Zoals ik al zei, ik wil je kut wel scheren.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:50 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Hmm crap... daar had ik nog niet aan gedacht.
Schurk schurkquote:Op zondag 19 juni 2011 22:50 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Hmm crap... daar had ik nog niet aan gedacht.
Over een paar jaar heeft ze waarschijnlijk ook een kort en pittig kapsel. Dat is lekker vlot en gekquote:Op zondag 19 juni 2011 22:54 schreef de_vrolijke_drinker het volgende:
vrouwen die gestopt zijn zichzelf te onderhouden
Dan doe je echt iets verkeerd. Drie mesjes, 1 keer per week gaat uitstekend. Maar ja, ik ben geen meisje.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:42 schreef Quickie_Brat het volgende:
Al langere tijd ergerde ik me enorm aan mijn Lubbers-haargroei als het op mijn kut aankwamKomt daarbij ook het feit dat ik aan de lopende band ingegroeide haartjes heb.
Over een paar jaar?quote:Op zondag 19 juni 2011 22:56 schreef AJ187 het volgende:
[..]
Over een paar jaar heeft ze waarschijnlijk ook een kort en pittig kapsel. Dat is lekker vlot en gek
Bemoei je er dan ook niet mee!quote:Op zondag 19 juni 2011 22:57 schreef Maatie het volgende:
[..]
Dan doe je echt iets verkeerd. Drie mesjes, 1 keer per week gaat uitstekend. Maar ja, ik ben geen meisje.
Waar koop je aloe vera, wat is het precies en helpt het ECHT?quote:Op zondag 19 juni 2011 22:59 schreef _Loki het volgende:
In tegenstelling tot velen hier deel ik je leed.
Bloedhekel heb ik eraan. Maar boycotten doe ik niet, lang leve aloë vera creme tegen het ingroeien.
Dat koop je niet, dat moet je plukken.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:00 schreef Koeketrommel het volgende:
[..]
Waar koop je aloe vera, wat is het precies en helpt het ECHT?
Ligt eraan op welke plekken het geschoren moet zijn.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:02 schreef monkyyy het volgende:
Mannen die verwachten dat een vrouw helemaal kaal is, maar als een vrouw wil dat een man geschoren is dan is het natuurlijk meteen homo enz.
mannen die alles scherenquote:Op zondag 19 juni 2011 23:02 schreef monkyyy het volgende:
Mannen die verwachten dat een vrouw helemaal kaal is, maar als een vrouw wil dat een man geschoren is dan is het natuurlijk meteen homo enz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |