abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 juni 2011 @ 00:34:34 #251
348255 FRK1337
Wo wen dao chuanwei
pi_98443892
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 00:23 schreef MaGNeT het volgende:
Wat heb je aangezet?
Dat vraag ik mij serieus ook af...

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 00:24 schreef MaGNeT het volgende:
Dan is ie nog wel 70 jaar bezig vrees ik :P
Minstens lol.

quote:
14s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 00:24 schreef PiRANiA het volgende:
Client neem ik aan.
Da's wel lievv voor de community want voor de rest heb je er zelf dan niet echt wat aan...
  dinsdag 21 juni 2011 @ 00:39:55 #252
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_98444097
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 00:34 schreef FRK1337 het volgende:

[..]

Dat vraag ik mij serieus ook af...

[..]

Minstens lol.

[..]

Da's wel lievv voor de community want voor de rest heb je er zelf dan niet echt wat aan...
En je brengt je eigen wallet in gevaar...
pi_98444140
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 00:39 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

En je brengt je eigen wallet in gevaar...
Dat wallets stelen lijkt me wel wat. :P
pi_98444222
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 00:41 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Dat wallets stelen lijkt me wel wat. :P
En ze dan allemaal tegelijk op MtGox TradeHill verkopen voor 0.01 dollar? O-)
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
pi_98444475
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 00:42 schreef Jegorex het volgende:

[..]

En ze dan allemaal tegelijk op MtGox TradeHill verkopen voor 0.01 dollar? O-)
Die hackert heeft nu nog steeds heleboel bitcoins waarmee hij de boel kan manipuleren.
pi_98445970
Waarom zijn bitcoins eigenlijk geld waard, vraag ik me af? Alleen omdat het moeite kost ze te genereren? Goed, uiteindelijk zijn ze geld waard omdat mensen het ervoor betalen. Ik vind het wel een interessant concept, maar ik heb toch echt het idee dat uiteindelijk bitcoins niets waard zullen zijn. Ook jammer dat die CPU tijd die nodig is om ze te genereren niet nuttig gebruikt wordt, door het te koppelen aan een of ander distributed computing project.
pi_98446704
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 01:32 schreef Byte_Me het volgende:
Waarom zijn bitcoins eigenlijk geld waard, vraag ik me af? Alleen omdat het moeite kost ze te genereren? Goed, uiteindelijk zijn ze geld waard omdat mensen het ervoor betalen. Ik vind het wel een interessant concept, maar ik heb toch echt het idee dat uiteindelijk bitcoins niets waard zullen zijn. Ook jammer dat die CPU tijd die nodig is om ze te genereren niet nuttig gebruikt wordt, door het te koppelen aan een of ander distributed computing project.
De bitcoin heeft zijn waarde door het vertrouwen dat de gebruikers erin hebben.
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
pi_98447020
Het verbaast mij dat er nog niemand een glimmende site heeft opgezet waar je gratis Bitcoin v3 Pro Plus kunt downloaden, dat op het eerste gezicht veel leuker werkt en allerlei handige extra functies heeft, maar dat na een paar maanden ineens alle wallet.dat's naar de maker mailt. Op vergelijkbare wijze is destijds het populaire p2p-programma Bearshare door de muziekindustrie om zeep geholpen.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 07:54:57 #259
273430 HalvinCarris
Weet iemand waar HalvinCarris?
pi_98449332
quote:
Tja, de "CPU tijd" wordt al gebruikt voor het minen. Beeeeetjee lastig om er daarnaast nog wat anders mee te doen he. En wie zegt dat bitcoins niet nuttig zijn?
Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Username: HalvinCarris
Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')
  dinsdag 21 juni 2011 @ 08:11:48 #260
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_98449523
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 07:54 schreef HalvinCarris het volgende:
En wie zegt dat bitcoins niet nuttig zijn?
Wat kun je zoal doen met bitcoins dan, behalve er mee gokken op een exchange of op een paar bitcoin goksites? ;)

MtGox opening is alweer uitgesteld... En ondertussen spamt Tradehill iedereen dood om bij hun mee te doen en je referral code aan al je vriendjes door te geven :P
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 08:13:07 #261
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_98449533
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 02:21 schreef dvr het volgende:
Het verbaast mij dat er nog niemand een glimmende site heeft opgezet waar je gratis Bitcoin v3 Pro Plus kunt downloaden, dat op het eerste gezicht veel leuker werkt en allerlei handige extra functies heeft, maar dat na een paar maanden ineens alle wallet.dat's naar de maker mailt. Op vergelijkbare wijze is destijds het populaire p2p-programma Bearshare door de muziekindustrie om zeep geholpen.
Bitcoin is nerd-only. Dus als jij een glimmend programma maakt en níet de broncode vrijgeeft gaan de 60k huidige gebruikers er niet op overstappen, want die willen eerst de code zien en het liefst zelf compilen voor ze het gaan gebruiken ;)
  dinsdag 21 juni 2011 @ 08:27:31 #262
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_98449700
Hoe dom kun je zijn...

quote:
I wish I had never left my money on mybitcoin... Used the same password as my mtgox... Stupid? Yes, very stupid.

I won't divulge the exact amount, but it was pretty substantial as I am one (was one?) of the early adopters. Happened at 10AM this morning, coins went to this address: 1MAazCWMydsQB5ynYXqSGQDjNQMN3HFmEu
Je bitcoins ergens online hebben staan is niet slim. Dat je een te simpel wachtwoord kiest is niet handig. Dat je dat zelfde wachtwoord dan op meerdere sites gebruikt is gewoon stom. Maar dat je dan vervolgens twee dagen wacht met je wachtwoord veranderen als één van die sites gehacked wordt?? Mijn god :X

Oh, en nog maar even wat "can of worms" materiaal: http://forum.bitcoin.org/index.php?topic=20437.0 :o
Lol, nee, ik ben niet "joepie91" :P

En, misschien al besproken, maar voor de zekerheid: Kevin's verhaal

[ Bericht 9% gewijzigd door Whuzz op 21-06-2011 08:59:53 ]
  dinsdag 21 juni 2011 @ 09:06:30 #263
348255 FRK1337
Wo wen dao chuanwei
pi_98450307
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 08:11 schreef Whuzz het volgende:
MtGox opening is alweer uitgesteld... En ondertussen spamt Tradehill iedereen dood om bij hun mee te doen en je referral code aan al je vriendjes door te geven :P
Ik vind TradeHill maar beperkte deposit opties hebben zeg. Dwolla is US only, Bank Wire kost handen vol geld en iets anders is er niet. Geen Liberty Reserve/Money Bookers e.d. (PayPal mag niet, staat in hun voorwaarden, geen money exchange sites).

Op sich heb ik nu wel meer vertrouwen in MtGox dan in Tradehill. MtGox zal nu wel geleerd hebben van z'n fouten en vele lekken gedicht hebben, wie zegt dat Tradehill z'n zaakjes op orde heeft ? Die bestaan nog geen 2 weken... Aan de andere kant heb ik ook geen bewijs dat ze het niet op orde hebben.. Time will tell.
Ben alleen niet kapot van dat referral verhaal. Hoezo piramidespel ?
  dinsdag 21 juni 2011 @ 09:09:52 #264
348255 FRK1337
Wo wen dao chuanwei
pi_98450371
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 08:27 schreef Whuzz het volgende:
Hoe dom kun je zijn...

Je bitcoins ergens online hebben staan is niet slim. Dat je een te simpel wachtwoord kiest is niet handig. Dat je dat zelfde wachtwoord dan op meerdere sites gebruikt is gewoon stom. Maar dat je dan vervolgens twee dagen wacht met je wachtwoord veranderen als één van die sites gehacked wordt?? Mijn god :X

Oh, en nog maar even wat "can of worms" materiaal: http://forum.bitcoin.org/index.php?topic=20437.0 :o
OK like WTF.
Ook die link in dat topic. Best creepy om die gedecodeerde wachtwoorden voorbij te zien komen !!

http://forum.insidepro.co(...)15c0eea63c40c39fb707
  dinsdag 21 juni 2011 @ 09:09:57 #265
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_98450373
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 09:06 schreef FRK1337 het volgende:

[..]

Ik vind TradeHill maar beperkte deposit opties hebben zeg. Dwolla is US only, Bank Wire kost handen vol geld en iets anders is er niet. Geen Liberty Reserve/Money Bookers e.d. (PayPal mag niet, staat in hun voorwaarden, geen money exchange sites).
Dat is de grooste klacht op het bitcoin forum: Geen euro deposit optie.
Daarnaast is gebleken dat Tradehill wist dat er iets niet goed zat bij MtGox, wist dat er passwords gelekt waren en doelbewust heeft gewacht met de boel opstarten en adverteren tot na de hack. Moreel een beetje... "matig".

quote:
Op sich heb ik nu wel meer vertrouwen in MtGox dan in Tradehill. MtGox zal nu wel geleerd hebben van z'n fouten en vele lekken gedicht hebben,
Heb je dat verhaal van Kevin gelezen? Dat doet mij nogal twijfelen over hoeveel waarheid MtGox vertelt en hoeveel er gelogen wordt om zichzelf en wat vriendjes te beschermen...
  dinsdag 21 juni 2011 @ 09:18:57 #266
348255 FRK1337
Wo wen dao chuanwei
pi_98450574
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 09:09 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Dat is de grooste klacht op het bitcoin forum: Geen euro deposit optie.
Daarnaast is gebleken dat Tradehill wist dat er iets niet goed zat bij MtGox, wist dat er passwords gelekt waren en doelbewust heeft gewacht met de boel opstarten en adverteren tot na de hack. Moreel een beetje... "matig".

[..]

Heb je dat verhaal van Kevin gelezen? Dat doet mij nogal twijfelen over hoeveel waarheid MtGox vertelt en hoeveel er gelogen wordt om zichzelf en wat vriendjes te beschermen...
Ik vond hun timing inderdaad apart. Op het moment dat MtGox down ging vanwege die huge selloff, ging Tradehill adverteren als een malle.. beetje 'toevallig' inderdaad als je het mij vraagt.

Nee, verhaal van Kevin nog niet gelezen. Dadelijk eens even doen.
pi_98451146
quote:
Vraag het zelfde af wat nou de waarde van goud is, estetisch gezien is het nauwelijks mooier/nuttiger als koper....
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 21 juni 2011 @ 09:54:44 #268
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_98451407
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 09:44 schreef raptorix het volgende:

[..]

Vraag het zelfde af wat nou de waarde van goud is, estetisch gezien is het nauwelijks mooier/nuttiger als dan koper....
Alleen is het een stuk zeldzamer en heeft het andere metaal eigenschappen, waardoor het naast waarde omdat mensen het mooi vinden, ook waarde voor de industrie heeft. Koppel dat aan de relatieve zeldzaamheid t.o.v. koper en je snapt waarom het meer waard is.
pi_98451500
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 09:54 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Alleen is het een stuk zeldzamer en heeft het andere metaal eigenschappen, waardoor het naast waarde omdat mensen het mooi vinden, ook waarde voor de industrie heeft. Koppel dat aan de relatieve zeldzaamheid t.o.v. koper en je snapt waarom het meer waard is.
Dat is niet helemaal correct, goud heeft nauwelijks "industrieele" waarde (dit in tegenstelling tot zilver).
pi_98451643
Wie weet is het hele idee om mtgox neer te halen wel vanuit tradehill gekomen? Misschien wel erg ver gezocht, maar rijk worden gaat vaak over de rug van andere mensen dus waarom niet. Het duurt allemaal wel erg lang zeg bij mtgox, ook wel begrijpelijk maar wordt nu een beetje ongeduldig. Wil nou wel eens weten of mijn BTC er nog op staan en ben echt heel erg benieuwd wat de koers gaat doen :D
  dinsdag 21 juni 2011 @ 10:03:06 #271
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_98451648
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 09:57 schreef raptorix het volgende:

[..]

Dat is niet helemaal correct, goud heeft nauwelijks "industrieele" waarde (dit in tegenstelling tot zilver).
Het heeft minder industriële waarde dan zilver en koper, maar is dan ook veel zeldzamer.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 10:05:45 #272
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_98451718
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 10:02 schreef nlpronk het volgende:
Wie weet is het hele idee om mtgox neer te halen wel vanuit tradehill gekomen? Misschien wel erg ver gezocht, maar rijk worden gaat vaak over de rug van andere mensen dus waarom niet. Het duurt allemaal wel erg lang zeg bij mtgox, ook wel begrijpelijk maar wordt nu een beetje ongeduldig. Wil nou wel eens weten of mijn BTC er nog op staan en ben echt heel erg benieuwd wat de koers gaat doen :D
Dat is iets dat al een paar keer geopperd is inderdaad. Het lijkt mij sterk, maar niet onmogelijk.
Tradehill draait trouwens op shared hosting :')
Dat het zolang duurt bij MtGox komt omdat ze zo'n beetje alles aan het herschrijven zijn, inclusief de API e.d. Ik heb liever dat het lang duurt en dan goed werkt, dan dat ze snel zijn en de boel weer problemen oplevert.
pi_98451808
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 10:03 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Het heeft minder industriële waarde dan zilver en koper, maar is dan ook veel zeldzamer.
Schaarsheid heb je net zo goed bij BC...
  dinsdag 21 juni 2011 @ 10:13:02 #274
348255 FRK1337
Wo wen dao chuanwei
pi_98451960
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 10:05 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Dat is iets dat al een paar keer geopperd is inderdaad. Het lijkt mij sterk, maar niet onmogelijk.
Tradehill draait trouwens op shared hosting :')
Dat het zolang duurt bij MtGox komt omdat ze zo'n beetje alles aan het herschrijven zijn, inclusief de API e.d. Ik heb liever dat het lang duurt en dan goed werkt, dan dat ze snel zijn en de boel weer problemen oplevert.
Las ik inderdaad ook ergens, kan goed zijn.

Dat TradeHill op shared hosting draait heb ik ook ergens gelezen maar werd daarna ontkracht door een of andere leipe hacker gasten die zei dat dat echt niet zo was (in een van die chatlogs staat dat dacht ik).

Inderdaad, doe het nu in 1x goed dan er weer haastwerk van de maken ! MagicalTux neemt zich iig de tijd en blijft best cool/professioneel onder al die druk die die staat.

Deze zomer ook maar eens een cursus Hacking 101 nemen. Gezocht: 1337 Sensei ;)
pi_98452318
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 10:13 schreef FRK1337 het volgende:

[..]

Las ik inderdaad ook ergens, kan goed zijn.

Dat TradeHill op shared hosting draait heb ik ook ergens gelezen maar werd daarna ontkracht door een of andere leipe hacker gasten die zei dat dat echt niet zo was (in een van die chatlogs staat dat dacht ik).

Inderdaad, doe het nu in 1x goed dan er weer haastwerk van de maken ! MagicalTux neemt zich iig de tijd en blijft best cool/professioneel onder al die druk die die staat.

Deze zomer ook maar eens een cursus Hacking 101 nemen. Gezocht: 1337 Sensei ;)
http://whois.domaintools.com/46.21.104.237 draait gewoon op eigen IP dit duid meestal niet op shared hosting...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')