Als je seksleven valt of staat bij het al dan niet afwezig zijn van wat haar stelt het volgens mij sowieso niet zoveel voor.quote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 00:24 schreef pussywillow het volgende:
[..]
Als je seksleven valt of staat bij het al dan niet afwezig zijn van wat haar stelt het volgens mij sowieso niet zoveel voor.
In Japan is het ook normaal om naar 12-jarige meisjes te kijken die door tentakels verkracht worden.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:45 schreef Stuurver het volgende:
In Japan is het de normaalste zaak van de wereld om het niet weg te scheren
Jij zet wel flink de bloemetjes buitenquote:Op maandag 20 juni 2011 00:43 schreef RickoKun het volgende:
Yo wat zeur je man. Ik heb mijn hele pik en mn ballen en de plek tssen anus en ballen geschoren egt heerlijk lekker ik ben net over mijzelf heen gekomen, al het zaad over mn buikje mmmm ja mmmm mama ja
Qquote:Op maandag 20 juni 2011 00:14 schreef ZuidGrens het volgende:
Gad.
Ver.
Damme.
Jij wordt dus nooit meer gelikt.
Ook met een baal kut haar wil ik je wel neuken hoorquote:Op zondag 19 juni 2011 22:42 schreef Quickie_Brat het volgende:
neuken iemand snel? Nu is het nog kaal namelijk...
quote:Op maandag 20 juni 2011 12:10 schreef Zkills het volgende:
Kunnen we het woord ''kut'' niet vervangen door ''vagina''. Het klinkt zo respectloos.
Neequote:Op zondag 19 juni 2011 23:04 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Al die wijven die op fok zitten hebben straks allemaal een oerwoud op hun kut![]()
dankzij TS
geen respect voor je eigen kutquote:Op maandag 20 juni 2011 12:10 schreef Zkills het volgende:
Kunnen we het woord ''kut'' niet vervangen door ''vagina''. Het klinkt zo respectloos.
Aardig dat je het vraagt!quote:Op maandag 20 juni 2011 12:11 schreef Loverrrr het volgende:
Hoe gaat het intussen met ts haar kut?
Update graag!
Aardig pottenkapsel al dus..quote:Op maandag 20 juni 2011 12:16 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Aardig dat je het vraagt!
Vandaag gaat alles goed. Er staat op dit moment ik denk zo'n 2mm aan haar op.
Je kan ook nog gewoon tot 20 mm laten groeien en dan de 9 mm eroverheen.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:16 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
En sinds gisteren niet geschoren?quote:Op maandag 20 juni 2011 12:16 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Ik zou geen moeite hebben met 2mm. valt nog binnen de norm.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:16 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Gast, je bent 11.. wtfquote:Op zondag 19 juni 2011 22:42 schreef Quickie_Brat het volgende:
KLAAR ben ik ermee!Klaar!
Al langere tijd ergerde ik me enorm aan mijn Lubbers-haargroei als het op mijn kut aankwamKomt daarbij ook het feit dat ik aan de lopende band ingegroeide haartjes heb.
Dus vandaag heb ik OFFICIEEL de handdoek (of het scheermes) in de ring geworpen.
MIJ kan het niks meer schelen! Ik doe het niet meer nee. Laat andere chickies en smatjes het maar doen. Ik ben er klaar mee. Het kost je enorm veel tijd, pijn en ellende. En voor wat? Ja voor wat eigenlijk? Tis niet alsof er rijen van mannen voor de deur liggen om mijn kut te complimenteren ofzo. Niks van dat alles.
Ik zal alleen de bikinilijn zelf bijharsen, zodat ik geen aap lijk in de zomer met een bikini aan. Maar voor de rest is het KLAAR!
HA!![]()
neuken iemand snel? Nu is het nog kaal namelijk...
Stekkeltjesquote:Op maandag 20 juni 2011 12:16 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Vaginahoer. Klinkt toch niet ?quote:Op maandag 20 juni 2011 12:10 schreef Zkills het volgende:
Ze kan op haar handen lopen.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:14 schreef Redskillz het volgende:
Het duurt niet lang meer of ts heeft ook een pittig kapsel.
Al die andere kansloze nerds hier ook waarschijnlijkquote:Op maandag 20 juni 2011 12:50 schreef tja77 het volgende:
Ik had nu toch wel een PB verwacht van QB, maar helaas.
Jij dus ook nog niks ontvangen?quote:Op maandag 20 juni 2011 12:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Al die andere kansloze nerds hier ook waarschijnlijk
Nee, en niets gestuurd of aangevraagdquote:
Gewoon blijven hopen, knulquote:
Ik werk tegenwoordigquote:Op maandag 20 juni 2011 23:43 schreef Panzermaus het volgende:
Vieze werkloze haarbal, je lijkt wel een aap met die haren overal.
Nog bij lange na niet genoeg om er krulletjes van te makenquote:Op maandag 20 juni 2011 23:46 schreef schavuit1986 het volgende:
update graaghoe lang zijn die krulletjes al intussen ?
Dudequote:Op maandag 20 juni 2011 23:48 schreef Nober het volgende:
Je kan je inmiddels laten waxen/harsen in Rotterdam, daar kun je vrijwel pijnloos je haar laten verwijderen, was van de week nog bij RTL Boulevard, is een nieuwe zaak.
''harste coberco''??quote:Op maandag 20 juni 2011 23:49 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Dude.
Ik harste coberco al een groot gedeelte van mijn poes. Ingegroeide haren blijft dan ook een probleem. Zelfs nog wel meer dan alleen met scheren
Haha, jij hebt er geen probleem mee? Waarom zit daar haar überhauptquote:Op maandag 20 juni 2011 23:53 schreef monkyyy het volgende:
Het schijnt wel een heel groot probleem te zijn voor de fok maagden hier, dat je haar op je poes hebt!
Het boeit mij geen reet dat er haar op Quickie_Brat haar erogene zones zit omdat ik daar toch nooit kijk.quote:
Ja is lekker warm enzo.quote:
wacht net zolang totdat je het kan vlechten!quote:Op maandag 20 juni 2011 23:48 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Nog bij lange na niet genoeg om er krulletjes van te maken
Ik wil gewoon echt een dikke grote bos ervoor hebben, lekker flossenquote:Op maandag 20 juni 2011 23:53 schreef monkyyy het volgende:
Het schijnt wel een heel groot probleem te zijn voor de fok maagden hier, dat je haar op je poes hebt!
Ik zeg ja, niet wetende of je daarna reageert met ''zij is geboren als een hij''quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik zeg ja, niet wetende of je daarna reageert met ''zij is geboren als een hij''
Dat dus. Lijkt me niet onmogelijk om met een behaarde kut alsnog sex te hebben. Genoeg gegadigden hier ook.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:08 schreef Geranium_Opa het volgende:
Naar horen zeggen hadden zo ongeveer alle vrouwen vóór de jaren 90 een baard tussen de benen, en er werd wat afgesekst.
Beetje knippen, moet jij eens kijken... rijen!!!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:17 schreef DaverzNL het volgende:
[..]
Dat dus. Lijkt me niet onmogelijk om met een behaarde kut alsnog sex te hebben. Genoeg gegadigden hier ook.
Dit was jou 27000e post, gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:25 schreef RickoKun het volgende:
Ik ben de lekkerste hier dus ik denk nog even na want ze heeft wel skeer lichaam
Bij de meeste moet hun eigen schaamhaar zich ook nog ontwikkelen.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:53 schreef monkyyy het volgende:
Zo werkt het niet ;-)quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:25 schreef penny-wise het volgende:
TS, blijf nou gewooon scheren en doe het voor je nazaten. Vroeger hadden de mensen ook overal haar zitten en omdat iedereen zich ging scheren is de mens zo geėvolueerd dat we ons lichaam niet meer onder de grasmaaier hoeven te leggen.
Dus over 30 jaar zijn de vrouwen van een hoop ellende af zo te lezen...
nee echt een kutcollagequote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:05 schreef Walter81 het volgende:
TS nog geen plannen om de groei dmv foto's bij te houden? Kan wel een leuke collage worden.
Koning ben jijquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dit was jou 27000e post, gefeliciteerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |