Illegaal lid zijn van de bibliotheek? Hoe doe je dat?quote:Op zondag 19 juni 2011 19:12 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oh, ik weet iets! Ik ben nog illegaal lid van de bibliotheek. Daar zitten misschien wel leuke jongens! Een uur fietsen ook. Maar.. maar... Wat jammer dat ik daar ter plekke niet in direct contact met Fok kan staan! Anders zou ik zo kunnen posten "ja help daar zit een mooie jongen met bruine ogen, wat nu". Of: "Help ik sta hier nu en alle stoelen zijn bezet, wat moet ik doen".
Haha ook alquote:Op zondag 19 juni 2011 19:10 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb juist mijn slaap nodig anders ben ontzettende zuurpruim en opvliegerig. Sowieso ruled luieren ik doe graag tukkies
Alles geblokkeerd hequote:Op zondag 19 juni 2011 19:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Illegaal lid zijn van de bibliotheek? Hoe doe je dat?
Bij een bibliotheek hebben ze toch wel een computer met internetverbinding?
Wasda? Voor date?quote:Op zondag 19 juni 2011 19:21 schreef formerjellybean het volgende:
Eigenlijk best spannend de pin up kaart ben benieuwd hoe hij hem vind , hij krijgt hem vrijdag als het goed is.
Een jongen die ik al 4 jaar ken en mee scharrel , die heb ik voor zijn verjaardag zondag een kaart gestuurd met een pin up meisje uit de jaren 50.quote:
Ben het niet altijd met je eens, maar nu even wel. De reeks gaat steeds vaker over hele triviale zaken, zoals een kaart (is al de zoveelste keer dat die kaart met die schaars geklede dame aan wordt gehaald) en geneuzel over op bankjes zitten in het park.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:26 schreef Supersoep het volgende:
Het is een fucking kaart
In hemelsnaam. Moet dat nu echt 10x per dag worden aangehaald.
Ah ok tof, hoezo 4 jaar dan, niet eens tijd voor actie?quote:Op zondag 19 juni 2011 19:23 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Een jongen die ik al 4 jaar ken en mee scharrel , die heb ik voor zijn verjaardag zondag een kaart gestuurd met een pin up meisje uit de jaren 50.
Als zij dat nou leuk vind, kan ik me het wel voorstellen.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:26 schreef Supersoep het volgende:
Het is een fucking kaart
In hemelsnaam. Moet dat nu echt 10x per dag worden aangehaald.
Actie is er allang maar het is een beetje een vrijblijvende iets. Met instemming van beiden.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah ok tof, hoezo 4 jaar dan, niet eens tijd voor actie?
[..]
Ah, beetje friends-with-benefits ideequote:Op zondag 19 juni 2011 19:33 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Actie is er allang maar het is een beetje een vrijblijvende iets. Met instemming van beiden.
Ja inderdaad zoiets, het duurt alleen wel redelijk lang. Het is ook daarbij toch een soort vriendschap geworden.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah, beetje friends-with-benefits idee
Ik kan me voorstellen dat jij, als nieuw iemand hier, dan denkt: " goh wat is daar nou zo erg aan''.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah ok tof, hoezo 4 jaar dan, niet eens tijd voor actie?
[..]
Als zij dat nou leuk vind, kan ik me het wel voorstellen.
Jammer, wel wat gehad of dat ook helemaal niet?quote:Op zondag 19 juni 2011 19:37 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja inderdaad zoiets, het duurt alleen wel redelijk lang. Het is ook daarbij toch een soort vriendschap geworden.
Dan nog dat doen er meer toch wel, is ook niet erg om er wat van te zeggen hoor, maar iets tactischer mag ook.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:39 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat jij, als nieuw iemand hier, dan denkt: " goh wat is daar nou zo erg aan''.
Maar het zijn constant die trivialiteiten, met de nadruk op hoe seksueel liberaal ze wel niet is samen met 'die martin'', en dat wordt tot vervelens toe herhaald. Eerst dat huilen, toen die slaapwandelaar en nu dat gezeik over een pin-up kaart. Iets wat ze trouwens al een keer gedaan heeft, dus die hele ophef van ''hoe gaat hij reageren, oeh oeh!'' snap ik dan al helemaal niet.
Ik ga er na 6 maanden eens iets van zeggen.
Continu nog wel. Ik kan me 1 opmerking puur richting jou herinneren en dat was gisteren / eergisteren, nadat jij je eerst tot mij richtte met je leesteken spam.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:41 schreef formerjellybean het volgende:
goh je leven is ook erg interessant als je continue druk loopt te maken over wat ik type ga eens een ander lastig vallen........ Het word namelijk een beetje triest hoe je constant over mij valt
Het gaat net zo min over versieren als dat gehuil van benzin over versieren gaat, want je kent die kerel al jaren en die ziet jou dus enkel als een neukertje.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:49 schreef formerjellybean het volgende:
Joh negeer maar , hij loopt constant over mij te zeiken , en by the way het gaat over versieren enzo is redelijk on topic
Oh nu wordt het leuk nu pak ik de popcorn erbij.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:49 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Het gaat net zo min over versieren als dat gehuil van benzin over versieren gaat, want je kent die kerel al jaren en die ziet jou dus enkel als een neukertje.
In relatie blijf je elkaar toch ook nog versieren ??? Dat gaat echt niet over als het een relatie is hoor.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:49 schreef moneyfornothing het volgende:
Nja is het nog wel versieren te noemen als je al 4 jaar lang met elkaar naar bed gaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |