Volgende week misschien naar Groningenquote:
Upload dan een foto als je er zo graag in wiltquote:
Ik mis de clouquote:Op zondag 19 juni 2011 17:25 schreef Gitaarmat het volgende:
Laatst was iemand die ik ken ook ergens bij zo'n zaak en toen vroeg ie: "Zijn jullie geinspireerd door de mcDonalds?" Die verkoper direct:" JA ZIJN WE!!![]()
Dat wil ik niet eens. Ik zei alleen dat niet iedereen erop staat..quote:Op zondag 19 juni 2011 17:26 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Upload dan een foto als je er zo graag in wilt
quote:Op zondag 19 juni 2011 17:25 schreef Gitaarmat het volgende:
Laatst was iemand die ik ken ook ergens bij zo'n zaak en toen vroeg ie: "Zijn jullie geinspireerd door de mcDonalds?" Die verkoper direct:" JA ZIJN WE!!![]()
Jij ook.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:27 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Doe lekker zelf, je bent opgelicht.
Ga dat dan ook niet implicerenquote:Op zondag 19 juni 2011 17:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat wil ik niet eens. Ik zei alleen dat niet iedereen erop staat..
quote:
Wat jij wilquote:
Maar jij komt uit Limburgquote:
KAPSALONquote:Op zondag 19 juni 2011 17:29 schreef Ezell het volgende:
Druk maken om de naam...
PATAT/FRIET/PATATFRIETEKESWIETEKES
Wat is daar zo erg aan?quote:Op zondag 19 juni 2011 17:29 schreef yosander het volgende:
[..]
Maar jij komt uit Limburg. Niets persoonlijks
Wel vriendelijke mensen daar hoor, laatst mocht ik daar gewoon gratis met de bus reizen. Zomaar.quote:
Omdat ze daar patat friet noemenquote:
Rellende_Rotscholier dacht ikquote:Op zondag 19 juni 2011 17:31 schreef Joosterd het volgende:
Misschien domme vraag maar wie is die 4de op de foto met blonde haren.
Ik kom uit Brabant.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:29 schreef yosander het volgende:
[..]
Maar jij komt uit Limburg. Niets persoonlijks
Rellende_Rotscholier. Maar niet hij zelf, hoor.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:31 schreef Joosterd het volgende:
Misschien domme vraag maar wie is die 4de op de foto met blonde haren.
Die goeie ouwe tijdenquote:Op zondag 19 juni 2011 17:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat ook ja.
Deze ijsjes zijn ook
[ afbeelding ]
Een pot natquote:
Geen idee, zeg altijd patat. Maar bestel eigenlijk nooit patat bij de McDonaldsquote:Op zondag 19 juni 2011 17:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bij de McDonalds heet het toch ook friet?
Yeah.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:33 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
En zo hoort het
[..]
[ afbeelding ]
NEE NEE NEE NEE.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:33 schreef yosander het volgende:
[..]
Een pot nat![]()
.
[..]
Geen idee, zeg altijd patat. Maar bestel eigenlijk nooit patat bij de McDonalds.
Die verkopen ze nu nog steeds. Een dozijn ijsjes in een zak voor maar 40 cent. Ik heb er vandaag al twee op.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:32 schreef yosander het volgende:
[..]
Die goeie ouwe tijden. Toen je nog met guldens betaalde
.
Keigaaf, nietwaarquote:
Was dat je ontbijtquote:Op zondag 19 juni 2011 17:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die verkopen ze nu nog steeds. Een dozijn ijsjes in een zak voor maar 40 cent. Ik heb er vandaag al twee op.
Ja, je komt toch uit Brabant? En dat heb ik geweten dat ze 'kei' gebruiken. Gebruiken het bijna nog meer dan elk ander woordquote:Op zondag 19 juni 2011 17:34 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat zeggen Brabo's ja. Limbo's niet.
Ik zeg eigenlijk nooit kei.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:35 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja, je komt toch uit Brabant? En dat heb ik geweten dat ze 'kei' gebruiken. Gebruiken het bijna nog meer dan elk ander woord.
Media liegt je voorquote:Op zondag 19 juni 2011 17:35 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja, je komt toch uit Brabant? En dat heb ik geweten dat ze 'kei' gebruiken. Gebruiken het bijna nog meer dan elk ander woord.
Ik zeg alleen 'keihard'quote:
Eigen ervaring jeweet. Groep brabo chicks op vakantie: kei dit, kei dat, kei allesquote:
Heet ze Shaniqua?quote:Op zondag 19 juni 2011 17:37 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ken een meisje uit Heerlen en die zei altijd 'ram'.
Kapot moeilijk mangquote:
Zo hard gaat het anders niet voor mijn gevoel hoorquote:Op zondag 19 juni 2011 17:38 schreef Koffiebeaun. het volgende:
wow, ik ben even weg en weer een nieuw topic, p. 3.
Dan ligt het aan mijquote:Op zondag 19 juni 2011 17:38 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Zo hard gaat het anders niet voor mijn gevoel hoor
Door koffie zou je het dan toch juist beter bij kunnen houden, of klinkt dat nou erg raar..?quote:Op zondag 19 juni 2011 17:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Komt door de koffie. Daar kan jij ook niets aan doen.
Dit is niets inderdaadquote:
Je toekomstige vriend ook.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:37 schreef Heroinjunk het volgende:
Mijn vriend komt uit Gelderland en ik zit in Utrecht op school. dat scheelt.
Wij gaan hard.!quote:Op zondag 19 juni 2011 17:38 schreef Koffiebeaun. het volgende:
wow, ik ben even weg en weer een nieuw topic, p. 3.
Ja mijn ex ook, dus wss, als het uitgaat, mijn toekomstige vriend ook ja.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:41 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Je toekomstige vriend ook.
[..]
Wij gaan hard.!
Ssstttt, dat hoeft ze niet te horen.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:40 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Door koffie zou je het dan toch juist beter bij kunnen houden, of klinkt dat nou erg raar..?
Pics.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:41 schreef Kaasrol het volgende:
MIJN KAPSALON IS BEZORGD
Wel een half uur later dan ze hadden gezegd
ZOMGquote:Op zondag 19 juni 2011 17:41 schreef Kaasrol het volgende:
MIJN KAPSALON IS BEZORGD
Eet smakelijk! Eet voor heel EXA.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:41 schreef Kaasrol het volgende:
MIJN KAPSALON IS BEZORGD
Proberen beaun van de koffie weg te krijgenquote:
Klopt wel aardig jaquote:
Moet ik eerst mijn camera zoeken, en dan wordt hij koud.quote:
Hint hint.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja mijn ex ook, dus wss, als het uitgaat, mijn toekomstige vriend ook ja.
Mobiel?quote:Op zondag 19 juni 2011 17:44 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Moet ik eerst mijn camera zoeken, en dan wordt hij koud.
De camera van mijn oude telefoon is kapotquote:
En je nieuwe telefoon dan?quote:Op zondag 19 juni 2011 17:45 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
De camera van mijn oude telefoon is kapot
Ik heb geen nieuwe telefoon..?quote:
Ik heb alles in geld gekregen, heb nu in totaal zo'n 1300 euro gekregenquote:Op zondag 19 juni 2011 17:47 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb zo fucking veel drank en snoep gekregen voor mijn examen he
Na het tweede tijdvak.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:47 schreef yosander het volgende:
Wanneer komen alle geslaagden in de krant te staan trouwens?
Echtquote:Op zondag 19 juni 2011 17:48 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik heb alles in geld gekregen, heb nu in totaal zo'n 1300 euro gekregen
Ik voel me echt verwend, ik wil niet eens meer
Na herkansingen, Meander iig.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:47 schreef yosander het volgende:
Wanneer komen alle geslaagden in de krant te staan trouwens?
sci-fi & 13th street ?quote:
Ooh okéquote:
Ja Stentor heb ik 't dan overquote:
Sharequote:Op zondag 19 juni 2011 17:47 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb zo fucking veel drank en snoep gekregen voor mijn examen he
quote:Op zondag 19 juni 2011 17:48 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Oh, ja Amsterdam ook idd. Duh.quote:
Ja, je zegt oude telefoon. Dus dan veronderstel ik dat je ook een nieuwe hebt.quote:
Jij deed gister gister hetzelfde maar dan andersom.quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 17:50 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Jij deed gister gister hetzelfde maar dan andersom.
Keeeenker, ik 200 incl 100 van mn oudersquote:Op zondag 19 juni 2011 17:48 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Het is al goed.quote:
Bekijk het maar.quote:
CN = Baasquote:
Nee, eten kip volgens mij. Geen idee wat d'r bij. Als ik vanavond nog honger heb...quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 17:55 schreef Snuf. het volgende:
WTF WE HEBBEN GEEN RTV RIJNMOND MEER DAT WAS DE ENIGE ZENDER WAAR IK NAAR KEEK
quote:Op zondag 19 juni 2011 17:58 schreef Kaasrol het volgende:
Kapsalon was lekker, ik ben ervandoor. Gr gr
Wat was je doenquote:
FOK!ken bij je opa/omaquote:
Welke 2 danquote:Op zondag 19 juni 2011 18:04 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Staat leell er trouwens niet 2 keer op?
Dat zijn leeell en ThaTim, denk ik.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:08 schreef koekjestrommel1 het volgende:
nummer 7 en nummer 10, van links naar rechts
Die naast Flitskikker is ThaTim ja.quote:
Niet meer neequote:
<insert Etsu-grap>quote:Op zondag 19 juni 2011 18:09 schreef yosander het volgende:
[..]
Niet meer nee. Tijdens de examens bohhh
Klopt.quote:
good old times, ben sindsdien zwaar inactief gewordenquote:Op zondag 19 juni 2011 18:09 schreef yosander het volgende:
[..]
Niet meer nee. Tijdens de examens bohhh
Ik integendeel.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:10 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
good old times, ben sindsdien zwaar inactief geworden
quote:
Ja toen kwam Sunny Beachquote:Op zondag 19 juni 2011 18:10 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
good old times, ben sindsdien zwaar inactief geworden
quote:Op zondag 19 juni 2011 18:11 schreef Koffiebeaun. het volgende:
Ik werd toen alleen maar een beetje chagarijnig van Fok!.![]()
Iedereen met z'n goede cijfers enzooo
HEERLIJKquote:
Kan bestquote:Op zondag 19 juni 2011 18:13 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Strandja, weet echt niet meer of ik dat verteld heb
Gaan we zo beginnen?quote:Op zondag 19 juni 2011 18:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Eigenlijk kan dit niet mrja mrja.
quote:
*Boks* terug!quote:
Die wou ik ook nog postenquote:
Ja. Kutwijf en lelijk ook nog. (Haters gonna hatequote:Op zondag 19 juni 2011 18:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jessie J is echt belachelijk kut.
Jessie Jquote:Op zondag 19 juni 2011 18:23 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja. Kutwijf en lelijk ook nog. (Haters gonna hate)
Wat ben jij toch een baasquote:Op zondag 19 juni 2011 18:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jessie J
Hier, een goed topic over haar.
Your musical compatibility with jordyqwerty is LOWquote:Op zondag 19 juni 2011 18:26 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een baaswe delen meningen
Heldquote:Op zondag 19 juni 2011 18:26 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een baaswe delen meningen
Ja, dezequote:Op zondag 19 juni 2011 18:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Your musical compatibility with jordyqwerty is LOW
Music you have in common includes Jessie J, James Blake, Eminem, Nickelback and Radiohead
Oke.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:27 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja, deze
Netsky kan er nog iets van maken
Record.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:31 schreef Heroinjunk het volgende:
Mijn vader kijkt een film die hij werkelijk waar al 10000000 keer heeft gezien.
Van de AH mag ik hopen?quote:Op zondag 19 juni 2011 18:29 schreef Heroinjunk het volgende:
Mijn moeder heeft chocolade muffins meegenomen.![]()
Reclames van biermerkenquote:Op zondag 19 juni 2011 18:28 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Aantrekkelijk geschreven ookWerkt goed op de lachspieren
Nogmaals eensquote:Op zondag 19 juni 2011 18:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Reclames van biermerken
Dan heb ik nog een topic voor je.
Oke.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:36 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Jawel, dinges komt zo, dus even voor Eco bezig. Lukt het bij jou?
Gaat je sowieso lukkenquote:Op zondag 19 juni 2011 18:39 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Oke.Hopelijk kan ze zich nog genoeg motiveren om het te halen. Met jouw hulp lukt dat vast wel.
Nederlands kun je opzich niet zoveel voor doen, paar examens gemaakt. Boven de 5,5 dat wel, hopen dat het dinsdag ook lukt.
Je hoeft geen YT tags te gebruiken, enkel de linkquote:Op zondag 19 juni 2011 18:41 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
[youtube]
http://www.youtube.com/watch?v=pcHI_lTmog4[/youtube]
Gaat je wel lukken!quote:Op zondag 19 juni 2011 18:39 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Oke.Hopelijk kan ze zich nog genoeg motiveren om het te halen. Met jouw hulp lukt dat vast wel.
Nederlands kun je opzich niet zoveel voor doen, paar examens gemaakt. Boven de 5,5 dat wel, hopen dat het dinsdag ook lukt.
Thanks!quote:Op zondag 19 juni 2011 18:46 schreef Koffiebeaun. het volgende:
![]()
[..]
Gaat je wel lukken!De week erop ga je toch naar festival?
Ah oke, daartussen nog wel een paar vrije dagen toch, dus dan zie ik je vast nog welquote:Op zondag 19 juni 2011 18:48 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Thanks!Ja, 29 juni- 4 juli geloof ik.
Uiteraard, nog wel n week ofzo.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:50 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Ah oke, daartussen nog wel een paar vrije dagen toch, dus dan zie ik je vast nog wel
Is jaloers.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:00 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Nee, maar Gitaarmat ken ik toevallig irl.
Oh, vandaarquote:Op zondag 19 juni 2011 19:00 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Nee, maar Gitaarmat ken ik toevallig irl.
quote:Op zondag 19 juni 2011 19:08 schreef Gitaarmat het volgende:
[ afbeelding ]
Nog twee maandjes mensen!
Zo, en nou ook maar eens weer leren.![]()
TVquote:
Mwah, ben niet zo van de series die je moet volgenquote:Op zondag 19 juni 2011 19:13 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nee, download Prison Break of Heroes maar. Gaan we daar samen over discussiëren
quote:Kapsalon
"Geserveerd met rijst of patat, sla, gesmolten kaas uit de oven en saus"
quote:Op zondag 19 juni 2011 19:17 schreef yosander het volgende:
[..]
Mwah, ben niet zo van de series die je moet volgen. Kijk daarom meestal maar Comedy Central
.
Met rijst jaquote:
Goedzo.quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 19:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Epischer gaat het niet worden.
Voor morgenquote:
Inb4: "Mensen begroeten op internetquote:
Goeie.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:25 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Inb4: "Mensen begroeten op internet"
Je maakt nog eens wat mee.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:27 schreef Klinkerzusje het volgende:
RellenDe_Rotscholier is raar hij plaatste net een vet rare reactie op mijn foto![]()
Hahaquote:
haha kan gebeuren togquote:Op zondag 19 juni 2011 19:27 schreef Klinkerzusje het volgende:
RellenDe_Rotscholier is raar hij plaatste net een vet rare reactie op mijn foto![]()
Ze moet morgen om 7:11 al in de bus zitten, arme drommel.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:28 schreef yosander het volgende:
[..]
Haha. Ach, ze redt 't vast wel. Met nachtwerk of zo
.
Ja.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:28 schreef Klinkerzusje het volgende:
[..]
Ja,Ben jij ook geslaagd?
Zijn jullie allemaal geslaagd?
Nee.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:28 schreef Klinkerzusje het volgende:
[..]
Ja,Ben jij ook geslaagd?
Zijn jullie allemaal geslaagd?
Ooh. Kom ik nooit, zag wel een foto van jou en je zus op Facebookquote:
aw jammerquote:
ja die plaatste ikquote:Op zondag 19 juni 2011 19:29 schreef yosander het volgende:
[..]
Ooh. Kom ik nooit, zag wel een foto van jou en je zus op Facebook.
Is dezelfde inderdaad, woeiquote:
Sorry. Wij krijgen nooit vrouwelijk aandacht. Dus tja, dan krijg je ditquote:
Dudequote:
XDDDDquote:Op zondag 19 juni 2011 19:31 schreef Dastan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Onderwijl bij Etsu thuis.
ik heb dat plaatje van haar gekregen ha ha nou dat is een ondeugende meid hoor haquote:Op zondag 19 juni 2011 19:32 schreef Klinkerzusje het volgende:
Ik snap niet wat mn zus hier leuk aan vindt.![]()
Meestal gaan de gesprekken iets anders, alhoewel...quote:Op zondag 19 juni 2011 19:32 schreef Klinkerzusje het volgende:
Ik snap niet wat mn zus hier leuk aan vindt.![]()
waarom typ je ha ha dat is echt raarquote:Op zondag 19 juni 2011 19:33 schreef Dastan het volgende:
[..]
ik heb dat plaatje van haar gekregen ha ha nou dat is een ondeugende meid hoor ha
Ja.. dat weet ik nog wle.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:33 schreef yosander het volgende:
[..]
Meestal gaan de gesprekken iets anders, alhoewel...
okmdat ik een beetje moest lachen ha haquote:Op zondag 19 juni 2011 19:33 schreef Klinkerzusje het volgende:
[..]
waarom typ je ha ha dat is echt raar![]()
[..]
Ja.. dat weet ik nog wle.
ok.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:34 schreef Dastan het volgende:
[..]
okmdat ik een beetje moest lachen ha ha
Voetbal is afgelopenquote:Op zondag 19 juni 2011 19:36 schreef Heroinjunk het volgende:
Al die sporten die normaal nooit op tv komen, komen nu in een keer wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |