quote:Op zondag 19 juni 2011 20:09 schreef ErkendFokker het volgende:
"Hey, ik krijg nog 25 euro van jou.."
quote:Op zondag 19 juni 2011 19:51 schreef Askew_Cashew het volgende:
10 verschillende tijdschriftenabonnementen (waaronder de Tina en de Flair) op zijn naam aanvragen en automatische incasso aanklikken
O wacht, is het toevallig 7,40??quote:Op zondag 19 juni 2011 20:08 schreef FoolWithMokey het volgende:
Ik heb een vriend wat geld geleend, en hij is het waarschijnlijk vergeten. Nu wil ik hem op een aardige manier eraan herinneren, en duidelijk maken dat ik mijn geld terug wil. Hoe moet ik het aanpakken/wat moet ik tegen hem zeggen?
Ik zie helemaal niets in mijn buurtquote:Op zondag 19 juni 2011 20:13 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
plaats de komma een plek naar rechts en je ziet er in de buurt.
Of "binnen zonder kloppen"quote:Op zondag 19 juni 2011 20:13 schreef Daffodil31LE het volgende:
Geen halve maatregelen: Incassobureau "Met de deur in huis" eropafsturen.
Meen wat niet? Ik ga hem dinsdag ermee confronteren, maar wil het op een aardige manier doen.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:15 schreef Droopie het volgende:
[..]
Of "binnen zonder kloppen"
Maar TS, dit meen je toch niet echt he?
Confronteren, je maat moet gewoon 75 euro terugbetalen.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:16 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Meen wat niet? Ik ga hem dinsdag ermee confronteren, maar wil het op een aardige manier doen.
quote:Op zondag 19 juni 2011 20:09 schreef ErkendFokker het volgende:
"Hey, ik krijg nog 25 euro van jou.."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |