Ik heb een hekel aan reli's.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben tegen
Maar ik heb ook een hekel aan dieren
quote:
En je vond het maar wat spannendquote:Op zondag 19 juni 2011 17:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb een wulps matje waar VS al meermaals zijn blik op wierp tijdens de meet
Ik ook, maar met het verbod erop pak je het dier.quote:
Ik ga effe een pot Chinees halen.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Wanneer is je deadline?
Ga er anders effe uit, een frisse neus halen aan het Veluwemeerstrand ofzo.
Dat zeg ik ook niet, maar moet ik dan van mening veranderen en het kapitalisme omhelzen? Of mag ik gewoon van mening zijn dat ik vind dat iedereen gelijk is en je niemand in geld kan en mag uitdrukken?quote:Op zondag 19 juni 2011 17:35 schreef GSbrder het volgende:
Dat niet iedereen het fortuin heeft dat jij geniet.
325k overwaarde is bovengemiddeld, zeker voor een 31-jarige.
Dan bleven we huren, dat deden we ook van 2002 tot 2004. Niks mis mee. We waren wel meer kwijt dan nu en we woonden stukken kleiner maar het was gewoon te doen. Maar moeten we de erfenissen dan maar helemaal aan de staat schenken?quote:Het is niet gewoon betaalbaar, het is geerfd. Daar ziet o.a. dotCom een groot moreel bezwaar in schuilgaan. Onder andere omstandigheden of zonder schoonmoeders, moest jij ook ploeteren en was een fatsoenlijke woning zonder HRA amper betaalbaar.
Klopt, wil er ook zo snel mogelijk van af maar een huis koop je meestal ook niet zo maar even van je spaarcentenquote:
Hoho, ik ben hier de voorvechter van privaat eigendom, niet jijquote:Op zondag 19 juni 2011 17:49 schreef betyar het volgende:
Dan bleven we huren, dat deden we ook van 2002 tot 2004. Niks mis mee. We waren wel meer kwijt dan nu en we woonden stukken kleiner maar het was gewoon te doen. Maar moeten we de erfenissen dan maar helemaal aan de staat schenken?
quote:Op zondag 19 juni 2011 17:54 schreef Nautilus. het volgende:
"Ik heb een hekel aan reli's, dus wil ik ritueel slachten verbieden."
Zoiets als: "Ik heb een hekel aan kinderen, daarom wil ik Nickelodeon verbieden."
Ooh sorry.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoho, ik ben hier de voorvechter van privaat eigendom, niet jij
Je maakt je druk om twee dozijn mensen in Nederland?quote:Op zondag 19 juni 2011 17:57 schreef betyar het volgende:
[..]
Ooh sorry.![]()
![]()
Ik ben ook voor privaat eigendom, ik heb nooit beweerd er tegen te zijn. Ik ben er wel tegen dat er mensen zijn die van gekkigheid niet weten wat ze met hun geld moeten doen terwijl er mensen zijn die niks hebben en niks kunnen en men gewoon de andere kant opkijkt.
Mooi dat jullie er maar op blijven hameren dat er niets mis is met rijk zijn.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:59 schreef Cerbie het volgende:
Er lopen nog meer boerkas rond dan mensen die van gekkigheid niet weten wat ze met hun geld moeten doen (waar overigens niets mis mee is).
Iets meer, maar ja dat doe ik.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:58 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Je maakt je druk om twee dozijn mensen in Nederland?
Je moet wat met dat stel linkse communisten dat hier post.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mooi dat jullie er maar op blijven hameren dat er niets mis is met rijk zijn.
We hebben het hier over duizenden?quote:
Hee, die opmerking had ik niet verwacht. Nee dat doe ik niet. Ik woon met veel plezier hier en wil dat blijven doen.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:01 schreef GSbrder het volgende:
Maar betyar, neem dan een tweede hypotheek en schenk die 325k aan een goed doel![]()
Dat denkt Rijkman Groenink ook.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:03 schreef betyar het volgende:
[..]
Hee, die opmerking had ik niet verwacht. Nee dat doe ik niet. Ik woon met veel plezier hier en wil dat blijven doen.
Yeah!quote:Op zondag 19 juni 2011 18:02 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Je moet wat met dat stel linkse communisten dat hier post.
Je snapt best wat ik bedoel, ik doel naar de uitkeringstrekkers. Mensen die door pech in een vervelende situatie terecht zijn gekomen.quote:
En nu de sleutels van je Trabant graag, het regent en ik wil wat te eten halen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |