Een pot natquote:
Geen idee, zeg altijd patat. Maar bestel eigenlijk nooit patat bij de McDonaldsquote:Op zondag 19 juni 2011 17:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bij de McDonalds heet het toch ook friet?
Yeah.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:33 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
En zo hoort het
[..]
[ afbeelding ]
NEE NEE NEE NEE.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:33 schreef yosander het volgende:
[..]
Een pot nat![]()
.
[..]
Geen idee, zeg altijd patat. Maar bestel eigenlijk nooit patat bij de McDonalds.
Die verkopen ze nu nog steeds. Een dozijn ijsjes in een zak voor maar 40 cent. Ik heb er vandaag al twee op.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:32 schreef yosander het volgende:
[..]
Die goeie ouwe tijden. Toen je nog met guldens betaalde
.
Keigaaf, nietwaarquote:
Was dat je ontbijtquote:Op zondag 19 juni 2011 17:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die verkopen ze nu nog steeds. Een dozijn ijsjes in een zak voor maar 40 cent. Ik heb er vandaag al twee op.
Ja, je komt toch uit Brabant? En dat heb ik geweten dat ze 'kei' gebruiken. Gebruiken het bijna nog meer dan elk ander woordquote:Op zondag 19 juni 2011 17:34 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat zeggen Brabo's ja. Limbo's niet.
Ik zeg eigenlijk nooit kei.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:35 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja, je komt toch uit Brabant? En dat heb ik geweten dat ze 'kei' gebruiken. Gebruiken het bijna nog meer dan elk ander woord.
Media liegt je voorquote:Op zondag 19 juni 2011 17:35 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja, je komt toch uit Brabant? En dat heb ik geweten dat ze 'kei' gebruiken. Gebruiken het bijna nog meer dan elk ander woord.
Ik zeg alleen 'keihard'quote:
Eigen ervaring jeweet. Groep brabo chicks op vakantie: kei dit, kei dat, kei allesquote:
Heet ze Shaniqua?quote:Op zondag 19 juni 2011 17:37 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ken een meisje uit Heerlen en die zei altijd 'ram'.
Kapot moeilijk mangquote:
Zo hard gaat het anders niet voor mijn gevoel hoorquote:Op zondag 19 juni 2011 17:38 schreef Koffiebeaun. het volgende:
wow, ik ben even weg en weer een nieuw topic, p. 3.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |