Zal ik michael even uit de kast halen?quote:Op zondag 19 juni 2011 19:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh nu wordt het leuk nu pak ik de popcorn erbij.
Helasa niet, daten is ook eng enzoquote:Op zondag 19 juni 2011 19:50 schreef formerjellybean het volgende:
Iemand nog wat meegemaakt qua daten ofzo ??
Jullie hebben toch juist geen relatie? Maar ik bedoelde meer dat het hier over het versieren van 'nieuwe' mensen gaat en hulp daarbij, dus dat het eigenlijk niet heel erg hierbij past als het al 4 jaar goed gaat.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:50 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
In relatie blijf je elkaar toch ook nog versieren ??? Dat gaat echt niet over als het een relatie is hoor.
Ja hebben ze een relatie of niet, volgens mij weten ze het zelf ook niet.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:52 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jullie hebben toch juist geen relatie? Maar ik bedoelde meer dat het hier over het versieren van 'nieuwe' mensen gaat en hulp daarbij, dus dat het eigenlijk niet heel erg hierbij past als het al 4 jaar goed gaat.
" Lalala I can't hear you! Lalala! "quote:Op zondag 19 juni 2011 19:50 schreef formerjellybean het volgende:
Iemand nog wat meegemaakt qua daten ofzo ??
Dus ik hoef geen kaart van je te verwachten voor m'n verjaardag? Jammer hoor.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:52 schreef formerjellybean het volgende:
goh ga zo door supersoep je word er niet simpathieker op en verder reageer ik niet meer op jou.
FwB is toch niet meteen een relatie, of ik kan het verkeerd zien?quote:Op zondag 19 juni 2011 19:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja hebben ze een relatie of niet, volgens mij weten ze het zelf ook niet.
Wat teh fuk is FwB nou weer?quote:Op zondag 19 juni 2011 19:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
FwB is toch niet meteen een relatie, of ik kan het verkeerd zien?
Ik zou het zelf geen relatie noemen in ieder geval. Heb ook wel een tijd zoiets gehad, maar dat was zeker geen relatie.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
FwB is toch niet meteen een relatie, of ik kan het verkeerd zien?
Bang is toch wel het woord wat dit topic samenvat.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:56 schreef greatjob het volgende:
Ik heb wel iets meegemaakt qua daten. Of eerder... Er is een verandering in mijn situatie gekomen.
Ik ben bang!Bindingsangst speelt op in combinatie met onzekerheden
Excuses ik ben ook pas 17 he.quote:
Ook nooit blind date gehad ofzo ??? Voor mij is het een date als ik wat onderneem met iemand die ik wat meer dan leuk vind en beter wil leren kennen.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:53 schreef moneyfornothing het volgende:
Maar na mijn opmerking van vanmiddag dat ik eigenlijk nooit gedatet heb, wanneer is iets een date?
Is het meteen een date als je samen met de ander bent, of moet er ook echt iets ondernomen worden met het doel kijken of de ander relatiemateriaal is?
Ben jij nu van 1991 of van 1992?quote:Op zondag 19 juni 2011 19:57 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik zou het zelf geen relatie noemen in ieder geval. Heb ook wel een tijd zoiets gehad, maar dat was zeker geen relatie.
Inderdaad!quote:Op zondag 19 juni 2011 19:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Bang is toch wel het woord wat dit topic samenvat.
Het laatste, naar mijn mening.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:53 schreef moneyfornothing het volgende:
Maar na mijn opmerking van vanmiddag dat ik eigenlijk nooit gedatet heb, wanneer is iets een date?
Is het meteen een date als je samen met de ander bent, of moet er ook echt iets ondernomen worden met het doel kijken of de ander relatiemateriaal is?
Ze vind je leuk maar je bent bang de sprong te wagen ???quote:Op zondag 19 juni 2011 19:56 schreef greatjob het volgende:
Ik heb wel iets meegemaakt qua daten. Of eerder... Er is een verandering in mijn situatie gekomen.
Ik ben bang!Bindingsangst speelt op in combinatie met onzekerheden
Ja ik zie het weer goed he.quote:
geen idee. is vaak ook lastig om te bepalen. kan voor één een date zijn en niet voor de ander.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:53 schreef moneyfornothing het volgende:
Geen dates. BTW ik dacht dat jij op de fiets zat.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:58 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ben jij nu van 1991 of van 1992?
Omyy jij bent zo goed, jij hebt alles al gehad zo jong (L)
Nee inderdaad.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:57 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik zou het zelf geen relatie noemen in ieder geval. Heb ook wel een tijd zoiets gehad, maar dat was zeker geen relatie.
Maak je niet drukquote:
Blind date sowieso niet, maar ik ben ook nooit echt zodanig op zoek geweest naar een relatie dat ik tot dat soort dingen overging.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:58 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ook nooit blind date gehad ofzo ??? Voor mij is het een date als ik wat onderneem met iemand die ik wat meer dan leuk vind en beter wil leren kennen.
Je laat meestal wel van te voren merken dat het toch een date, behalve bij een blind date die ik god zij dank nooit mee heb gemaakt. Dan zet iemand die je kent je op voor een date met iemand die je niet kent, maar waar zij het idee heeft dat het wel wat meer kan worden.
Helaas loopt dat vaak totaal fout en zit je tegenover iemand van waarom wilde zij mij daar in godsnaam aan koppelen.
Ah okay, meestal was er al een klik met iemand en waren we al een stap verder toen we afspraken dan alles nog aftasten en elkaar beter leren kennen. Dus dan noemde ik het zelf geen date meer, maar misschien zag die ander het nog wel als zodanig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |