Als ik aan het werk ben zeg ik ook tegen bijna iedereen u enzo, tenzij het kinderen zijn.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:19 schreef heloef het volgende:
Ik vind het soms wel confronterend.
Dan kom je ergens en dan zeggen ze goedenavond meneer. En dan heb ik de neiging om te roepen: Meneer? Meneer! ik ben pas 17 lul.
Nog iets wat je ieder topic herhaald: dat je 17 bent.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:19 schreef heloef het volgende:
Ik vind het soms wel confronterend.
Dan kom je ergens en dan zeggen ze goedenavond meneer. En dan heb ik de neiging om te roepen: Meneer? Meneer! ik ben pas 17 lul.
Dat eerste valt best mee toch, en hij begint haast net zo vaak over Geraldine als anderen dat hier tegen hem doen.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:26 schreef Mpj het volgende:
[..]
Nog iets wat je ieder topic herhaald: dat je 17 bent.En Gerrie.
Wezen falen op festival.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:26 schreef DeHovenier het volgende:
Nog iemand wat leuks gedaan van het weekend?
Ja, vriendinnetje is langsgeweest.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:26 schreef DeHovenier het volgende:
Ja, jij?quote:Op zondag 19 juni 2011 21:26 schreef DeHovenier het volgende:
Nee echt. Als je niks hebt te doen moet je de vorige topics maar eens gaan bekijken. In ieder deel komt het echt naar boven. Over Gerrie begonnen andere mensen vier delen geleden óók pas over.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat eerste valt best mee toch, en hij begint haast net zo vaak over Geraldine als anderen dat hier tegen hem doen.
Ik heb niks gedaan, ben onschuldig!quote:Op zondag 19 juni 2011 21:31 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Jullie toch? Hoe doen jullie dat dan?
Deze zat ik even mee te tokkelen op de gitaarquote:Op zondag 19 juni 2011 21:31 schreef formerjellybean het volgende:
Vond deze stiekem toch wel hier passen
Jij snapt het.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat eerste valt best mee toch, en hij begint haast net zo vaak over Geraldine als anderen dat hier tegen hem doen.
WEZEN FALEN? Ga je schamen wat jij hebt gedaan is heel goed contact zoeken met mensen en sociaal doen. Je mag best trots op jezelf zijn hoor.quote:
Vorige week begonnen andere mensen al over Gerrie.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:32 schreef Mpj het volgende:
[..]
Nee echt. Als je niks hebt te doen moet je de vorige topics maar eens gaan bekijken. In ieder deel komt het echt naar boven. Over Gerrie begonnen andere mensen vier delen geleden óók pas over.Just look back
Volgens mij zegt hij echt niet elk deel dat hij 17 is hoor. En het gaat wat vaak over Geraldine, maar ook verder terug dan 4 delen begonnen anderen erover.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:32 schreef Mpj het volgende:
[..]
Nee echt. Als je niks hebt te doen moet je de vorige topics maar eens gaan bekijken. In ieder deel komt het echt naar boven. Over Gerrie begonnen andere mensen vier delen geleden óók pas over.Just look back
Ik zou zeggen: kijk a.u.b. eens een paar delen terug en dan weer terug.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Volgens mij zegt hij echt niet elk deel dat hij 17 is hoor. En het gaat wat vaak over Geraldine, maar ook verder terug dan 4 delen begonnen anderen erover.
Die is ook wel toepasselijkquote:Op zondag 19 juni 2011 21:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Deze zat ik even mee te tokkelen op de gitaar
Joh uiteindelijk maakt het niks uit.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:37 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: kijk a.u.b. eens een paar delen terug en dan weer terug.
Ik keek net terug en vind het wel meevallen. Haal het anders eens aan? Misschien las ik er overheen.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:37 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: kijk a.u.b. eens een paar delen terug en dan weer terug.
Echt nietquote:Op zondag 19 juni 2011 21:35 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat zijn de ergsten, die direct te ontkennen.
Biecht op!
Trying to, kan altijd beterquote:Op zondag 19 juni 2011 21:38 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Die is ook wel toepasselijken wel koel dat je kan tokkelen op gitaar , ik wil dat ook
Je bent een heldquote:Op zondag 19 juni 2011 21:40 schreef Crutch het volgende:
Genoeg over Gerrit, hoe zit het met Mila?
[ afbeelding ]
Mwah.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:40 schreef Crutch het volgende:
Genoeg over Gerrit, hoe zit het met Mila?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |