Ik speel ook erg graag met m'n bronze's! Ucheboquote:Op maandag 20 juni 2011 15:12 schreef jpg97 het volgende:
Eergisteren met mijn brons eredivisie team gewonnen van een volledig IF Ligue 1 team met 4-1 en daarna tegen een Premier League team met Rooney en Drogba met 1-0
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#jB7e5Pxtba3Cqquote:Op maandag 20 juni 2011 15:25 schreef laucas het volgende:
[..]
Ik speel ook erg graag met m'n bronze's! Uchebo![]()
Linkje van je team?
Ok ik ben erquote:
Waarom zou je niet welkom zijn?quote:Op maandag 20 juni 2011 17:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
denk het wel als ik nog welkom bendan hoor ik het wel.
Daar hadden we allemaal wel last vanquote:Op maandag 20 juni 2011 18:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
na al die missers in de laatste paar potjes![]()
nee hij liep vast na de gelijkmakerquote:Op maandag 20 juni 2011 18:06 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Daar hadden we allemaal wel last van![]()
Ging jij gister trouwens gewoon weg? Of was die bij jou ook vast gelopen?
Ohja Ik zat er als enige nog inquote:Op maandag 20 juni 2011 18:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee hij liep vast na de gelijkmaker
serieus?quote:Op maandag 20 juni 2011 18:17 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Ohja Ik zat er als enige nog in2-1 verloren.
Ik ook alleen mijn speler heeft super erge lagg. Als ik bijf stop met lopen loopt hij nog een seconde verder. ook met pasen als ik klik duurt het een seconde voordat er iets gebeurd.. Dus heeft echt geen zin zo. ik kan echt niet normaak spelen,quote:
kan je wisselen?quote:Op maandag 20 juni 2011 19:00 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik ook alleen mijn speler heeft super erge lagg. Als ik bijf stop met lopen loopt hij nog een seconde verder. ook met pasen als ik klik duurt het een seconde voordat er iets gebeurd.. Dus heeft echt geen zin zo. ik kan echt niet normaak spelen,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |