Daarmee groeit ie langzamer in?quote:Op zondag 19 juni 2011 23:04 schreef _Loki het volgende:
[..]
De Tuinen, gewoon zo'n dagcreme potje met 70% aloe vera of iets. Werkt heel goed, bij mij iig, verzacht de huid een beetje dus groeit dat haartje minder snel in.
Maak jij tenminste misschien een kansquote:Op zondag 19 juni 2011 23:07 schreef AJ187 het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Op FOK! zitten toch alleen maar lelijke chicks
Kom volgende keer met een betere disquote:Op zondag 19 juni 2011 23:08 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Maak jij tenminste misschien een kans
Minder haren groeien in. Ja.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:08 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Daarmee groeit ie langzamer in?
Nog pijnlijker
wat?quote:Op zondag 19 juni 2011 22:51 schreef amenth het volgende:
gatver man heeft je toekomstige bedpartner hoeft niet te likke
Eerst pics, dan zien we wel ok?quote:Op zondag 19 juni 2011 22:42 schreef Quickie_Brat het volgende:
neuken iemand snel? Nu is het nog kaal namelijk...
Hmm... de Tuinen he? Toch maar eens kijken...quote:
Dus toch een kale kutquote:Op zondag 19 juni 2011 23:14 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Hmm... de Tuinen he? Toch maar eens kijken...
Ik scrubde nu heel fanatiek 2 x per week maar zonder resultaat
quote:
die afbeelding is dus een brandnetelquote:Op zondag 19 juni 2011 23:03 schreef bambino het volgende:
[..]
Dat koop je niet, dat moet je plukken.
[ afbeelding ]
Die blaadjes moet je fijn knijpen en dan insmeren.
Helpt zeer goed.
succes
Untrue.quote:
Zelfkennis heb je in overvloed.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:17 schreef Quickie_Brat het volgende:
Vrouwen op Fok heb duidelijk geen humor
Ninja editten hè? Faalde je plaatje toch een beetje? Ik vroeg me al af wat CSI hiermee te maken had.quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 23:23 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ninja editten hè? Faalde je plaatje toch een beetje? Ik vroeg me al af wat CSI hiermee te maken had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |