Dat dus. Lijkt me niet onmogelijk om met een behaarde kut alsnog sex te hebben. Genoeg gegadigden hier ook.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:08 schreef Geranium_Opa het volgende:
Naar horen zeggen hadden zo ongeveer alle vrouwen vóór de jaren 90 een baard tussen de benen, en er werd wat afgesekst.
Beetje knippen, moet jij eens kijken... rijen!!!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:17 schreef DaverzNL het volgende:
[..]
Dat dus. Lijkt me niet onmogelijk om met een behaarde kut alsnog sex te hebben. Genoeg gegadigden hier ook.
Dit was jou 27000e post, gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:25 schreef RickoKun het volgende:
Ik ben de lekkerste hier dus ik denk nog even na want ze heeft wel skeer lichaam
Bij de meeste moet hun eigen schaamhaar zich ook nog ontwikkelen.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:53 schreef monkyyy het volgende:
Het schijnt wel een heel groot probleem te zijn voor de fok maagden hier, dat je haar op je poes hebt!
Zo werkt het niet ;-)quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:25 schreef penny-wise het volgende:
TS, blijf nou gewooon scheren en doe het voor je nazaten. Vroeger hadden de mensen ook overal haar zitten en omdat iedereen zich ging scheren is de mens zo geëvolueerd dat we ons lichaam niet meer onder de grasmaaier hoeven te leggen.
Dus over 30 jaar zijn de vrouwen van een hoop ellende af zo te lezen...
nee echt een kutcollagequote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:05 schreef Walter81 het volgende:
TS nog geen plannen om de groei dmv foto's bij te houden? Kan wel een leuke collage worden.
Koning ben jijquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dit was jou 27000e post, gefeliciteerd.
Kk Ricko krijgt alle chicks en deelt nooit...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:25 schreef RickoKun het volgende:
Ik ben de lekkerste hier dus ik denk nog even na want ze heeft wel skeer lichaam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |