Nah de meesten duiken naar rechts dus ik schiet hem altijd linksonder of linksboven.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Tijdens de wedstrijd gewoon redelijk hard rechtdoor schietenZe duiken altijd wel een kant op. Dat doe ik in ieder geval
Dat klopt, meestal naar rechts, maar ze gaan alsnog vaker naar links dan dat ze blijven staanquote:Op zondag 19 juni 2011 20:58 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Nah de meesten duiken naar rechts dus ik schiet hem altijd linksonder of linksboven.
Mwah ligt er denk ik aan tegen wie je speelt, als ik speel tegen een noob weten ze soms niet hoe ze moeten duiken.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat klopt, meestal naar rechts, maar ze gaan alsnog vaker naar links dan dat ze blijven staan
Hoe vaak speel je nou tegen een noob? Dan sta je bovendien toch al 3-0 voor dus dat lijkt me geen probleem, dan is het ook leuker om hem de kruising in te rammen.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:00 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Mwah ligt er denk ik aan tegen wie je speelt, als ik speel tegen een noob weten ze soms niet hoe ze moeten duiken.
Haha oke oke, jij schiet hem graag door het midden ik links.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:02 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hoe vaak speel je nou tegen een noob? Dan sta je bovendien toch al 3-0 voor dus dat lijkt me geen probleem, dan is het ook leuker om hem de kruising in te rammen.
Agbonlahor kan alleen maar rennen, rennen & rennen. Gebruikt door noobsquote:Op zondag 19 juni 2011 21:05 schreef Bonzoo het volgende:
Btw wat wordt er bedoeld met lapohunter/agbonlahor? Wat is er mis met agbon?
Ah oke, ja hij is wel snel.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:06 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Agbonlahor kan alleen maar rennen, rennen & rennen. Gebruikt door noobs
Gabriel is een snelle jongen, net als tobi-wan die alle lapo's jatquote:Op zondag 19 juni 2011 21:05 schreef Bonzoo het volgende:
Btw wat wordt er bedoeld met lapohunter/agbonlahor? Wat is er mis met agbon?
achjaquote:Op zondag 19 juni 2011 21:13 schreef OmniRocket het volgende:
haha mash miste een pingel recht door het midden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |