okquote:Op zondag 19 juni 2011 19:44 schreef Bellatrix het volgende:
Zeroku, jouw TT's slaan dood als Heineken bier.
Mwoh.. ze blijft zolang nog daaar tot ze een huis heeft..quote:Op zondag 19 juni 2011 19:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
echt
Ow dat zou mijn mama nooit doen gelukkig, die zou me direct weer in huis nemen
Hoe oud is ze?quote:Op zondag 19 juni 2011 19:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mwoh.. ze blijft zolang nog daaar tot ze een huis heeft..
Lekker, met 2 kindjes, en een uitkering
Geen voorleesstem meerquote:Op zondag 19 juni 2011 19:44 schreef Bellatrix het volgende:
Maar geen idee verder, ze heeft geen zin meer om te FOK!ken ofzo.
quote:Op zondag 19 juni 2011 18:12 schreef charmed_angel het volgende:
Benny hij wilde/durfde niet op de foto
http://cityville.wikia.com/wiki/Goalsquote:Op zondag 19 juni 2011 18:57 schreef charmed_angel het volgende:
Benny ? jij had laatst een site met al die doelen voor CV.... Heb je de link?
Ow dat is wel beterquote:Op zondag 19 juni 2011 19:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mwoh.. ze blijft zolang nog daaar tot ze een huis heeft..
Lekker, met 2 kindjes, en een uitkering
Ik heb het echt geprobeerd bennyquote:Op zondag 19 juni 2011 19:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Belachelijk
[..]
http://cityville.wikia.com/wiki/Goals
ze zit ook niet meer in V&A SC?quote:Op zondag 19 juni 2011 19:44 schreef Bellatrix het volgende:
Maar geen idee verder, ze heeft geen zin meer om te FOK!ken ofzo.
En al 2 kinderen? Knalt erop.quote:
Neen.quote:
Nee..quote:Op zondag 19 juni 2011 19:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow dat is wel beter
Heeft ze geen werk dan?
Laatste post was twee maanden terug.quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 19:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee..
ze werd ontslagen na een grote bek tegen de baas.. (mijn zus is het tegenovergestelde van mij! )
en toen had ze zoiets van: mwoh.. ik ga lekker 4 maand de ww in
Ja.quote:
Zolang Julius Jaspers maar van mijn bord afblijft.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:49 schreef Bellatrix het volgende:
Zullen we Brabant vertegenwoordigen in de Topchef Battle.
Heb jij zo'n grote tieten?quote:Op zondag 19 juni 2011 19:51 schreef charmed_angel het volgende:
Godver
Waarom lopen de leuke sexy lingerie-setjes maar tot D
Past me netquote:Op zondag 19 juni 2011 19:51 schreef charmed_angel het volgende:
Godver
Waarom lopen de leuke sexy lingerie-setjes maar tot D
Wow had ik niet door.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
E
Dus ik ga kijken onder gewoon BH's, hebben ze wel E, maar geen 70E
IK HAAT HET SOMS
ik had zelfs Fquote:Op zondag 19 juni 2011 19:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wow had ik niet door.Ik ben heel slecht in cup schatten siewosie. Maar dat lijkt me kut ja.
Maar het is ook erg om een doorsnee maat te hebben hoor, zoals ik.
quote:Op zondag 19 juni 2011 19:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
E
Dus ik ga kijken onder gewoon BH's, hebben ze wel E, maar geen 70E
IK HAAT HET SOMS
Mother of god, dat is intens!quote:Op zondag 19 juni 2011 19:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik had zelfs F
maar door het vele afvallen zijn ze gelukkig een maat kleiner geworden.
Ok je zou het niet zeggen bij mij, dat geef ik toe, maar het is toch echt 70E nu
En had zo leuk setje gevonden, en dan hebben ze niet mijn maat... Had ik nou maar C of D
Ik heb die furie wel eens over me heen gekregen toen ik ze door elkaar haaldequote:Op zondag 19 juni 2011 19:46 schreef Bellatrix het volgende:
Miauw had een beetje van Marlalala, die konden allebei soms zo lekker vurig en temperamentvol zijn.![]()
quote:
het is echt waarquote:Op zondag 19 juni 2011 19:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mother of god, dat is intens!Maar bij jou lijken ze an sich niet echt buiten proportie, vond ik dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan naar EU kijken he
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 19-06-2011 19:57:31 ]
Party hard: Tha Anthem!quote:Op zondag 19 juni 2011 19:55 schreef PatriQue89 het volgende:
When i cam to Kally's House, and i saw all those people party..
i thought: WHAT THA FACK?
Ja daar spreek ik er ook nog wel.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:57 schreef Kally het volgende:
Ik heb Miauw gewoon gesproken op FB, dus zal wel druk zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |