Really ?quote:Op zondag 19 juni 2011 22:42 schreef Quickie_Brat het volgende:
KLAAR ben ik ermee!Klaar!
Al langere tijd ergerde ik me enorm aan mijn Lubbers-haargroei als het op mijn kut aankwamKomt daarbij ook het feit dat ik aan de lopende band ingegroeide haartjes heb.
Dus vandaag heb ik OFFICIEEL de handdoek (of het scheermes) in de ring geworpen.
MIJ kan het niks meer schelen! Ik doe het niet meer nee. Laat andere chickies en smatjes het maar doen. Ik ben er klaar mee. Het kost je enorm veel tijd, pijn en ellende. En voor wat? Ja voor wat eigenlijk? Tis niet alsof er rijen van mannen voor de deur liggen om mijn kut te complimenteren ofzo. Niks van dat alles.
Ik zal alleen de bikinilijn zelf bijharsen, zodat ik geen aap lijk in de zomer met een bikini aan. Maar voor de rest is het KLAAR!
HA!![]()
neuken iemand snel? Nu is het nog kaal namelijk...
Precies.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:48 schreef Fokker89 het volgende:
Maak een time-lapse van de groei![]()
nouja haren of geen haren. een kut blijft een kut!
Gewoon likken héquote:Op zondag 19 juni 2011 22:48 schreef Fokker89 het volgende:
Maak een time-lapse van de groei![]()
nouja haren of geen haren. een kut blijft een kut!
Ben jij HSG-Bombers kloon ofzo?quote:Op zondag 19 juni 2011 22:47 schreef Schalks. het volgende:
Ik kan de verleiding weerstaan pics van TS te posten.
Hmm crap... daar had ik nog niet aan gedachtquote:Op zondag 19 juni 2011 22:50 schreef ondeugend het volgende:
Over een week sta je tegen iedereen en alles aan te schuren omdat je zo'n jeuk hebt!!!
ik wil wel ff voor je krabben hoorquote:Op zondag 19 juni 2011 22:50 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Hmm crap... daar had ik nog niet aan gedacht.
Zoals ik al zei, ik wil je kut wel scheren.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:50 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Schurk schurkquote:Op zondag 19 juni 2011 22:50 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Over een paar jaar heeft ze waarschijnlijk ook een kort en pittig kapsel. Dat is lekker vlot en gekquote:Op zondag 19 juni 2011 22:54 schreef de_vrolijke_drinker het volgende:
vrouwen die gestopt zijn zichzelf te onderhouden
Dan doe je echt iets verkeerd. Drie mesjes, 1 keer per week gaat uitstekend. Maar ja, ik ben geen meisje.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:42 schreef Quickie_Brat het volgende:
Al langere tijd ergerde ik me enorm aan mijn Lubbers-haargroei als het op mijn kut aankwamKomt daarbij ook het feit dat ik aan de lopende band ingegroeide haartjes heb.
Over een paar jaar?quote:Op zondag 19 juni 2011 22:56 schreef AJ187 het volgende:
[..]
Over een paar jaar heeft ze waarschijnlijk ook een kort en pittig kapsel. Dat is lekker vlot en gek
Bemoei je er dan ook niet mee!quote:Op zondag 19 juni 2011 22:57 schreef Maatie het volgende:
[..]
Dan doe je echt iets verkeerd. Drie mesjes, 1 keer per week gaat uitstekend. Maar ja, ik ben geen meisje.
Waar koop je aloe vera, wat is het precies en helpt het ECHT?quote:Op zondag 19 juni 2011 22:59 schreef _Loki het volgende:
In tegenstelling tot velen hier deel ik je leed.
Bloedhekel heb ik eraan. Maar boycotten doe ik niet, lang leve aloë vera creme tegen het ingroeien.
Dat koop je niet, dat moet je plukken.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:00 schreef Koeketrommel het volgende:
[..]
Waar koop je aloe vera, wat is het precies en helpt het ECHT?
Ligt eraan op welke plekken het geschoren moet zijn.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:02 schreef monkyyy het volgende:
Mannen die verwachten dat een vrouw helemaal kaal is, maar als een vrouw wil dat een man geschoren is dan is het natuurlijk meteen homo enz.
mannen die alles scherenquote:Op zondag 19 juni 2011 23:02 schreef monkyyy het volgende:
Mannen die verwachten dat een vrouw helemaal kaal is, maar als een vrouw wil dat een man geschoren is dan is het natuurlijk meteen homo enz.
Sorry ben meer van de lange adem.quote:
Al die wijven die op fok zitten hebben straks allemaal een oerwoud op hun kutquote:Op zondag 19 juni 2011 22:59 schreef Loverrrr het volgende:
TS jij hebt mij geinspireerd om het ook niet meer te doen.
Bedankt.
De Tuinen, gewoon zo'n dagcreme potje met 70% aloe vera of iets. Werkt heel goed, bij mij iig, verzacht de huid een beetje dus groeit dat haartje minder snel in.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:00 schreef Koeketrommel het volgende:
[..]
Waar koop je aloe vera, wat is het precies en helpt het ECHT?
En daarna hun vriendinnenquote:Op zondag 19 juni 2011 23:04 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Al die wijven die op fok zitten hebben straks allemaal een oerwoud op hun kut![]()
dankzij TS
Maakt niet uit. Op FOK! zitten toch alleen maar lelijke chicksquote:Op zondag 19 juni 2011 23:04 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Al die wijven die op fok zitten hebben straks allemaal een oerwoud op hun kut![]()
dankzij TS
Danku!quote:Op zondag 19 juni 2011 23:04 schreef _Loki het volgende:
[..]
De Tuinen, gewoon zo'n dagcreme potje met 70% aloe vera of iets. Werkt heel goed, bij mij iig, verzacht de huid een beetje dus groeit dat haartje minder snel in.
Daarmee groeit ie langzamer in?quote:Op zondag 19 juni 2011 23:04 schreef _Loki het volgende:
[..]
De Tuinen, gewoon zo'n dagcreme potje met 70% aloe vera of iets. Werkt heel goed, bij mij iig, verzacht de huid een beetje dus groeit dat haartje minder snel in.
Maak jij tenminste misschien een kansquote:Op zondag 19 juni 2011 23:07 schreef AJ187 het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Op FOK! zitten toch alleen maar lelijke chicks
Kom volgende keer met een betere disquote:Op zondag 19 juni 2011 23:08 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Maak jij tenminste misschien een kans
Minder haren groeien in. Ja.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:08 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Daarmee groeit ie langzamer in?
Nog pijnlijker
wat?quote:Op zondag 19 juni 2011 22:51 schreef amenth het volgende:
gatver man heeft je toekomstige bedpartner hoeft niet te likke
Eerst pics, dan zien we wel ok?quote:Op zondag 19 juni 2011 22:42 schreef Quickie_Brat het volgende:
Hmm... de Tuinen he? Toch maar eens kijken...quote:
Dus toch een kale kutquote:Op zondag 19 juni 2011 23:14 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Hmm... de Tuinen he? Toch maar eens kijken...
Ik scrubde nu heel fanatiek 2 x per week maar zonder resultaat
quote:
die afbeelding is dus een brandnetelquote:Op zondag 19 juni 2011 23:03 schreef bambino het volgende:
[..]
Dat koop je niet, dat moet je plukken.
[ afbeelding ]
Die blaadjes moet je fijn knijpen en dan insmeren.
Helpt zeer goed.
succes
Untrue.quote:
Zelfkennis heb je in overvloed.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:17 schreef Quickie_Brat het volgende:
Vrouwen op Fok heb duidelijk geen humor
Ninja editten hè? Faalde je plaatje toch een beetje? Ik vroeg me al af wat CSI hiermee te maken had.quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 23:23 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ninja editten hè? Faalde je plaatje toch een beetje? Ik vroeg me al af wat CSI hiermee te maken had.
had ie maar een vak moeten lerenquote:Op zondag 19 juni 2011 23:10 schreef Stuurver het volgende:
Ik vind dit een vies en smerig topic.
Google adsense zal dit soort topics ook dit op prijs stellen.
STRAKS KUNNEN DE KINDEREN VAN DANNY NIET MEER ETEN DOOR JULLIE
hihihi ik ben 12 en heb grappuguh plaatjuhs op het internet ontdekt hihihiquote:
Loki redt!quote:Op zondag 19 juni 2011 23:14 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Hmm... de Tuinen he? Toch maar eens kijken...
Ik scrubde nu heel fanatiek 2 x per week maar zonder resultaat
quote:Op zondag 19 juni 2011 23:27 schreef Zero17 het volgende:
[..]
hihihi ik ben 12 en heb grappuguh plaatjuhs op het internet ontdekt hihihi
Tevens, ondeugend, wat loop je hier eigenlijk te modden?
Je doet veel te baat voor een gastmod.
Meer "hmm krab"quote:Op zondag 19 juni 2011 22:50 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Als je seksleven valt of staat bij het al dan niet afwezig zijn van wat haar stelt het volgens mij sowieso niet zoveel voor.quote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 00:24 schreef pussywillow het volgende:
[..]
Als je seksleven valt of staat bij het al dan niet afwezig zijn van wat haar stelt het volgens mij sowieso niet zoveel voor.
In Japan is het ook normaal om naar 12-jarige meisjes te kijken die door tentakels verkracht worden.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:45 schreef Stuurver het volgende:
In Japan is het de normaalste zaak van de wereld om het niet weg te scheren
Jij zet wel flink de bloemetjes buitenquote:Op maandag 20 juni 2011 00:43 schreef RickoKun het volgende:
Yo wat zeur je man. Ik heb mijn hele pik en mn ballen en de plek tssen anus en ballen geschoren egt heerlijk lekker ik ben net over mijzelf heen gekomen, al het zaad over mn buikje mmmm ja mmmm mama ja
Qquote:Op maandag 20 juni 2011 00:14 schreef ZuidGrens het volgende:
Gad.
Ver.
Damme.
Jij wordt dus nooit meer gelikt.
Ook met een baal kut haar wil ik je wel neuken hoorquote:Op zondag 19 juni 2011 22:42 schreef Quickie_Brat het volgende:
quote:Op maandag 20 juni 2011 12:10 schreef Zkills het volgende:
Kunnen we het woord ''kut'' niet vervangen door ''vagina''. Het klinkt zo respectloos.
Neequote:Op zondag 19 juni 2011 23:04 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
dankzij TS
geen respect voor je eigen kutquote:Op maandag 20 juni 2011 12:10 schreef Zkills het volgende:
Kunnen we het woord ''kut'' niet vervangen door ''vagina''. Het klinkt zo respectloos.
Aardig dat je het vraagt!quote:Op maandag 20 juni 2011 12:11 schreef Loverrrr het volgende:
Hoe gaat het intussen met ts haar kut?
Update graag!
Aardig pottenkapsel al dus..quote:Op maandag 20 juni 2011 12:16 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Aardig dat je het vraagt!
Vandaag gaat alles goed. Er staat op dit moment ik denk zo'n 2mm aan haar op.
Je kan ook nog gewoon tot 20 mm laten groeien en dan de 9 mm eroverheen.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:16 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
En sinds gisteren niet geschoren?quote:Op maandag 20 juni 2011 12:16 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Ik zou geen moeite hebben met 2mm. valt nog binnen de norm.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:16 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Gast, je bent 11.. wtfquote:Op zondag 19 juni 2011 22:42 schreef Quickie_Brat het volgende:
KLAAR ben ik ermee!Klaar!
Dus vandaag heb ik OFFICIEEL de handdoek (of het scheermes) in de ring geworpen.
MIJ kan het niks meer schelen! Ik doe het niet meer nee. Laat andere chickies en smatjes het maar doen. Ik ben er klaar mee. Het kost je enorm veel tijd, pijn en ellende. En voor wat? Ja voor wat eigenlijk? Tis niet alsof er rijen van mannen voor de deur liggen om mijn kut te complimenteren ofzo. Niks van dat alles.
Ik zal alleen de bikinilijn zelf bijharsen, zodat ik geen aap lijk in de zomer met een bikini aan. Maar voor de rest is het KLAAR!
HA!![]()
Stekkeltjesquote:Op maandag 20 juni 2011 12:16 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Vaginahoer. Klinkt toch niet ?quote:Op maandag 20 juni 2011 12:10 schreef Zkills het volgende:
Ze kan op haar handen lopen.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:14 schreef Redskillz het volgende:
Het duurt niet lang meer of ts heeft ook een pittig kapsel.
Al die andere kansloze nerds hier ook waarschijnlijkquote:Op maandag 20 juni 2011 12:50 schreef tja77 het volgende:
Ik had nu toch wel een PB verwacht van QB, maar helaas.
Jij dus ook nog niks ontvangen?quote:Op maandag 20 juni 2011 12:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Al die andere kansloze nerds hier ook waarschijnlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |