vanwege de veiligheidquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:29 schreef Whuzz het volgende:
Een eigen IP zegt weinig over shared of niet shared hoor. Als wij met zijn allen een servertje delen en ik doe er 3 virtual machines op kan ik er 3 IP's aan toekennen. Het is iig geen dedicated server die ze hebben. (Hebben ze zelf bevestigd op het bitcoin forum aan de hand van vragen over waarom het allemaal zo langzaam is)
Tja, het grote probleem is dat je het nóóit zeker weet wbt veiligheid en niets is gegarandeerd. Een bank of IRL exchange kan ook crashen, gehacked worden of whatever, maar dan heb je toch wat meer garanties en zekerheden.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:13 schreef eleusis het volgende:
[..]
En dan mensen die naar Tradehill willen overstappen vanwege de veiligheid
Er is geen enkele garantie dat Tradehill veiliger is dan Mt. Gox, maar ik heb ook nog niks gelezen waaruit je kunt opmaken dat het minder veilig is dan Mt. Gox.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:13 schreef eleusis het volgende:
[..]
En dan mensen die naar Tradehill willen overstappen vanwege de veiligheid
http://bitcoincharts.com/markets/quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:21 schreef Tijn het volgende:
Zijn er trouwens goede grafieken van de BTC-koers die niet gebaseerd zijn op Mt. Gox?
Het probleem is dat men massaal naar één andere exchange overstapt. Bijna niemand wil namelijk op een hele kleine exchange zitten, omdat de markt daar NOG instabieler is. Dus heb je hetzelfde probleem als met MtGox alleen dan op <insertrandomalterative>.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:18 schreef Tijn het volgende:
Maar sowieso is het een slecht idee als "we" allemaal massaal naar een andere exchange overstappen. Het is juist goed als de boel flink fragmenteert en geen enkele exchange significant meer transacties of gebruikers heeft dan een andere.
Is dat zo? Ik kom niet verder dan dit:quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:23 schreef nlpronk het volgende:
Bij tradehill is ook een grafiek geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |