quote:Op maandag 20 juni 2011 13:44 schreef Rijstbal het volgende:
Ik heb Wagner Love verkocht. Wat een waardeloze speler is dat zegGelijk Kerzhakov daarna gekocht. Echt een TANK!
En nog verrassend snel ook.
Wil je nog een potje doen vandaag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drinking for the motherland, thinking for myself.
Bestel er meteen 2quote:
Zo'n afstandsschot heb ik nog niet geprobeerd. Gaat me ook niet lukken denk ikquote:Op maandag 20 juni 2011 13:48 schreef laucas het volgende:
Mr. Love is ruk inderdaad![]()
Hoe loopt je Welliton?
![]()
![]()
Gewoon proberenquote:Op maandag 20 juni 2011 14:56 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Zo'n afstandsschot heb ik nog niet geprobeerd. Gaat me ook niet lukken denk ik![]()
Welliton is nog steeds geweldig. Vind hem beter dan Doumbia.
Haha dat zuigt. Zie ook net dat eerste IF gemiddeld duurder isquote:
Ik maak ze ook vaak met Fer(73). Had gisteren een heerlijke..vanaf de zijlijn met een horizontale steekpass breedgelegd en ineens uitgehaald. Daarna verloor ik op zo'n frustrerende manier in blessuretijd dat ik vergat om de replay te saven alleenquote:Op maandag 20 juni 2011 15:07 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Gewoon proberenIk had er laatst zo een met Essien en zelfs een met Suazo (79)
Ik speel ook erg graag met m'n bronze's! Ucheboquote:Op maandag 20 juni 2011 15:12 schreef jpg97 het volgende:
Eergisteren met mijn brons eredivisie team gewonnen van een volledig IF Ligue 1 team met 4-1 en daarna tegen een Premier League team met Rooney en Drogba met 1-0
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#jB7e5Pxtba3Cqquote:Op maandag 20 juni 2011 15:25 schreef laucas het volgende:
[..]
Ik speel ook erg graag met m'n bronze's! Uchebo![]()
Linkje van je team?
Ok ik ben erquote:
Waarom zou je niet welkom zijn?quote:Op maandag 20 juni 2011 17:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
denk het wel als ik nog welkom bendan hoor ik het wel.
Daar hadden we allemaal wel last vanquote:Op maandag 20 juni 2011 18:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
na al die missers in de laatste paar potjes![]()
nee hij liep vast na de gelijkmakerquote:Op maandag 20 juni 2011 18:06 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Daar hadden we allemaal wel last van![]()
Ging jij gister trouwens gewoon weg? Of was die bij jou ook vast gelopen?
Ohja Ik zat er als enige nog inquote:Op maandag 20 juni 2011 18:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee hij liep vast na de gelijkmaker
serieus?quote:Op maandag 20 juni 2011 18:17 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Ohja Ik zat er als enige nog in2-1 verloren.
Ik ook alleen mijn speler heeft super erge lagg. Als ik bijf stop met lopen loopt hij nog een seconde verder. ook met pasen als ik klik duurt het een seconde voordat er iets gebeurd.. Dus heeft echt geen zin zo. ik kan echt niet normaak spelen,quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |