quote:[Update - 12:52 GMT] Account recovery page will be up tomorrow morning (Japan time)
We have almost completed the account recovery page and are waiting for result to unit tests and intrusion tests (and more than anything, don't want to put something online and go to sleep just after, best way to get screwed), so the page will be put online tomorrow morning.
It will allow every user to claim ownership of their account based on proof such as deposits, withdraws, password (if complex enough), email or notarized documentation.
Once it is deemed enough users had the chance to get their account back, the exchange will be open again (opening time will be announced at least 24 hours in advance). It will still be possible to file claims for user accounts after this.
Ook zonder TAN kun je aan geld van de rekening komen:quote:
Dat kan alleen als je je ING-rekening hebt gekoppeld aan een dienst die een flutbeveiliging heeft.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:00 schreef cricket het volgende:
[..]
Ook zonder TAN kun je aan geld van de rekening komen:
http://www.crimesite.nl/c(...)beveiliging-ing.html
Als iemand toegang heeft tot je ING-rekening, kan hij dus alle gegevens inzien en kan die persoon dus ook - zonder dat jij je rekening aan zulke diensten hebt gekoppeld - de diensten kopppelen aan je rekening.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat kan alleen als je je ING-rekening hebt gekoppeld aan een dienst die een flutbeveiliging heeft.
Preciesquote:Op maandag 20 juni 2011 16:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als iemand toegang heeft tot je ING-rekening, kan hij dus alle gegevens inzien en kan die persoon dus ook - zonder dat jij je rekening aan zulke diensten hebt gekoppeld - de diensten kopppelen aan je rekening.
Dat is inderdaad een kwalijke zaak. Je zou ook een TAN-code (of iets dergelijks) moeten hebben voor het bevestigen van de koppeling.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als iemand toegang heeft tot je ING-rekening, kan hij dus alle gegevens inzien en kan die persoon dus ook - zonder dat jij je rekening aan zulke diensten hebt gekoppeld - de diensten kopppelen aan je rekening.
Als je google apps for your domain gebruikt via deze link. Zoniet dan waarschijnlijk ook via die link, anders moet je zelf nog even zoekenquote:Op maandag 20 juni 2011 16:25 schreef HalvinCarris het volgende:
Hmm hoe kan ik bij Google two-step-verification instellen? Ik zie alleen maar dit:
[ afbeelding ]
Dat is ook weer achter de feiten aanlopen (men heeft dan nog altijd toegang tot een rekening). Het toepassen van de TAN-codeprocedure zou moeten werken net zoals de 2-step verification van Google; TAN-code invoeren tijdens het inloggen na het invoeren van de gebruikersnaam en het wachwoord.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een kwalijke zaak. Je zou ook een TAN-code (of iets dergelijks) moeten hebben voor het bevestigen van de koppeling.
Reken er maar niet op. Het lijkt me sterk als het naar iets substantieel lagers dan $5 zakt ofzo. Misschien in de paar minuten na opening, maar da's A) midden in onze nacht en B) zal MtGox dan wel plat gaan door alle mensen die tegelijk willen traden.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:26 schreef Jegorex het volgende:
Ik heb ooit 1 BC naar MtGox gestuurd, die had ik gelukkig al verkocht toen het nog $22 waard was.
Hopelijk kan ik binnenkort een grote voorraad BC kopen voor $22
quote:Op maandag 20 juni 2011 20:29 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Reken er maar niet op. Het lijkt me sterk als het naar iets substantieel lagers dan $5 zakt ofzo. Misschien in de paar minuten na opening, maar da's A) midden in onze nacht en B) zal MtGox dan wel plat gaan door alle mensen die tegelijk willen traden.
Je kunt dus nog niet traden zodra de website weer open gaat.quote:[Update - 12:52 GMT] Account recovery page will be up tomorrow morning (Japan time)
We have almost completed the account recovery page and are waiting for result to unit tests and intrusion tests (and more than anything, don't want to put something online and go to sleep just after, best way to get screwed), so the page will be put online tomorrow morning.
It will allow every user to claim ownership of their account based on proof such as deposits, withdraws, password (if complex enough), email or notarized documentation.
Once it is deemed enough users had the chance to get their account back, the exchange will be open again (opening time will be announced at least 24 hours in advance). It will still be possible to file claims for user accounts after this.
ah, dan denk ik dat de daling helemaal al mee gaat vallen. Als het allemaal geleidelijk online komt is de paniek grotendeels weg voor er weer getrade wordt.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:52 schreef Jegorex het volgende:
[..]
[..]
Je kunt dus nog niet traden zodra de website weer open gaat.
quote:Helo Bitcoin Firend,
A few hours ago the Bitcoin trading website Mt Gox has been hacked. Malicious individuals have been able to obtain a database containing usernames, email address and encrypted passwords. This information has been posted publicly on the internet.
As a Bitcoin supporter I'm now sending a message to every email address contained in the hacked database. This is to warn you that your username, email address and password have been leaked. I therefore strongly advice you to change your passwords. If you have used the same password on different websites it's highly recommended to change your password on all of your accounts!
For a more secure alternative to Mt Gox, the community appears to be moving to TradeHill. So this is no reason to lose faith in Bitcoin itself. It must be seen as a warning that not every website can be trusted with your data however! Their link is http://www.tradehill.com/?r=TH-R15977.
Sincerely,
A Bitcoin supporter
1ENwoR6KAfAiuH57fqLxX2iCfEANYDdCtd
PS: We do offer undetected multiplayer cheats for Call of Duty and other games!
Checkout http://netcoders.cc and buy your PB or VAC proof copy today with Bitcoins!
Belachelijkquote:Op maandag 20 juni 2011 23:13 schreef MaGNeT het volgende:
Trouwens, die mofo die de gestolen MtGox database gebruikte om TradeHill referrals te spammen heb ik ook nog even gemeld bij TradeHill... Hopelijk sluiten ze zijn account... Achterlijke eikel is het...
Spammer:
[..]
Ik had een soortgelijk SPAM mailtje in m'n mailbox, maar van een andere lullo (andere ref-code). Tradehill heeft gezegd dat ze de referralls van deze grapjassen ongeldig verklaren:quote:
Niet op generaten neem ik aan?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:20 schreef Panzermaus het volgende:
Grappig concept, even aangezet op een gehuurde VPS server die toch altijd al draait.
Wat heb je aangezet?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:20 schreef Panzermaus het volgende:
Grappig concept, even aangezet op een gehuurde VPS server die toch altijd al draait.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |