mash.. laat nou eens ook iemand anders de pingel nemenquote:Op maandag 20 juni 2011 19:07 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dit is mijn laatste wedstrijd. Ga zo naar fitness misschien kom ik vanaaf nog wel
ja. pffffquote:Op maandag 20 juni 2011 19:18 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Waren wel spannende potjes vanmiddag he
Sowieso die penal omdat we het gisteren daar over gehad hadden, dat ik zei dat ik altijd links schoot en jij in het midden, dus ik dacht hij duikt vast naar links dus ik schiet door het midden.quote:
Ik denk over een uurtje. Moet nu nog koken enz.quote:
Ik moet hem gewoon 1x scorenquote:Op maandag 20 juni 2011 19:20 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
mash.. laat nou eens ook iemand anders de pingel nemen
en met clubs mis je de hele tijd, dus moet je ff een ander laten nemen... kijk, als ik wordt onderuit gehaald vind ik het meestal niet zo erg, ik ben toch meestal in balbezit... maar nu je al 2* gemist had, en nu weer miste is dat best irritantquote:Op maandag 20 juni 2011 19:28 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik moet hem gewoon 1x scorenHeb net met fut 3x een panlty reeks gewonnen
ben ik er ook over een uurtje, nog even wat huiselijke taken vervullenquote:Op maandag 20 juni 2011 19:25 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Ik denk over een uurtje. Moet nu nog koken enz.
Toch is het missen ook gewoon pech hebbenquote:Op maandag 20 juni 2011 19:30 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
en met clubs mis je de hele tijd, dus moet je ff een ander laten nemen... kijk, als ik wordt onderuit gehaald vind ik het meestal niet zo erg, ik ben toch meestal in balbezit... maar nu je al 2* gemist had, en nu weer miste is dat best irritant
gister nam je 2 penalty's van een ander, ook niet echt fijn naar die ander die de pingel heeft gecreërd
Als je VP goed genoeg is, je geluk hebt en genoeg penaltyskills hebtquote:Op maandag 20 juni 2011 19:31 schreef Doublepain het volgende:
Links bovenin en gegarandeerd 90% erin..
Natuurlijk is het pech.. maar laat diegene dan pech hebben die hem ook creëerdequote:Op maandag 20 juni 2011 19:31 schreef mash_ het volgende:
[..]
Toch is het missen ook gewoon pech hebbenhij heeft 33% kans om hem te pakken. en lukte 3x. Dus ik had gewoon pech
maar zal volgende keer wel iemand anders laten doen als ik niet zelf neergehaald word.
Nu naar fitness kom daarna denk k nog wel ff
Linksbenig links boven en rechts rechts.. Zelfs met Seedorf scoor ik danquote:Op maandag 20 juni 2011 19:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als je VP goed genoeg is, je geluk hebt en genoeg penaltyskills hebt
je had hem ook 2* volgens mij kunnen terugleggen op goerezquote:Op maandag 20 juni 2011 19:52 schreef laucas het volgende:
kutkeeper, had er wel 10 kunnen maken lol. Moet meer het moment afwachten als er een echte keeper instaat
Zo zie je maar weer dat een goeie in de goal ECHT veel kan tegenhouden (maar niet genoeg)
Dan ben je alles kwijt he..Kan je niet beter gewoon verkopen wat je nu hebt?quote:Op maandag 20 juni 2011 20:13 schreef Jmsls het volgende:
Ik heb nu 2 squads, kan ik ze beide verwijderen en dan een nieuwe starten (en krijg ik dan weer nieuwe kaarten?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |