Ik zou zeggen: kijk a.u.b. eens een paar delen terug en dan weer terug.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Volgens mij zegt hij echt niet elk deel dat hij 17 is hoor. En het gaat wat vaak over Geraldine, maar ook verder terug dan 4 delen begonnen anderen erover.
Die is ook wel toepasselijkquote:Op zondag 19 juni 2011 21:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Deze zat ik even mee te tokkelen op de gitaar
Joh uiteindelijk maakt het niks uit.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:37 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: kijk a.u.b. eens een paar delen terug en dan weer terug.
Ik keek net terug en vind het wel meevallen. Haal het anders eens aan? Misschien las ik er overheen.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:37 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: kijk a.u.b. eens een paar delen terug en dan weer terug.
Echt nietquote:Op zondag 19 juni 2011 21:35 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat zijn de ergsten, die direct te ontkennen.
Biecht op!
Trying to, kan altijd beterquote:Op zondag 19 juni 2011 21:38 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Die is ook wel toepasselijken wel koel dat je kan tokkelen op gitaar , ik wil dat ook
Je bent een heldquote:Op zondag 19 juni 2011 21:40 schreef Crutch het volgende:
Genoeg over Gerrit, hoe zit het met Mila?
[ afbeelding ]
Mwah.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:40 schreef Crutch het volgende:
[ afbeelding ]
Beter dan die lelijke Bieberpony van Grenadine.quote:
Ik heb liever Gerrie maar ja dat is mijn smaak die niemand anders hier deelt.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:41 schreef Crutch het volgende:
[..]
Beter dan die lelijke Bieberpony van Grenadine.
Een maatje van me kreeg ze bij 't RIAGG zo mee en mocht zelf kiezen of hij daarnaast therapie wilde. Alleen zit aan het RIAGG nogal een negatieve klank, dus een andere weg zou fijner zijn. De huisarts werkt sowieso nergens aan mee, ook slaapmiddelen niet etc. Die gaf alleen een verwijsbriefje voor een psycholoog naar keuze mee.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Alleen via een arts. Dat kan een huisarts of een psychiater zijn mits AD onderdeel zijn van de therapie.
Ja had even behoefte om iemand anders smaak af te zeiken?quote:
Nee is echt waar, anders zou ik het niet zeggen. Nee dat ga ik niet doen.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:39 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik keek net terug en vind het wel meevallen. Haal het anders eens aan? Misschien las ik er overheen.
Dat been loopt raar en is fcking skinny. Flink (slecht) nabewerkt volgens mij...quote:Op zondag 19 juni 2011 21:40 schreef Crutch het volgende:
[ afbeelding ]
Proof or it didn't happen.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:43 schreef Mpj het volgende:
[..]
Nee is echt waar, anders zou ik het niet zeggen. Nee dat ga ik niet doen.
Ik zou sowieso ver van de pillenschuiverij wegblijven, tenzij het écht niet meer te houden is.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:42 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Een maatje van me kreeg ze bij 't RIAGG zo mee en mocht zelf kiezen of hij daarnaast therapie wilde. Alleen zit aan het RIAGG nogal een negatieve klank, dus een andere weg zou fijner zijn. De huisarts werkt sowieso nergens aan mee, ook slaapmiddelen niet etc. Die gaf alleen een verwijsbriefje voor een psycholoog naar keuze mee.
quote:Op zondag 19 juni 2011 21:41 schreef Crutch het volgende:
[..]
Beter dan die lelijke Bieberpony van Grenadine.
Oh, herstel: Grenabieber.![]()
Werkelijk. Niet eens te vergelijken met Gerrie, sorry.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:40 schreef Crutch het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb net even de afgelopen 3 delen door gescrold en zie Heloef geen een keer melden dat hij 17 is, verder terug heb ik niet gekeken dus het valt best mee.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:43 schreef Mpj het volgende:
[..]
Jammer he. Vind Mila trouwens wel een lekker wijf niks meer niks minder.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:44 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat zouden meer mannen moeten vinden, meer kans voor moi.9
Maar is dat nu boeiend of zo? Nee he. Let it go.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:43 schreef Mpj het volgende:
I know, maar 'die vriend' heeft ze wel vrij serieus even nodig zeg maar, en intensieve psychotherapie spreekt NOG minder aanquote:Op zondag 19 juni 2011 21:43 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik zou sowieso ver van de pillenschuiverij wegblijven, tenzij het écht niet meer te houden is.
Dat ik 17 ben vermeld ik heel vaak ja.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik heb net even de afgelopen 3 delen door gescrold en zie Heloef geen een keer melden dat hij 17 is, verder terug heb ik niet gekeken dus het valt best mee.
Volgende keer misschien toch even checken voordat je wat zegt.
Vertel....quote:
Vertelquote:
Ik niet echt. Ik had nog een beetje pijn in mijn rug omdat ik de hele vrijdag op mijn knieen doorbrachtquote:Op zondag 19 juni 2011 21:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja, jij?
Ben uit geweest en heb er nog een piep van in mijn oor.
Wijze man.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar is dat nu boeiend of zo? Nee he. Let it go.
En dat vooral trouwens.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar is dat nu boeiend of zo? Nee he. Let it go.
quote:Op zondag 19 juni 2011 21:47 schreef S95Sedan het volgende:
Ik vind het toch wel vervelend die gerrie, heb nog niet eens fapmateriaal gehad
quote:Op zondag 19 juni 2011 21:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik heb net even de afgelopen 3 delen door gescrold en zie Heloef geen een keer melden dat hij 17 is, verder terug heb ik niet gekeken dus het valt best mee.
Volgende keer misschien toch even checken voordat je wat zegt.
Blijkbaar wel, want je kijkt terug ook nog.quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 21:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat ik 17 ben vermeld ik heel vaak ja.
Vooral in het verleden werd dat dagelijks 3x gevraagd. Tsja dan antwoord ik gewoon.
Babes & Hunksquote:Op zondag 19 juni 2011 21:47 schreef S95Sedan het volgende:
Ik vind het toch wel vervelend die gerrie, heb nog niet eens fapmateriaal gehad
joh , meestal is pillen slikken in combinatie met intensieve psychotherapie , want ze willen vaak monitoren hoe je op die pillen reageert.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:45 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
I know, maar 'die vriend' heeft ze wel vrij serieus even nodig zeg maar, en intensieve psychotherapie spreekt NOG minder aan
Ik heb het niet helemaal gevolgd, wat heeft hij?quote:Op zondag 19 juni 2011 21:45 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
I know, maar 'die vriend' heeft ze wel vrij serieus even nodig zeg maar, en intensieve psychotherapie spreekt NOG minder aan
Ja maar wat wil je nou bewijzen? Dat ik het vaak over Gerrie heb? Want dat heb ik volgens mij al 3 dagen geleden gezegd. Maar nu beginnen anderen waaronder jij er ook weer over als ik het niet eens over haar heb. En over wie gaat het dan daarna? Juist Gerrie en dat wouden we niet meer dus laat gaan johquote:Op zondag 19 juni 2011 21:48 schreef Mpj het volgende:
[..]
[..]
Blijkbaar wel, want je kijkt terug ook nog. Maar het is zo, ik zeg het echt niet als ik het niet zeker weet. Kijk vooral verder terug.
Ik heb het niet over Gerrie. Dat wil ik ook niet bewijzen, Heloef, want dat weet iedereen.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar wat wil je nou bewijzen? Dat ik het vaak over Gerrie heb? Want dat heb ik volgens mij al 3 dagen geleden gezegd. Maar nu beginnen anderen waaronder jij er ook weer over als ik het niet eens over haar heb. En over wie gaat het dan daarna? Juist Gerrie en dat wouden we niet meer dus laat gaan joh
Je begon toch net er over of niet?quote:Op zondag 19 juni 2011 21:51 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik heb het niet over Gerrie. Dat wil ik ook niet bewijzen, Heloef, want dat weet iedereen.
Omdat jij zei dat ik dat moest doen, doe ik het voor de verandering eens is het ook niet goed.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:48 schreef Mpj het volgende:
[..]
[..]
Blijkbaar wel, want je kijkt terug ook nog.
[..]
Rustigquote:Op zondag 19 juni 2011 21:54 schreef formerjellybean het volgende:
Weet je wat heloef je zegt gewoon , ja ik heb het vaak over gerrie So what . pfff waar mensen zich al niet druk om kunnen maken zeg.....![]()
Je laat die naam vallen en voila en nu kwam dit er achteraan. Komt iedereen even zeggen dat ze het een lelijk wijf vinden voor de 30ste keer. Nou was nergens voor nodig.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:54 schreef Mpj het volgende:
[..]
Nee man, ging over 17 zijn. Gerrie weet iedereen wel.
Daar moet je tegen kunnen jonguh!quote:Op zondag 19 juni 2011 21:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Je laat die naam vallen en voila en nu kwam dit er achteraan. Komt iedereen even zeggen dat ze het een lelijk wijf vinden voor de 30ste keer. Nou was nergens voor nodig.
Uurtje geleden deed je het zelf nog. Met haar geboortedatum!quote:Op zondag 19 juni 2011 21:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Je laat die naam vallen en voila en nu kwam dit er achteraan. Komt iedereen even zeggen dat ze het een lelijk wijf vinden voor de 30ste keer. Nou was nergens voor nodig.
Niet jouw schuld. Je hebt toen nog gevraagd of het in het OP opgenomen kon worden. Dat is niet gebeurd.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat ik 17 ben vermeld ik heel vaak ja.
Vooral in het verleden werd dat dagelijks 3x gevraagd. Tsja dan antwoord ik gewoon.
Wijzen mannen herkennen elkaar altijd.quote:
En dat valt dus best wel mee blijkt nu aangezien hij het er minstens de afgelopen 3 delen niet over gehad had tot net, dus wat maakt het eigenlijk nog uit?quote:Op zondag 19 juni 2011 21:54 schreef Mpj het volgende:
[..]
Nee man, ging over 17 zijn. Gerrie weet iedereen wel.
Wel, vorig deel 2 keer en dit deel ook 2 keerquote:Op zondag 19 juni 2011 22:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En dat valt dus best wel mee blijkt nu aangezien hij het er minstens de afgelopen 3 delen niet over gehad heeft, dus wat maakt het eigenlijk nog uit?
Dat was Sean Kingston.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:59 schreef Mpj het volgende:
[..]
Uurtje geleden deed je het zelf nog. Met haar geboortedatum!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |