Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3quote:Mister Sm1th (StijnDa)
EpicDude1258 (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
copycat100 (broodjeeimetui)
Ozer86 (druide)
Bardogan (emokid)
Lord Teddybeer (lordteddybeer)
Harregarre (SuperHarregarre)
Guidoble (psychedelicate)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Timnation (Timnation)
Rijstbal (Rijstbal)
DANNYDEKO (DannyDeKo)
mathijs93 (Kamikazie)
The Vital (Shadeauw)
OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FIFAquote:KentdeBruin (kentdebruin)
Smookz (Jepperdeprep)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
Supergeinig (Darkestrah)
fr1tsie (Idioteque)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
EliteXXL (Fenomeno)
Voor zover ik het kan zien ben ik pas de 2e persoon in de geschiedenis van de Fifa11 reeks die het lukt om 3 topics achter elkaar te openen! Alleen StijnDa ging me voor in de periode '40 '41 '42....quote:
aah them good ol' days...quote:Op zondag 19 juni 2011 19:16 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Voor zover ik het kan zien ben ik pas de 2e persoon in de geschiedenis van de Fifa11 reeks die het lukt om 3 topics achter elkaar te openen! Alleen StijnDa ging me voor in de periode '40 '41 '42....
Ah natuurlijk.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:16 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Voor zover ik het kan zien ben ik pas de 2e persoon in de geschiedenis van de Fifa11 reeks die het lukt om 3 topics achter elkaar te openen! Alleen StijnDa ging me voor in de periode '40 '41 '42....
Ik ben er denk ik over een half uur. Moet nog 2x man of the match worden voor een verdienste.quote:
Prima, hier staat ook nog even het nieuws op.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:49 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Ik ben er denk ik over een half uur. Moet nog 2x man of the match worden voor een verdienste.
Haha 5-0 gewonnen met een kwalitatief minder team, ik kan niet klagenquote:Op zondag 19 juni 2011 16:07 schreef Rijstbal het volgende:
Wat een kut pot trouwens Bonzoo. Die laatste
Die eerste 2 doelpunten waren kut!! Daarna had ik er geen zin meer inquote:Op zondag 19 juni 2011 20:07 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Haha 5-0 gewonnen met een kwalitatief minder team, ik kan niet klagendat potje ervoor had ik meer geluk, en ik won nog bijna van je met twente tegen je real.
Geef nou maar toe dat ik beter benquote:Op zondag 19 juni 2011 20:09 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Die eerste 2 doelpunten waren kut!! Daarna had ik er geen zin meer in
Haha dan is het goedquote:
Lekker op jezelf gaan wonen knulquote:Op zondag 19 juni 2011 20:25 schreef StijnDa het volgende:
Jaaa, er komt bezoek langs om half 9. Zit ik weer lekker mee, mag ik niet xboxen.
Fijn als er niets verteld wordt enzo.
Heb je geen xbox op je slaapkamer?quote:Op zondag 19 juni 2011 20:25 schreef StijnDa het volgende:
Jaaa, er komt bezoek langs om half 9. Zit ik weer lekker mee, mag ik niet xboxen.
Fijn als er niets verteld wordt enzo.
Waar ga je studeren?quote:Op zondag 19 juni 2011 20:37 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Komt eraan, volgend jaar studeren![]()
[..]
Nope, woonkamer...
UT is leuker man.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:43 schreef Rijstbal het volgende:
Zijn er dan nog mensen die wel willen clubben?
Nah ik vind het altijd zo'n zootjequote:
Nee gast dan speel je online team playquote:Op zondag 19 juni 2011 20:49 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Nah ik vind het altijd zo'n zootjeIedereen wil de bal enzo.
Als je online met vrienden speelt is dat geen probleemquote:Op zondag 19 juni 2011 20:49 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Nah ik vind het altijd zo'n zootjeIedereen wil de bal enzo.
Ja ik heb niet zoveel vrienden op live die fifa spelen, dus vandaar.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als je online met vrienden speelt is dat geen probleemOnline met wat onbekenden gaat inderdaad niet, dan schiet iedereen gewoon als hij de kans krijgt.
Denk het welquote:Op zondag 19 juni 2011 20:52 schreef StijnDa het volgende:
Rijstbal ik hoop dat ik er om 10 uur ben, kan je dan nog?
Tijdens de wedstrijd gewoon redelijk hard rechtdoor schietenquote:
Nah de meesten duiken naar rechts dus ik schiet hem altijd linksonder of linksboven.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Tijdens de wedstrijd gewoon redelijk hard rechtdoor schietenZe duiken altijd wel een kant op. Dat doe ik in ieder geval
Dat klopt, meestal naar rechts, maar ze gaan alsnog vaker naar links dan dat ze blijven staanquote:Op zondag 19 juni 2011 20:58 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Nah de meesten duiken naar rechts dus ik schiet hem altijd linksonder of linksboven.
Mwah ligt er denk ik aan tegen wie je speelt, als ik speel tegen een noob weten ze soms niet hoe ze moeten duiken.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat klopt, meestal naar rechts, maar ze gaan alsnog vaker naar links dan dat ze blijven staan
Hoe vaak speel je nou tegen een noob? Dan sta je bovendien toch al 3-0 voor dus dat lijkt me geen probleem, dan is het ook leuker om hem de kruising in te rammen.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:00 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Mwah ligt er denk ik aan tegen wie je speelt, als ik speel tegen een noob weten ze soms niet hoe ze moeten duiken.
Haha oke oke, jij schiet hem graag door het midden ik links.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:02 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hoe vaak speel je nou tegen een noob? Dan sta je bovendien toch al 3-0 voor dus dat lijkt me geen probleem, dan is het ook leuker om hem de kruising in te rammen.
Agbonlahor kan alleen maar rennen, rennen & rennen. Gebruikt door noobsquote:Op zondag 19 juni 2011 21:05 schreef Bonzoo het volgende:
Btw wat wordt er bedoeld met lapohunter/agbonlahor? Wat is er mis met agbon?
Ah oke, ja hij is wel snel.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:06 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Agbonlahor kan alleen maar rennen, rennen & rennen. Gebruikt door noobs
Gabriel is een snelle jongen, net als tobi-wan die alle lapo's jatquote:Op zondag 19 juni 2011 21:05 schreef Bonzoo het volgende:
Btw wat wordt er bedoeld met lapohunter/agbonlahor? Wat is er mis met agbon?
achjaquote:Op zondag 19 juni 2011 21:13 schreef OmniRocket het volgende:
haha mash miste een pingel recht door het midden
hardquote:Op zondag 19 juni 2011 21:15 schreef StijnDa het volgende:
Echt?!Hard geschoten ook of gewoon kort tikje B?
Een penalty recht door het midden en iets boven de keeper werkt 100%. Nog zo'n makkelijk te exploiten glitch in FIFA11.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:13 schreef mash_ het volgende:
haha ! weer penalty gemist. Dat recht door schieten werkt nietk luister nooit meer naar jullie!
ja dat dacht ik ook alquote:Op zondag 19 juni 2011 21:16 schreef laucas het volgende:
mash, je verneukt MIJN 2e penalty, geef 'm dan af slet!
ja volgende wedstrijd weerquote:Op zondag 19 juni 2011 21:34 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
ja , niet handig.. maar we moeten ff weer scoren
Ja deed ik toen we achterstonden en nog 10 min te spelen hadden ofzo.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:35 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
laatste aanval was een goede... is er iemand die trouwens ons aanvallend zet?
nee, dat was egoquote:Op zondag 19 juni 2011 21:35 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja deed ik toen we achterstonden en nog 10 min te spelen hadden ofzo.
eh?quote:Op zondag 19 juni 2011 21:37 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
nee, dat was ego.. die ene die we overspeelde
hehe ok, die was echt op laatste moment, niet 10min daarvoorquote:Op zondag 19 juni 2011 21:38 schreef mash_ het volgende:
[..]
eh?Ik heb het over op aanvallend zetten. niet over die aanval
Nee, had al eerder op aanvallend gezet nog voor de rodekaartquote:Op zondag 19 juni 2011 21:38 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
hehe ok, die was echt op laatste moment, niet 10min daarvoor
quote:
Even een party maken?quote:Op zondag 19 juni 2011 21:41 schreef Tobi-wan het volgende:
Lijkt twitter wel dit. PS3 club heeft geen mics neem ik aan?
Ja, wij moeten 1-2tje aangaan. lukte al paar keer goed. En dan een voorzet naar de 2e paal. dan kan je hem er zo inkoppenquote:Op zondag 19 juni 2011 22:00 schreef laucas het volgende:
Ik ben heletijd aanspeelbaar op de zijkant
Corners mogen er ook wel meer ingekopt worden
Ik voor eigen succes?quote:Op zondag 19 juni 2011 22:21 schreef laucas het volgende:
Ik geef 'm vaak zat voor maar als je niet in goede positie zie lopen dan probeer ik zelf wat. En jij gaat ook vaak genoeg voor eigen succes![]()
ach ja, ze hebben vaak genoeg ook met dribbel gescoord.. beetje gevarieerd enzo, komt wel goedquote:Op zondag 19 juni 2011 22:23 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik voor eigen succes?Dat valt mee hoor. ik dribbel bijna niet. Maar sta vaak goed maar dan speel je niet hoog
Maar werkt wel goed want laatste 3 doelpunten waren via een hoge voorzet
dat was echt een goede steekbalquote:Op zondag 19 juni 2011 22:26 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja kutik liep terug uit buitenspel.. komt precies de bal tegen me aan
mc wat? fail?quote:Op zondag 19 juni 2011 22:42 schreef laucas het volgende:
muhahahah mash mcphail![]()
mooie voorzet weer, wie was dat?![]()
laatste had je ook kunnen afspelen maar boeie, gewonnen
ik, mash, jij de voorzetten?quote:Op zondag 19 juni 2011 22:42 schreef laucas het volgende:
muhahahah mash mcphail![]()
mooie voorzet weer, wie was dat?![]()
laatste had je ook kunnen afspelen maar boeie, gewonnen
Ja dat slaat helemaal nergens op.. ik heb een afwerking van 96. en dan schiet je zo overquote:
wtf nu doet de pc de anyquote:Op zondag 19 juni 2011 22:54 schreef OmniRocket het volgende:
internet lag er ff uit, zit niet meer in game
ff drinken pakken
des te sneller kom je tegen iemand die je goede partij biedtquote:Op zondag 19 juni 2011 23:03 schreef Tauchmeister het volgende:
Godverdomme zeg, ik durf niet eens meer te scoren omdat al die flikkers leaven
Praten er nog mensen terug dan? Of is het 1richtingsverkeer?quote:
ik wordt genegeerd.. story of my lifequote:Op zondag 19 juni 2011 23:09 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Praten er nog mensen terug dan? Of is het 1richtingsverkeer?
boeiend ik speel toch nog maar 1 wedstrijdquote:Op zondag 19 juni 2011 23:21 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
ja
laten we naar irc.fok.nl gaan. spammen we het hier niet zo vol
#fok.fifa.clubs
quote:Op zondag 19 juni 2011 23:44 schreef ajacied4lf het volgende:
Centrale verdediger![]()
Ik ga ervoor zorgen dat we de 0 houden
jij koopt serieus bronzen contracten voor je gouden spelers?quote:Op maandag 20 juni 2011 00:01 schreef Pino0 het volgende:
Al mijn contracten zijn verlopen, hoe kan ik ze allemaal meteen grote contracten geven? Dus niet voor elke wedstrijd 1-.-
heb alleen maar bronzen spelers, alleen gomez niet, net aangekocht, sta op 2-2-3.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:02 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
jij koopt serieus bronzen contracten voor je goude spelers?
ja , ze zijn wel iets duurder... maar kosten/wedstrijd is lagerquote:Op maandag 20 juni 2011 00:03 schreef Pino0 het volgende:
[..]
heb alleen maar bronzen spelers, alleen gomez niet, net aangekocht, sta op 2-2-3.
kan je door een hoger contract te kope meer wedstrijden spelen met 1?
maar hoe moet het?quote:
Verkoop je spelers en koop ze terug met contracten.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:27 schreef Pino0 het volgende:
[..]
maar hoe moet het?
ik heb verloren tegen 1 heel gouden team en 1 zilver gemixt met 4 goud
de rest gewonnen en gelijk volgens mij
en nu moet ik in 1x 10man van een contract voorzien? kan je me wat tips geven?
waarom geen gouden?quote:Op maandag 20 juni 2011 00:19 schreef Pino0 het volgende:
godverdomme, al de zoveelste
een zilver contract kost 400/600 en ik moet voor mijn hele kk team, met 2.4k coins
HOE ???
Echt he, elke actie op het veld wordt hier beschreven door die ps3'ers.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
omdat het kanen omdat de ps3ers geen headsets kunnen betalen
En daarbij de missers op de lat en de blunders van de keeper en we waren al 4 topics verder.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:38 schreef Rijstbal het volgende:
Als wij iedere keer zouden posten over onze missers die tegen de paal aankwamen dan was het topic allang vol
ik voel me aangesprokenquote:Op maandag 20 juni 2011 01:38 schreef Rijstbal het volgende:
Als wij iedere keer zouden posten over onze missers die tegen de paal aankwamen dan was het topic allang vol
De hele wereld lijkt ineens door te hebben dat je gewoon altijd gold cards moet halen en niet silver of brons (tenzij je die toevallig nodig hebt). Het was tot deze week bijna altijd zo dat silver healing cards duurder waren dan gold vanwege de schaarstequote:Op maandag 20 juni 2011 01:29 schreef Bonzoo het volgende:
Heal cards zijn opeens dik duur, hele dag al!
Normaal pak je wel een gold heal card voor 400/450, kreeg ze nu niet goedkoper dan 750.
Ja maarja meestal ligt het een beetje aan de blessure wat je koopt.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De hele wereld lijkt ineens door te hebben dat je gewoon altijd gold cards moet halen en niet silver of brons (tenzij je die toevallig nodig hebt). Het was tot deze week bijna altijd zo dat silver healing cards duurder waren dan gold vanwege de schaarstex1000
Klopt, en dat is ook logisch. Maar veel mensen gingen standaard voor zilver bij een blessure van 2 wedstrijden en negeerden dan de goedkopere gouden kaarten..echt wazig. Goud was vaak max 500 en zilver altijd wel 700+quote:Op maandag 20 juni 2011 01:50 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Ja maarja meestal ligt het een beetje aan de blessure wat je koopt.
Als ik bijvoorbeeld arm +2 blessure heb kijk ik bij silver voor een arm+2 kaart of anders bij goud voor een arm+5 kaart. Gewoon wat het goedkoopste is, maar het zuigt gewoon nu.
Ja maar dat zijn van die domme Engelse kindjes die niet verder kijken dan hun neus lang is.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klopt, en dat is ook logisch. Maar veel mensen gingen standaard voor zilver bij een blessure van 2 wedstrijden en negeerden dan de goedkopere gouden kaarten..echt wazig. Goud was vaak max 500 en zilver altijd wel 700+
Lol, nog gewonnen?quote:Op maandag 20 juni 2011 02:00 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik speel net tegen een vol IF bundesliga team. Met 89 Robben, Ribery, Toty Gomez etc etc. Volgens mij het beste team wat je in de bundesliga kan maken.
Daar sta ik dan met mijn 'Under 80 team'..... Hij komt in de 21e minuut op voorsprong. Ik pak hem in de 23e minuut gelijk terug!
-> http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/78838510
En wat gebeurt er in de 24e minuut?
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/78838938
Ja net aan... Ik scoorde aan het begin van de 2e helft de 2-1. Maar opeens begon het in de 80e minuut keihard te laggen, toen kon hij best makkelijk de 2-2 scoren in de 90e minuut. Gelukkig kopte Suazo een minuut later nog de 3-2 erin, ook tijdens die lag. Maar was wel relaxede tegenstander, gaf gewoon een compliment en zei dat z'n provider soms echt kut is.quote:
Is altijd wel relaxt ja als je tegenstanders hebt die gewoon normaal doen.quote:Op maandag 20 juni 2011 02:12 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja net aan... Ik scoorde aan het begin van de 2e helft de 2-1. Maar opeens begon het in de 80e minuut keihard te laggen, toen kon hij best makkelijk de 2-2 scoren in de 90e minuut. Gelukkig kopte Suazo een minuut later nog de 3-2 erin, ook tijdens die lag. Maar was wel relaxede tegenstander, gaf gewoon een compliment en zei dat z'n provider soms echt kut is.
Iets voor 100k verkopen terwijl je het voor 1 miljoen kan discarden, dat daar mensen intrappen.quote:Op maandag 20 juni 2011 02:14 schreef Tim86 het volgende:
die nieuwe scam is echt slecht..krijg nu dagelijks een paar messages van mensen die een mod-kit willen verkopen die je voor een X aantal coins kan discarden..die willen ze dan voor 50 tot 100K verkopen en je kan hem voor een miljoen ofzo discarden..yeah right
Die van gister van mij kon daar wel bijquote:Op maandag 20 juni 2011 12:15 schreef laucas het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/videos/fifa11-misses02
haha ik heb helemaal dubbel gelegen
Nee, ren vermogen, dat zegt hij tochquote:
Kijk gewoon voor één keer in OP?quote:Op maandag 20 juni 2011 13:22 schreef Pino0 het volgende:
Hoe kan ik zorgen dat mijn spelers niet met 60% van hun ren vermogen beginnen bij UT?
Zorg dat de fitness hoger isquote:Op maandag 20 juni 2011 13:22 schreef Pino0 het volgende:
Hoe kan ik zorgen dat mijn spelers niet met 60% van hun ren vermogen beginnen bij UT?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
quote:Op maandag 20 juni 2011 13:44 schreef Rijstbal het volgende:
Ik heb Wagner Love verkocht. Wat een waardeloze speler is dat zegGelijk Kerzhakov daarna gekocht. Echt een TANK!
En nog verrassend snel ook.
Het is geen pizza!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 juni 2011 13:44 schreef Rijstbal het volgende:
Ik heb Wagner Love verkocht. Wat een waardeloze speler is dat zegGelijk Kerzhakov daarna gekocht. Echt een TANK!
En nog verrassend snel ook.
Wil je nog een potje doen vandaag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drinking for the motherland, thinking for myself.
Bestel er meteen 2quote:
Zo'n afstandsschot heb ik nog niet geprobeerd. Gaat me ook niet lukken denk ikquote:Op maandag 20 juni 2011 13:48 schreef laucas het volgende:
Mr. Love is ruk inderdaad![]()
Hoe loopt je Welliton?
![]()
![]()
Gewoon proberenquote:Op maandag 20 juni 2011 14:56 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Zo'n afstandsschot heb ik nog niet geprobeerd. Gaat me ook niet lukken denk ik![]()
Welliton is nog steeds geweldig. Vind hem beter dan Doumbia.
Haha dat zuigt. Zie ook net dat eerste IF gemiddeld duurder isquote:
Ik maak ze ook vaak met Fer(73). Had gisteren een heerlijke..vanaf de zijlijn met een horizontale steekpass breedgelegd en ineens uitgehaald. Daarna verloor ik op zo'n frustrerende manier in blessuretijd dat ik vergat om de replay te saven alleenquote:Op maandag 20 juni 2011 15:07 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Gewoon proberenIk had er laatst zo een met Essien en zelfs een met Suazo (79)
Ik speel ook erg graag met m'n bronze's! Ucheboquote:Op maandag 20 juni 2011 15:12 schreef jpg97 het volgende:
Eergisteren met mijn brons eredivisie team gewonnen van een volledig IF Ligue 1 team met 4-1 en daarna tegen een Premier League team met Rooney en Drogba met 1-0
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#jB7e5Pxtba3Cqquote:Op maandag 20 juni 2011 15:25 schreef laucas het volgende:
[..]
Ik speel ook erg graag met m'n bronze's! Uchebo![]()
Linkje van je team?
Ok ik ben erquote:
Waarom zou je niet welkom zijn?quote:Op maandag 20 juni 2011 17:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
denk het wel als ik nog welkom bendan hoor ik het wel.
Daar hadden we allemaal wel last vanquote:Op maandag 20 juni 2011 18:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
na al die missers in de laatste paar potjes![]()
nee hij liep vast na de gelijkmakerquote:Op maandag 20 juni 2011 18:06 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Daar hadden we allemaal wel last van![]()
Ging jij gister trouwens gewoon weg? Of was die bij jou ook vast gelopen?
Ohja Ik zat er als enige nog inquote:Op maandag 20 juni 2011 18:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee hij liep vast na de gelijkmaker
serieus?quote:Op maandag 20 juni 2011 18:17 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Ohja Ik zat er als enige nog in2-1 verloren.
Ik ook alleen mijn speler heeft super erge lagg. Als ik bijf stop met lopen loopt hij nog een seconde verder. ook met pasen als ik klik duurt het een seconde voordat er iets gebeurd.. Dus heeft echt geen zin zo. ik kan echt niet normaak spelen,quote:
kan je wisselen?quote:Op maandag 20 juni 2011 19:00 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik ook alleen mijn speler heeft super erge lagg. Als ik bijf stop met lopen loopt hij nog een seconde verder. ook met pasen als ik klik duurt het een seconde voordat er iets gebeurd.. Dus heeft echt geen zin zo. ik kan echt niet normaak spelen,
mash.. laat nou eens ook iemand anders de pingel nemenquote:Op maandag 20 juni 2011 19:07 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dit is mijn laatste wedstrijd. Ga zo naar fitness misschien kom ik vanaaf nog wel
ja. pffffquote:Op maandag 20 juni 2011 19:18 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Waren wel spannende potjes vanmiddag he
Sowieso die penal omdat we het gisteren daar over gehad hadden, dat ik zei dat ik altijd links schoot en jij in het midden, dus ik dacht hij duikt vast naar links dus ik schiet door het midden.quote:
Ik denk over een uurtje. Moet nu nog koken enz.quote:
Ik moet hem gewoon 1x scorenquote:Op maandag 20 juni 2011 19:20 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
mash.. laat nou eens ook iemand anders de pingel nemen
en met clubs mis je de hele tijd, dus moet je ff een ander laten nemen... kijk, als ik wordt onderuit gehaald vind ik het meestal niet zo erg, ik ben toch meestal in balbezit... maar nu je al 2* gemist had, en nu weer miste is dat best irritantquote:Op maandag 20 juni 2011 19:28 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik moet hem gewoon 1x scorenHeb net met fut 3x een panlty reeks gewonnen
ben ik er ook over een uurtje, nog even wat huiselijke taken vervullenquote:Op maandag 20 juni 2011 19:25 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Ik denk over een uurtje. Moet nu nog koken enz.
Toch is het missen ook gewoon pech hebbenquote:Op maandag 20 juni 2011 19:30 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
en met clubs mis je de hele tijd, dus moet je ff een ander laten nemen... kijk, als ik wordt onderuit gehaald vind ik het meestal niet zo erg, ik ben toch meestal in balbezit... maar nu je al 2* gemist had, en nu weer miste is dat best irritant
gister nam je 2 penalty's van een ander, ook niet echt fijn naar die ander die de pingel heeft gecreërd
Als je VP goed genoeg is, je geluk hebt en genoeg penaltyskills hebtquote:Op maandag 20 juni 2011 19:31 schreef Doublepain het volgende:
Links bovenin en gegarandeerd 90% erin..
Natuurlijk is het pech.. maar laat diegene dan pech hebben die hem ook creëerdequote:Op maandag 20 juni 2011 19:31 schreef mash_ het volgende:
[..]
Toch is het missen ook gewoon pech hebbenhij heeft 33% kans om hem te pakken. en lukte 3x. Dus ik had gewoon pech
maar zal volgende keer wel iemand anders laten doen als ik niet zelf neergehaald word.
Nu naar fitness kom daarna denk k nog wel ff
Linksbenig links boven en rechts rechts.. Zelfs met Seedorf scoor ik danquote:Op maandag 20 juni 2011 19:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als je VP goed genoeg is, je geluk hebt en genoeg penaltyskills hebt
je had hem ook 2* volgens mij kunnen terugleggen op goerezquote:Op maandag 20 juni 2011 19:52 schreef laucas het volgende:
kutkeeper, had er wel 10 kunnen maken lol. Moet meer het moment afwachten als er een echte keeper instaat
Zo zie je maar weer dat een goeie in de goal ECHT veel kan tegenhouden (maar niet genoeg)
Dan ben je alles kwijt he..Kan je niet beter gewoon verkopen wat je nu hebt?quote:Op maandag 20 juni 2011 20:13 schreef Jmsls het volgende:
Ik heb nu 2 squads, kan ik ze beide verwijderen en dan een nieuwe starten (en krijg ik dan weer nieuwe kaarten?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |