Iets voor 100k verkopen terwijl je het voor 1 miljoen kan discarden, dat daar mensen intrappen.quote:Op maandag 20 juni 2011 02:14 schreef Tim86 het volgende:
die nieuwe scam is echt slecht..krijg nu dagelijks een paar messages van mensen die een mod-kit willen verkopen die je voor een X aantal coins kan discarden..die willen ze dan voor 50 tot 100K verkopen en je kan hem voor een miljoen ofzo discarden..yeah right
Die van gister van mij kon daar wel bijquote:Op maandag 20 juni 2011 12:15 schreef laucas het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/videos/fifa11-misses02
haha ik heb helemaal dubbel gelegen
Nee, ren vermogen, dat zegt hij tochquote:
Kijk gewoon voor één keer in OP?quote:Op maandag 20 juni 2011 13:22 schreef Pino0 het volgende:
Hoe kan ik zorgen dat mijn spelers niet met 60% van hun ren vermogen beginnen bij UT?
Zorg dat de fitness hoger isquote:Op maandag 20 juni 2011 13:22 schreef Pino0 het volgende:
Hoe kan ik zorgen dat mijn spelers niet met 60% van hun ren vermogen beginnen bij UT?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
quote:Op maandag 20 juni 2011 13:44 schreef Rijstbal het volgende:
Ik heb Wagner Love verkocht. Wat een waardeloze speler is dat zegGelijk Kerzhakov daarna gekocht. Echt een TANK!
En nog verrassend snel ook.
Het is geen pizza!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 juni 2011 13:44 schreef Rijstbal het volgende:
Ik heb Wagner Love verkocht. Wat een waardeloze speler is dat zegGelijk Kerzhakov daarna gekocht. Echt een TANK!
En nog verrassend snel ook.
Wil je nog een potje doen vandaag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drinking for the motherland, thinking for myself.
Bestel er meteen 2quote:
Zo'n afstandsschot heb ik nog niet geprobeerd. Gaat me ook niet lukken denk ikquote:Op maandag 20 juni 2011 13:48 schreef laucas het volgende:
Mr. Love is ruk inderdaad![]()
Hoe loopt je Welliton?
![]()
![]()
Gewoon proberenquote:Op maandag 20 juni 2011 14:56 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Zo'n afstandsschot heb ik nog niet geprobeerd. Gaat me ook niet lukken denk ik![]()
Welliton is nog steeds geweldig. Vind hem beter dan Doumbia.
Haha dat zuigt. Zie ook net dat eerste IF gemiddeld duurder isquote:
Ik maak ze ook vaak met Fer(73). Had gisteren een heerlijke..vanaf de zijlijn met een horizontale steekpass breedgelegd en ineens uitgehaald. Daarna verloor ik op zo'n frustrerende manier in blessuretijd dat ik vergat om de replay te saven alleenquote:Op maandag 20 juni 2011 15:07 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Gewoon proberenIk had er laatst zo een met Essien en zelfs een met Suazo (79)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |