quote:
Ik had het over Sean Kingston.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:08 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ze is wel bijna een jaar ouder trouwens.
Ik ben van eind 90, zij van januari.
Die in zn fobo? Toch sterk, ik schatte hem juist (nog!!!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 juni 2011 20:56 schreef Techno het volgende:
[..]Cute!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De kat gelooft me wel zegt ie net.quote:
[..]Haha u lijkt op Dennis Weening van The Pain Game.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]Die lijkt een stuk jonger, klopt wel een beetje wat lant zegt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 juni 2011 20:58 schreef lanterfanteraar het volgende:
Haha u lijkt op Dennis Weening van The Pain Game.
[..]Cute.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je lijkt op iemand die ik ken.Je moeder is een hamster
Ik wou net zeggen daar lijk je voor geen meter op.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:00 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hans Anders een bezoekje brengen misschien?
Daar wil je niet op lijkenquote:Op zondag 19 juni 2011 21:00 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hans Anders een bezoekje brengen misschien?
"U" ook echtquote:Op zondag 19 juni 2011 20:58 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Haha u lijkt op Dennis Weening van The Pain Game.
Deze had Lanter nog niet gezien, die heb ik gisteravond pas gemaakt.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:58 schreef S95Sedan het volgende:
Die lijkt een stuk jonger, klopt wel een beetje wat lant zegt.
Dan houden we het toch bij die anderequote:Op zondag 19 juni 2011 21:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Deze had Lanter nog niet gezien, die heb ik gisteravond pas gemaakt.
Kan of wil?quote:Op zondag 19 juni 2011 21:10 schreef formerjellybean het volgende:
Vind het trouwens altijd een vreemde gewaarwording als jongere echt mevrouw tegen me gaan zeggen . Op een of andere manier kan ik er niet aan wennen.
Ouderen spreek ik meestal wel met u aan dus zo raar is dat toch niet?quote:Op zondag 19 juni 2011 21:10 schreef formerjellybean het volgende:
Vind het trouwens altijd een vreemde gewaarwording als jongere echt mevrouw tegen me gaan zeggen . Op een of andere manier kan ik er niet aan wennen.
Dat is zo ouderwets.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ouderen spreek ik meestal wel met u aan dus zo raar is dat toch niet?
Nee dat is beleefd.quote:
Ik doe dat ook altijd tegen iedereen boven de 30 zo'n beetje.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:17 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nee dat is beleefd.
Ik doe het ook, met opzet, want ik weet dat mensen het stiekem wel waarderen.
Als ik aan het werk ben zeg ik ook tegen bijna iedereen u enzo, tenzij het kinderen zijn.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:19 schreef heloef het volgende:
Ik vind het soms wel confronterend.
Dan kom je ergens en dan zeggen ze goedenavond meneer. En dan heb ik de neiging om te roepen: Meneer? Meneer! ik ben pas 17 lul.
Nog iets wat je ieder topic herhaald: dat je 17 bent.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:19 schreef heloef het volgende:
Ik vind het soms wel confronterend.
Dan kom je ergens en dan zeggen ze goedenavond meneer. En dan heb ik de neiging om te roepen: Meneer? Meneer! ik ben pas 17 lul.
Dat eerste valt best mee toch, en hij begint haast net zo vaak over Geraldine als anderen dat hier tegen hem doen.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:26 schreef Mpj het volgende:
[..]
Nog iets wat je ieder topic herhaald: dat je 17 bent.En Gerrie.
Wezen falen op festival.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:26 schreef DeHovenier het volgende:
Nog iemand wat leuks gedaan van het weekend?
Ja, vriendinnetje is langsgeweest.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:26 schreef DeHovenier het volgende:
Ja, jij?quote:Op zondag 19 juni 2011 21:26 schreef DeHovenier het volgende:
Nee echt. Als je niks hebt te doen moet je de vorige topics maar eens gaan bekijken. In ieder deel komt het echt naar boven. Over Gerrie begonnen andere mensen vier delen geleden óók pas over.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat eerste valt best mee toch, en hij begint haast net zo vaak over Geraldine als anderen dat hier tegen hem doen.
Ik heb niks gedaan, ben onschuldig!quote:Op zondag 19 juni 2011 21:31 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Jullie toch? Hoe doen jullie dat dan?
Deze zat ik even mee te tokkelen op de gitaarquote:Op zondag 19 juni 2011 21:31 schreef formerjellybean het volgende:
Vond deze stiekem toch wel hier passen
Jij snapt het.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat eerste valt best mee toch, en hij begint haast net zo vaak over Geraldine als anderen dat hier tegen hem doen.
WEZEN FALEN? Ga je schamen wat jij hebt gedaan is heel goed contact zoeken met mensen en sociaal doen. Je mag best trots op jezelf zijn hoor.quote:
Vorige week begonnen andere mensen al over Gerrie.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:32 schreef Mpj het volgende:
[..]
Nee echt. Als je niks hebt te doen moet je de vorige topics maar eens gaan bekijken. In ieder deel komt het echt naar boven. Over Gerrie begonnen andere mensen vier delen geleden óók pas over.Just look back
Volgens mij zegt hij echt niet elk deel dat hij 17 is hoor. En het gaat wat vaak over Geraldine, maar ook verder terug dan 4 delen begonnen anderen erover.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:32 schreef Mpj het volgende:
[..]
Nee echt. Als je niks hebt te doen moet je de vorige topics maar eens gaan bekijken. In ieder deel komt het echt naar boven. Over Gerrie begonnen andere mensen vier delen geleden óók pas over.Just look back
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |