quote:Op zondag 19 juni 2011 21:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Voor een homo is dat de natuurlijke positie.
Ze komen hier aan de deur vragen waar maaskantje ligt.We wonen tegenover het informatiebord van de gemeente.quote:
Einde is te voorspelbaarquote:Op zondag 19 juni 2011 21:49 schreef Voorschrift het volgende:
Wat is er overigens homo aan de film Titanic?![]()
Geweldige film die perfect die tijdsperiode weergeeft, je moet 't niet zien als actiefilm maar als historische drama met een randje van romantische weergaven.
Ik beschouw het eerder als een vreselijk saaie film.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:49 schreef Voorschrift het volgende:
Geweldige film die perfect die tijdsperiode weergeeft, je moet 't niet zien als actiefilm maar als historische drama met een randje van romantische weergaven.
Dat je dit moet vragen geeft al aan dat je een homo bent.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:49 schreef Voorschrift het volgende:
De film is gewoon een perfecte weergave van de maatschappij. In het begin is alles koek en ei en leeft men gescheiden maar tevreden. Naarmate het schip zinkt verliest geld steeds meer z'n waarde, met het dieptepunt die ene scene waar die kerel een matroos wil omkopen en hij iets zegt als "your money can't help me or you".quote:Op zondag 19 juni 2011 21:47 schreef KoosVogels het volgende:
Als ik Titanic kijk word ik altijd boos op die rijke stinkerds
quote:Op zondag 19 juni 2011 21:49 schreef Voorschrift het volgende:
quote:Geweldige film die perfect die tijdsperiode weergeeft, je moet 't niet zien als actiefilm maar als historische drama met een randje van romantische weergaven.
* Cerbie pakt streetview erbijquote:Op zondag 19 juni 2011 21:50 schreef betyar het volgende:
[..]
Ze komen hier aan de deur vragen waar maaskantje ligt.We wonen tegenover het informatiebord van de gemeente.
Oh, en ik maar denken dat Titanic een actiefilm is.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:49 schreef Voorschrift het volgende:
Maar dat is met alle historische films, zou raar zijn als 't einde was dat ze nog doorvoeren naar New York niet?quote:
In het licht van je voorgaande posts kan dit nog eens verkeerd geïnterpreteerd worden.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:50 schreef Voorschrift het volgende:
Leuke TT overigens.
Ethi kom er maar in.
quote:Op zondag 19 juni 2011 21:51 schreef Friek_ het volgende:
[..]
In het licht van je voorgaande posts kan dit nog eens verkeerd geïnterpreteerd worden.
quote:Op zondag 19 juni 2011 21:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh, en ik maar denken dat Titanic een actiefilm is.
Ja maar jij hekelt het enige dat die film nog te verdragen maakt; de First Class passengers.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh, en ik maar denken dat Titanic een actiefilm is.
Die ouwe taart flikkert die medaillon in de zee. De hoer.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar dat is met alle historische films, zou raar zijn als 't einde was dat ze nog doorvoeren naar New York niet?
Nee nee, ik loop achter.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:51 schreef Friek_ het volgende:
[..]
In het licht van je voorgaande posts kan dit nog eens verkeerd geïnterpreteerd worden.
quote:Op zondag 19 juni 2011 21:51 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Daar erger ik me dan wel weer aan idd.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die ouwe taart flikkert die medaillon in de zee. De hoer.
Ik had die Guggenheim een paar flinke beuken verkocht. Vuile snob.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar jij hekelt het enige dat die film nog te verdragen maakt; de First Class passengers.
Je hebt het wel eens gepost maar heb het nooit opgeschreven..quote:Op zondag 19 juni 2011 21:52 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik woon buiten een klein dorp he, streetview is hier nog niet geweest.
Dat is jammer inderdaad.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:51 schreef waht het volgende:
[..]
De film is gewoon een perfecte weergave van de maatschappij. In het begin is alles koek en ei en leeft men gescheiden maar tevreden. Naarmate het schip zinkt verliest geld steeds meer z'n waarde, met het dieptepunt die ene scene waar die kerel een matroos wil omkopen en hij iets zegt als "your money can't help me or you".
En uiteindelijk weet de rijke het toch nog te overleven uiteraard.
Indeedquote:Op zondag 19 juni 2011 21:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar dat is met alle historische films, zou raar zijn als 't einde was dat ze nog doorvoeren naar New York niet?
Zou het? Ik hoop van niet.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:54 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Je hebt het wel eens gepost maar heb het nooit opgeschreven..Zal er vast wel eens langsgereden zijn.
Leuke docu inderdaad.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:55 schreef Picchia het volgende:
Back to the Future is wel een interessante historische film.
Natuurlijk, kapitalisme moet en zal altijd winnen tenslotte.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:51 schreef waht het volgende:
[..]
De film is gewoon een perfecte weergave van de maatschappij. In het begin is alles koek en ei en leeft men gescheiden maar tevreden. Naarmate het schip zinkt verliest geld steeds meer z'n waarde, met het dieptepunt die ene scene waar die kerel een matroos wil omkopen en hij iets zegt als "your money can't help me or you".
En uiteindelijk weet de rijke het toch nog te overleven uiteraard.
Laat het maar niet aan php horenquote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 21:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik had die Guggenheim een paar flinke beuken verkocht. Vuile snob.
quote:Op zondag 19 juni 2011 21:55 schreef Picchia het volgende:
Back to the Future is wel een interessante historische film.
Dat dus inderdaad. Al die goedkope romantiek.. ik kots er echt op.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Indeed![]()
Maar het is gewoon sowieso een erg voorspelbare film: liefdesverhaaltje tussen jongen en meisje uit 2 verschillende sociale klassen op een boot die gaat zinken.. Je hoeft de film amper te kijken om de verhaallijn uit te kunnen tekenen: net zo voorspelbaar als de Bouquetreeks![]()
![]()
Ja, dit zegt mij dus nietsquote:
Bibberen kan ie als de beste.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:56 schreef Nautilus. het volgende:
Schei toch uit. Michael J Fox kan voor geen meter acteren.
Eerlijk is eerlijk. Beter zo de pijp uit dan als een arme sloeber die spartelend een enorme schoorsteen op zn flikker krijgt.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
"But we would like a brandy!"
Ultieme baas, hoop dat ik ooit zo mag sterven.
Het gaat dan ook om de Doc.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:56 schreef Nautilus. het volgende:
Deze baas daarentegenquote:Op zondag 19 juni 2011 21:56 schreef Nautilus. het volgende:
We're gonna need a bigger boat. Als je quote, doe het dan goed.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, dit zegt mij dus niets
Laat ik er maar JAWS quotes bijhalen
"You're gonna need a bigger boat."
Dat niet alleen.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk. Beter zo de pijp uit dan als een arme sloeber die spartelend een enorme schoorsteen op zn flikker krijgt.
Wat ben je toch ook een vreemde gast.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat niet alleen.
Maar gewoon de stijl, dat er witness accounts zijn dat hij echt zo is gestorven. Wat een man moet dat geweest zijn, stoeltje er bij, cognacje er bij, je "servant" naast je dwingen te zitten en maar wachten terwijl je luistert naar de band buiten.
Great man, great style.
Care, die Rose en Jack kunnen me gestolen worden, ik lig eerder hele film geinteresseerd naar de architectuur van het schip te kijken, de decoratie, de kleding en het gedrag van de mensen.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:56 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat dus inderdaad. Al die goedkope romantiek.. ik kots er echt op.
Je moet het in de tijdsgeest zien.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een vreemde gast.
Kutwiki.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
We're gonna need a bigger boat. Als je quote, doe het dan goed.
quote:
Oke, momentje. Ik schakel mijn gedachten om.....quote:
Jij moet echt eens Mad Men gaan kijken, die serie.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Care, die Rose en Jack kunnen me gestolen worden, ik lig eerder hele film geinteresseerd naar de architectuur van het schip te kijken, de decoratie, de kleding en het gedrag van de mensen.
quote:Op zondag 19 juni 2011 22:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke, momentje. Ik schakel mijn gedachten om.....
Wat is VS toch ook een vreemde gast.
Hoezo vreemd, ik vind het verkiezen van een cognacje met muziekje boven staan te schelden, springen en krijsen om een plekje op zo'n boot erg "gentleman".quote:Op zondag 19 juni 2011 21:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een vreemde gast.
Rijke snobs zijn voor jou wat wapens voor V_P zijn.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Care, die Rose en Jack kunnen me gestolen worden, ik lig eerder hele film geinteresseerd naar de architectuur van het schip te kijken, de decoratie, de kleding en het gedrag van de mensen.
Grasmaaier.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:01 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jij moet echt eens Mad Men gaan kijken, die serie.
Volgens mij kom je elke aflevering drie keer klaar.
Ik heb een haat-liefde verhouding met geld.quote:
Nee, kan iedere stijlvolle persoon zijn.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Rijke snobs zijn voor jou wat wapens voor V_P zijn.
Die scene is in de film gepropt zodat je gaat denken: Jezus, wat is die Guggenheim toch ook een waardeloos stuk stront. Terecht dat hij die huge ass golf in zn smoel krijgt.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoezo vreemd, ik vind het verkiezen van een cognacje met muziekje boven staan te schelden, springen en krijsen om een plekje op zo'n boot erg "gentleman".
Romeo + Juliet is wel leuk. Met mevrouwtje copulate.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:58 schreef Friek_ het volgende:
Eigenlijk zijn alle romantische films maar kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |