Media liegt je voorquote:Op zondag 19 juni 2011 17:35 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja, je komt toch uit Brabant? En dat heb ik geweten dat ze 'kei' gebruiken. Gebruiken het bijna nog meer dan elk ander woord.
Ik zeg alleen 'keihard'quote:
Eigen ervaring jeweet. Groep brabo chicks op vakantie: kei dit, kei dat, kei allesquote:
Heet ze Shaniqua?quote:Op zondag 19 juni 2011 17:37 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ken een meisje uit Heerlen en die zei altijd 'ram'.
Kapot moeilijk mangquote:
Zo hard gaat het anders niet voor mijn gevoel hoorquote:Op zondag 19 juni 2011 17:38 schreef Koffiebeaun. het volgende:
wow, ik ben even weg en weer een nieuw topic, p. 3.
Dan ligt het aan mijquote:Op zondag 19 juni 2011 17:38 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Zo hard gaat het anders niet voor mijn gevoel hoor
Door koffie zou je het dan toch juist beter bij kunnen houden, of klinkt dat nou erg raar..?quote:Op zondag 19 juni 2011 17:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Komt door de koffie. Daar kan jij ook niets aan doen.
Dit is niets inderdaadquote:
Je toekomstige vriend ook.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:37 schreef Heroinjunk het volgende:
Mijn vriend komt uit Gelderland en ik zit in Utrecht op school. dat scheelt.
Wij gaan hard.!quote:Op zondag 19 juni 2011 17:38 schreef Koffiebeaun. het volgende:
wow, ik ben even weg en weer een nieuw topic, p. 3.
Ja mijn ex ook, dus wss, als het uitgaat, mijn toekomstige vriend ook ja.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:41 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Je toekomstige vriend ook.
[..]
Wij gaan hard.!
Ssstttt, dat hoeft ze niet te horen.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:40 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Door koffie zou je het dan toch juist beter bij kunnen houden, of klinkt dat nou erg raar..?
Pics.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:41 schreef Kaasrol het volgende:
MIJN KAPSALON IS BEZORGD
Wel een half uur later dan ze hadden gezegd
ZOMGquote:Op zondag 19 juni 2011 17:41 schreef Kaasrol het volgende:
MIJN KAPSALON IS BEZORGD
Eet smakelijk! Eet voor heel EXA.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:41 schreef Kaasrol het volgende:
MIJN KAPSALON IS BEZORGD
Proberen beaun van de koffie weg te krijgenquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |