Jij dus ook nog niks ontvangen?quote:Op maandag 20 juni 2011 12:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Al die andere kansloze nerds hier ook waarschijnlijk
Nee, en niets gestuurd of aangevraagdquote:
Gewoon blijven hopen, knulquote:
Ik werk tegenwoordigquote:Op maandag 20 juni 2011 23:43 schreef Panzermaus het volgende:
Vieze werkloze haarbal, je lijkt wel een aap met die haren overal.
Nog bij lange na niet genoeg om er krulletjes van te makenquote:Op maandag 20 juni 2011 23:46 schreef schavuit1986 het volgende:
update graaghoe lang zijn die krulletjes al intussen ?
Dudequote:Op maandag 20 juni 2011 23:48 schreef Nober het volgende:
Je kan je inmiddels laten waxen/harsen in Rotterdam, daar kun je vrijwel pijnloos je haar laten verwijderen, was van de week nog bij RTL Boulevard, is een nieuwe zaak.
''harste coberco''??quote:Op maandag 20 juni 2011 23:49 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Dude.
Ik harste coberco al een groot gedeelte van mijn poes. Ingegroeide haren blijft dan ook een probleem. Zelfs nog wel meer dan alleen met scheren
Haha, jij hebt er geen probleem mee? Waarom zit daar haar überhauptquote:Op maandag 20 juni 2011 23:53 schreef monkyyy het volgende:
Het schijnt wel een heel groot probleem te zijn voor de fok maagden hier, dat je haar op je poes hebt!
Het boeit mij geen reet dat er haar op Quickie_Brat haar erogene zones zit omdat ik daar toch nooit kijk.quote:
Ja is lekker warm enzo.quote:
wacht net zolang totdat je het kan vlechten!quote:Op maandag 20 juni 2011 23:48 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Nog bij lange na niet genoeg om er krulletjes van te maken
Ik wil gewoon echt een dikke grote bos ervoor hebben, lekker flossenquote:Op maandag 20 juni 2011 23:53 schreef monkyyy het volgende:
Het schijnt wel een heel groot probleem te zijn voor de fok maagden hier, dat je haar op je poes hebt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |