Really ?quote:Op zondag 19 juni 2011 22:42 schreef Quickie_Brat het volgende:
KLAAR ben ik ermee!Klaar!
Al langere tijd ergerde ik me enorm aan mijn Lubbers-haargroei als het op mijn kut aankwamKomt daarbij ook het feit dat ik aan de lopende band ingegroeide haartjes heb.
Dus vandaag heb ik OFFICIEEL de handdoek (of het scheermes) in de ring geworpen.
MIJ kan het niks meer schelen! Ik doe het niet meer nee. Laat andere chickies en smatjes het maar doen. Ik ben er klaar mee. Het kost je enorm veel tijd, pijn en ellende. En voor wat? Ja voor wat eigenlijk? Tis niet alsof er rijen van mannen voor de deur liggen om mijn kut te complimenteren ofzo. Niks van dat alles.
Ik zal alleen de bikinilijn zelf bijharsen, zodat ik geen aap lijk in de zomer met een bikini aan. Maar voor de rest is het KLAAR!
HA!![]()
neuken iemand snel? Nu is het nog kaal namelijk...
Precies.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:48 schreef Fokker89 het volgende:
Maak een time-lapse van de groei![]()
nouja haren of geen haren. een kut blijft een kut!
Gewoon likken héquote:Op zondag 19 juni 2011 22:48 schreef Fokker89 het volgende:
Maak een time-lapse van de groei![]()
nouja haren of geen haren. een kut blijft een kut!
Ben jij HSG-Bombers kloon ofzo?quote:Op zondag 19 juni 2011 22:47 schreef Schalks. het volgende:
Ik kan de verleiding weerstaan pics van TS te posten.
Hmm crap... daar had ik nog niet aan gedachtquote:Op zondag 19 juni 2011 22:50 schreef ondeugend het volgende:
Over een week sta je tegen iedereen en alles aan te schuren omdat je zo'n jeuk hebt!!!
ik wil wel ff voor je krabben hoorquote:Op zondag 19 juni 2011 22:50 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Hmm crap... daar had ik nog niet aan gedacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |