okquote:Op zondag 19 juni 2011 19:44 schreef Bellatrix het volgende:
Zeroku, jouw TT's slaan dood als Heineken bier.
Mwoh.. ze blijft zolang nog daaar tot ze een huis heeft..quote:Op zondag 19 juni 2011 19:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
echt
Ow dat zou mijn mama nooit doen gelukkig, die zou me direct weer in huis nemen
Hoe oud is ze?quote:Op zondag 19 juni 2011 19:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mwoh.. ze blijft zolang nog daaar tot ze een huis heeft..
Lekker, met 2 kindjes, en een uitkering
Geen voorleesstem meerquote:Op zondag 19 juni 2011 19:44 schreef Bellatrix het volgende:
Maar geen idee verder, ze heeft geen zin meer om te FOK!ken ofzo.
quote:Op zondag 19 juni 2011 18:12 schreef charmed_angel het volgende:
Benny hij wilde/durfde niet op de foto
http://cityville.wikia.com/wiki/Goalsquote:Op zondag 19 juni 2011 18:57 schreef charmed_angel het volgende:
Benny ? jij had laatst een site met al die doelen voor CV.... Heb je de link?
Ow dat is wel beterquote:Op zondag 19 juni 2011 19:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mwoh.. ze blijft zolang nog daaar tot ze een huis heeft..
Lekker, met 2 kindjes, en een uitkering
Ik heb het echt geprobeerd bennyquote:Op zondag 19 juni 2011 19:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Belachelijk
[..]
http://cityville.wikia.com/wiki/Goals
ze zit ook niet meer in V&A SC?quote:Op zondag 19 juni 2011 19:44 schreef Bellatrix het volgende:
Maar geen idee verder, ze heeft geen zin meer om te FOK!ken ofzo.
En al 2 kinderen? Knalt erop.quote:
Neen.quote:
Nee..quote:Op zondag 19 juni 2011 19:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow dat is wel beter
Heeft ze geen werk dan?
Laatste post was twee maanden terug.quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 19:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee..
ze werd ontslagen na een grote bek tegen de baas.. (mijn zus is het tegenovergestelde van mij! )
en toen had ze zoiets van: mwoh.. ik ga lekker 4 maand de ww in
Ja.quote:
Zolang Julius Jaspers maar van mijn bord afblijft.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:49 schreef Bellatrix het volgende:
Zullen we Brabant vertegenwoordigen in de Topchef Battle.
Heb jij zo'n grote tieten?quote:Op zondag 19 juni 2011 19:51 schreef charmed_angel het volgende:
Godver
Waarom lopen de leuke sexy lingerie-setjes maar tot D
Past me netquote:Op zondag 19 juni 2011 19:51 schreef charmed_angel het volgende:
Godver
Waarom lopen de leuke sexy lingerie-setjes maar tot D
Wow had ik niet door.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
E
Dus ik ga kijken onder gewoon BH's, hebben ze wel E, maar geen 70E
IK HAAT HET SOMS
ik had zelfs Fquote:Op zondag 19 juni 2011 19:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wow had ik niet door.Ik ben heel slecht in cup schatten siewosie. Maar dat lijkt me kut ja.
Maar het is ook erg om een doorsnee maat te hebben hoor, zoals ik.
quote:Op zondag 19 juni 2011 19:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
E
Dus ik ga kijken onder gewoon BH's, hebben ze wel E, maar geen 70E
IK HAAT HET SOMS
Mother of god, dat is intens!quote:Op zondag 19 juni 2011 19:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik had zelfs F
maar door het vele afvallen zijn ze gelukkig een maat kleiner geworden.
Ok je zou het niet zeggen bij mij, dat geef ik toe, maar het is toch echt 70E nu
En had zo leuk setje gevonden, en dan hebben ze niet mijn maat... Had ik nou maar C of D
Ik heb die furie wel eens over me heen gekregen toen ik ze door elkaar haaldequote:Op zondag 19 juni 2011 19:46 schreef Bellatrix het volgende:
Miauw had een beetje van Marlalala, die konden allebei soms zo lekker vurig en temperamentvol zijn.![]()
quote:
het is echt waarquote:Op zondag 19 juni 2011 19:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mother of god, dat is intens!Maar bij jou lijken ze an sich niet echt buiten proportie, vond ik dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan naar EU kijken he
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 19-06-2011 19:57:31 ]
Party hard: Tha Anthem!quote:Op zondag 19 juni 2011 19:55 schreef PatriQue89 het volgende:
When i cam to Kally's House, and i saw all those people party..
i thought: WHAT THA FACK?
Ja daar spreek ik er ook nog wel.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:57 schreef Kally het volgende:
Ik heb Miauw gewoon gesproken op FB, dus zal wel druk zijn
Ik toen ik een paar keer meldde dat het kloons van elkaar warenquote:Op zondag 19 juni 2011 19:55 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik heb die furie wel eens over me heen gekregen toen ik ze door elkaar haalde.
Ik vind het zo'n dikke track hè.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 juni 2011 19:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Waarom hebben mannen geen borsten, en bh's... zo sexy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, dat dus.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik toen ik een paar keer meldde dat het kloons van elkaar waren![]()
Waarom klikte ik op die spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom.![]()
Ohw jaquote:Op zondag 19 juni 2011 19:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja, dat dus.
En het hele Sumera gedoe.
Ik heb net nieuwe van SappfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En een bustiertje
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
PIKSquote:Op zondag 19 juni 2011 19:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb net nieuwe van Sappf
En een bustiertje
Bustiertjes.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:59 schreef Kally het volgende:
[..]
En een bustiertje
Sumera.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja, dat dus.
En het hele Sumera gedoe.
waar heb jij hem besteld?quote:Op zondag 19 juni 2011 19:59 schreef Kally het volgende:
[..]
En een bustiertje
Omdat er anders helemaal niets meer anders aan is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
quote:Op zondag 19 juni 2011 20:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Omdat er anders helemaal niets meer anders aan is.
Die meid die had moeten winnen in plaats van Quasimodo!!quote:
Ja, want vrouwen hebben borsthaar en zien eruit als halve chimpansees... toch?quote:Op zondag 19 juni 2011 20:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Omdat er anders helemaal niets meer anders aan is.
Precies.quote:
Mwah, hij iig nietquote:Op zondag 19 juni 2011 20:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die meid die had moeten winnen in plaats van Quasimodo!!
Wat is er met haar haar gebeurd?quote:
Hoe weet je dit van mij?quote:Op zondag 19 juni 2011 20:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, want vrouwen hebben borsthaar en zien eruit als halve chimpansees... toch?
Nee weg ermee!quote:
die is leukquote:Op zondag 19 juni 2011 20:02 schreef Kally het volgende:
Pat?
http://www.vd.nl/dames/li(...)search&from=overview
Ik snap idd ook nog steeds niet waarom ze die zo goed vondenquote:Op zondag 19 juni 2011 20:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee weg ermee!
Hoe verkracht ik Paint it black???
Nou zo dus
Ja Sappf welquote:
Je PI verraadt je.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee weg ermee!
Hoe verkracht ik Paint it black???
Nou zo dus
ik ook nietquote:Op zondag 19 juni 2011 20:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik snap idd ook nog steeds niet waarom ze die zo goed vonden![]()
Yep bij dat bustiertje zit nog een bandje extra wat ik heb, dat loopt om je nek, hij is ergquote:Op zondag 19 juni 2011 20:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Dat zijn die bh's die je mag laten zien toch
WTFquote:Op zondag 19 juni 2011 20:05 schreef Bellatrix het volgende:
Hihi, als je transgender zoek op Google krijg je een regenboog!
Vind ik helemaal bij je passen.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:03 schreef Kally het volgende:
En deze![]()
http://www.vd.nl/dames/li(...)20bustier&cid=799492
quote:Op zondag 19 juni 2011 20:05 schreef Bellatrix het volgende:
Heeft Sapph ookquote:
Ik zag hem en dacht hebben hebben hebbenquote:
Wat. de. neuk.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:05 schreef Bellatrix het volgende:
Oehquote:Op zondag 19 juni 2011 20:02 schreef Kally het volgende:
Pat?
http://www.vd.nl/dames/li(...)search&from=overview
http://www.vd.nl/search.jsf?searchQuery=sppf+badmodequote:Op zondag 19 juni 2011 20:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar ik wil een rood/witte....
Dat staat altijd mooi bij mijn bruin gekleurde huid
ja maar wel met beugelquote:Op zondag 19 juni 2011 20:08 schreef Kally het volgende:
[..]
http://www.vd.nl/search.jsf?searchQuery=sppf+badmode
Wat een toeval
Staan er meerquote:
Die is gaaf, maar die kan ik weer niet aanquote:Op zondag 19 juni 2011 20:09 schreef Kally het volgende:
Omg
Bikini
http://www.vd.nl/dames/ba(...)search&from=overview
Broekje is niet mooiquote:Op zondag 19 juni 2011 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die is gaaf, maar die kan ik weer niet aan
Ja van de hele LGBT beweging eigenlijk.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:10 schreef Zeroku het volgende:
Ah gevonden.
pride2011.png
Is die regenboog het logo van de Gay Pride?
Bij zoeken op "Gay Pride", "Gay" "bisexual" en "Lesbian" komt-ie idd ookquote:Op zondag 19 juni 2011 20:10 schreef Zeroku het volgende:
Ah gevonden.
pride2011.png
Is die regenboog het logo van de Gay Pride?
Voila.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja van de hele LGBT beweging eigenlijk.
Sinds wanneer is dat?quote:Op zondag 19 juni 2011 20:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bij zoeken op "Gay Pride", "Gay" "bisexual" en "Lesbian" komt-ie idd ook
quote:test
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.halloOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Hehehequote:
quote:
quote:test
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo
[/quote]
Spuit 11![]()
quote:
Sinds homo's de wereld gaan overnemen, aars voor aars.quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 20:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Sinds homo's de wereld gaan overnemen, aars voor aars.
[..]
[..]
[..]
Ik kreeg ongeloof beelden van mensen dat ik dat oranje schepsel niet wasquote:
quote:
quote:
hoi!quote:
*maakt een SOGGGend geluidjequote:Op zondag 19 juni 2011 20:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[..]
[..]
hoi!
Willen jullie de komende 10 minuten mijn SOG zijn?daarna moet ik weer studeren
Maare, SOG? Dat is pas iets dat september betekend?quote:Op zondag 19 juni 2011 20:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik wist dat ik op je kon rekenen![]()
Me toooo.quote:
euh, en nu in het NEderlands?quote:Op zondag 19 juni 2011 20:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maare, SOG? Dat is pas iets dat september betekend?
quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 20:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw die begon om 8 uur... kut
*ook aanzet
Dat is zo'n teringgoede film.quote:
Hoe goed?quote:
SOG, dat is toch een begrip dat (voor mij) September 2011 betekend?quote:
twitter:Jessicaxvw twitterde op zondag 19-06-2011 om 19:51:33okee ik heb patat gehaald voor papa mijn bijdragen aan de vaderdag ahaha reageer retweet
en bedankt maar weer hè?quote:Op zondag 19 juni 2011 20:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
SOG, dat is toch een begrip dat (voor mij) September 2011 betekend?
De Blu-ray staat hier in de kastquote:Op zondag 19 juni 2011 20:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Alleen die reclames.Lang leve dvd's en downloads
Dat ahaha maakt het af.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:27 schreef iBenny het volgende:
twitter:Jessicaxvw twitterde op zondag 19-06-2011 om 19:51:33okee ik heb patat gehaald voor papa mijn bijdragen aan de vaderdag ahaha reageer retweet
Komt wel goed schatjequote:Op zondag 19 juni 2011 20:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en bedankt maar weer hè?ik ga dood van de stress hier
10 minuten zijn voorbij...quote:Op zondag 19 juni 2011 20:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[..]
[..]
hoi!
Willen jullie de komende 10 minuten mijn SOG zijn?daarna moet ik weer studeren
Je patronusvorm?quote:
Juus!quote:Op zondag 19 juni 2011 20:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
maar je bent wel lief!
Nou, ajuuuuus!
Dat is een beetje een dooddoener, Jeffrey.quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 20:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat is een beetje een dooddoener, Jeffrey.
Sorry.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat is een beetje een dooddoener, Jeffrey.
Georgina verbaan retweette haar laatst..quote:Op zondag 19 juni 2011 20:27 schreef iBenny het volgende:
Herkenbaar,quote:Op zondag 19 juni 2011 20:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb zó geen zin meer om te studeren
Ik ga nog 1,5 jaarquote:Op zondag 19 juni 2011 20:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb zó geen zin meer om te studeren
Whehehe...quote:Op zondag 19 juni 2011 20:38 schreef Zeroku het volgende:
Echt... Ik kijk wat ik volgend jaar het eerste blok heb:
•Juridische Gespreksvaardigheden
•Financieel management
•Verbintenissenrecht I
•Bestuursrecht vergunningen
•Bestuursrecht handhaving![]()
.
oh, het studeren an sich vind ik prima, en normaal vind ik leren ook neit zo erg, maar zit met m'n hoofd vooral bij de emigratie op 't momentquote:
Twee vakken bestuursrechtquote:
Ja, verlaat het zinkende schip!!!quote:Op zondag 19 juni 2011 20:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh, het studeren an sich vind ik prima, en normaal vind ik leren ook neit zo erg, maar zit met m'n hoofd vooral bij de emigratie op 't moment
Bestuursrechtquote:Op zondag 19 juni 2011 20:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Twee vakken bestuursrecht. Financieel Management
. Gespreksvaardigheden
.
Ja naja, het vak gespreksvaardigheden zal wel meevallen, maar de opleiding kennende zullen ze er wel zo'n achterlijk vrouwtje uit het werkveld voor hebben aangenomen, die al zenuwachtig wordt van twee leerlingen.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bestuursrecht! Financieel management, belastingrecht? Fiscaal recht?
Gespreksvaardigheden
Ik heb ergggg goede mensen daarvoor. Mijn SLBer, Twee mannen, een vrouw.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja naja, het vak gespreksvaardigheden zal wel meevallen, maar de opleiding kennende zullen ze er wel zo'n achterlijk vrouwtje uit het werkveld voor hebben aangenomen, die al zenuwachtig wordt van twee leerlingen.
Hopelijk heb ik er ook geluk mee, maar ik ben er bang voorquote:Op zondag 19 juni 2011 20:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb ergggg goede mensen daarvoor. Mijn SLBer, Twee mannen, een vrouw.
Toffe mensen
Hmmmquote:Op zondag 19 juni 2011 20:45 schreef Zeroku het volgende:
•Formeel strafrecht
•Materieel strafrecht
•Rechtspsychologie en ethiek
•Formuleren
•Solliciteren
Gelukkig is blok twee beter,.
Acht blokken van 10 weken?quote:Op zondag 19 juni 2011 21:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hmmm
even uit mijn hoofd
Blok 1:
Algemeen inleidend - Juridische methodes en technieken - Project - Inleiding professioneel communiceren
Blok 2:
Bestuursrecht - Juridische methodes en technieken II - Professioneel communiceren mondeling - project - Management en Organisatie I
Blok 3:
Onderzoeksvaardigheden - Sociale Psychologie - Engels - Professioneel communiceren schriftelijk I - Privaatrecht I - project
Blok 4:
Arbeidsrecht - Kwaliteit van Arbeid - Project - Professioneel communiceren mondeling II
Blok 5:
Consumentenkoop - Privaatrecht II - project - mediation
Blok 6:
Sociale zekerheidsrecht - Europees recht - conflictmanagement I - project
Blok 7:
Vreemdelingenrecht - Conflictmanagement II - Strafrecht - Engels II - Agressie/weerstand - project
Blok 8:
Bestuursprocesrecht - Wet werk en Bijstand - Onderzoeksvaardigheden II - project
Ah, okay.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
blok 1 - 4 eerste jaar
blok 5 - 8 tweede jaar
Mja, jij krijgt meer niet-juridische vakken. Dat ligt mij niet zo.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik deed het anders, regelmatig een herretje
Jij bent niet zo van het sociale he.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mja, jij krijgt meer niet-juridische vakken. Dat ligt mij niet zo.
Dingen als professioneel communiceren trekken mij niet echt nee. Ik heb liever 20 arresten die ik morgen moet kennen dan een gesprek voorbereiden in groepjes en weet ik allemaal wat.quote:
Nou ja, dat in groepjes is inderdaad kut. Maar ik vind de praktijk zelf toffer.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dingen als professioneel communiceren trekken mij niet echt nee. Ik heb liever 20 arresten die ik morgen moet kennen dan een gesprek voorbereiden in groepjes en weet ik allemaal wat.
Klopt niet eens,quote:
Ook dat zie ik nu net...quote:
quote:Update 18:45: De persoon die de nickname Joepi91 hanteert, laat aan Tweakers.net per mail weten dat hij geenszins onderdeel is van LulzSec en ook nooit betrokken is geweest bij de activiteiten van de hackersgroepering. Hij stelt dat de schrijver op de LulzSec Exposed-blog, die Nonynews zou heten, doelbewust desinformatie wil verspreiden. De gepubliceerde irc-logs zou bovendien niet van een specifiek LulzSec-kanaal afkomstig zijn. Wel claimt de tiener dat hij personen kent die actief zijn binnen LulzSec en dat hij door hen is uitgenodigd in het betreffende chatkanaal op irc: "Er is een overlap tussen Anonymous en LulzSec, en omdat ik erg nauw betrokken ben bij Anonymous is het dus niet heel erg vreemd dat ik mensen die betrokken zijn bij LulzSec ook ken". Ook bevestigt Joepi91 dat hij de eigenaar is van de website Anonnews.org.
'nauw betrokken met Anonymous'quote:Op zondag 19 juni 2011 21:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ook dat zie ik nu net...
Tweakers (Bron):
[..]
Deze sowiesoquote:Op zondag 19 juni 2011 21:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Plaatjes zijn altijd mooier dan het echie.
Ik ken het appartementquote:Op zondag 19 juni 2011 21:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Plaatjes zijn altijd mooier dan het echie.
Woensdag toch nie?quote:Op zondag 19 juni 2011 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
Wat een baggerweer de komende 2 weken
Jawel.quote:
Als het volgend weekend maar droog is.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
Wat een baggerweer de komende 2 weken
Keiharde regenquote:Op zondag 19 juni 2011 21:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Als het volgend weekend maar droog is.
Neen!quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 21:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat Almere sinds ergens eind vorig jaar bij Brabant hoort
Waarom kreeg ik door deze post 'Mijn luchtballen vliegt naar de zon' in mijn kop? #thomasbergequote:
Bewolkt boven Assen, zegt de verwachting.quote:
Uitlaatklep voor de rest van de wereldquote:Op zondag 19 juni 2011 21:46 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Bewolkt boven Assen, zegt de verwachting..
Uitlaten zullen er wel zijn ja.quote:
Jazeker. En zoals elk jaar weer op de fiets heenquote:
er lagen veel zakken chips, Celebrations en ze waren allemaal op. Johan Vlemmix keek er van op. Wat een aardige man!quote:
Haha.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
er lagen veel zakken chips, Celebrations en ze waren allemaal op. Johan Vlemmix keek er van op. Wat een aardige man!
Ik eet sinds de Plus reclame alleen nog maar lamsoortjesquote:Op zondag 19 juni 2011 21:50 schreef Bellatrix het volgende:
Ik wil naar de Plus en broccoli's persen in plaats van sinaasappels.
Edgar, de excuusneger van onze generatie.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik eet sinds de Plus reclame alleen nog maar lamsoortjes
Edgar is een baasquote:Op zondag 19 juni 2011 21:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Edgar, de excuusneger van onze generatie.
voor mij welquote:Op zondag 19 juni 2011 21:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geen zon betekent niet meteen baggerweer he
Stam+t.quote:
quote:
Trusten, veel plezier morgen!!quote:Op zondag 19 juni 2011 22:01 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga Kyra uitlaten en dan ook op tijd slapen
Weltrusten
Stiekem vind ik best een hoop liedjes leukquote:
Nou dan!quote:Op zondag 19 juni 2011 22:02 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Stiekem vind ik best een hoop liedjes leuk.
Ik moet mijn bed nog opmaken... ik heb zoooo geen zinquote:
Slaapt er iemand bij je?quote:Op zondag 19 juni 2011 22:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik moet mijn bed nog opmaken... ik heb zoooo geen zin
Jep.. clean sheets. The works...quote:Op zondag 19 juni 2011 22:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Slaapt er iemand bij je?
Zo nee.. gewoon weer zo instappen..
of bedoel je schone lakens enzo?
Note to you:quote:Op zondag 19 juni 2011 22:06 schreef Renesite het volgende:
Zaterdag weer een barbecue... Ik ga zooo moddervet worden!
Say what?quote:Op zondag 19 juni 2011 21:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarom kreeg ik door deze post 'Mijn luchtballen vliegt naar de zon' in mijn kop? #thomasberge
Ga heel snel leuke dingen zeggen! Positief moddervet en zo!quote:
Jij hebt me nog nooit gezien!quote:
Ik heb twee zakken chips weggevroten.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ga heel snel leuke dingen zeggen! Positief moddervet en zo!
Ow jawel, je hebt mij een keer op facebook uitgenodigd.quote:
Ow heul wel. Alleen ik heb geen weekend OV, ik ben op vakantie of heb tentamens een week later. Iets met 'het komt nooit uit'quote:
Ik reepjes rundvlees en weet ik velquote:
Maar, als je gaat heb je mij als reisgezelschap. Dat is wel gezellig!quote:Op zondag 19 juni 2011 22:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow heul wel. Alleen ik heb geen weekend OV, ik ben op vakantie of heb tentamens een week later. Iets met 'het komt nooit uit'
En ik heb een broertje dood aan het 'Utrecht is lekker centraal'
Groningen meets kom ik over het algemeen wel
[..]
Ik reepjes rundvlees en weet ik vel
quote:Op zondag 19 juni 2011 22:13 schreef Renesite het volgende:
Heb de afgelopen 10 maanden 160 nieuwe mensen leren kennen!
Op professioneel vlak, weliswaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |