De seychellen ofzo?quote:Op zondag 19 juni 2011 19:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tsjah. Zeker de bestemming van VS is een duur geintje, ik vind het wel oke.
Deden wij ook nooit, maar toch maakten wij dat mee.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ga dan ook niet naar een Landall Greenparks zeikzooi en vlieg business class.
Nee, het grappige is dat veel 'ritueel geslacht' vlees, nu helemaal niet 'rirtueel geslacht' is en dat Joden en Moslims al tijden niet hala/kosher eten.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:14 schreef remlof het volgende:
Het "grappige" is dat als alleen islamieten ritueel zouden slachten dat verbod er al lang zou zijn
Ik ben allerminst religieus dus ben ik het met je eens wat dat laatste betreft.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee, en eerlijk gezegd maakt mij dat ook niet zoveel uit. We hebben een discussie over wat de wetgever wel en niet moet doen, en over dat proces geef ik mijn mening. Dat religieuze mensen daar aanstoot aan nemen zal mij worst wezen. Wat mij betreft krijgt vrijheid van godsdienst een wat minder prominente rol in de politieke besluitvorming.
Tsja, dan zal je wel iets verkeerd doen, mijn vakantie begint toch echt al op het moment dat ik ingechecked ben op Schiphol.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Deden wij ook nooit, maar toch maakten wij dat mee.
Mooi inderdaadquote:Op zondag 19 juni 2011 19:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan had je Dion Graus eens horen piepen. Nu moet ie z'n smoel houden van de GBL, want joden
Reden temeer om het ritueel slachten te verbieden. Het verandert dan in de praktijk toch niets.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, het grappige is dat veel 'ritueel geslacht' vlees, nu helemaal niet 'rirtueel geslacht' is en dat Joden en Moslims al tijden niet hala/kosher eten.
Het blijft een raar clubje. Die Graus was ook zo'n blaaskaak omtrent de pitbulls die terecht worden afgeschoten.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan had je Dion Graus eens horen piepen. Nu moet ie z'n smoel houden van de GBL, want joden
Niet gevolgd dat gezeur, maar eerlijk gezegd kan ik het enkel eens zijn met Koos, het interesseert me ook werkelijk geen hol wat ze doen.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah, de kater is nog steeds niet weg?quote:Op zondag 19 juni 2011 19:20 schreef KoosVogels het volgende:
Gelovige Joden zijn cool. Die laten kinderen een hond stenigen.
Er komt natuurlijk een moment dat je moet gaan kijken naar wat prevaleert. Bij een discussie als onderhavige met alle botsende grondrechten is aanzien in het buitenland wat mij betreft niet van doorslaggevend belang.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:19 schreef waht het volgende:
[..]
Ik ben allerminst religieus dus ben ik het met je eens wat dat laatste betreft.
Maar om een extreem voorbeeld te schetsen. Als onze regering openlijk en publiekelijk miljarden gelovigen (moslim, christen, wie dan ook) weet te schofferen is dat niet in ons eigen belang.
Ja, laat Dion daar eens wat van zeggenquote:Op zondag 19 juni 2011 19:20 schreef KoosVogels het volgende:
Gelovige Joden zijn cool. Die laten kinderen een hond stenigen.
Die van mij pas op plaats van bestemming.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tsja, dan zal je wel iets verkeerd doen, mijn vakantie begint toch echt al op het moment dat ik ingechecked ben op Schiphol.
Ik had nog een nummer voor je gevonden, moment.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet gevolgd dat gezeur, maar eerlijk gezegd kan ik het enkel eens zijn met Koos, het interesseert me ook werkelijk geen hol wat ze doen.
Nee als we alleen daar naar kijken ze we ook gekke gerritje dat we hier niet meer aan de doodstraf doen...quote:Op zondag 19 juni 2011 19:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Er komt natuurlijk een moment dat je moet gaan kijken naar wat prevaleert. Bij een discussie als onderhavige met alle botsende grondrechten is aanzien in het buitenland wat mij betreft niet van doorslaggevend belang.
Tsja dan scheelt het een paar dagen.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:21 schreef betyar het volgende:
[..]
Die van mij pas op plaats van bestemming.
Het blijft vooral een hypocriet clubje.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:20 schreef waht het volgende:
[..]
Het blijft een raar clubje. Die Graus was ook zo'n blaaskaak omtrent de pitbulls die terecht worden afgeschoten.
Voor het gevoel wel ja. Eigenlijk zou ik dat niet moeten doen.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tsja dan scheelt het een paar dagen.
Het is een afweging ja, maar het draait dus niet alleen om vrijheid van godsdienst versus dierenwelzijn.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Er komt natuurlijk een moment dat je moet gaan kijken naar wat prevaleert. Bij een discussie als onderhavige met alle botsende grondrechten is aanzien in het buitenland wat mij betreft niet van doorslaggevend belang.
Jahwel, waren ware woorden van mijn kant. Maar goed, niets te nadele van joden hoor. Alle reli's zijn wat mij betreft niet goed wijs.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |